חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מחקר: כאבים ואבדן תחושה בביצוע ניתוח הגדלת חזה דרך הפטמה

בחודש שעבר התפרסם בפעם הראשונה מחקר מקיף בנושא רגישות הפטמותבעקבות ניתוח הגדלת חזה. המחקר פורסם בכתב העת הרפואי Plastic andReconstructive Surgery תחת הכותרת: Sensitivity of the Nipple AreolaComplex and Areolar Pain.

המחקר בדק סיבוכים שונים בעקבות ניתוחי הגדלת חזה בקרב כ- 1200 מטופלות במרכזים שונים באיטליה ואנגליה לאורך של חצי שנה.

התוצאות שהתקבלו הן כדלקמן:

9% דיווחו על זיהום שטחי
3% דיווחו על זיהום עמוק
9% דיווחו על דחייה של השתל
9% דיווחו על הופעת קפלים
6% דיווחו על א-סימטריה
5.6% דיווחו על כאבים בפטמה ועטרה
2.2% דיווחו על אובדן תחושה

אחת מהמסקנות החיוביות מתוך התוצאות זה שרוב המטופלות (מעל 56 אחוז) לא חוו כלל סיבוכים בטווח של חצי שנה – נתון מאוד מעודד.

מסקנה נוספת מתייחסת לשתי השיטות המקובלות קיום לביצוע הגדלת חזה:
ניתוח הגדלת חזה באמצעות חתך מתחת לשד
ניתוח הגדלת חזה באמצעות חתך באיזור הפטמה

המחקר ניתח בצורה סטטיסטית את הנתונים לפי שיטות ניתוח אלה, תוך התמקדות בכאבים ובירידה ברגישות באזור הפטמה.

לפי הנתונים:
במחצית מהגדלות החזה יש ירידה זמנית בתחושה שחוזרת לאחר 8-12 שבועות ממועד הניתוח.
ככל שהשתל גדול יותר, יותר נשים סבלו מירידה בתחושה
ככלי שהשתל גדול יותר, יותר נשים סבלו מכאבים באיזור הפטמה
מהמטופלות שעברו ניתוח הגדלת חזה דרך הפטמה, דיווחו על כאבים וירידה בתחושה פי 3 מאלה שעברו את ניתוח הגדלת החזה דרך חתך מתחת לשד

הנתונים לא מפתיעים, אך מאששים לראשונה בצורה מחקרית של מעקב אחרימטופלות רבות, את העובדה שניתוח הגדלת חזה דרך הפטמה מגדיל את הסיכון שלסיבוכים הכרוכים בכאב וירידה בתחושה באיזור הפטמה.
יש לציין כי הפגיעה ברגישות הפטמה גורמת ברוב המקרים לאובדן היכולת של הפטמה להזדקף.

ההמלצה שלי:
אישית, אני נמנע ככל הניתן מביצוע ניתוח להגדלת חזה דרך הפטמה, זאת למרותשהרבה נשים מבקשות אותו, כי הצלקת שהוא משאיר פחות מורגשת מאשר בניתוח הגדלת חזה דרך חתך מתחת לשד.
הגדלת חזה דרך חתך בפטמה יש לבצע רק כשהאישה רוצה גם להקטין את העטרה סביבהפטמה, או במקרה והפטמה היא מאוד גדולה ביחס לשד. גם במקרה כזה, חשוב מאודלהבהיר למטופלת את הסיכונים הכרוכים בכך – כמו כאב וירידה בתחושה.
ראוי לציין, כי גם בשיטה של הגדלת חזה דרך הפטמה (וניתוח הרמת חזה) – לא צפויה פגיעה בהנקה.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

ד"ר אמיר אברהם
מנתח פלסטי בכיר
http://dr-amir.co.il/

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת ד"ר אמיר אברהם

מאת: ד"ר אמיר אברהםניתוחים פלסטיים13/04/151488 צפיות
ניתוח מתיחת בטן הוא אחד הנפוצים בקרב נשים שמעוניינות בבטן יפה וחטובה יותר, על פני בטן גדולה ובולטת המתאפיינת בעודפי עור. עם זאת, לא רק נשים יכולות לבצע את הניתוח, אלא גם גברים – אם כי במתכונת מעט שונה.

מאת: ד"ר אמיר אברהםניתוחים פלסטיים13/04/15911 צפיות
ניתוח מתיחת בטן הוא אחד הנפוצים בקרב נשים שמעוניינות בבטן יפה וחטובה יותר, על פני בטן גדולה ובולטת המתאפיינת בעודפי עור. עם זאת, לא רק נשים יכולות לבצע את הניתוח, אלא גם גברים – אם כי במתכונת מעט שונה.

מאת: ד"ר אמיר אברהםניתוחים פלסטיים02/10/111077 צפיות
המודעות לניתוח מתיחת בטן ויעילותו הופכת לנפוצה בשנים האחרונות, תוך התייעלות הטכניקות לביצועו וקיצור זמן ההחלמה. ענינו עבורכן על כל השאלות החשובות בנושא. כמובן שלכל שאלה נוספת, אתן מוזמנות ליצור קשר לייעוץ אישי.

מאת: ד"ר אמיר אברהםניתוחים פלסטיים19/09/111095 צפיות
ניתוח מתיחת פנים הפך בשנים האחרונות לאחת הבחירות הפופולריות ביותר להצערת פנים בקרב נשים ברחבי העולם. מתיחת פנים עוזרת לטפל במגוון השפעות של ההזדקנות על הפנים ועוזרת להשיב למטופלת את המראה הצעיר והזוהר ההולם אותה.

מאת: ד"ר אמיר אברהםניתוחים פלסטיים27/08/111335 צפיות
אחת מהתופעות הבולטות בתחום הניתוחים הפלסטיים בשנים האחרונות הוא גילם של הפונים לטיפול. היום זה כבר לא נדיר לראות במרפאה שלנו נשים בשנות ה- 50 וה- 60 לחייהן, אבל אלו מגיעות בעיקר לטיפולים הקשורים להסרת קמטים ומתיחת פנים. לטיפולים הקשורים לגוף וחזה מגיעות הצעירות יותר, אך מסתבר שבארה"ב המצב אולי מתחיל להיות שונה.

מאת: ד"ר אמיר אברהםניתוחים פלסטיים04/08/111135 צפיות
ברוב המקרים, בניתוח הקטנת חזה, יבצעו מנתחים פלסטיים – 3 חתכים בצורת T הפוכה (אחד סביב העטרה, עוד חתך אופקי לרוחב קפל השד וחתך אנכי מן העטרה אל הקפל. לאור נרחבות החתכים המבוצעים בה, שיטה זו מתאימה אך ורק לנשים בעלות חזה גדול ורך במיוחד. אך יש פתרון גם לנשים אשר מעדיפות שלא לסצע חתכים בהיקף שכזה.

מאת: ד"ר אמיר אברהםניתוחים פלסטיים14/07/111260 צפיות
ניתוח הגדלת חזה הפך תוך שנים קצרות לאחד הניתוחים הפופולריים בעולם וגם בישראל. בארה"ב מתקיימים בכל שנה כ-400,000 ניתוחים, אשר ממצבים אותו כניתוח הפופולארי ביותר בקרב הנשים האמריקאיות.

מאמרים נוספים בנושא ניתוחים פלסטיים

מאת: אוריניתוחים פלסטיים04/11/161780 צפיות
ניתוחים פלסטיים הפכו עם השנים להליכים נפוצים ושכיחים בכל העולם, וגם בישראל עוברים אותם בכל שנה אלפי מטופלים. בדרך כלל, המטרה העיקרית של ניתוחים אלו היא לשפר את המראה החיצוני של המטופל....

מאת: אוריניתוחים פלסטיים03/08/161674 צפיות
הסרת שיער בלייזר היא אחת השיטות הנפוצות ביותר כיום להסרתן של שיערות מכל אזורי הגוף. היא נחשבת בטוחה ויעילה יחסית, וכרוכה במספר טיפולים שלאחריהם יידרש לעיתים המטופל להגיע לפגישות השלמה. למעשה, מטרתה היא להסיר את השיער הבלתי רצוי לתמיד, וזאת באמצעות הריסת הזקיקים על ידי קרן אור מרוכזת (לייזר). אם גם אתם שוקלים לבצע הסרת שיער במכון זה או אחר, כדאי שתדעו תחילה כמה פרטים חשובים הנוגעים להליך.

מאת: amirdadon90ניתוחים פלסטיים22/06/161777 צפיות
הצרת היקפים הינו הליך חיובי למדי אשר מאפשר לרבים לשפר באופן ניכר את איכות החיים. מדובר בהליך אשר במרכזו הסרה של כמות שומן גדולה מגוף האדם, שומן אשר לא ניתן להסירו בשום דרך אחרת.

מאת: amirdadon90ניתוחים פלסטיים21/06/161615 צפיות
מעוניינים להיות יפים יותר ולגרום לסובבים אתכם לקנא ולרצות בקרבתכם? בעזור שיפור היופי שלכם תוכלו ליהנות מאורח חיים משופר וטוב יותר.

מאת: מגניב ניתוחים פלסטיים29/10/152272 צפיות
לטיפול בבוטוקס יש היבטים רבים ומועילים. מלבד להחלקת קמטים ובעיות עור, בוטוקס יכול לעזור גם לאלה מאתנו הסובלים מתופעת הזעת יתר. קראו כאן איך!

מאת: ד"ר רעות גליניקניתוחים פלסטיים23/06/151777 צפיות
חוטי סילואט משמשים: - לתקן את סימני ההזדקנות, קמטים, לשחזר הגדרת קו לסת תחתונה, מיצוק עור שאיבד את גמישותו וקבלת פנים צעירות ורעננות; - מטופלים שעברו מתיחת פנים בעבר וכעת רוצים לרענן את המראה ולהחזירו למצב כמו של מיד לאחר הניתוח;

מאת: מגניב ניתוחים פלסטיים11/06/152305 צפיות
חושבים לעבור ניתוח מתיחת פנים? דעו כי כיום מדובר בניתוח פופולרי מאד. יש שמבצעים את הניתוח משיקולים קוסמטיים ויש כאלו שזקוקים לו מבחינה רפואית (העור הנפול גורם לקושי בראייה ואפילו לקשיי נשימה). אך רוב המבקשים ומבקשות לעבור אותו הם אנשים רבים המעוניינים חזרה במראה פנים רענן, צעיר ובעיקר מתוח ולא מקומט.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica