חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

פתרונות לפרישה מדריך קצר

מאת: דור גוליקביטוח - כללי22/10/2011954 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

למה בגיל צעיר אתם בכלל צריכים לדבר על פתרונות פרישה

אתם בני 28 רק התחלתם לעבוד אחרי שסיימתם צבא, שנה קבע, טיול במזרח, לימודי מחשב, בשבוע השני לעבודה קבלתם טלפון מסוכן ביטוח שהחברה שלכם המליצה עליו, הוא רצה להזמין אתכם לכוס קפה ולדבר אתכם על פתרונות לפרישה חשבתם בהתחלה שצוחקים עליכם רק התחלתם לעבוד וכבר מדברים אתכם על פנסיה, משעשע לשנייה אבל האמת היא שמאוד רציני במהות כי ככל שתקדימו לחשוב ולתפור את פתרונות הפרישה שלכם לעוד 40 שנים כך יגדלו הסיכויים שלכם להרוויח ממנה את המכסימום.

החשיבות הגדולה של יעוץ מתאים לבחירה של פתרונות איכותיים לפרישה

כשמדובר היום על פתרונות פרישה ישנו סל שלם של מוצרים שנכון לנהל אותם כתמהיל שלם. במאמר קצר זה ניתן לכם כמה טיפים כללים שיעזרו לכם לגבש החלטה נכונה כבר בגיל מאוד צעיר. הנקודה הראשונה לפני שאתם בוחרים לעצמכם את הפתרונות הכי טובים לפרישה זה לבחור את היועץ המתאים. מכיוון שיש היום בשוק הרבה מאוד פתרונות לפרישה אתם רוצים לדעת שאתם נמצאים בידיים ממש טובות. אתם רוצים יועץ איכותי שיהיה המדריך שלכם בכל מה שקשור עם חיסכון פנסיוני מדובר על אחת ההחלטות הכי חשובות בחיים שלכם ורצוי מאוד שתקבלו החלטה ממש נבונה ואיכותית. סביר להניח שסוכן הביטוח שלכם הוא האיש שהכי נכון שייתן לכם עצות ויציג לכם פתרונות שונים בתור פתרונות פרישה. כאלו שכשתגיעו לגיל המתאים יאפשרו לכם לצאת לפנסיה ממש נוחה כזאת תוכלו לחיות ממנה לאורך שנים ארוכות מאוד.

כמה טיפים לגבי ביטוח חיים כחלק מפתרון הפרישה שלכם

כשמדובר על ביטוח חיים שהוא ביטוח מנהלים נכון להיום הוא מורכב מביטוח חיים אותו תוכלו יכלו לפדות היורשים שלכם למקרה שתלכו לעולמכם, חלקו השני של הביטוח הוא מעין חסכון אותו תוכלו לקבל ברגע שתצאו לפנסיה בהתאם לגיל שנקוב בחוק ישנה חשיבות גדולה שיהיה לכם ביטוח כזה שיהווה עוד חסכון שמצטבר לסכום גדול ומאוד משמעותי

טיפים לגבי בחירה של קרן פנסיה איכותית

אפשר להגדיר קרן פנסיה כמוצר הפרישה העיקרי שקיים כיום בשוק. זהו מוצר שמאפשר לכם לקבל קצבה חודשית קבועה מיום שתפרשו מהעבודה שלכם. גובה הקצבה אותה תקבלו יהיה בהתאם להפרשה החודשית אותה תעבירו לקרן הפנסיה שלכם. פעם לא הייתה שאלה באיזו קרן להפוך להיות מבוטח, לעומת זאת כיום השאלה הזאת היא ממש מהותית ולכן חשוב מאוד שתדעו לדעת לאיזה קרן להכנס. הינה כמה טיפים חשובים בעניין. קודם כל אתם רוצים לדעת שאתם הופכים להיות עמיתים בקרן שמנוהלת בצורה איכותית ויציבה, תשואה קבועה לאורך שנים היא התוצאה הרצויה מבחינתכם. תשואה שהיא לא ממש גבוהה ומשקפת לקיחת סיכונים מיותרים. נקודה שנייה שעליה מדברים כל הזמן היא גובה דמי הניהול שנוטלת לעצמה הקרן. מצד אחד אתם רוצים מנהלים איכותיים שעולים לא מעט כסף, מאידך אתם רוצים שהמנהלים לא יהיו רודפי בצע. גובה דמי הניהול נמדדים באחוזים בודדים מהמחזורים השוטפים של הקרן. נקודה נוספת היא איזה גוף עומד מאחרי הקרן. אתם רוצים שיהיה זה בית השקעות גדול ואיכותי.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

דור גוליק

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת דור גוליק

מאת: דור גוליקביטוח פנסיוני07/08/12883 צפיות
היתרון הגדול של סוכן הביטוח שלכם מולכם הוא בידע המקצועי שהוא צובר. הסוכן של היום הוא גם איש מכירות אבל קודם כול יועץ פיננסי איכותי. הוא לא יכול להתמודד עם המוצרים הפיננסים שקיימים כיום מבלי שתהיה לו הבנה מעמיקה אמיתית.

מאת: דור גוליקביטוח פנסיוני07/08/12950 צפיות
מנהלי הקרן תוך שימת לב לעובדה כי מקצועני קרנות פנסיה עולים הרבה כסף. רווחיות יציבה לאורך שנים של חברת ההשקעות שעומדת מאחורי קרן הפנסיה הספציפית. כמות משמעותית של עמיתים

מאת: דור גוליקביטוח דירה04/03/12961 צפיות
סוכן הביטוח שלכם הוא האיש שמולו אתם בעצם פועלים. מעין מתווך בין חברת הביטוח לבינכם. האיש שמצד אחד צריך לספק את הצרכים שלכם ומצד שני צריך לעבוד מול חברת הביטוח. מבחינתכם אתם רוצים שסוכן הביטוח יספק לכם את

מאת: דור גוליקביטוח בריאות08/02/121059 צפיות
ישנם ביטוחים משלימים שרובכם משלמים עבורם. מה הם בעצם תפקידם? כשמדובר על ביטוחים משלימים הם הופכים את החיים שלכם מול קופות החולים להרבה יותר נוחים. לדוגמא בכל מה שקשור לתשלומים בתוך הקופה עצמה, אם יש לכם ביטוח משלים בר תוקף כמובן אתם תהיו זכאים להרבה יותר שירותים ובנגישות יותר גדולה. מצד שני ביטוחים רפואיים משלימים לא נותנים לכם באמת כיסו

מאת: דור גוליקביטוח פנסיוני05/02/121127 צפיות
כשמדובר על צרכנות פיננסית, בעצם מתכוונים לסל שלם של פתרונות עבורכם. החל מהמושג פתרונות לפרישה דרך קרנות השתלמות, קופות גמל, השקעות שונות במוצרים פיננסים שונים. בקיצור סל גדול ש פתרונות שבמהותם אלו חסכונות לטווחים שונים. חלק קצרים וחלק ארוכים בכול מקרה ניהול נכון של הצרכנות הפיננסית שלכם ימקסם את התשואות שלכם אל מול עבודה נכונה גם בהיבטים מיסויים שונים. בקיצור ולעניין אתם צריכים יועץ מקצוען שיש לו הבנה מעמיקה בהרבה מאוד נושאים

מאת: דור גוליקפנסיה11/01/121202 צפיות
איכותם המקצועית של כל הגורמים המעורבים בניהול הקרן –ניהול של קרן פנסיה מערב שתי דספלינות. האחת ניהול השקעות והשנייה ניהול של מוצר ביטוחי. חשוב שאת קרן הפנסיה שבה אתם עמיתים ינהלו האנשים המקצועיים ביותר.

מאת: דור גוליקביטוח דירה30/12/111026 צפיות
הנושא שליו נדבר במאמר קצר זה נקרא ביטוחים אלמנטרים. בתחום הביטוח ישנם שני תחומים עיקריים. הראשון תחום נזקי הגוף, בהם אתם עוסקים בכול מה שקשור בפגיעה אנושית. התחום השני עוסק בכול מה שקשור עם פגיעה ברכוש. התחום הזה נקרא ביטוחים אלמנטרים והינה שלושה מהביטוחים העיקריים שמרכיבים אותו.

מאמרים נוספים בנושא ביטוח - כללי

מאת: רוני הכהןביטוח - כללי04/06/172789 צפיות
הקושי רק עולה כאשר מגלים עד כמה צריכים לעבוד על מנת לקבל מה שחשים שמגיע בזכות, ולא מתוך חסד שמעניקים המוסד שבו מעסקים והמוסדות הרלבנטיות של המדינה.

מאת: עידן שלומןביטוח - כללי04/06/174824 צפיות
רוצים לדעת איך עובדת המסלקה הפנסיונית בפועל? איך עושים סדר בביטוחים מבלי לשלם כפל ביטוח? אם אתם רוצים לחסוך כספים , זה הזמן לדבר על תמונה מקיפה אודות חיסכון של כל אדם במדינת ישראל.

מאת: כתיבת מומחיםביטוח - כללי12/04/164249 צפיות
נהג צעיר על פי חוק הוא נהג שלא מלאו לו עדיין 24 שנים.

מאת: Roei Kalvoביטוח - כללי10/03/163528 צפיות
כל ההיבטים שצריך לדעת לפני שסוגרים ביטוח צלילה - כנסו ותלמדו כדי שלא יעבדו עליכם!

מאת: אלטים ביטוח ופיננסיםביטוח - כללי15/08/155314 צפיות
בחיי היום יום אנו מקבלים החלטות שונות על בסיס מאפיינים, על חשבון העלות הכלכלית עבורנו, במאמר זה נסביר איך לבצע השוואת מחירים גם לענפי הביטוח וניתן לכם כלים שונים לביצוע השוואה טובה ואמיתית.

מאת: כתיבת מומחיםביטוח - כללי06/07/154851 צפיות
נמצאים לפני קניית דוד חשמל? אם גם אתם מצאתם את עצמכם בהתלבטויות לגבי רכישת המכשיר, כאן תוכלו לקרוא הדרכה אובייקטיבית המתייחסת לפרמטרים השונים שתוכלו לבדוק בכל דוד, ולהחליט האם הוא מתאים לסוג השימוש שאתם מייחלים לו.

מאת: רוני הכהןביטוח - כללי01/07/154756 צפיות
את כל אלה מכסים סוגים שונים של ביטוחים המעניקים לנו סוג של שלווה ורוגע בנוגע לכל אספקט בחיים שלנו, תמורת תשלום חודשי. הכיסוי הביטוחי משתנה מחברה לחברה אשר בוחרת את מי לבטח, באלו תנאים ותמורת איזה תשלום חודשי. גם אם אתם צריכים לפנות אל חברת ביטוח באשקלון, אתם תמיד תמצאו מגוון רחב של חברות מבטחות עבור הסוגים השונים של פוליסות ביטוח.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica