חפש מאמרים:
שלום אורח
08.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

חדל "נשנוש" - סיבים תזונתיים טבעיים מפחיתים את הרעב ואת הצורך ב"נשנושים"

מאת: דוד קפאחדיאטה ותזונה31/10/2011968 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

בכל שנה מקיימת האגודה לסוכרת נעורים בישראל באוניברסיטת תל אביב כנס לרגל יום הסוכרת הבינלאומי. בכנס יכולים המבקרים לשמוע הרצאות מפי מיטב המומחים בישראל על התפתחות המחקר בנושא סוכרת, הטכנולוגיה והטיפול.

אורח החיים המערבי, המתח, חוסר פעילות גופנית והתזונה הקלוקלת שלנו, הכוללת שומנים רוויים, פחמימות פשוטות, סוכרים רבים ועודף שומן הם הגורמים העיקריים להתפשטות המחלה בעולם המערבי. שיעור הסוכרת בישראל ובעולם עולה בהתמדה בשנים האחרונות והגיע למימדי מגיפה עולמית. כ-220 מיליון איש ברחבי העולם סובלים כיום מהמחלה, והמספרים ממשיכים לעלות בקצב של 3 אחוזים לשנה ויותר.

חברות רבות בארץ ובעולם מחפשות דרכים טבעיות להורדת רמת השומנים בגוף ולהתמודדות עם המחלה, ובעיקר להפחית את תחושת הרעב הגורמת לנו "לנשנש" כל היום ולהשמין.

חברת "נופר" הישראלית הצליחה להכין תערובת סיבים העוזרת להתמודד עם תחושת הרעב וכך להגדיל את המרווחים בין הארוחות. המוצר של החברה נקרא "סיבי נופר", והוא מכיל סיבים תזונתיים טבעיים.

המיוחד בסיבים אלו שהם סופחים מים ומתנפחים בקיבה, ובכך גורמים לתחושת שובע לזמן ארוך ומונעים משומנים וסוכרים לחדור לדם. הסיבים סופחים אל מחוץ לגוף, דרך מערכת העיכול, את השומנים והסוכרים ובכך מסייעים להורדת כולסטרול ורמת הסוכר בדם ובכך גם להרזיה.

הסיבים התזונתיים הוכרזו על ידי ה-ADF ארגון הבריאות האמריקני כמזון חשוב המסייע להורדת רמת הסוכר ולמניעת מחלות לב וכלי דם.

לגופנו דרושים כ-20 עד 25 גרם סיבים תזונתיים ליום, בעוד שהתזונה המערבית מספקת לנו רק כ-12 גרם ליום. אחת התוצאות של מחסור זה הוא תחושת הרעב.

הסיבים התזונתיים אינם מתעכלים בגוף ולכן הם חסרי השפעה קלורית. מלבד זאת הם סופחים רעלים, שומנים וכולסטרול, מסייעים בניקוי מערכת העיכול והפרשת הפסולת החוצה, שומרים על רמות שומנים נמוכות בדם ועוזרים במניעת טרשת עורקים.

המיוחד במוצר זה שהוא עשיר בפחמימות מורכבות, שמתעכלות בגוף ומתפרקות בתהליך איטי וממושך, וכך יוצרות תחושת שובע לזמן ארוך.

תערובת זו של "סיבי נופר" עשירה במינרלים כמו אשלגן, מגנזיום, ברזל ואבץ, וויטמינים A, E, K, B.

זרעי פשתן המצויים בתערובת מכילים אומגה 3 צמחית.

כל האמור לעיל הינו בגדר מידע כללי ואינו מהווה המלצה רפואית, מומלץ לקרוא חומר נוסף ולהתייעץ עם אנשי מקצוע לפני השימוש.

www.nufar.co.il

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

דוד קפאח

הרבליסט

רח' לוד 2, ירושלים

02-6241950

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת דוד קפאח

מאת: דוד קפאחרפואה משלימה06/11/111318 צפיות
המיוחד בחמאת שיאה הוא חומצות השומן המצויות בה – חומצה אולאית וחומצת סטארין, המעודדות צמיחה והתחדשות של תאי העור. נוסף לכך היא מכילה חומצה קינמית ומרכיבים טבעיים נוספים בעלי סגולות של חיטוי, ריפוי, איחוי והחלמת העור.

מאת: דוד קפאחנשירת שיער06/11/111507 צפיות
מהם הגורמים לנשירת שיער אצל גברים ואצל נשים? מהן הדרכים היעילות ביותר לטיפול בבעיה? כל זאת ועוד במאמר זה.

מאת: דוד קפאחבריאות גברים06/11/111932 צפיות
הערמונית (הפרוסטטה) עוטפת חלק מצינורית השתן ומפרישה נוזל בסיסי המתווסף אל נוזל הזרע היוצא מן האשכים. מגיל חמישים חלים שינויים במערכת ההורמונאלית הגברית והערמונית מתחילה לגדול.

מאמרים נוספים בנושא דיאטה ותזונה

מאת: יעקב קובי עזראדיאטה ותזונה06/03/201565 צפיות
קובי עזרא ויטמין D כנגד זיהומים - ויטמינים. לאחר התפרצויות שפעת H1N1 בשנת 2009, המליצו בחום על כל עובדי הבריאות והחולים להיבדק ולטפל במחסור בוויטמין D כדי למנוע החמרה של דלקות בדרכי הנשימה. ויטמין D מפחית גם את ייצור הציטוקינים הפרו-דלקתיים, מה שעלול להפחית את הסיכון לסערת ציטוקין בזיהום H1N1.48

מאת: מאיה אהרונוביץדיאטה ותזונה27/10/192004 צפיות
טיפים מסדנת תזונה- כיצד להקפיד על תזונה בריאה בשעות העבודה

מאת: אסף סגלדיאטה ותזונה08/08/181702 צפיות
שורש מאקה הוא שורש מופלא הגדל בהרי האנדים. הוא מכיל את כל אבות המזון ומוגדר כמזון על. מחקרים מראים על סגולות רבות שיש לשורש בתחומים שונים. כיצד מאקה יכול לעזור לכם ולמה כדאי לכם לצרוך אותו.

מאת: דודישדיאטה ותזונה16/03/181284 צפיות
כיום כולנו יודעים שעודף משקל הוא לא בריא. אורח החיים העכשווי הביא לנו את שומן הטראנס, העבודות הסטאטיות וחוסר התזוזה שלנו לאורך היום

מאת: אסף סגלדיאטה ותזונה22/01/189779 צפיות
מגנזיום הוא מינרל חשוב לתפקוד תקין של גוף האדם, מבדקים בישראל מצאו שהישראלים סובלים מחוסר חמור במגנזיום בערבות הרגלי השתייה בישראל. כיצד מגנזיום משפיע על הגוף והאם כדאי לי לצרוך אותו?

מאת: אסף סגלדיאטה ותזונה22/01/181510 צפיות
תבלין הכורכום הפופולרי משמש את התרבות ההודית כבר אלפי שנים בטיפול בבעיות בריאותיות שונות. מחקרים אחרונים על תבלין הכורכום השאירו את המומחים פעורי פה לנוכח היכולות האנטי דלקתיות שבחומר הפעיל בתבלין הכורכום - הכורכומין. כיצד הכורכומיו עובד וכיצד הוא יכול לסייע לטיפול בבעיות רפואיות שונות.

מאת: אסף סגלדיאטה ותזונה15/01/181577 צפיות
גרסיניה קמבוג'יה הוא להיט הרזיה שכבש את העולם בעקבות תכניתו של ד"ר אוז מתכנית הבריאות האמריקאית. כיצד גרסיניה קמבוג'יה יכול לסייע לכם לרדת במשקל?

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica