חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

עונת המלפפונים

מאת: עינת אדרשיווק בינלאומי02/11/20118534 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

קורה לכם שאדם שאתם פוגשים לעיתים קרובות שואל אתכם "מה נשמע" ואתם לא יודעים מה לענות? החיים בדרך כלל מתנהלים בשיגרה ללא אירועים מיוחדים, גם אצלנו כיחידים וכמובן גם אצל חברות. זה מצוין בשביל השקט הנפשי ויכולת התכנון, אבל קצת פחות טוב ליחסי ציבור שמבוססים על חדשות.
הקיץ הוא לרוב עונה כזו. אנשים יוצאים לחופשות, קשה לקדם עסקאות חדשות, אין יוזמות בתעשיה, פשוט עונת המלפפונים. ובכל זאת, מה עושים כדי לקדם את החברה גם בתקופה שקטה? הנה כמה רעיונות בדגש על יחסי ציבור.

1. להתכונן לספטמבר. לא, זו לא אמירה פוליטית. בספטמבר-אוקטובר, לאחר חופשת הקיץ, תהיה עליה בפעילות העסקית, שלא נדבר על שפע התערוכות המתקיימות בחודשים אלו. במהלך הקיץ אפשר וכדאי לרענן את האתר, לעבור על תכני ו עיצוב מצגות המכירות, לשוחח שוב עם אנשי המקצוע על המגמות בשוק וכו' וכו', כל ארגון על פי צרכיו.

2. להביע דעה. יחסי ציבור זה לא רק חדשות מרעישות. לא פחות חשוב למצב את הארגון כמומחה בתחומו וכמוביל דעה. בתקופות שאין הרבה חדשות צריך ליזום כתבות בתחום העיסוק של החברה, לכתוב מאמרים, להשתתף בהשוואות, ועוד. מאמרים בחתימת אנשי מפתח של החברה מאפשרים לה לבטא דעה בנושאים חשובים וגם ממצבים את הכותב כמומחה לנושא.

3. לדבר עם מובילי דעה. כדי לבסס את החברה כגורם פעיל ומשמעותי בשוק חשוב לדבר עם אנליסטים, ארגונים מקצועיים, מכוני מחקר וכיו"ב. זו פעילות שצריכה להתנהל במשך כל השנה כשתקופות שקטות הן הזדמנות להשקיע בה אף יותר.

4. רכילות. עסקים עושים עם אנשים ואנשים אוהבים רכילות. פרפראות מסוג תמונה מאירוע עסקי, מענה לשאלון אישי, השתתפות בכתבה על תחביבים הן הזדמנות לחשוף את החברה ולהציג את אנשי המפתח שלה כדמויות חשובות. לא מדובר בראיונות חושפניים או תכנים "צהובים", אלא בעיתונות קלילה יותר שמאפשרת לקדם את המותג בהיבטים נוספים. 

5. ואולי בכל זאת יש משהו חדש? כשמנהלים יחסי ציבור חשוב לשמור על קשר עם התקשורת לאורך זמן. גם ידיעות קטנות מזכירות לעיתונאים את קיומה ופעילותה של החברה וחשובות כדי שיפרסמו ביתר הבלטה ידיעות משמעותיות. כמעט תמיד קורה משהו בחברה –עובדים חדשים, השתתפות בתערוכה, פתיחת קו ייצור, פיילוט שיכול להוביל לעסקה מעניינת. גם ידיעה קטנה יכולה לתרום לחשיפה גדולה.


 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

נכתב על ידי עינת אדר, שותפה בסוכנות שיווק Marketing First ואשת תקשורת שיווקית.

http://www.marketing-first.com

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת עינת אדר

מאת: עינת אדריחסי ציבור03/11/11991 צפיות
היתרון של יחסי הציבור נובע מההזדמנות לקבל חשיפה לקהל גדול מאת גורם שנחשב לבעל ידע, בתשלום חודשי קבוע ונמוך באופן משמעותי יחסית לפרסום באותם אמצעי המדיה.

מאת: עינת אדרטיפים שיווקיים03/11/111053 צפיות
בעוד שבוע נחגוג כולנו את ראש השנה העברית ולאחר מכן עוד כמה חגים הבאים עלינו לטובה. לקראת ראש השנה נשלח כולנו ברכות שנה טובה ללקוחות, לשותפים ולשאר אנשי קשר. הנה כמה רעיונות לשדרוג:

מאת: עינת אדרשיווק03/11/111351 צפיות
ם מישהו היה צריך הוכחות לכוחה של קהילה, הרי שהמחאה החברתית בישראל ובעולם כולו הדגימו שוב את היכולת של אנשים הפועלים יחד למען מטרה משותפת לשנות מציאות.

מאת: עינת אדרשיווק בינלאומי03/11/118677 צפיות
כל מי שעוסק בכתיבה ודאי שמע את האמת המוסכמת "אף אחד לא יקרא את זה בכל מקרה". זה אולי נכון, אבל למשפט יש המשך "אף אחד לא יקרא את זה – אלא אם כן יש שגיאה".

מאמרים נוספים בנושא שיווק בינלאומי

מאת: דורון עמיתשיווק בינלאומי14/04/132533 צפיות
מרוב הפרסומים קשה מאד לאנשי שיווק לתכנן את הטקטיקה של העבודה שלהם בשיווק המוצרים או השירותים שלכם.

מאת: מיטל שניר גלשיווק בינלאומי21/03/131830 צפיות
כמעט כל חברה יצרנית ישראלית המעוניינת להתחיל במכירות בשווקים בינלאומיים עומדת בפני הדילמה הבסיסית: מכירה ישירה או רשת הפצה?מכירה ישירה במדינת יעד מבטיחה תקבול גבוה יותר אולם דורשת הקמת תשתיות והשקעת משאבים רבים. ומנגד, ברשת הפצה המכירה היא אמנם מהירה יותר אך אנחנו נאלצים לחלוק את ההכנסות עם גורם שלישי. בסיכומו של יום, חברות ישראליות רבות מעדיפות מפיצים, מאחר וזו הדרך המהירה ביותר למכירה בשווקים בינלאומיים תוך ניצול המוניטין של המפיץ בטריטוריה. כיצד מקימים רשת הפצה מוצלחת? להלן עצות שימושיות:

מאת: דורון עמיתשיווק בינלאומי13/07/128579 צפיות
האם המיתוג עוד חי, האם למיתוג עדיין יש משמעות, האם ההשקעה במיתוג כדאית, האם הצרכן יכול בכלל היום להעריך מיתוג?

מאת: מיטל שניר גלשיווק בינלאומי06/12/118889 צפיות
תערוכות בינלאומיות הן אולי ההזדמנות היחידה שבה ניתן לפגוש לקוחות, מפיצים ומתחרים תחת קורת גג אחת. היערכות נכונה לתערוכה יכולה לחסוך כסף רב ולהוות מפתח להצלחתה. להלן שישה שלבים להצלחה בתערוכה בחו"ל.

מאת: עינת אדרשיווק בינלאומי03/11/118677 צפיות
כל מי שעוסק בכתיבה ודאי שמע את האמת המוסכמת "אף אחד לא יקרא את זה בכל מקרה". זה אולי נכון, אבל למשפט יש המשך "אף אחד לא יקרא את זה – אלא אם כן יש שגיאה".

מאת: דודי דשאשיווק בינלאומי25/03/119343 צפיות
טיפים קצרים וחיוניים עבור יצרנים המבקדים לבדוק את נושא היציאה לפעילות שיווק בינ"ל. צעדים הכרחיים בתהליך ההכנה לקראת פעילות היצוא

מאת: שגיב אמרישיווק בינלאומי25/08/108882 צפיות
תרגום אתרים הפך לאחד התרגומים הפופולארים בקרב מנהלי אתרים אשר מבינים את הערך של קידום אתרים דרך יצירת תנועה של קהל גולשים רחב ככל האפשר. למרות הדעה הרווחת תרגום אתרים הוא לא יקר ולרוב עולה כמה מאות שקלים ויש לכם אתר מתורגם בשפה שנייה וברמה גבוהה

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica