חפש מאמרים:
שלום אורח
27.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מכונות קפה אוטומטיות

מאת: אלעד אוחנהקפה14/11/20111015 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

שתיית קפה היא חלק מהותי מן התרבות המערבית מאז הגיע המשקה לאירופה מן המזרח התיכון לפני מאות שנים. במהלך השנים נקשרו מנהגים רבים בשתיית קפה והתפתחו מקומות מיוחדים בהם ניתן לטעום קפה מסוגים שונים. הצעד הבא לאחר התפתחותם של בתי קפה היה המצאתן של מכונות קפה אוטומטיות  הקלו על תהליך ייצור הקפה והפכו אותו זמין לקהל רב יותר של חובבי קפה. וכך כיום ניתן למצוא מכונות כאלו בבתי קפה, מסעדות, משרדים ובתים.

לאחר מספר שנים בהן היה ניתן למצוא מכונות קפה ברחבי העולם החלו אלו לכבוש בהדרגה גם את ישראל. בשנים האחרונות ניתן למצוא מכונות כאלו בכל מקום, וההבנה בסוגי הקפה ובאופן השתייה הנכון של כל סוג חדרה גם לאוכלוסיות שלא התעניינו בנושא בעבר. בכך תרמו מכונות הקפה האוטומטיות לשינוי של ממש בהרגלי הטעם של הישראלי המצוי בכל מה שקשור לקפה.

מעט על מכונות קפה

מכונות קפה נוצרו לפני יותר מאה שנה אך עד לפני כמה עשורים היה ניתן למצוא בעיקר מכונות תעשייתיות כבדות. כיום קיים שפע רב של מכונות קפה, החל מן המכונות התעשייתיות ועד למכונות ביתיות. השיפור בטכנולוגיה של מכונות קפה אוטומטיות מאפשר עם זאת גם למכונות הביתיות בעלות המימדים הקטנים יחסית לייצר קפה משובח שאינו נופל ברמתו מן הקפה אותו ניתן להפיק במכונות המקצועיות.

למרות ההבדלים בין הסוגים, דרך הפעולה של מכונות קפה אוטומטיות דומה באופן עקרוני בכל המכונות. יחד עם זאת יכולים להיות הבדלים בחומרי הגלם מהם מכינים את הקפה, כשישנן מכונות בהן ניתן לטחון פולי קפה, ובמכונות אחרות משתמשים בקפה שנטחן מראש ונארז בצורה של קפסולות או בצורה אחרת. בנוסף לפעולה הבסיסית של הכנת קפה מצוידות מכונות קפה גם באפשרויות נוספות כגון הקצפת חלב וכדומה.

מחיר האיכות

כשמבקשים לרכוש מכונת קפה כדאי לקחת בחשבון כי טווח המחירים הוא די גדול, מכמה מאות שקלים ועד לאלפי שקלים, כאשר כמובן ישנו הבדל מהותי בין מכונות קפה אוטומטיות שנועדו למסעדות ובתי קפה, לעומת המכונות שנועדו לשימוש ביתי או משרדי. חברות בעלות מוניטין בשוק מוכרות מכונות המורכבות מחומרים איכותיים יותר, אשר מבטיחים שימוש רב שנים והכנת כמות גדולה של כוסות קפה ללא תקלות מיותרות.

כמו בכל דבר, לא תמיד האפשרות הזולה ביותר היא הטובה ביותר. מכונה זולה מאיכות ירודה עלולה להתקלקל לאחר זמן קצר, ואילו רכישת מכונת קפה צריכה להיות השקעה לטווח ארוך. מבין שפע האפשרויות של מכונות קפה אוטומטיות אותן ניתן למצוא כיום בארץ אפשר למצוא מספר רב של מכונות איכותיות במחיר הוגן. חשוב להזכיר, לסיום, כי בנוסף למכונה עצמה כדאי מאוד להקפיד על רכישת קפה משובח, וגם כאן לא כדאי להתפשר על איכות בשביל מחיר.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אלעד אוחנה

מאת: אלעד אוחנההשוואת מחירים23/11/195535 צפיות
שאלה נפוצה העולה במוחותיהם של אלו העומדים בפני רכישת מטבח חדש היא – היכן לבצע את ההזמנה: האם ראוי יותר לעשות זאת אצל נגר מנוסה ומיומן, או לחילופין – דרך חברת מטבחים גדולה ומוכרת

מאת: אלעד אוחנההפקות אירועים23/11/195903 צפיות
לא כל אירוע חייב להיערך באולם אירועים; לעתים אנו מבקשים לערוך אירוע קטן ואינטימי יותר בחצר הבית, בגן הציבורי הקרוב או בשכיית חמדה כלשהי בחיק הטבע. לעתים לאירוע שלנו אין דרישות רבות ומורכבות ואנו עשויים להזדקק רק לציוד משלים שיסייע לנו בארגון האירוע החביב שלנו. במקרים כמו זה, תוכלו לפנות לחברה העוסקת בהשכרת ציוד לאירועים.

מאת: אלעד אוחנההריון ולידה23/11/192035 צפיות
צילומי ניו בורן נערכים על-מנת ליצור עבורכם זיכרונות בלתי נשכחים מהימים בהם הרך הנולד היה עדיין רך, עדין וחמוד. על מנת שרגעים אלו באמת ייזכרו כצבעוניים ויפים, כדאי להתכונן מבעוד מועד.

מאת: אלעד אוחנהיזמות עסקית28/08/191681 צפיות
להוביל עסק להצלחה ולרווחיות זו משימה מאתגרת. אומרים שאין מעלית לקומת ההצלחה ושחייבים לעלות במדרגות. צודקים! אבל בפורמט של זכיינות תוכלו לעלות במדרגות מהר יותר, ואפילו לדלג על חלקן בדרככם אל ההצלחה העסקית עליה אתם חולמים.

מאת: אלעד אוחנהבניין ואחזקה - כללי27/07/141401 צפיות
אחת ההתלבטויות הגדולות של כל מי שרוצה להקים פרגולה בחצר הבית או במרפסת היא באיזה חומר גלם לבחור – האם כדאי לבחור פרגולות עץ או אולי להקים פרגולה העשויה מאלומיניום. במאמר זה ננסה להציג את היתרונות והחסרונות של כל חומר גלם ולעזור לכם לבצע החלטה שמתאימה לכם ולבית שלכם.

מאת: אלעד אוחנהחיות מחמד22/06/144638 צפיות
פרו פלאן מזון לכלבים הוא מזון שתוכנן על ידי מדענים ותזונאים מומחים לבעלי חיים ולכלבים בפרט, כדי להעניק לכל כלב את המזון המתאים ביותר לפיזיולוגיה שלו ולצרכיו.

מאת: אלעד אוחנהבעלי חיים - כללי06/06/141495 צפיות
הכלב הוא ידידו הטוב ביותר של האדם ואם הוא חי איתו באותו הבית והוא חלק מהמשפחה, חשוב להקדיש מחשבה גם לבחירת המזון הטוב ביותר עבורו, ממש כמו שאנחנו משקיעים מחשבה במזון שאנחנו מכניסים לפה שלנו.

מאמרים נוספים בנושא קפה

מאת: בני דואניקפה20/07/164290 צפיות
קיום של אירועים עסקיים זה דבר שבשגרה בקרב חברות ואנשי עסקים. אם אתם לוקחים חלק בארגון של ארגון כזה או אחר בתחום העסקי, אנו בטוחים שעומדים בפניכם לא מעט לבטים בכל הקשור לאופן ארגון האירוע.

מאת: דודישקפה04/05/146293 צפיות
50 גוונים של אפור: מאחר ואני עוד לא גיבשתי החלטה, החלטתי לצאת ולבדוק את העובדות עם מומחים. שאלנו אותם על היתרונות והחסרונות של תה, קפה וכן תה ללא קפאין ואלו התשובות שקיבלנו.

מאת: שלום כהןקפה24/03/147328 צפיות
כאשר אתם מחפשים מכונות קפה למשרד, אתם ודאי מעוניינים ברמת קפה איכותית, מכונות עמידות ואיכותיות ובעלות סבירה. המבחר והאפשרויות הרבות בתחום זה מבלבלות וקשה לעתים לקחת החלטה לגבי מכונת קפה בביטחון ובלב שלם. קפה עלית לעסקים העלה את הרף בשוק זה של מכונות קפה והביאה אותו למצוינות ואיכות בכל היבט אפשרי.

מאת: אריאל בן-נוןקפה05/01/148330 צפיות
הצבת מכונת קפה בבית העסק היא ללא ספק פעולה עליה יברכו אתכם לא מעט לקוחות, קולגות וגם צוות העובדים. מכונות הקפה המודרניות הן מכונות קטנות ויעילות במיוחד המסוגלות לספק לכם כמות אדיבה של ספלי קפה טעים ואיכותי בזמן הקצר ביותר. על מנת להבטיח לעצמכם רכישה של מכונת קפה איכותית לבית העסק, ריכזנו עבורכם מספר טיפים ועצות.

מאת: אריאל בן-נוןקפה15/12/138310 צפיות
פינת הקפה המשרדית היא ללא ספק אחת מעמדות העבודה הכי חשובות במשרד, שם מתחילים שיחות קטנות בין העובדים שיכולים להוביל לרעיונות גדולים, סביבה מתנהלים דיונים שונים אודות מקום העבודה, ובעיקר היא מסמלת את ההווי החברתי של המשרד.

מאת: אריאל בן-נוןקפה29/10/138226 צפיות
כמה דברים שכדאי לקחת בחשבון כאשר בוחרים ספק עבור מכונות קפה למשרד תחום מכונות הקפה למשרד משגשג בשנים האחרונות הודות למגוון ספקים הצומח באופן תדיר, מחירים אטרקטיביים ובעיקר בזכות האהבה לקפה בישראל

מאת: tkidumקפה04/07/131808 צפיות
בשבוע שעבר נתקעתי בפקק בכביש החוף, ומחשבות עלו לי בראש. למה אין דוכן קפה בכל הדרך הארוכה הזו? לא חסרים נהגים עייפים בדרך, מבואסים ושבוזים מהפקקים הארוכים בכל בוקר ובכל ערב. אז חשבתי, למה שאני לא אפתח דוכן בעצמי? אז דיברתי עם חבר טוב והתחלנו להעלות רעיונות. חשבנו על הקמת מספר דוכנים לאורך הכביש, ובשני צידי הדרך. בגלל שעיקר הפקקים בשעות הבוקר והערב, הדוכן יהיה פתוח בעצם רק לחמש שעות במשך כל היום. כך שזה לא יפגע לנו בעבודה, ועדיין תהיה לנו הכנסה נוספת, וסטארט-אפ נחמד.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica