חפש מאמרים:
שלום אורח
24.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מה לנו ולמשכנתא?

מה לעשות, לא כל אחד מאיתנו נולד עם החוש הבסיסי לכלכלה נבונה ולהבנה נכונה של מה שקורה בשווקי העולם הכלכליים. אך לצערנו כל אחד זקוק לידע הזה, בין אם הוא רוצה את זה ובין אם לא. אחת ההחלטות הכלכליות הגדולות ביותר שכל אחד מאיתנו עתיד לקחת בזמן כלשהו במהלך החיים היא בנוגע לקניית בית.

מכיוון שזוהי ההחלטה הכי גדולה שמרבית האנשים לוקחים במהלך חייהם, הרי שלא כולנו מוכנים לקחת אותה אך ורק עם הידע שיש בידנו כרגע. לכן עלינו להבין קצת יותר לעומק ולנסות להתייעץ עם אנשי מקצוע. חשוב להבין כי משכנתא היא הלוואה לטווח מאד ארוך. החלטה כזו צריכה להיעשות תוך לקיחת המון משתנים למשוואה כמו רמת ההכנסה החודשית שלכם, ציפיות לעליית שכר בעתיד, הרחבת המשפחה בעתיד ועוד. כל אחד מן הנתונים הללו יכול להיות גורם משפיע בהחלטה על הגבלת גובה ההחזר החודשי.

חשוב להבין בנוסף כי כל ההגבלות והקשחת התנאים לקבלת משכנתא באים רק על מנת לתת הגנה גדולה יותר לצרכנים, על מנת שלא יקרסו תחת העול של לקיחת המשכנתא וכמובן גם להגן על הבנקים על מנת שלא יחלקו משכנתאות בסכומים גדולים מדי שלבסוף לא ייפרעו ויגרמו לבעיות בבנק.

על מנת לנסות ולקבל את המשכנתא הטובה ביותר עבורכם, חשוב שתיקחו את הזמן ותחשבו על הצעד הזה. גם אם אין בידכם את כל המידע הנחוץ על מנת לקחת את המשכנתא, ישנם המון אנשים איתם תוכלו להתייעץ. תוכלו להתייעץ עם פקידי הבנק והאחראים על לקיחת המשכנתא בבנק. תוכלו להתייעץ עם יועץ משכנתאות מומחה, אדם ללא שום צד בעניין שיהיה שמח לעזור לכם תמורת תשלום על השירות שלו. כמובן שגם תוכלו להתייעץ עם חברים או מכרים שעברו את התהליך לא מזמן, כך שלמעשה הם יכולים לתת לכם נתונים עדכניים, אך למרות זאת לא תמיד יש להם את כל המידע והניסיון בתחום לכן כדאי שתיקחו את ההמלצות שלהם בעירבון מוגבל.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת לינקשייק שיווק באינטרנט

מאת: לינקשייק שיווק באינטרנטעיצוב פנים11/07/191632 צפיות
לפניכם 4 טיפים לבחירת פריטי ריהוט שמתאימים למי שרוצה עיצוב פנים בסגנון שתמיד נשאר באופנה.

מאת: לינקשייק שיווק באינטרנטעיצוב פנים11/07/192662 צפיות
לפניכם 4 טיפים לבחירת פריטי ריהוט שמתאימים למי שרוצה עיצוב פנים בסגנון שתמיד נשאר באופנה.

מאת: לינקשייק שיווק באינטרנטצרכנות30/08/121028 צפיות
אחת מבין המתנות המגניבות ביותר שניתן להעניק לכל אירוע - יום הולדת, מסיבה או כל דבר אחר, היא מתנה של זר מתוק המעוצב בסגנון מקורי וייחודי.

מאת: לינקשייק שיווק באינטרנטצרכנות30/08/121054 צפיות
זרים מתוקים אלו זרים אשר במקום להכיל פרחים שנובלים לאחר מספר ימים, מכילים הפתעות מתוקות כמו שוקולדים מיוחדים, פרלינים איכותיים, סוכריות צבעוניות וממתקי גומי שונים.

מאת: לינקשייק שיווק באינטרנטתעשייה03/05/121515 צפיות
את סוגי הדבקים בכלל ובדגש על דבקים מבניים, ניתן למיין כיום על פי מספר רב של קטגוריות, אשר כל אחת מהן משמשת לצרכים שונים

מאת: לינקשייק שיווק באינטרנטמסחר יומי29/04/121419 צפיות
מי שמתחיל את התהליך של מסחר בבורסה צריך להיות מוכן לתקופה ארוכה בה הוא ייאלץ ללמוד את התחום ופעמים רבות גם לספוג הפסדים כספיים יחסית גבוהים.

מאת: לינקשייק שיווק באינטרנטאילוף בעלי חיים29/04/121221 צפיות
אילוף כלבכם עשוי להיות משימה לא פשוטה בכלל. בין אם אימצתם גור לראשונה, אימצתם חיה מבוגרת יותר, או שאתם מנוסים בגידול כלבים, ברוב המקרים, בהתחשב באופיו הייחודי של הכלב הפרטי שלכם,

מאמרים נוספים בנושא משכנתא

מאת: נטלי אינטרדבמשכנתא19/04/222573 צפיות
המדריך למתחילים לקבלת משכנתא. היכן כדאי להשקיע בנכס נדל"ן? איזה מגבלות יכולות להיות בלקיחת משכנתא? ועוד שאלות שחשוב לקבל עליהם תשובות לפני שנחליט איזה משכנתא נרצה לקחת

מאת: נטלי אינטרדבמשכנתא19/04/222565 צפיות
במאמר זה נדון על היבט המשכנתאות מכמה זוויות - השוואת משכנתאות, ייעוץ משכנתאות באזור תל אביב ומה זה משכנתא הפוכה?

מאת: נטלי אינטרדבמשכנתא19/04/222543 צפיות
בהליכי לקיחת הלוואת משכנתא יש מאפיינים שאותם רצוי להכיר כדי להתמודד עם התהליך בצורה חיובית ומודעת עם או בלי יועצי משכנתאות. במאמר זה תגלו מהם המאפיינים של מסלולי המשכנתאות שכדאי להכיר

מאת: נטלי אינטרדבמשכנתא19/04/222558 צפיות
לפני שמחליטים ומתחילים בתהליך לקיחת משכנתא תרשו לנו להציג לכם את מסלולי משכנתאות אשר קיימים בבנקים בישראל. ההבדלים הניכרים בין הבנקים הם אחוזי הריבית בכל מסלול כזה או אחר, אך יש גם הבדלים בין מסלולי משכנתאות עצמם שרצוי שתכירו.

מאת: נטלי אינטרדבמשכנתא14/02/222847 צפיות
כיוון והחיים הם דינמיים וסביר להניח שההחלטה שלקחתם בנוגע למשכנתא הנוכחית לפני עשור היא כבר אינה רלוונטית למצב הנוכחי שלכם כיום. מעבר לכך, העולם הפיננסי הוא גם דינמי ומשתנה בתדירות גבוה, תנאי השוק שלו מתעדכנים חדשות לבקרים.

מאת: נטלי אינטרדבמשכנתא14/02/222885 צפיות
במילים פשוטות נוכל לומר שתמהיל משכנתא הוא בעצם שילוב בין כמה מסלולי משכנתא שונים שמרכיבים יחדיו הלוואה אחת. אף על פי שמדובר בהלוואה אחת, כל מסלול ומסלול משכנתא יעמוד בפני עצמו ואינו קשור למסלולי המשכנתא האחרים בתמהיל המשכנתא.

מאת: נטלי אינטרדבמשכנתא25/01/222885 צפיות
אם אתם כאן אז אתם כנראה מתעניינים בבנקים למשכנתאות, מה שאומר שאתם בדרך לקניית דירה, כיוון שכיום אין כמעט ומי שיכול להרשות לעצמו לרכוש דירה ללא משכנתא.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica