חפש מאמרים:
שלום אורח
08.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

הסורג הסוגר

מאת: ליבובאבטחת הבית20/09/2011657 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

סורגים לחלונות – אינצקלופדיה מעשית

סורגים לחולונות הינם נושא מדובר בהרבה תחומים של החיים. בטיחות על ילדינו, סכנות נפילה מקומות גבוהות, שמירה ובטיחות על רכושינו מפני פורצים וגנבים, איך שלא תדבר/ תקרא/ תשמיע בנושא, המסכנה האחרונה היא: חובה להתקין סורגים לחלונות.

לפי נתונים של יועצי בטיחות רבים מחברות שמירה וממונה בטיחות שתפקידם הוא לשדרג את החברה באיכות סביבה בטוחה, נשמעת ההתרעה לגבי הסכנה החמורה של נפילת ילדים מחלונות, אשר עלולים לקפח את חייהם בשניות ספורות רק בגלל חוסר זהירות/ חוסר מחשבה על שמירת חיי הילד.

אמנם בארצינו – ישראל אין חוק שמחייב את התושבים להתקין סורגים לחלונות, למרות שניסו כמה פעמים להעביר הצעה זו בחוק, מכל מיני סיבות לא ידועות החוק לא עבר ועדיין ילדים רבים חיים בבתים גבוהים לא מסורגים שגורמים לערעור על בטחון חייהם.

סורגים לחלונות – רוגע נפשי
סורגים לא מתחברים רק למשפחות שהתברכו מידו של השם בילדים מקסימים, אלא גם לכל אחד שיודע ברור שחלון ללא סורגים מזמין גנב על מנת לפרוץ לביתו בצורה חלקה וישירה.. כאשר הבית ממוקם בקומות הנמוכות של הבנין יש סיכוי רב יותר לכניסת מזיקים, סורגים לחלונות בעזרתו של בורא עולם שומרים על המתקין גם מהיזק זה.

כמובן שאי אפשר לדמות את שנת הלילה של אדם אשר נם את שנתו לאחר יום עבודה מאומץ בתוך בית מסורג לבין אדם שחושש בכל עת שמא, שמע רחשים מבעד לתריסי החלון (שהם המגינים היחידים)

סורגים לחלונות שיקוליים מעשיים
אמנם אם רכשתם בית שמולו מתנשא נוף הררי מרגיע, או הררי ירק טובלים בעצי סרק יפיפיים. תקשה עליכם ההחלטה לרכוש סורגים כיוון שזה יתן לכם תחושת חסימה מסוימת כאשר אתם משקיפים מבעד לביתכם.

החלטתם על הרכבת סורגים לחלון? החלטתם החלטה נבונה שבעזרת השם תמנע ממכם הרבה צרות בעתיד. עליכם להקפיד על סורגים שהרווח בינהם יהיה כך שראש ילד לא יוכל חלילה לעבור בינהם.

ישנו תקן ידוע בענין משקל הסורגים. יש צורך לבדוק שהסורג יהיה חזק מספיק ויוכל לסחוב משקל כבד.

לסיכום, במאמר הנ"ל קיבלתם מידע שיוכל לספק לכם רחבות אופקים בסוגיית הסורגים, בהצלחה רבה!

 



תגיות המאמר: סורגים לחלונות


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת ליבוב

מאת: ליבובאומנות - כללי10/10/111452 צפיות
מסגר, בהגדרתו, הוא בעל מקצוע המתמחה ביצירת חפצים מברזל או מפלדה. את החפצים הוא יוצר תוך שימוש בכלי עבודה שונים אשר באמצעותם הוא משנה את צורתו של החומר ויוצר ממנו חפץ שימושי, דקורטיבי או כל חפץ אחר – בהתאם לצורך.

מאת: ליבובליסינג והשכרת רכב10/10/111178 צפיות
שירותי השכרת רכב בישראל התפתחו מאוד בשנים האחרונות, גם משום שההבנה שתיירים שמגיעים לארץ מעוניינים בדרך פשוטה ויעילה לטייל בארץ וגם מתוך הכרה שגם הישראלים עצמם נזקקים מדי פעם לשירותים אלה.

מאת: ליבובבניין ואחזקה - כללי10/10/111357 צפיות
האם הבית שלכם הוא אכן המקום בו אתם מרגישים מוגנים מפני כל צרה ופגע?

מאת: ליבובבניין ואחזקה - כללי10/10/111319 צפיות
בליבם של הורים רבים מקנן חשש תמידי לגבי ההתנהלות של הילד בשעות הפעילות בגן הילדים; האם טוב לו? האם הגננת מתנהגת אליו ברגישות הנכונה, בחמימות הרצויה?

מאת: ליבובאבטחת הבית10/10/111309 צפיות
כיום, ידוע לכל על חשיבותן של מצלמות אבטחה. הן מותקנות במקומות רבים ומגוונים ולעיתים אנו אפילו לא יודעים על קיומן. הן משרות תחושת ביטחון, הן ממלאות תפקיד של תיעוד ואף תפקיד של הרתעה.

מאת: ליבובקייטרינג27/09/111191 צפיות
רבים מבני החסידות מתארגנים עקב החג הקרב ובא בפתחו אל בתי ישראל. חסידויות שונות ברחבי הארץ מתארגנים לחג בצורה לוגיסטית מתוכננת עד מאוד החל בהעמדת ספסלים לבחורי הישיבות בשעת התפילות וכלה בהזמנת שירותי קיטרינג עבור מאות המתפללים יראי השם שבקשתם היא אחת, "עננו ביום גדול זה"

מאת: ליבובבניין ואחזקה - כללי27/09/111129 צפיות
בעידן מודני כמו שלנו, אין זה מפליא למצוא כמעט בכל מקום את פלאי הטכנולוגיה המתקדמת; מכוניות אוטומטיות, רובוטים אוטומטיים, מכונות אוטומטיות לממכר משקאות, ואפילו דלתות אוטומטיות. על פניו נראה לכולנו שהשימוש במכשירים אוטומטיים הוא עדיף עשרת מונים על פני המכשירים שאינם אוטומטיים

מאמרים נוספים בנושא אבטחת הבית

מאת: בנימין קלינגראבטחת הבית15/11/201628 צפיות
5. בטיחות, ביטחון ושעת חירום 5.1 בטיחות 5.1-52 סידורי בטיחות במבני מוסדות החינוך מבוא תמצית ההנחיות בחוזר זה נועדו לאדריכלים, למהנדסים, לאנשי בטיחות, לאנשי חינוך ולכל מי שמטפלים בבטיחות בתכנון מוסדות חינוך, בתי ספר וגני ילדים. הן באות להוסיף על החוקים, על התקנות ועל התקנים, ומפרטות את הוראות המשרד המחייבות בנוגע לתנאים הפיזיים של מבני חינוך. התוקף: החל מ-1 בפברואר 2013. התחולה: כלל מערכת החינוך. הסטטוס: החלפה. חוזרים קודמים באותו נושא** - סעיף 131 בחוזר מה/4, "שמירה על אצבעו

מאת: nirאבטחת הבית13/10/201325 צפיות
תמיד רצית לדעת למה מצלמה אחת יותר יקרה מהשנייה? מה זה TVL ומה זה WDR, כנסו לכתבה הבאה והעשירו את הידע שלכם.

מאת: רוניאבטחת הבית07/10/201196 צפיות
מנעולים על סוגיהם השונים הינם חלק בלתי נפרד מחיינו, ורובנו ניתקל בשלב כזה או אחר במנעול שלא נוכל לפתוח. במקרים אלו, שירותיהם של פורצים מקצועיים יכולים להיות יעילים ביותר עבורנו. אחד המקרים בהם שירותי פריצה מקצועיים יכול להיות חשוב ביותר הינו מקרה של פריצת כספות.

מאת: Daniel.Bאבטחת הבית24/10/191551 צפיות
בדיקות האזנה מאפשרות ניטור ואיתור האזנה לשיחות בבית, במשרד, ברכב וכמעט בכל מקום. אם קיים חשד שמתבצעת האזנה, בעזרת אנשי מקצוע אפשר לבצע בדיקה ולנטרל אותה. כיום האזנות מתבצעות עם אמצעים שנגישים לכולם. מכשירי האזנה רבים זעירים בגודלם וניתנים להסלקה באביזרים יום-יומיים באופן שמסווה אותם כליל. מתקינים אותם בגאדג'טים, בקירות הבית, במכשירים סלולריים, מכיוון שאמצעים טכנולוגיים אלה זעירים וקל להתקין אותם במקומות רבים ללא בדיקת האזנה כמעט שאי אפשר לאתר אותם.

מאת: Daniel.Bאבטחת הבית22/04/191971 צפיות
אנשים רבים תרים אחר דרך להתמודד עם הדאגה לשלומם, לביתם ולרכושם. אכן, גורמים שליליים מבצעים מפעם לפעם פעולות זדוניות אשר יש בהם נזק מהותי. כיצד ניתן למנוע אותם? איך מרתיעים ומרחיקים אותם מהשטח? אחד הכלים השימושיים שמהווים כיום גורם הרתעה מעולה הוא מצלמות נסתרות.

מאת: shiritאבטחת הבית30/08/181804 צפיות
במאמר שלפניכם תוכלו לקרוא וללמוד על סוגי מצלמות אבטחה.

מאת: yoni romאבטחת הבית04/06/181451 צפיות
מדוע הנחיצות של מנעולן גבוהה יותר ממה שרובנו חושבים, ובאלו מצבים נצטרך להשתמש בכישורי הפריצה שלו? אם יש לי חוש טכני טוב, האם אני יכול לבצע לבד משימות מנעולנות בבית שלי, או בכלי הרכב, לאחר שנתקעתי מחוצה להם?

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica