חפש מאמרים:
שלום אורח
29.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

תעריפי ביטוח חובה לרכב

מאת: avi kanuzenביטוח רכב07/11/20111150 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

מהו ביטוח חובה?

ביטוח חובה הוא דרכה של המדינה לפזר את הנזק שיכול להיגרם כתוצאה משימוש בכלי רכב. ביטוח חובה הוא ביטוח שתכליתו להבטיח, כי במקרה של תאונה ופציעה גופנית, תקבלו פיצוי שיאפשר לכם לממן את כל הטיפולים הדרושים והשיקום. תאונות דרכים אינן עניין פעוט ולצערנו הן מתרחשות לא מעט במדינתנו. כפי שכל מי שעבר תאונת דרכים יוכל לספר לכם, המציאות משתנה בין רגע. מלבד הכאבים והדאגה, הרי שישנן גם עלויות רבות שמי שנפגע בתאונה צריך לשלם. הטיפול הרפואי, צילומי רנטגן ואמבולנס הם שירותים יקרים אשר צריך לממן בעת התאונה. ביטוח חובה נועד לכסות את כל נזקי הגוף שיכולים להיגרם כתוצאה מתאונה. על פי חוק הפיצויים לנפגעי תאונות דרכים, כל אדם זכאי לפיצוי מביטוח החובה ללא קשר לאשמה שלו בגרימת התאונה.

ניתן להבין, כי מחירי ביטוח חובה נגזרים בעצם מחישוב הכולל את הערכת הנזקים שיכולים להיגרם בשנה על ידי תאונות דרכים וחלוקתם במספר הנהגים שנוהגים בדרכים. כדי למנוע עיוותים בהם נזקיהם של סוגי נהגים אשר מעורבים יותר בתאונות דרכים מאחרים ממומנים על ידי נהגים שמעורבים פחות בתאונות, תעריפי ביטוח חובה נקבעים גם על ידי פרמטרים נוספים: סוג הרכב למשל ומידת הנזק שהוא יכול לגרום. תעריפי ביטוח חובה על משאית גבוהים בדרך כלל מאשר תעריפי ביטוח חובה של רכבים פרטיים; מאפיינים של הנהג: נהגים צעירים למשל מעורבים בתאונות דרכים יותר מאשר נהגים ותיקים, ולכן תעריפי ביטוח חובה של נהגים צעירים יהיו יקרים יותר מאשר תעריפי ביטוח חובה של נהגים ותיקים.

לפני זמן מה התרחשה מחאה גדולה של רוכבי אופנוע, אשר מחו על תעריפי ביטוח חובה גבוהים מדי לרכבים דו-גלגליים. תעריפי ביטוח חובה על רכבים דו גלגליים בארץ הם מהגבוהים בעולם כולו ונובעים, על פי עמדת הממונה על הביטוח, ממעורבותם של אופנוענים בתאונות דרכים. חסרונו של האופנוע הוא בכך שהרוכב הוא פגיע יותר. פגיעות גוף הן בדרך כלל יקרות מבחינת העלויות שלהן. כיום, מחויבות חברות ביטוח להשתתף במאגר של חברות הממנות באחוזים שונים את עלויות ביטוח החובה של הרכבים הדו-גלגליים.

האם יש טעם להשוות תעריפי ביטוח חובה לרכבים?

כן! בהחלט. ישנן הרבה חברות המציעות ביטוח חובה. היות והכיסוי שחייבים לתת לנהג בביטוח החובה הוא קבוע, אין הרבה מרווח להצעות אולם תעריפי ביטוח חובה יכולים להיות שונים מחברה לחברה בהתאם לסיכון שהחברות מחליטות לקחת. מומלץ וכדאי לבצע חיפוש אחר תעריפי ביטוח חובה, כדי להשוות בין החברות השונות הפועלות בשוק ולהגיע אל המחיר המשתלם ביותר.

ועוד דבר אחד

ביטוח חובה הוא גם חובה על פי חוק, אולם מדובר באמצעי חיוני לעת חירום. מעבר לסנקציות שיכולות להינקט נגד מי שייסע ברכב בלי ביטוח, הרי שנסיעה בלי ביטוח מתאים משאירה אתכם חשופים לנזקים שלא תוכלו לעמוד בהם ועלולים להוות פגיעה קשה בכם ובמשפחתכם. סעו בזהירות והקפידו על ביטוח חובה.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

כותב מאמרים וחיית אינטרנט בנושאי ביטוח נדל"ן וצרכנות

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת avi kanuzen

מאת: avi kanuzenביטוח בריאות03/06/121136 צפיות
בשנים האחרונות, ניתן להבחין במגמה הולכת וגדלה של רכישת ביטוחי בריאות. ביטוחים אלו נרכשים כביטוחים משלימים לשירותים הרפואיים המוצעים על ידי קופות החולים במדינה וכביטוחים פרטיים הנרכשים ישירות מחברת הביטוח.

מאת: avi kanuzenביטוח בריאות03/06/121117 צפיות
בשנים האחרונות, ניתן להבחין במגמה הולכת וגדלה של רכישת ביטוחי בריאות. ביטוחים אלו נרכשים כביטוחים משלימים לשירותים הרפואיים המוצעים על ידי קופות החולים במדינה וכביטוחים פרטיים הנרכשים ישירות מחברת הביטוח.

מאת: avi kanuzenביטוח רכב03/06/121124 צפיות
כל אדם אשר בבעלותו אופנוע מודע לעובדה כי ביטוח לאופנוע הוא אחד הדברים החשובים ביותר אך גם היקרים יותר בכל הקשור אל תחזוקת האופנוע.

מאת: avi kanuzenעסקי מזון25/03/121264 צפיות
מדינות רבות בעולם מציעות מאכלים לאומיים משלהם. מאכלים אשר מזוהים באופן מובהק עם מקום מסוים. הצרפתים היו משך שנים בירה של אוכל גורמה הנחשב לאיכותי בעולם; האמריקאים תרמו לעולם את ההמבורגרים ותרבות המזון המהיר; ספק אם יש בעולם מדינה אשר תרמה כל כך הרבה לתרבות האוכל העולמית מאשר איטליה.

מאת: avi kanuzenנדל"ן25/03/12941 צפיות
תל אביב – העיר הראשית והמרכזית בארץ מציעה מגוון ענק של דירות מכל הגדלים והסוגים להשכרה. דירות להשכרה בתל אביב יש כל השנה ומכל הגדלים.

מאת: avi kanuzenנדל"ן04/03/121540 צפיות
דירות להשכרה בירושלים היו מאז ומעולם. ירושלים היא אחת הערים המרכזיות בארץ והיא עדיין מושכת אליה אנשים רבים מכל שדרות האוכלוסייה. לירושלים היצע רחב של דירות להשכרה גם למגזר החילוני – סטודנטים וזוגות צעירים, וגם למגזר הדתי והחרדי. מכיוון שכך, לירושלים מאפיינים מיוחדים בכל הקשור לשוק השכרת הדירות. אם חשבתם לשכור דירה בירושלים לכל תקופה שהיא, כדאי שתישארו אתנו.

מאת: avi kanuzenמתכונים ואוכל - כללי22/12/111205 צפיות
פיצה מצטיירת כמאכל האוניברסאלי המושלם- אין כמעט אדם אשר יכול להעיד על עצמו שאינו חובב את המאכל האיטלקי המפורסם, בייחוד כאשר הפיצה מגיעה חמה וטרייה עם תוספות בהתאם להעדפתו האישית.

מאמרים נוספים בנושא ביטוח רכב

מאת: רוני הכהןביטוח רכב09/09/171739 צפיות
מה יכולים להיות ההבדלים בין שירות שניתן מול סוכן ביטוח רכב פרטי לבין נציגים שמבצעים את המענה דרך חברה גדולה? קראו את הדברים הבאים והגיעו לכדי החלטה בעצמכם.

מאת: כתיבת מומחיםביטוח רכב12/04/164129 צפיות
רכשתם רכב? רוצים להישמר מכל רע? לא די לרכוש פוליסת ביטוח רכב מקיפה, ביטוח רכב יעמוד לרשותכם בסופו של דבר לאחר מעשה, לעומת זאת ישנם הרבה מאד דברים שאפשר לעשות בכדי למנוע תאונות, תקלות, בעיות ברכב וצרות אחרות. במאמר שלפניכם נספר לכם על מספר אמצעים ומערכות מיגון ובטיחות לרכב המסייעות לשמור עליו ועל הנוסעים בו בצורה מיטבית, אנו מציעים לכם להכיר אותם מקרוב ולאמץ אותם, או לפחות כמה מהם לרכב הפרטי שלכם.

מאת: כתיבת מומחיםביטוח רכב12/04/163371 צפיות
יש לכם שאלות על ביטוח רכב? יש לנו את התשובות בשבילכם! המשיכו לקרוא ממש כאן במדריך שלפניכם ותוכלו להבין טוב יותר כיצד לבחור ביטוח.

מאת: כתיבת מומחיםביטוח רכב12/04/163094 צפיות
באילו מקרים הביטוח המקיף הוא באמת ביטוח רכב שכולל הכל מהכל? לתשובה הזו כמה וכמה צדדים, לא רק מפני שמדובר בסוגיה מורכבת ואינדוודיאולית אלא בעיקר בגלל שישנם לא מעט מקרים שהביטוח המקיף כלל אינו רואה בהם אופציה לכיסוי. בואו להכיר את הפרטים הקטנים מאחורי הביטוחים הגדולים.

מאת: כתיבת מומחיםביטוח רכב12/04/163075 צפיות
ארגוני הביטוח הגדולים בישראל הם תאגידי ענק החולשים על שוק הביטוחים כולו. היכרות מעמיקה עם המנגנונים השונים עשויה לחסוך לכם בטווח הארוך כסף רב. במילים אחרות, לא עושים ביטוח לפני שבודקים היטב את כל הפרמטרים החשובים באמת. לפניכם מספר טיפים חשובים על סודות עולם הביטוח, כאלו שיעזרו לכם להבין את המערכת, ולדעת כיצד היא פועלת. ביטוח רכב, דירה, בריאות וכו' ומה שביניהם.

מאת: שלום כהןביטוח רכב28/08/143617 צפיות
ביטוח רכב, ביטוח חובה לרכב, ביטוח מקיף לרכב ואף ביטוח צד ג' – כל אלו מושגים מעורפלים אשר פעמים רבות נדמה שהם אומרים את אותו הדבר, אך לא כך.

מאת: מיכאל רומנסקיביטוח רכב29/06/147855 צפיות
לצד לא מעט ביטוחים, המוצעים בשוק הביטוחים כיום, אפשר גם למצוא שלל של פוליסות ביטוח המיועדות לבעלי הרכבים. אילו סוגים של ביטוחי רכב עומדים לרשותנו ומה כולל, במסגרתו, כל אחד מהם? התשובה, לפניכם.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica