חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מה גורם לנשירת שיער מוגברת ואיך אפשר לעצור את תהליך ההתקרחות?

מאת: דוד קפאחנשירת שיער06/11/20111501 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

'מכאן ומכאן'

כידוע, נשירת שיער מוגברת והתקרחות גורמים לשינוי מראה הפנים ומשווים לו מראה בוגר יותר. שינוי זה הוא שינוי חיצוני בולט לעין שקשה להסתירו.

לא פעם גורמת ההתקרחות לפגיעה בדימוי של הקרח ולירידה בביטחון העצמי.

בעבר התייחסתי בטור השבועי שלי בעיתון 'מקור ראשון' לטיפול נכון בשיער ולשמירה על מראהו הטבעי, אולם נראה שנושא זה ראוי לבחינה מחודשת ומעמיקה, תוך ניסיון למצוא פתרונות קלים שאינם כרוכים בהכנת חליטות ותמציות.

אז מה גורם לנשירת שיער מוגברת? ובכן, נשים רבות בנות ארבעים ומעלה סובלות מייצור מופחת של ההורמון הנשי אסטרוגן, דבר הגורם לתופעות גיל המעבר, וביניהן, נשירת שיער.

אצל הגברים, ההורמון הגברי טסטוסטרון עובר שינויים והופך להורמון הנקרא DHT. הורמון זה גורם לנשירת שיער מוגברת.

סיבה נוספת לנשירת שיער היא חוסר איזון של בלוטת התריס. הורמון טירוקסין המיוצר בבלוטת התריס הוא האחראי על מנגנון צמיחת השיער. במקרה של תת-פעילות הבלוטה, נפגע ייצור הטירוקסין ומתחילה נשירת שיער.

גם מחסור באספקת דם לשורשי השיער עשוי לגרום לנשירה מוגברת. הדם מגיע לשורשי השיער, מזין בחמצן ומזון את התאים בהם. כאשר יש פגיעה בזרימת הדם עשויה להתחיל נשירה מוגברת. במקרים אלו מומלץ לשפר את זרימת הדם על ידי חליטות מהצמחים ג'ינקו ורוזמרין. צמחים אלו ממריצים ומשפרים את זרימת הדם בגוף, והשורשים מקבלים את המזון שלהם. הערה חשובה: אנשים עם היסטוריה של לחץ דם גבוה ובעיות לב חייבים להתייעץ עם הרופא לפני השימוש בצמחים אלו.

גורמים נוספים לנשירת שיער הם מחסור בברזל, תזונה לקויה שאינה מכילה מספיק חלבונים (החלבונים חשובים להזנת שורשי השיער), מחסור בוויטמינים E,B,C, ובמינרלים אבץ, סידן ומגנזיום. גם סלסול שיער ומתיחתו עשויים לגרום לנשירה מוגברת.

מתוך מגוון מוצרים לעיכוב נשירה וסיוע בהצמחת השיער מחדש שבדקתי, מצאתי את 'שורשונית' של חברת 'נופר מוצרים טבעיים' כיעיל ביותר. הקפסולות מכילות: סרפד, רוזמרין, סידן, אבץ, ויטמינים B1, B6 וגם נבט חיטה העשיר בוויטמין E טבעי.

לאחר כשבועיים של שימוש בקפסולות אלו ניתן להבחין כי גם הציפורניים מתחילות לצמוח מהר יותר. הדבר מהווה סימן כי התכשיר פועל והגוף מגיב בהתאם, מאחר ותאי השיער ותאי הציפורניים מכילים קרטין ובנויים בצורה דומה.

מינון: 1-2 כמוסות ליום לאחר הארוחה.

כל האמור לעיל הינו בגדר מידע כללי ואינו מהווה המלצה רפואית, מומלץ לקרוא חומר נוסף ולהתייעץ עם אנשי מקצוע לפני השימוש.

לפרטים נוספים: 'נופר מוצרים טבעיים' – 08-9358135

www.nufar.co.il

דוד קפאח

הרבליסט ומטפל, בעל קליניקה,

מחבר סדרת הספרים "טבעי - צמחי מרפא בשימוש ביתי"

רח' לוד 2, ירושלים

02-6241950

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

דוד קפאח

הרבליסט

רח' לוד 2, ירושלים

02-6241950

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת דוד קפאח

מאת: דוד קפאחרפואה משלימה06/11/111314 צפיות
המיוחד בחמאת שיאה הוא חומצות השומן המצויות בה – חומצה אולאית וחומצת סטארין, המעודדות צמיחה והתחדשות של תאי העור. נוסף לכך היא מכילה חומצה קינמית ומרכיבים טבעיים נוספים בעלי סגולות של חיטוי, ריפוי, איחוי והחלמת העור.

מאת: דוד קפאחבריאות גברים06/11/111908 צפיות
הערמונית (הפרוסטטה) עוטפת חלק מצינורית השתן ומפרישה נוזל בסיסי המתווסף אל נוזל הזרע היוצא מן האשכים. מגיל חמישים חלים שינויים במערכת ההורמונאלית הגברית והערמונית מתחילה לגדול.

מאת: דוד קפאחדיאטה ותזונה31/10/11965 צפיות
אורח החיים המערבי, המתח, חוסר פעילות גופנית והתזונה הקלוקלת שלנו, הכוללת שומנים רוויים, פחמימות פשוטות, סוכרים רבים ועודף שומן הם הגורמים העיקריים להתפשטות המחלה בעולם המערבי. שיעור הסוכרת בישראל ובעולם עולה בהתמדה בשנים האחרונות והגיע למימדי מגיפה עולמית. כ-220 מיליון איש ברחבי העולם סובלים כיום מהמחלה, והמספרים ממשיכים לעלות בקצב של 3 אחוזים לשנה ויותר.

מאמרים נוספים בנושא נשירת שיער

מאת: nirנשירת שיער18/08/191935 צפיות
אין צורך להיבהל כששערותיך מתחילות להיתפס במברשת או במסרק, או סותמות את הביוב לאחר שחפפת את שערך . כל אדם מאבד בממוצע בין 50 ל-100 שערות ביום. אך תחת כל שערה שנושרת צומחת מאותו זקיק שערה חדשה.

מאת: nirנשירת שיער18/08/191628 צפיות
בכל רגע נתון כ-10% מסך השערות נמצאים במצב מנוחה. לאחר כ-2-3 חודשים, השיער הנמצא במנוחה נושר ושיער חדש מתחיל לצמוח במקומו. משך צמיחה זה 2-6 שנים. כל שיערה צומחת כ-1 ס"מ לחודש במהלך שלב זה. כ- 90% של שיער הגולגולת נמצא בשלב צמיחה בכל רגע נתון.

מאת: orya peryנשירת שיער06/08/181617 צפיות
ישראל היא מהמדינות המובילות בעולם בהקרחת שיער, מדענים טוענים שאין סיבה נראית לעין וכנראה שרק העניין הגנטי הוא זה שקובע את מסלול חיינו אך עם ההתקדמות הטכנולוגית והמחירים הזולים בטורקיה כנראה שהפתרון הטוב ביותר הוא השתלת שיער. במאמר זה נתייחס לטכנולוגיה שפתרה את הסבל הנמשך של הקרחים והמקריחים. אז אם גם אתה סובל מנשירת שיער כדי לך לקרוא את המאמר.

מאת: ירון כהןנשירת שיער25/03/181348 צפיות
בשנה האחרונה אנחנו עדים לתופעה שאלפי ישראלים נוהרים לתורכיה על מנת לבצע השתלות שיער במחירים שהם משמעותית נמוכים אל מול המחירים בארץ,באירופה ובארה"ב. במאמר זה ננסה להסביר מה הם ההבדלים בין מרפאות/רופאים באירופה אל מול מרפאות בתורכיה וננסה להבין האם מה שעולה בזול עלות לעלות אח"כ ביוקר.

מאת: webetterנשירת שיער31/01/161633 צפיות
איך להיפטר מהשיער המיותר בקלות, ובטכנולוגיה הכי מתקדמת שיש

מאת: ורדנשירת שיער21/01/152255 צפיות
בערכת איי רולר יש מספר מוצרים שיחד נותנים את הפתרון היעיל ביותר להחייאת והצמחת שיער מחדש.

מאת: ורדנשירת שיער21/01/151614 צפיות
התקרחות היא תכונה גנטית נרכשת מסב לאב ולבן וכו', ונגרמת בשל קיומו של הורמון בשם דהידרו-טסטוסטרון DHT, שהוא הורמון "הבן" של הורמון הטסטסטורון הגברי.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica