חפש מאמרים:
שלום אורח
03.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

חנות וירטואלית

מאת: דניאל seoאינטרנט - כללי02/10/2011767 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

מהי מטרת חנות וירטואלית?


במילה אחת - למכור!
מבקר באתר המעוניין לרכוש מוצר, לקבל מידע אודות מוצר או להשוות מחירים בין ספקים שונים, יחפש מיד עם כניסתו לחנות הוירטואלית את המוצר המסוים שלשמו טרח להיכנס אל האתר. המבקר, הקצר בזמן, יחפש אחר מידע רב ככל שניתן אודות המוצר, נתונים ומחירים. חיפוש ממושך כתוצאה מניווט כושל באתר או עומס תוכני רב מידי עלולים לעייף את המבקר. מכאן - דרכו לאתרים מתחרים תהיה קצרה.

שני דברים, אם כן, הכרחיים לעמידה במטרה שלשמה אנו עמלים כל כך:

  • התמצאות מיידית במרחב האתר ודף הבית בפרט.
  • ניווט קל ומהיר אל המוצר. חנות וירטואלית חייבת להיות השימושית ביותר שיכולה להיות.

אל לנו להלאות את הקונה הפוטנציאלי בתכנים מיותרים עם כניסתו לחנות. המבקר מעוניין כעת להגיע אל המוצר בדרך המהירה ביותר ותפקידנו להנחות אותו להגיע בדיוק לשם. כאשר אתם חושבים על התדמית שלכם, אתם כנראה תהיו צריכים לבנות אתר תדמית, אבל כאשר אתם רוצים להרוויח כסף, אתם בונים חנות באינטרנט. זאת הדרך היחידה שיש להרוויח כסף באינטרנט.

 

מאפייני חנות וירטואלית והשוואה לאתר תדמיתי או אינפורמטיבי


אתר תדמיתי נועד בראש ובראשונה ליצור רושם מיידי על המבקר ולגרום לו לבקש מידע נוסף אודות העסק, או במילים אחרות, להניע את המבקר לידי פעולה, בין אם בדרך של יצירת קשר באמצעות טופס באתר ובין אם בדרך אחרת. אתר תדמיתי יציג, בדרך כלל, מידע בסיסי על פעילות העסק וכל מטרתו מסתכמת בלהניע את המבקר לידי פעולה ממוקדת.
אתר אינפורמטיבי דומה מאוד במטרותיו לאתר תדמיתי אולם מכיל מידע יותר עמוק ומפורט על פעילות העסק.

לא מעט בעלי עסקים מבקשים לגבש לעצמם אתר המשלב, הן מאפיינים תדמיתיים/אינפורמטיביים והן מאפיינים מכירתיים ומסחריים. חשוב להבין ששילוב זה לא תמיד מוצלח.

מהם, אם כן, הקווים הדומים והשונים שבין חנות וירטואלית לאתרים תדמיתיים או אינפורמטיביים?
קל מאוד להבחין שהן באתרים תדמיתיים/אינפורמטיביים והן באתרי מסחר אלקטרוני, מטרתנו כבעלי האתר היא להניע את המבקר לידי פעולה - בעוד שבאתר תדמיתי נרצה שהלקוח הפוטנציאלי ייצור עמנו קשר באמצעי זה או אחר או יתעניין בפרטים נוספים, בחנות וירטואלית נצפה לביצוע הזמנה באתר.

מסתבר כי הדרך להגיע למטרה שהצבנו לעצמנו באתר תדמיתי שונה מזו שבחנות וירטואלית או קטלוג מוצרים. שונות זו טמונה למעשה בדבר אחד ויחיד - ציפיית הלקוח ומבוקשו, טרם כניסתו לאתר.
מבקר הנכנס לאתר תדמיתי או אינפורמטיבי ינסה, באופן טבעי, לדלות מידע רב ככל שניתן לפני שיבחר לקיים מגע כלשהו עם העסק או החברה. הרושם המתקבל מהאתר, במקרה זה, מאוד משפיע על קבלת ההחלטות של המבקר, כמו גם המידע שהוא מפנים במהלך שיטוטו באתר.
לעומת זאת, המבקר בחנות וירטואלית יתעניין תחילה בפרטים אודות המוצר אותו הוא מבקש ולא בהכרח במידע תדמיתי או אינפורמטיבי אודות ספק המוצר או משווקו. המבקר בחנות וירטואלית הרבה יותר ממוקד

 



תגיות המאמר: חנות וירטואלית


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אנחנו רוצים להמליץ על שני אתרים מעולים, פורום תמ"א 38 ופינוי בינוי, שזה אתר מדהים הכולל את כל המידע הקיים על תחום תמ"א 38. היכנסו לשאול שאלות ולקבל תשובות בכל שאלה שמטרידה אתכם בתחום.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת דניאל seo

מאת: דניאל seoאימון אישי - כללי28/12/196119 צפיות
תראו חברים יקרים, אני עוסק בהשגת משכנתאות למסורבים כבר כמעט 10 שנים, אני חייב לציין שהמצב הכי קשה שיכול להיות - זה מצב שבו צריכים לקחת משכנתא כדי לסגור הלוואות או חובות והבנקים פשוט לא מוכנים לאשר את זה.

מאת: דניאל seoהנהלת חשבונות13/12/191333 צפיות
לפעמים נתקלים במצבים בהם חייבים לקבל משכנתא ואין אפשרות להיכשל, זה בדיוק המצבים שבהם אני נכנס לתמונה. שמי מרטין בוקסדורף, אני מומחה בהשגת משכנתא למסורבים בבנקים, כאשר הדגש הוא שאני משיג משכנתאות בבנקים בלבד- כאשר אתם כבר קיבלתם סירוב.

מאת: דניאל seoצילום16/11/161447 צפיות
למה כרטיסי ביקור הם טובים? למה להדפיס אותם? עד כמה הם הכרחיים? וכיצד מבצעים זאת?

מאת: דניאל seoאימון אישי20/10/161898 צפיות
מהם הדברים אותם יש לקחת בחשבון כאשר מדפיסים כרטיסי ביקור? ממה להימנע? איך לדאוג שלא ירמו אותנו? ואיך להביא לכך שהכרטיסים שבידינו הם הטובים ביותר שהיו יכולים להיות בזכות זה שנמנענו מכל הטעויות שהיינו יכולים לעשות? השוו מחירים של הדפסת כרטיסי ביקור

מאת: דניאל seoריקוד20/10/162144 צפיות
מעוניינים להדפיס כרטיסי דפוס? לא בטוחים לאילו מחירים לצפות? חוששים שירמו אתכם ויבקשו מחיר גבוה מדי? כל המידע שאתם צריכים ורוצים כאן:

מאת: דניאל seoפיסול05/10/162252 צפיות
אנחנו נשאלים כמעט כל יום על ידי לקוחות מרוצים וכאלו שהם פוטנציאלים מה יכול להיות הסיבה שהם יעבדו דווקא אתנו ולא עם חברות אחרות שמתמחות בדיוק כמונו בתחום הפקה של כנסים מקצועיים ואירועים עסקיים שונים.

מאת: דניאל seoאנימציה28/09/162093 צפיות
אין אחד שלא המתין דקות ארוכות למונית חולפת וככל שההמתנה התארכה כך גם המונית התרחקה והייאוש גבר.. זה כנראה קרה לכל אחד או אחת מכם, יש כאלו שזה קרה להם יותר, יש כאלו שקצת פחות ויש כאלו שעוברים את אותם רגעי משבר על בסיס יומי.. כן כן שמעתם נכון- על בסיס יומי!!

מאמרים נוספים בנושא אינטרנט - כללי

מאת: בנימין קלינגראינטרנט - כללי04/04/223029 צפיות
הצהרת נגישות אנו בקלינגר רישוי עסקים והתרי בניה רואים חשיבות עליונה בסיוע והנגשת אתר האינטרנט שלה לאנשים עם מוגבלויות, ובכך לאפשר למרבית האוכלוסייה לגלוש בקלות ובנוחות ולהנות מהאתר המושקע. בהתאם לחוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלויות תשנ"ח-1998 ולתקנות שהותקנו מכוחו, מושקעים מאמצים ומשאבים רבים בביצוע התאמות הנגישות הנדרשות שיביאו לכך שאדם עם מוגבלות יוכל לקבל את השירותים הניתנים לכלל הלקוחות, באופן עצמאי ושוויוני.

מאת: nirאינטרנט - כללי01/11/213514 צפיות
שיווק בגוגל עדיין נתפסת כחברה מגניבה וצעירה ברוחה שמשקיעה במשרדים ובעובדים הרבה יותר מהמתחרים, אבל רבים שוכחים שהיא פועלת בדיוק באותה סביבה תחרותית שבה ענקים אחרים ממהרים להדביק את התקדמותה.

מאת: רוןאינטרנט - כללי28/07/193853 צפיות
לימודי הסייבר פותחו בהתאם לצורך הלאומי להגנת מהקאינג, על מנת להבטיח רמה מקצועית גבוהה, מהימנות וידע עדכני לכל העוסקים בתחום.

מאת: רוןאינטרנט - כללי24/06/163167 צפיות
מאמר על אתר קופונים

מאת: יוסי לויאינטרנט - כללי02/05/163261 צפיות
כולם היום קונים צפיות ביוטיוב על מנת למתג את העסק שלהם, זה מתחיל בזמרים וממשיך לבעלי עסקים גדולים / קטנים, מומלץ בחום רב לבחון את האופציה לרכוש צפיות איכותיות ממשתמשים בחו"ל הריי שהדבר יכול לתרום לכם רבות למיתוג ולהפוך לגדולים, העין קובעת ומייצרת מציאות.

מאת: ליאוראינטרנט - כללי22/02/163201 צפיות
תרגום אתרים בעזרת חברת שירותי תרגום, בעלת מוניטין, מביא לתוצאה טובה מאוד. תרגום אתרים שמתבצע היטב, מאפשר להקים אתר חדש, שמיועד לקהל יעד חדש.

מאת: מאיר סוויסה אינטרנט - כללי07/01/163312 צפיות
מובילים בשרון כולנו זקוקים לחברת מובילים בשרון מקצועית ואמינה על מנת לעבור דירה, לשנע מטענים שונים ולהוביל חפצים ממקום למקום. חברת מובילים בשרון מספקת מעטפת שירותים רחבה הכוללת בין היתר הובלת דירות, הובלה עם מנוף לפינוי חפצים גדולים מקומה גבוהה ודירות גג, הובלת מטענים בעיר וברחבי הארץ וכן שירותי אריזה, פריקה ואחסון. חשוב לבחור חברה אמינה ובעלת מוניטין טוב בענף, מומלץ לחתום על חוזה מסודר הכולל פירוט העבודה, עלות, ביטוחים ואחריות.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica