חפש מאמרים:
שלום אורח
19.08.2019
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

איך עושים פרסום נכון

מאת: דורון עמיתשיווק בינלאומי14/04/20131682 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

שיווק, גם אם אתם לא חברה גדולה עדיין המילה שיווק מתאימה לכם!

שיווק זה כול מה שמחבר בין המוצר או השירות שהעסק מוכר לבין ההבאה שלו למכירות מוצלחות. שיווק טוב הוא חיבור בן מוצר לצרכים של הלקוח. מוצר יכול להיות גם מוצר בר קיימא, וגם מוצר חדש שעדיין לא נחשף לציבור, או מוצר קיים בתחפושת חדשה. תחפושת מגרה ומעניינת את הלקוח וזאת למרות שהמוצר אינו חדש! שיווק, הוא האסטרטגיה בה מחליטים לפעול, כאשר משלבים את כול פינות המוצר מהנראות שלו, עד המענה שלו לצרכן, דרך המחיר שלו ויצירת ערך למוצר ועד רכישתו ע"י הלקוח. וכאן זה לא משנה אם מדובר בשירות או מוצר, התמהיל נשאר אותו תמהיל. רבים הם אנשי השיווק המתחבטים יום ולילה איך ליצור מערך שיווק, או קונספט של שיווק שיהיה נכון ומתאים ללקוח, כ-יועץ שיווק אני יכול להצהיר שהיום המדיה שלנו מוצפת בפרסום ופרסומות ובחזקת "מרוב עצים לא רואים את היער" כך גם מרוב פרסום הלקוח כבר לא שם לב לפרסום, הוא מתעלם ממנו, הוא לא רואה אותו. והאמת הוא מוחק אותו בכוונה. אין אתר שאתה לא נכנס אליו ולא עולה לך פופ-אפ שאתה ב-X פשוט מוריד אותו, לא מתייחס אליו, ולמעשה מתעלם ממנו לחלוטין. כ-יועץ אסטרטגי השאלה מה כן? אז האמת שהכן! מתחלק ל-2 חלקים, החלק הראשון הוא מותגים ורשתות, עסקים אלה זוכים ליחס טוב מהלקוחות המכוונים את הקניות והרכישות שלהם ברצפות המכירה של החנויות או הרשתות הממותגות. שם גם יש למותג את הפוטנציאל להרים מכירות כתוצאה מתופינים" שהוא מעמיד ברצפת המכירה כמו: מתיחת מותג ע"י מוצרים נושקים, מבצעים מפתים, מוכרנים מנוסים ומתודרכים, כול אלה גורמים להתעשרות המותג למרות ההוצאות הרבות שהשקיע במיתוג, פרסום, שטחי מסחר וכ"ד. לעומת זאת אני יכול להצביע כ-יועץ שיווק על אותם מאות אלפי עסקים קטנים ובינוניים ואפילו גדולים אשר צריכים להמציא את עצמם כול יום מחדש על מנת להיות מספיק גדול בכדי לרגש ולהפתיע את הלקוח. מאחר וחלק מהעסקים רואים זאת כמלחמה אבודה אזי ההמלצה של כול יועץ שיווק היא לטפל בראש ובראשונה במאגר הלקוחות הקיים, מאגר שבכוח האינרציה גם הוא הולך ומתדלדל. לדעתי יש הרבה מאד מה לעשות בתחום השיווק בכול עסק ועסק באשר עיסוקו הוא, העניין שצריכים להיות מאד מתוחכמים ולחשוב על דברים לא סטנדרטיים בכדי כן להביא לקוחות לעסקים, ביום העצמאות הזה 2013 התבשרנו כי עם ישראל עבר את ה-8 מיליון אזרחים וזה נותן זריקת עידוד לעסקים רבים להתפתח בו.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

דורון עמית יועץ שיווק..

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת דורון עמית

מאת: דורון עמיתיזמות עסקית08/06/14651 צפיות
האם אפשר לפתוח עסק בלי כסף? אולי? מה שבטוח שעסק הנפתח ללא הון עצמי של היזם או הבעלים לא יכול להחזיק לאורך זמן, עסקים לא שורדים בגלל שלא מתכננים אותם נכון והרצון לפתוח את העסק גובר על ההגיון לעשות את העסק בבטחון המקסימלי שלו.

מאת: דורון עמיתהלוואות20/05/14624 צפיות
הבנקים בישראל שינו מגמה, היום הם תומכים ב לתת אשראי לעסקים קטנים ובינוניים, האמת שההחלטה והמדיניות נכונה, הסיכון בפיזור אשראי לעסקים קטנים ובינוניים הוא נמוך שלא כמו בתאגידים הגדולים, היכן נכנסת הסוכנות היהודית לכול הסיפור הזה

מאת: דורון עמיתשיווק20/04/142693 צפיות
איך צריך לעשות שיווק לעסקים קטנים, האם שיווק בעסקים קטנים ובינוניים דומים לשיווק בעסקים וחברות גדולות

מאת: דורון עמיתיזמות עסקית14/04/14566 צפיות
עולם העבודה משנה כוון, הרבה מאד שכירים חייבים לקחת מגמה זאת ברצינות ולא להשען על התאוריה של שכיר, קבוע, בטוח וכ"ד

מאת: דורון עמיתייעוץ עסקי11/04/14619 צפיות
חשיבות העובד בעסק או בארגון אין לה אח ורע, השאלה כיצד אנו מקשרים בין הצורך והיכולת האנושית לבין הטרדות המרובות הפוקדות כול עובד ועובד

מאת: דורון עמיתייעוץ עסקי04/04/14552 צפיות
אם כמנהלים או בעלי עסקים נצליח לדעת להתמודד מול גחמות העובדים אזי נוכל ליצור סביבת עבודה נכונה אשר לשמה הוקמה החברה או העסק.

מאת: דורון עמיתייעוץ עסקי03/04/14628 צפיות
למעשה, לא צריך לפתוח עסק, להשקיע, לעבור את כול התלאות היום יומיות, מספיק להיות עובד ציבור או לעבוד בחברה ציבורית

מאמרים נוספים בנושא שיווק בינלאומי

מאת: מיטל שניר גלשיווק בינלאומי21/03/131090 צפיות
כמעט כל חברה יצרנית ישראלית המעוניינת להתחיל במכירות בשווקים בינלאומיים עומדת בפני הדילמה הבסיסית: מכירה ישירה או רשת הפצה?מכירה ישירה במדינת יעד מבטיחה תקבול גבוה יותר אולם דורשת הקמת תשתיות והשקעת משאבים רבים. ומנגד, ברשת הפצה המכירה היא אמנם מהירה יותר אך אנחנו נאלצים לחלוק את ההכנסות עם גורם שלישי. בסיכומו של יום, חברות ישראליות רבות מעדיפות מפיצים, מאחר וזו הדרך המהירה ביותר למכירה בשווקים בינלאומיים תוך ניצול המוניטין של המפיץ בטריטוריה. כיצד מקימים רשת הפצה מוצלחת? להלן עצות שימושיות:

מאת: דורון עמיתשיווק בינלאומי13/07/127764 צפיות
האם המיתוג עוד חי, האם למיתוג עדיין יש משמעות, האם ההשקעה במיתוג כדאית, האם הצרכן יכול בכלל היום להעריך מיתוג?

מאת: מיטל שניר גלשיווק בינלאומי06/12/118110 צפיות
תערוכות בינלאומיות הן אולי ההזדמנות היחידה שבה ניתן לפגוש לקוחות, מפיצים ומתחרים תחת קורת גג אחת. היערכות נכונה לתערוכה יכולה לחסוך כסף רב ולהוות מפתח להצלחתה. להלן שישה שלבים להצלחה בתערוכה בחו"ל.

מאת: עינת אדרשיווק בינלאומי03/11/117738 צפיות
כל מי שעוסק בכתיבה ודאי שמע את האמת המוסכמת "אף אחד לא יקרא את זה בכל מקרה". זה אולי נכון, אבל למשפט יש המשך "אף אחד לא יקרא את זה – אלא אם כן יש שגיאה".

מאת: עינת אדרשיווק בינלאומי02/11/117730 צפיות
קורה לכם שאתם פוגשים אדם השואל אתכם "מה נשמע" ואתם לא יודעים מה לענות? החיים בדרך כלל מתנהלים בשיגרה ללא אירועים מיוחדים, זה מצוין בשביל השקט הנפשי ויכולת התכנון, אבל קצת פחות טוב ליחסי ציבור של חברות שמבוססים על חדשות. הקיץ הוא לרוב עונה כזו. אנשים בחופשות, קשה לקדם עסקאות חדשות, אין יוזמות בתעשיה, פשוט עונת המלפפונים. ובכל זאת, מה עושים כדי לקדם את החברה גם בתקופה שקטה? הנה כמה רעיונות בדגש על יחסי ציבור

מאת: דודי דשאשיווק בינלאומי25/03/118469 צפיות
טיפים קצרים וחיוניים עבור יצרנים המבקדים לבדוק את נושא היציאה לפעילות שיווק בינ"ל. צעדים הכרחיים בתהליך ההכנה לקראת פעילות היצוא

מאת: שגיב אמרישיווק בינלאומי25/08/107928 צפיות
תרגום אתרים הפך לאחד התרגומים הפופולארים בקרב מנהלי אתרים אשר מבינים את הערך של קידום אתרים דרך יצירת תנועה של קהל גולשים רחב ככל האפשר. למרות הדעה הרווחת תרגום אתרים הוא לא יקר ולרוב עולה כמה מאות שקלים ויש לכם אתר מתורגם בשפה שנייה וברמה גבוהה

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica