חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

סקס ובריאות - אקסיומת שוויון מחקרית

מחקרים רבים הוכיחו וממשיכים להוכיח עוד היום את הקשר ההדוק בין קיום יחסי מין לבין שמירה על איכות חיים בריאה וטובה, השפעת הסקס על מצב הרוח שלנו ועל ההתנהגות שלנו כלפי הסביבה.
מחקר מוכיח באופן חד משמעי שקיום יחסי מין מעלה את הורמון הפרולקטין המסייע לנו בחיזוק חוש הריח באופן מיידי.
סקס מהווה פעילות גופנית נמרצת אשר עוזרת בשמירה על המשקל, ומקטינה את הסיכוי למחלות לב, הרמצת הורמונים אצל גברים הגורמים להם לאושר עילאי וכמובן גם אצל נשים הורמונים אלה מסייעים בתפקוד יום יומי נעלה.
אנשים שעושים סקס לפחות פעמיים בשבוע מעלים את רמת המוגלובין A ובכך מקטינים את הסיכוי לשפעת, מחזקים את המערכת החיסונית ולרוב עוברים חורפים שלמים ללא כל בעיה.
השאלה הנשאלת כיום היא האם צפייה במצלמות סקס און ליין היא כמו ביצוע הפעולה עצמה? זאת אומרת האם קיים תחליף?

מלאכותי לפעולת הסקס האמיתית?
התשובה חלוקת דעות, עם זאת ניתן לראות בניסוי כי צפייה בסרטים כחולים יכולה בהחלט לעזור לגברים ונשים כאחד להשיג את המטרות אותם משיגים בסקס אמיתי עם זאת זה לא כמו ביצוע הפעולה הגופנית עצמה מכיוון שתנועות רבות לא נעשות כאשר הצפייה נעשית לסיפוק עצמי בלבד.
לסיכום, כדי לשמור על חלק נוסף במערכת החיסון שלנו, מומלץ לעשות סקס בטוח לפחות פעמיים בשבוע, עם זאת במידה ואין לך אפשרות לעשות זאת, ישנם אתרי מצלמות סקס חי המאפשרים גישה לדבר כמעט אמיתי שנותן מענה זמני עד למציאת שותף שיעזור לך באופן הדדי לשמור על הבריאות.

 



תגיות המאמר: בריאות, סקס, מצלמות סקס


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

webresult = קידום אתרים

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת קידום אתרים

מאת: קידום אתריםצרכנות12/08/13948 צפיות
אתר הקניות של ישראל "בחינם" קראו ולמדו מה הוא מציע ובאיזה מחירים, כל המידע נמצא בעמוד זה.

מאת: קידום אתריםאופניים13/06/131353 צפיות
כתבת סיקור על חנות אופניים חשמליים שהתחילה כחנות קטנה וכיום היא אחד השמות הנחשקים ביותר בישראל בתחום האופניים החשמליים, לאחר עסקה של כמעט 2מיליון שקלים.

מאת: קידום אתריםדיני משפחה13/11/121620 צפיות
מדוע חשוב לערוך תיק ותהליך גירושין רק בעזרת עורך דין גירושין המתמחה לנושאי המשפחה השונים?

מאת: קידום אתריםרכב04/11/121776 צפיות
מלגזות אדם הולך בהחלט משמשות בתעשייה בצורה רבה, למרות שמלגזות הן אחד הכלים הכי שכיחים בתעשייה לא תמיד רואים את פעולתן בצורה ברורה.

מאת: קידום אתריםנדל"ן11/10/121492 צפיות
שנה לאחר מחאת האוהלים ושלל ההבטחות בתחום הדיור, נראה כי רמות המחירים נשארות גבוהות. הקיפאון של החורף האחרון "נמס" ויש גידול בביקוש ובהיקף העסקאות.

מאת: קידום אתריםניקיון28/08/121517 צפיות
אחד הדברים הכי קשים בעמל הבית הוא ניקוי חלונות לשם כך ישנו מנקה חלונות לבתים פרטיים המתמחה בניקוי חלונות אינטנסיבי.

מאת: קידום אתריםרכב20/08/121116 צפיות
כל רכב דורש בשלב זה או אחר בחייו התערבות של בעלי מקצוע שונים, אם כן אילו בעלי מקצוע הם החשובים ביותר בעולם הרכב?

מאמרים נוספים בנושא מיניות ובריאות מינית

מאת: אסף סגלמיניות ובריאות מינית26/07/181808 צפיות
ספריי השהייה הוא תכשיר מין פופולרי אשר משפר את השליטה בשפיכה אצל גברים הסובלים משפיכה מוקדמת. תופעת שפיכה מוקדמת היא תופעה מביכה התוקפת כ- 40 % מאוכלוסית הגברים בכל הגילאים. כיצד ספריי השהייה יכול לסייע בטיפול בבעיה?

מאת: אסף סגלמיניות ובריאות מינית31/05/181146 צפיות
כ- 30% מאוכלוסית הגברים סובלים מבעיות זקפה כמו אין אונות או זקפה חלשה ומשפיכה מוקדמת. הסיבות לבעיה הן רבות ויש לאבחן אותן בצורה מקצועית אצל סקסולוג או אורלוג. טיפול מהיר ויעיל בבעיה הוא באמצעות ספריי השהייה טבעי הגורם לתחושת אלחוש באיבר המין אשר מפחית את התחושה וכך ניתן להחזיק זמן רב יותר בלי להגיע לאורגזמה. מה חייבים לדעת לפני שקונים ספריי השהייה?

מאת: אסף סגלמיניות ובריאות מינית31/05/181090 צפיות
כ- 30% מאוכלוסית הגברים סובלים מבעיות זקפה כמו אין אונות או זקפה חלשה ומשפיכה מוקדמת. הסיבות לבעיה הן רבות ויש לאבחן אותן בצורה מקצועית אצל סקסולוג או אורלוג. טיפול מהיר ויעיל בבעיה הוא באמצעות ספריי השהייה טבעי הגורם לתחושת אלחוש באיבר המין אשר מפחית את התחושה וכך ניתן להחזיק זמן רב יותר בלי להגיע לאורגזמה. מה חייבים לדעת לפני שקונים ספריי השהייה?

מאת: אמורמיניות ובריאות מינית28/03/181455 צפיות
בזמן האחרון רצה שמועה ברשת על תכשיר מיוחד לגברים שעושה פלאים החלטנו לבדוק אם מדובר בשיווק מצויין או שהמוצר באמת אפקטבי

מאת: ד"ר ירוןמיניות ובריאות מינית29/09/152561 צפיות
האם מגע מיני עם גבר אחר אומר בהכרח שאתה הומו? האם יתכן שהומו יהפוך לסטרייט? האם טיפולי ההמרה שמציעים רבנים באמת עוזרים? ד"ר ירון, פסיכותרפיסט המתמחה בטיפול פסיכולוגי לגייז (Gays), מתייחס לכמה מהשאלות הנפוצות ששואלים מטופלים.

מאת: ד"ר ירוןמיניות ובריאות מינית03/08/152559 צפיות
האם גירוי משליטה והשפלה מהווה סטייה מינית? האם ניתן לרפא אותה? מה הקושי המיוחד שזה מציב בפני גבר נשוי? ד"ר ירון, פסיכותרפיסט המתמחה בטיפול פסיכולוגי בנושאים של מיניות והעדפה מינית, מתייחס לכמה מהשאלות הנפוצות ששואלים מטופלים.

מאת: אליס פ.סטפןמיניות ובריאות מינית29/04/152035 צפיות
?מהו הרפס באברי המין ואוראלי ישנם שני סוגים של זיהומי הרפס, הרפס הפה והרפס גניטלי; שניהם מדבקים. העובדה הערמומית ביותר על הרפס היא שזה יכול להיות וירוס בלתי נראה; זה אפשרי לאדם שיש לי ולהפיץ גם סוג של נגיף הרפס ואפילו לא יודע שיש לו או לה הרפס. הווירוס שמדביק אדם עם הרפס פה נקרא סוג הרפס סימפלקס 1

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica