חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

תרגום אתרים

מאת: שגיב אמרישיווק בינלאומי25/08/20108880 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

אתרי אינטרנט הם פלטפורמת המידע היעילה והזמינה ביותר. בנוסף להיותם כלי שיווקי מעולה אשר מסע קידום אתרים חכם יכולים להפוך עסק בלתי נודע למוביל בתחומו הם גם כלי נהדר לספק מידע ללקוחות החברה, לאפשר תמיכה, למכור מוצרים, ולהוות בסיס פעולה והתקשרות עם החברה.

בעולם של היום בו שהופך קטן מיום ליום ולמעשה נקרא כבר בחיבה הכפר הגלובלי אין שפה אחת, או סוג אחד של לקוחות ולכן בוחרים מנהלי אתרים רבים לבצע תרגום אתרים לשפה נוספת אחת לפחות. התרגום הפופולארי במיוחד הוא כמובן תרגום לאנגלית אך גם לערבית, ספרדית, צרפתית, רוסית ועוד שלל בקשות.

היתרון הברור שקיים בתרגום אתרים הוא העובדה שמרגע התרגום אתם פונים לקהל לקוחות רחב יותר אשר דובר או ליתר דיוק קורא את השפה אליה תרגמתם את האתר. לעיתים זה יוצר קהל לקוחות נאמן שלמרות שהוא דובר עברית לא יודע לקרוא עברית ולכן גולש בשפה אחרת.

בנוסף קיים בונוס רציני מהיבט של קידום אתרים. מכיוון שהאתר שלכם פונה כעת אל קהל לקוחות רחב יותר מעדיפים מנועי חיפוש להציג אותו בתוצאות החיפוש. אחרי הכול מנועי חיפוש מנסים לתת את התוצאה המתאימה ביותר לכל מחרוזת חיפוש ואתר אשר כתוב במספר שפות עונה על יותר אפשרויות ומתאים ליותר מחרוזות חיפוש.

תרגום אתרים הוא לא עניין יקר כפי שרבים עשויים לחשוב ומנהלי אתרים רבים בוחרים שלא לתרגם את כל האתר ובמקום עושים תרגום אתרים לדף הבית, פרופיל חברה, שירותי החברה וטופס צור קשר. תרגום לאנגלית של דף בודד עולה כ70-90ש"ח... שפות אחרות עשויות לעלות יותר אך כך או כך אתם יכולים לתרגם את הדפים החשובים באתר שלכם בפחות מ500ש"ח.

סכום קטן עבור היתרון המשמעותי בקידום האתר שלכם ונוכח העובדה שתרגום אתרים לאנגלית פותח דלת לאחת הקהילות הגדולות בעולם. גם אם אתם לא פונים אל הקהל הבינלאומי תרוויחו קהל לקוחות רחב אשר ממוקם בארץ ולא קורא עברית.

כדאי לפנות אל חברת תרגומים מקצועית אשר יכולה לבחור במתרגם מקצועי אשר מגיע מהתחום בו עוסק האתר ולכן מבין את המינוחים של התחום בו עוסק האתר בצורה מקצועית.

המון בהצלחה, מתרגם מומחה.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

שגיב SEO

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת שגיב אמרי

מאת: שגיב אמריטבעות אירוסין ונישואין05/07/122139 צפיות
מאמר בנושא טבעות אירוסין. מידע אמין ושימושי העוזר בקניית טבעות אירוסין למינהן ונותן טיפים לבחירת חנות תכשיטים טובה.

מאת: שגיב אמריאדריכלות16/04/121408 צפיות
עיצוב חדרי שינה הוא נושא רגיש מאוד. חוץ מחדר האמבטיה, חדר השינה הוא החדר הכי אינטימי בבית שלנו ובחיים שלנו. חשוב מאוד שנרגיש בנוח בחדר השינה שלנו ושיהיה לנו נעים ללכת לישון בו.

מאת: שגיב אמרישיער09/04/121546 צפיות
תוספות שיער הפכו בשנים האחרונות לאופנה של ממש בשנים האחרונות. תוספות שיער הן למעשה שיער סינתטי או שיער טבעי אותן מדביקים או שוזרים אח השיער הקיים שלכן. תוספות שיער יכולות לשדרג לנו את המראה החיצוני ולהעניק לנו את המראה שתמיד רציתן. תוספות שיער מתאימות לכל מי שמעוניינת. במראה זוהר.

מאת: שגיב אמריאנרגיות03/10/119966 צפיות
יוגה מהווה אפקט הרגעתי מעולה, במאמר זה נדבר על תרגול היוגה כאפקט הרגעה.

מאת: שגיב אמריאילוף בעלי חיים15/09/111929 צפיות
מספרה לכלבים זוהי מספרה שמעניקה טיפולי יופי לכלבים שלנו, כן לא רק לנו מגיע להיות יפים ומטופחים, מסתבר לגם לכלב שלנו יש צרכים.....

מאת: שגיב אמריזוגיות ואהבה22/08/111391 צפיות
הרבה פעמים בני זוג מחליטים לפתע לגשת לייעוץ זוגי, בעיקר מאחר והם הלכו קצת לאיבוד בתוך המערבולות הרגשיות המהווים אתה היום יום שלהם. במאמר זה תוכלו למצוא את כל המידע בנושא

מאת: שגיב אמרימסחר אלקטרוני22/08/111875 צפיות
אתרי דילים יומיים? זה המקום בשבילכם! במאמר זה תוכלו לגלות את נפלאות המחיר ה"קצת יותר זול" הכל דרך רכישה חברתית!

מאמרים נוספים בנושא שיווק בינלאומי

מאת: דורון עמיתשיווק בינלאומי14/04/132533 צפיות
מרוב הפרסומים קשה מאד לאנשי שיווק לתכנן את הטקטיקה של העבודה שלהם בשיווק המוצרים או השירותים שלכם.

מאת: מיטל שניר גלשיווק בינלאומי21/03/131823 צפיות
כמעט כל חברה יצרנית ישראלית המעוניינת להתחיל במכירות בשווקים בינלאומיים עומדת בפני הדילמה הבסיסית: מכירה ישירה או רשת הפצה?מכירה ישירה במדינת יעד מבטיחה תקבול גבוה יותר אולם דורשת הקמת תשתיות והשקעת משאבים רבים. ומנגד, ברשת הפצה המכירה היא אמנם מהירה יותר אך אנחנו נאלצים לחלוק את ההכנסות עם גורם שלישי. בסיכומו של יום, חברות ישראליות רבות מעדיפות מפיצים, מאחר וזו הדרך המהירה ביותר למכירה בשווקים בינלאומיים תוך ניצול המוניטין של המפיץ בטריטוריה. כיצד מקימים רשת הפצה מוצלחת? להלן עצות שימושיות:

מאת: דורון עמיתשיווק בינלאומי13/07/128577 צפיות
האם המיתוג עוד חי, האם למיתוג עדיין יש משמעות, האם ההשקעה במיתוג כדאית, האם הצרכן יכול בכלל היום להעריך מיתוג?

מאת: מיטל שניר גלשיווק בינלאומי06/12/118888 צפיות
תערוכות בינלאומיות הן אולי ההזדמנות היחידה שבה ניתן לפגוש לקוחות, מפיצים ומתחרים תחת קורת גג אחת. היערכות נכונה לתערוכה יכולה לחסוך כסף רב ולהוות מפתח להצלחתה. להלן שישה שלבים להצלחה בתערוכה בחו"ל.

מאת: עינת אדרשיווק בינלאומי03/11/118675 צפיות
כל מי שעוסק בכתיבה ודאי שמע את האמת המוסכמת "אף אחד לא יקרא את זה בכל מקרה". זה אולי נכון, אבל למשפט יש המשך "אף אחד לא יקרא את זה – אלא אם כן יש שגיאה".

מאת: עינת אדרשיווק בינלאומי02/11/118532 צפיות
קורה לכם שאתם פוגשים אדם השואל אתכם "מה נשמע" ואתם לא יודעים מה לענות? החיים בדרך כלל מתנהלים בשיגרה ללא אירועים מיוחדים, זה מצוין בשביל השקט הנפשי ויכולת התכנון, אבל קצת פחות טוב ליחסי ציבור של חברות שמבוססים על חדשות. הקיץ הוא לרוב עונה כזו. אנשים בחופשות, קשה לקדם עסקאות חדשות, אין יוזמות בתעשיה, פשוט עונת המלפפונים. ובכל זאת, מה עושים כדי לקדם את החברה גם בתקופה שקטה? הנה כמה רעיונות בדגש על יחסי ציבור

מאת: דודי דשאשיווק בינלאומי25/03/119342 צפיות
טיפים קצרים וחיוניים עבור יצרנים המבקדים לבדוק את נושא היציאה לפעילות שיווק בינ"ל. צעדים הכרחיים בתהליך ההכנה לקראת פעילות היצוא

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica