חפש מאמרים:
שלום אורח
06.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

הכל שאלה מי אתה?

מאת: דניאל seoקניות 03/11/2011700 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

בעבר על מנת להציג את העסק שלנו בפני לקוחות חדשים היינו מציגים כרטיסי ביקור ואז מתחילים לדבר על העסק ולהסביר מה אנחנו עושים. ישנם בעלי מקצוע שיכולים להסביר על העסק שלהם במילה אחת וישנם בעלי עסקים שגם שעה לא תספיק להם על מנת להסביר מה הם עושים. בכל מקרה כרטיס הביקור הוא נקודת ההתחלה להסבר על העסק שלנו ולהצגתו.

בעידן בו הנייר המודפס והיכולת לדבר הוא כלי התקשורת המרכזי כרטיסי ביקור הם דרך נהדרת להציג את עצמנו לפתוח שיחה על עיסוקינו. היום חל שינוי גדול ונכנס מדיום חדש שלא קשור לנייר מודפס או לשפב וורבלית וזהו עולם המחשבים ואינטרנט. היום באפשרותינו לתת כתובת של אתר האינטרנט שלנו שגם הוא משמש ככרטיס ביקור לעסק שלנו.

כרטיסי ביקור כבר לא חייבים להיות מודפסים על גבי נייר. אתרי אינטרנט של חברות ועסקים לעיתים מחליפים את כרטיס הביקור המודפס. היתרון באתר אינטרנט מול כרטיסי ביקור הוא שבאתר אינטרנט יש לנו את כל הבמה להסביר ולהרחיב על עיסוקנו. כרטיס ביקור הוא בסך הכל דף נייר קטן עם שטח פירסום שהוא לא גדול  ולכן לעיתים הוא פחות אינפורמטיבי מאתר אינטרנט. דרך האינטרנט אנחנו יכולים ליצור את אפקט התדמית והמיתוג על ידי עיצוב של אתר אינטרנט אייכותי וחדשני.

ניתן לראות אפילו משהו מעבר לכך. אנשים רבים מדפיסים על כרטיסי ביקור רק כתובת של אתר אינטרנט. כךומר על ידי פיסת הנייר של כרטיסי הביקור אנחנו שולחים את הלקוחות שלנו לאתר האינטרנט שלנו שהוא מהווה את כרטיס  הביקור השני שלנו.  בדרך זו אנחנו רואים שני עולמות משתלבים עולם הדפוס ועולם המחשבים.

אפשר להגיד שבעולם המודרני בו אנחנו רוצים לדעת יותר וכבר לא מאמינים בקלות כרטיס ביקור אינם מספיקים. הלקוחות שלנו רוצים יותר אינפורמציה וזקוקים לגירויים נוספים על מנת לקנות את השירותים שלנו. אפילו עיצוב של כרטיסי ביקור נהיה חדשני יותר.

כרטיס ביקור ללא גרפיקה או עיצוב מתוחכם כבר לא תופס. טובי המעצבים הגרפים יושבים איתנו בבית הדפוס ומנסים לעצב עבורנו כרטיסי ביקור שיספקו את התעווה של הלקוחות שלנו. העידן בו אנחנו יכולים לגשת לרשת האינטרנט להקליד במנוע החיפוש של גוגל כל מילת חיפוש ומיד לעמוד מול מליון נותני שירות כרטיסי הביקור שלנו צריכים להיות טובים יותר ומושכים יותר.  כאשר פיסת נייר מעוצבת צריכה להתחרות עם אתר אינטרנט מלא עמודים ותוכן התוצאה היא שכרטיסי ביקור צריכים ללבוש צורה יפה יותר ומתוחכמת יותר. כרטיסי ביקור בעידן המודרני הם לא מה שהיו פעם. אפילו תוכנות העיצוב בהם משתמשים הם ממוחשבות. באפשרותינו לנסות להתחרות עם אתר האינטרנט על ידי עיצוב נכון של כרטיסי ביקור או להעמיד לרשותינו את שני המדיום ולדאוג שכל אחד מהם עשוי בצורה הטובה ביותר.

כרטיסי ביקור לכל מגזר בנפרד- כאשר מתחילים לחשוב לעומק, הרי כל מגזר בישראל חייב שיהיו לו כרטיסי ביקור שונים, יועץ עסקי חייב סוג אחד של כרטיסי ביקור ועסק שמוכר חנות וירטואלית חייב סוג אחר לגמרי של כרטיסי ביקור. זה הכול עניין של תדמית נכונה באינטרנט.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אנחנו רוצים להמליץ על שני אתרים מעולים, פורום תמ"א 38 ופינוי בינוי, שזה אתר מדהים הכולל את כל המידע הקיים על תחום תמ"א 38. היכנסו לשאול שאלות ולקבל תשובות בכל שאלה שמטרידה אתכם בתחום.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת דניאל seo

מאת: דניאל seoאימון אישי - כללי28/12/196123 צפיות
תראו חברים יקרים, אני עוסק בהשגת משכנתאות למסורבים כבר כמעט 10 שנים, אני חייב לציין שהמצב הכי קשה שיכול להיות - זה מצב שבו צריכים לקחת משכנתא כדי לסגור הלוואות או חובות והבנקים פשוט לא מוכנים לאשר את זה.

מאת: דניאל seoהנהלת חשבונות13/12/191333 צפיות
לפעמים נתקלים במצבים בהם חייבים לקבל משכנתא ואין אפשרות להיכשל, זה בדיוק המצבים שבהם אני נכנס לתמונה. שמי מרטין בוקסדורף, אני מומחה בהשגת משכנתא למסורבים בבנקים, כאשר הדגש הוא שאני משיג משכנתאות בבנקים בלבד- כאשר אתם כבר קיבלתם סירוב.

מאת: דניאל seoצילום16/11/161447 צפיות
למה כרטיסי ביקור הם טובים? למה להדפיס אותם? עד כמה הם הכרחיים? וכיצד מבצעים זאת?

מאת: דניאל seoאימון אישי20/10/161898 צפיות
מהם הדברים אותם יש לקחת בחשבון כאשר מדפיסים כרטיסי ביקור? ממה להימנע? איך לדאוג שלא ירמו אותנו? ואיך להביא לכך שהכרטיסים שבידינו הם הטובים ביותר שהיו יכולים להיות בזכות זה שנמנענו מכל הטעויות שהיינו יכולים לעשות? השוו מחירים של הדפסת כרטיסי ביקור

מאת: דניאל seoריקוד20/10/162145 צפיות
מעוניינים להדפיס כרטיסי דפוס? לא בטוחים לאילו מחירים לצפות? חוששים שירמו אתכם ויבקשו מחיר גבוה מדי? כל המידע שאתם צריכים ורוצים כאן:

מאת: דניאל seoפיסול05/10/162252 צפיות
אנחנו נשאלים כמעט כל יום על ידי לקוחות מרוצים וכאלו שהם פוטנציאלים מה יכול להיות הסיבה שהם יעבדו דווקא אתנו ולא עם חברות אחרות שמתמחות בדיוק כמונו בתחום הפקה של כנסים מקצועיים ואירועים עסקיים שונים.

מאת: דניאל seoאנימציה28/09/162094 צפיות
אין אחד שלא המתין דקות ארוכות למונית חולפת וככל שההמתנה התארכה כך גם המונית התרחקה והייאוש גבר.. זה כנראה קרה לכל אחד או אחת מכם, יש כאלו שזה קרה להם יותר, יש כאלו שקצת פחות ויש כאלו שעוברים את אותם רגעי משבר על בסיס יומי.. כן כן שמעתם נכון- על בסיס יומי!!

מאמרים נוספים בנושא קניות

מאת: עידן שלומןקניות 25/07/213757 צפיות
תושבי המדינה נהנים לאחרונה משפע של אפשרויות חדשות לרכישת מתנות מיוחדות. הטכנולוגיה החדשה של עולם הצילום הגיעה בסערה לישראל ומאפשרת פיתוח תמונות והדפסה שלהן כמעט על גבי כל מוצר שתעלו בראשכם. על כך במאמר שלפניכם.

מאת: קניות 23/01/205211 צפיות
פרחים משדרגים כל אירוע והופכים אותו למשמח וחגיגי במיוחד. זר פרחים הנישא בגאון על ידי הכלה ביום החתונה, פרחים ליום הולדת שמעלים חיוך על הפנים מהרגע שהדלת נפתחה וסידורי פרחים מעוצבים שמעניקים לכל שולחן את המראה המהודר והמרשים.

מאת: עידן צורקניות 08/07/186860 צפיות
מה זה GCX DHL EMS וכל שאר השמות המוזרים האלה ומה ההבדלים בינהם. אפשרות לעקוב אחרי חבילה היא אפשרות מדהימה, כי בקניות באינטרנט החל מזמן ההזמנה עד זמן קבלת המוצר ביד הוא ארוך, וסבלנות לא תמיד יש.

מאת: SEOMANקניות 18/05/173167 צפיות
מתנת יום הולדת לבת הזוג - גברים - אלו הן המתנות שאנחנו כל כך רוצות לקבל ליום ההולדת שלנו. המדריך המלא לרכישת מתנת יום הולדת לבת זוגתך.

מאת: SEOMANקניות 15/05/172924 צפיות
איזה מתנה הכי כדאי לקנות לאמהות בימי ההולדת? גם במידה ואין לכם את התקציב הנדרש בשביל לפנק אותה על כל מה שהיא עושה עבורכם במהלך השנה, ריכזנו עבורכם מספר מתנות אופציונליות שיכולות "לעשות את העבודה".

מאת: דודיתקניות 19/09/161595 צפיות
כאשר מזמינים משלוח פרחים של זר פרחים סגול, חשוב להבין מה הסמליות והמשמעות של פרחים סגולים ואיזה פרחים מתאימים להכנת זר פרחים בצבע זה.

מאת: דודיתקניות 19/09/161715 צפיות
פרחים הנם צמחים חיים שדורשים טיפול מקצועי מרגע חיתוכם ועד להכנסתם לאגרטל של הלקוח. לעיתים בתנאי מזג אויר קיצונים מתהווים אתגרים וקשיים מיוחדים באספקה תקינה של משלוחי פרחים.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica