חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מה כדאי לצפות ולמה לא כדאי לצפות מאימון עסקי

למה אפשר לצפות מאימון העסקי:
v     להפרעה ובלבול באופן ניהול הרגיל של העסק - יפריעו לכם כדי להוציא אתכם מהמקום בו אתם תקועים, או מהמקום בו אתם לא רוצים להיות ובגלל זה אתם בוחרים באימון פיננסי.
v     להארות ותובנות על עצמכם בניהול העסק - אלו פעולות עשיתם שתקעו אתכם במקום ולא קידמו אתכם.
v     לפתיחה של אפשרויות חדשות שלא נראו קודם - קוראים לזה הקשר. פתאום תהיו פתוחים להזדמנויות חדשות, כי המוח נפתח, והרי המוח כמו מצנח - עובד הכי טוב כשהוא פתוח!
v     להופעה של המציאות החדשה בחייך כמנהל - הדברים יתחילו לזוז כאשר תטמיעו את מה שלמדתם.
v     ללקיחת מחויבות ואחריות אישית למה שקורה בעסק שלכם - תבינו שכמנהלים אתם צריכים לנהל, הזמן יהיה יותר אפקטיבי, ותוכלו לפנות את עצמכם לעבודה ניהולית, ולהאצלת סמכויות לאנשים אחרים, אז גם תתחילו לראות תוצאות.
  
למה לא כדאי לצפות:
v     שדברים יקרו מאליהם - לא לעשות כלום ולחכות שיהיו שינויים.
v     שהמאמן "יסחב" אתכם למטרה - האחריות היא שלכם,לא יכולה להיות אצל המאמן. אם לא תעשו פעולות - לא יקרה כלום.
v     שהכל יסתדר ישר מההתחלה בפרק זמן קצר בדיוק כפי שתכננתם - דברים לא קורים בזבנג וגמרנו. זה תהליך ובשבילו צריך סבלנות והתמדה.
v     "להמשיך להתגלגל" - להמשיך את הדרך הקודמת, בה אתם לא מתכננים ומצפים שהחיים ינהלו אתכם במקום שאתם תנהלו אותם.

יש לזכור:
v     הדרך הטובה ביותר להגשים את החלומות שלכם היא - להתעורר, כלומר - לא לחלום בהקיץ, אלא לעשות פעולות.
v     שהדבר החשוב הוא לא לעשות תמיד נכון - אלא פשוט לעשות. הרבה פעמים אנחנו מחכים "עד ש-". עד שנדע הכל, עד שנבין ממש לעומק, עד שיבוא לקוח גדול וכו'. זה תוקע. צריך להתחיל ללכת, הריצה תגיע בהמשך.
v     המגבלות היחידות של חייכם הן המגבלות שאתה מציב לעצמך - המחשבות יוצרות את המציאות שלנו. אם נחשוב שאנחנו לא יכולים - באמת לא נוכל. אם נחשוב איך אנחנו יכולים - המוח ימצא פתרונות.
v     מה שאנחנו לומדים אחרי שאנחנו כבר יודעים הכל - זה מה שמשנה - תמיד להיות פתוח ללמידה, ולא לשפוט כלום. אנחנו אף פעם לא יודעים הכל, ואמר פילוסוף יווני בשם סוקרטס, "אני לא יודע כמה אני לא יודע". ללמוד מכל מצב ומכל אחד, תמיד יעשיר אותנו.    
v     שמה שעוצר מבעדנו לממש את מלוא הפוטנציאל שלנו הוא אנחנו עצמנו - אנחנו צריכים להשתנות תמיד. כי אני תמיד יכול להיות יותר טוב, מוכשר נדיב וכו' ממה שהייתי אתמול.
מה אנחנו צריכים כדי להשתנות לכיוון שאנחנו רוצים?
כדי לשנות - צריכים להיות ברי-אימון. כלומר - מוכנים להתאמן. באימון פיננסי נדרשים שלושה דברים כדי להיות ברי אימון:
1.       להיות מוכנים להשקיע כסף לקניית ידע חדש
2.       להיות מוכנים להשקיע זמן כדי לחולל את השינוי
3.       להיות מוכנים להשקיע מאמץ ועבודה רבה להשגת השינוי

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

יוסי ברון - יועץ עסקי
מחבר הספר - "ניהול עסקי באופן MAעשי"
info@valorma.com
www.valorma.com

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת יוסי ברון - יועץ עסקי,מלווה ומנהל עסקים

שאלה חשובה שמעסיקה כל בעל עסק , אני מודה שאין נוסחת קסם מאחר ומכירות זה תהליך ומערכת יחסים מתמשכת עם הלקוח.

חלק מתכנית ההתפתחות של העסק דורש להעסיק עובדים לביצוע תפקידים שונים ולהשלמת משימות. לפעמים נעסיק עובדים זמניים, לפרויקט חד-פעמי, ולפעמים נעסיק עובדים קבועים, לפעילות השוטפת של העסק. בשני המקרים אנו נדרשים לנהל את העובדים שלנו ביעילות, ולפקח עליהם כדי שנוכל לבצע את המשימות.

אם כבר מועסקים עובדים בעסק שלכם או שגייסתם עובד חדש לעסק ואתם רוצים להתייעל ולהגדיל את התפוקה, עליכם לעשות זאת בכמה שלבים

מבדיקה שערכתי בקרב לקוחותיי במשך 5 שנים במדגם של 120 נשים ו- 120 גברים, הגעתי למסקנה ש – 75% מהנשים פתוחות יותר בחשיבתן בהתנסות ברעיונות ובהרגלים חדשים לעומת 40% בלבד מהגברים.

מה זה אימון, אלו סוגי אימון ושיטות אימון קיימים בשוק וכיצד בוחרים מאמן עסקי.

אנחנו נמצאים כיום בתהליך מואץ של מיתון שמתחיל לתת את אותותיו ההרסניים במגזר העסקי הפרטי כאשר הנפגעים הראשונים הם העצמאים ובעלי העסקים הקטנים והבינוניים וככל שהמיתון יחריף יגדלו ממדי התופעות של קריסת עסקים ופשיטות רגל וזה יפעל כמו "אפקט דומינו" על שאר העסקים כולל עסקים גדולים.

בכל עסק בין אם הוא קטן בינוני או גדול ישנם ארבע מחלקות שחייבות להתקיים והם מהווים את היסודות לכל עסק והפרמטרים לנוסחת האיזון להצלחה עסקית..

מאמרים נוספים בנושא אימון עסקי

מאת: ניר שגבאימון עסקי24/11/193611 צפיות
ייעוץ אסטרטגי הוא חובה לכל בעל עסק או דורש עבודה. בצורה הזו ניתן להגיע לתוצאות מיטביות ולהשגת יעדים ביעילות.

מאת: ירון שוראימון עסקי14/08/173758 צפיות
מי שאחראי על התוצאות העסקיות שלנו זה אנחנו. יש לנו 100% אחריות על התוצאות שלנו.

מאת: ירון שוראימון עסקי07/08/173782 צפיות
ה-well-being שלנו כולל תזונה, שינה, פעילות גופנית, בריאות, יחסים ופנאי. הוא משפיע בצורה ניכרת על העבודה שלנו.

מאת: ירון שוראימון עסקי28/06/174127 צפיות
איך למקסם את ההצלחה שלכם במכירות בעזרת 2 כלים חשובים: הקשבה יוצאת דופן ובחירת הוויות.

מאת: ירון שוראימון עסקי11/12/162631 צפיות
גם אתם מרגישים פער בין המקצועיות שלכם לבין מה שאתם מרוויחים? כל הזמן חיים במתח שלא תצליחו? שלא תקודמו בעבודה? מפחדים להיכשל? לא מרגישים בטוחים בעצמכם? הגיע הזמן לשחרר את מה שמעכב אתכם. התחילו לצמוח.

מאת: מגניב אימון עסקי10/08/163055 צפיות
אם אתם מאלו שמחפשים ללמוד משהו בשביל להפוך אותו למקצוע יש לכם לא מעט אופציות. אתם יכולים ללמוד לתואר ראשון ויכולים לעשות קורס קצר, ומגוון הקורסים הינו עצום. קורס מכירות הוא אחד מאותם קורסים, קורס שבסופו יש מקצוע ביד ובעיקר לא מעט עבודה. קורס מכירות הוא קורס המשלב המון יידע ושיטות עבודה וגם לא מעט פסיכולוגיה של הלקוח. יש לא מעט מכללות שמאפשרות ללמוד קורס כזה ואתם צריכים בסופו של דבר ללכת אל זו שהבוגרים שלה הצליחו למצוא עבודה טובה ובעיקר מרוויחים טוב מהתחום.

מאת: אילה פינקוייסאימון עסקי20/04/162594 צפיות
חג האביב מביא עמו תחושות של התחדשות והתרעננות במישור האישי. במאמר הקודם הצגנו בפניכם מה קורה במוחנו במהלך תהליך היצירתיות ואת הרשתות המוחיות שמופעלות בעת עיסוק בפתרון בעיות יצירתי. במאמר זה, כפי שהבטחנו, נציג בפניכם מדריך פשוט, הכולל 6 הנחיות פשוטות להגברת יצירתיות ועידוד החדשנות בארגונכם

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica