חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

ניהול תיקי השקעות בבתי השקעות

השקעת חסכונות בשוק ההון הישראלי או הבינלאומי היא תמיד אופציה בעלת פוטנציאל תשומות גבוה, אבל גם סיכון גבוה יותר מכל אפיק השקעה סולידי. ובמיוחד באקלים הבורסות בעולם של התקופה האחרונה, יהיה זה צעד פזיז במיוחד להשקיע הון עצמי בשוק תנודתי באופן חובבני וללא יעוץ מקצועי.


השקעה מקצועית בשוק ההון נעשית דרך יועצי השקעות בבנקים או בבתי השקעות מובילים. להשקעה דרך בתי השקעות יש מספר יתרונות על פני שירותי הבנק ולכן במקרים רבים יעדיפו גופי עיסקיים או משקיעים פרטיים לשלם יותר דמי ניהול בתמורה לשירותים המקצועיים של בתי ההשקעות.
יעוץ השקעות השלב הראשון והקריטי בניהול תיק השקעות הוא שלב היעוץ ותכנון מדיניות התיק. יועץ השקעות בונה ביחד עם העמית (המשקיע) תיק השקעות התואם את צרכיו (בין היתר השקעה לטווח קצר או ארוך) ורמת הסיכון (והסיכוי לשומות גבוהות) שהוא מעוניין לקחת בהשקעה. יועץ ההשקעות מציע לעמית אפיקי השקעה שונים המתאימים למצב השוק בזמן נתון שהם תוצר של חקר השוק של האנליסטים של בית ההשקעות. תפקיד האנליסטים לזהות הזדמנויות להשקעות כדאיות, לצד סיכונים שיש להמנע מהם וליצר המלצות המשמשות את יועצי ומנהלי תיקי ההשקעות בבנית התיקים עם הלקוח ובניהול התיק בהמשך.
ניהול תיק ניהול תיק ההשקעות מבוצע על ידי מנהל תיק השקעות מוסמך, על בסיס המבנה ותוואי ההשקעה שנקבע במשותף על ידי העמית ויועץ ההשקעות. למנהל התיק יש חופש פעולה מסויים בתוך המבנה הקבוע ובהתאם למדיניות שנקבעה על ידי מנהלי בית ההשקעות. בדרך כלל, מי שמוביל את בתי ההשקעות הם כלכלנים ומומחים פיננסיים ידועי שם והם מנתבים את ההתנהלות הכללית על בסיס אג'נדה כלכלית מסויימת ומפקחים על העבודה על התיקים השונים.
שקיפות וזמינות ניהול תיק השקעות חייב להעשות תוך שקיפות מלאה מול הלקוח. הלקוח רשאי בכל זמן נתון לבחון את מצב ההשקעה שלו. בתי ההשקעות המובילים מאפשרים ללקוחות גישה באמצעות מערכת אינטרנטית לנתונים האלה, כך שכל בעל תיק יכול להתעדכן במצבו כל אימת שיחפוץ בכך.
במקביל, בית השקעות טוב צריך לעמוד לרשות הלקוחות שלו בכל שאלה ופניה וצורך שעשוי לעלות. בדרך כלל ההתנהלות היא ישירות מול מנהל תיק ההשקעות או היועץ או מול מערך שירות לקוחות שמייצג אותם מול הלקוחות. מכיוון שמדובר בסכומי כסף גדולים ובשוק שלצערנו תנודתי ולא יציב – השקיפות והזמינות של הנתונים והיעוץ ללקוחות הם חשובים ביותר. השקט הנפשי של המשקיעים בשוק ההון חשוב לא פחות מרמת התשואה שהתיקים שלהם מייצרים בסופו של יום.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת לינקשייק שיווק באינטרנט

מאת: לינקשייק שיווק באינטרנטעיצוב פנים11/07/191632 צפיות
לפניכם 4 טיפים לבחירת פריטי ריהוט שמתאימים למי שרוצה עיצוב פנים בסגנון שתמיד נשאר באופנה.

מאת: לינקשייק שיווק באינטרנטעיצוב פנים11/07/192661 צפיות
לפניכם 4 טיפים לבחירת פריטי ריהוט שמתאימים למי שרוצה עיצוב פנים בסגנון שתמיד נשאר באופנה.

מאת: לינקשייק שיווק באינטרנטצרכנות30/08/121027 צפיות
אחת מבין המתנות המגניבות ביותר שניתן להעניק לכל אירוע - יום הולדת, מסיבה או כל דבר אחר, היא מתנה של זר מתוק המעוצב בסגנון מקורי וייחודי.

מאת: לינקשייק שיווק באינטרנטצרכנות30/08/121053 צפיות
זרים מתוקים אלו זרים אשר במקום להכיל פרחים שנובלים לאחר מספר ימים, מכילים הפתעות מתוקות כמו שוקולדים מיוחדים, פרלינים איכותיים, סוכריות צבעוניות וממתקי גומי שונים.

מאת: לינקשייק שיווק באינטרנטתעשייה03/05/121512 צפיות
את סוגי הדבקים בכלל ובדגש על דבקים מבניים, ניתן למיין כיום על פי מספר רב של קטגוריות, אשר כל אחת מהן משמשת לצרכים שונים

מאת: לינקשייק שיווק באינטרנטמסחר יומי29/04/121417 צפיות
מי שמתחיל את התהליך של מסחר בבורסה צריך להיות מוכן לתקופה ארוכה בה הוא ייאלץ ללמוד את התחום ופעמים רבות גם לספוג הפסדים כספיים יחסית גבוהים.

מאת: לינקשייק שיווק באינטרנטאילוף בעלי חיים29/04/121219 צפיות
אילוף כלבכם עשוי להיות משימה לא פשוטה בכלל. בין אם אימצתם גור לראשונה, אימצתם חיה מבוגרת יותר, או שאתם מנוסים בגידול כלבים, ברוב המקרים, בהתחשב באופיו הייחודי של הכלב הפרטי שלכם,

מאמרים נוספים בנושא השקעות

מאת: SEOMANהשקעות21/01/181560 צפיות
המדריך להשקעה חברתית מניבה הוא גם זה שיעזור לכם להבין איך להשקיע נכון במיזם סטארט-אפ חדש עם פוטנציאל לרווחיות גבוהה. אין ספק כי זהו גיוס המונים שווה זהב, במידה ותדעו מהו גובה פוטנציאל ההצלחה של כל אחד מהמיזמים והפרויקטים המגייסים כעת סכום גבוה להשקעה בכדי לפרוץ לשוק המקומי והבינלאומי.

מאת: רוני הכהןהשקעות28/03/173050 צפיות
בשנים האחרונות אנחנו יכולים לשים לב כי התחרות בין ספקים שונים של שירות בהחלט עלתה מדרגה, והדבר כולל גם את ענף הבנקאות אשר מנגיש אל הלקוחות הפוטנציאליים והקיימים איכות גבוהה יותר של שירות בכל היבט אפשרי. שכחו מהימים שבהם קיבלתם עט מהאדם שמנהל לכם את החשבון.

מאת: amirdadon90השקעות25/01/171702 צפיות
יוסי הרצוג הוא אחת הדמויות המוכרות והבולטות בשוק ההון מזה שנים רבות רבות. במקביל לניסיון הרב שצבר בתחומים רבים הרלוונטיים לשוק זה, מקפיד הרצוג על התעדכנות מתמדת - שכן לתפישתו, ולא רק לתפישתו כמובן, הטכנולוגיה מכתיבה שינויים דרמטיים בשוק ההון ובעולם הבנקאות באופן כללי.

מאת: גיא חזןהשקעות17/01/171765 צפיות
גם אם מדובר בקרן השקעות נדל"ן המשוייכת ומנוהלת ע"י גוף השקעות גדול ומוכר – זה עדיין לא ערובה להצלחה או ביטחון כלכלי. ברגע שהכסף יוצא מחשבון הבנק שלך – אינך שולט בו יותר והסיכון שנטלת – גבוה ביותר.

מאת: גיא חזןהשקעות26/12/161748 צפיות
בשנות ה – 80 האינפלציה בישראל הגיע לרמה של 400% בשנה. ובכלל, מדינת ישראל חיה והתקיימה בתוך כלכלה אינפלציונית מאז הקמתה. תושבי ישראל התרגלו כי האינפלציה היא תושבת קבע וכספם נשחק בכל שנה ושנה.

מאת: שלום כהןהשקעות22/11/161594 צפיות
קופות גמל הן מכשיר חיסכון פנסיוני אשר מאפייניו קבועים בחוק. חיסכון בקופות גמל אפשרי לכל אזרח בישראל אם כאפיק חיסכון פנסיוני מרכזי ואם...

מאת: גיא חזןהשקעות13/04/161464 צפיות
הלקוחות של ענבל אור כנראה ולכאורה הפסידו את כל כספם. כל שקל שעבר לענבל אור לא ישוב עוד לעולם והמשקיעים, קוני הדירות, איבדו כך את כספם.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica