חפש מאמרים:
שלום אורח
18.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

האם בטיפולי הסרת שיער בלייזר המחירים נמוכים ?

מאת: דניש קוסמטיקסהסרת שיער14/11/20111095 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

במכונים מפורסמים לטיפולי הסרת שיער בלייזר, כמו: פרופורציה, נאטורפיל, אמריקן לייזר ובקופות החולים השונות וכדומה, יוצאים במבצעים חסרי תקדים. האם הם באמת זולים? או שקיימת הטעיית הציבור?

כשאנחנו שומעים "אחד פלוס אחד", אנו מתרגמים זאת ל"אזור שני במתנה", אך אם ניקח את המחיר הרגיל של שני האזורים ונחבר אותם ואת התוצאה נחלק לשניים, נקבל את הממוצע ונוכל לדעת כמה עלה כל אזור בנפרד.

הדבר נכון כשמדובר במוצר זהה, כמו לדוגמא ליטר שמן קנולה שמחירו נגיד 12 ₪ ואם נקנה 2 בקבוקים שלא במבצע נשלם 24 ₪. במבצע "אחד פלוס אחד" קיים תנאי שמחייב לרכוש 2 בקבוקי שמן ואז מחירם של 2 ליטר שמן קנולה יהיה 20 ₪ במקום 24 ₪ ואז מחיר בקבוק שמן אחד שוויו 10 ₪ במקום 12 ₪. כלומר קיבלנו 20% הנחה ולא שניים במחיר אחד.

בטיפולי הסרת בלייזר המצב שונה. אם עלות טיפול אחד של הסרת שיער בגב, עולה נגיד 300 ₪, האזור השני לא יהיה גב נוסף (בגלל שאין לנו גב נוסף), אלא יהיה אזור ששטחו קטן ביותר שההוצאות עליו קטנות, כמו בית שחי, או עורף וכדומה שעלות טיפול אחד שלהם עולה כ 80 ₪.

במצב שאין מבצע כלשהו, העסק יקבל 380 ₪ עבור האזורים האלה ובמבצע "אחד פלוס אחד" רק אזור הגב ישולם, על פי המחירון והאזור השני יינתן במתנה, והעסק יקבל רק 300 ₪. ובמקרה הזה תקבלו כ 27% הנחה.

אולם לאחר שסקרנו את השוק, נוכחנו לדעת שמלכתחילה מחיר הסרת שיער בגב היתה גבוהה ובתוכה היא כוללת כבר את האזור שניתן, כביכול ב"מתנה". מצאנו גם שהמחירים במכונים הגדולים גבוהים ב כ 100% ואף יותר, מאשר בעסקים הקטנים הפועלים מהבית.

בנוסף, אצל המכונים הגדולים קיימת תחלופה גבוהה של המטפלות לעומת הקליניקות הפרטיות, שם, לרוב לא קיימת כלל תחלופה, היות והמטפלות הן בעלות העסק בעצמן והוותק שלהן בתחום, שם אותן ברמה מקצועית די גבוהה.

שימת דגש רק על מחירון להסרת שיער בלייזר, היא אחת הטעויות הנפוצות. כמו שאומרים: "תפשת מרובה, לא תפשת" - כלומר, צריך לתת חשיבות גם לרמת השירות. אל תשכחו שמספר הטלפון שלפני העסקה שונה ממספר הטלפון שלאחר העסקה (או הפנייה לשלוחה שונה) - להלן השירות.

הציבור הישראלי כנראה אוהב לשלם יותר, הוא אוהב את הפרסטיז'ה, כי אם הוא משלם יותר, הערך שהשקיע עבור הטיפוח העצמי שלו, מעלה לו באותו יחס את השווי שלו. כאילו הוא אומר, עכשיו אני שווה יותר.

זה מזכיר את המקרים ששואלים את הגברים בעלי הכרס השמנה, נו מתי עושים דיאטה? והם עונים תוך כדי טפיחה אל כרסם: "בטן זה נכס ונכס יש לטפח" - כמתכוונים בעצם לומר - "הרבה כסף השקענו כדי למלא אותה ועכשיו, הכרס שווה לא מעט" - אני חשוב!!!

" דניש קוסמטיקס -  להיות חלקים במיוחד "

 

כל הזכויות שמורות © דניש קוסמטיקס

 

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

דניש קוסמטיקס - להיות חלקים במיוחד

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת דניש קוסמטיקס

מאת: דניש קוסמטיקסהסרת שיער25/02/121366 צפיות
הזמן המתאים ביותר לבצע הסרת שיער באוזניים, הוא כשהשיער החל להופיע באוזניים, בעודו כהה ובעל מסוגלות לקלוט את קרני אינפרא אדום. אבל מה שקורה במציאות הפוך לגמרי....

מאת: דניש קוסמטיקסהסרת שיער14/02/121364 צפיות
בטיפולי הסרת שיער במפשעה עצבו לכם את המפשעה בגילוח לפי הצורה המוגמרת אליה אתם רוצים להגיע. את השיער שאינכם מעוניינים להשאיר, אם בכלל, עליכם לקצר למראה אסתטי והקפידו להגיע לטיפול מקולחים ונקיים.

מאת: דניש קוסמטיקסהסרת שיער08/01/121147 צפיות
כל שעלינו מוטל לעשות כציבור אכפתי, הוא להיכנס לאינטרנט ולבדוק מחירים. אם כבר הגעתם למכון, כדאי לשאול את המטופלים הממתינים, בלי להתבייש, את השאלות הבאות: האם הם מחכים הרבה זמן, עד שהם נכנסים לחדר הטיפולים? אם הם מרוצים מהתוצאה? כמה זמן הם כבר בטיפולים? האם יש להם מטפלת קבועה? האם המכון נקי? ועוד.

מאת: דניש קוסמטיקסהסרת שיער18/12/111715 צפיות
... עוצמה זו אינה יכולה לעולל כל רע למערכת השמע מכיוון ש הסרת שיער באוזניים מבוצעת על חלקה החיצוני של האוזן – על אפרכסת האוזן (האוזן החיצונית), נקודה שרחוקה מעור התוף...

מאת: דניש קוסמטיקסהסרת שיער12/12/111842 צפיות
הסרת שיער בישבן מתבצעת כשהמטופל נמצא בשכיבה ונמשכת 20 - 30 דקות. הסרת שיער בפי הטבעת מתבצעת כאשר המטופל עומד על ארבע, כבתנוחת חתול ובפיסוק קל ונמשכת 5 דקות לכל היותר.

מאת: דניש קוסמטיקסהסרת שיער12/12/111425 צפיות
הסרת שיער בישבן כי: במקלחת, רק לאחר שסגרתם את דלת המקלחון, אתם מסירים את המגבת...הישבן השעיר נחשף...אתם שומעים את הנחת הרווחה שלכם ויודעים שמחר הולכים בטוח על הסרת שיער בישבן.

מאת: דניש קוסמטיקסהסרת שיער12/12/111332 צפיות
שיעור האנשים שסובלים מקולואיד שהיא הצטלקות יתר מבין 100 מטופלי הסרת שיער בלייזר, הינה בין 5 ל – 10 מקרים והתופעה מוכרת בין העוסקים בתחום.

מאמרים נוספים בנושא הסרת שיער

מאת: דניאל מלמדהסרת שיער20/06/1818354 צפיות
טיפולי הסרת שיער בלייזר יכולים לסייע באופן יעיל מאוד לנשים ולגברים ליהנות מגוף חלק ללא שיער. בניגוד לטיפולי הסרת שיער בשעווה או באמצעים אחרים כאשר מורידים שיער בלייזר אז הגוף נשאר חלק ללא שיער למשך תקופת זמן משמעותית מאוד ואפילו לצמיתות.

מאת: SEOMANהסרת שיער14/04/184311 צפיות
אילו טכנולוגיות מתקדמות להסרת שיער יכולות לסייע לנו להיפטר מהשיער שאינו רצוי בימינו? המרכז לטכנולוגיה אסתטית מסייע לנו להבין, אילו מכשירי הסרת שיער קוסמטיקאיות צריכות להשתמש ומהן הסגולות של כל אחד מהמכשירים?

מאת: eliadהסרת שיער06/12/142337 צפיות
טיפולי הסרת שיער בלייזר עברו הוזלה משמעותית בשנים האחרונות עם כניסת שחקנים חדשים לשוק.

מאת: שימרית הראלהסרת שיער21/10/142571 צפיות
המאמר הבא מפרט את כל הסודות באשר לטיפולי הסרת שיער והעובדות הלא מדוברות בעיתונים ובמגזינים המוכרים. כל הפרטים עליהם לא העזתם לשאול מובאים אליכם בשורות הבאות

מאת: ניסים רנדהסרת שיער16/07/144014 צפיות
תעשיית סכיני הגילוח יכולה להמשיך לחיות על חשבוננו אם נבחר להישאר בתחומים המוכרים מאז (כמעט) קדמת דנא. ההתפתחות הטכנולוגית בתחום כנראה שחושבת אחרת, ומציעה כיום כמה אפשרויות מהן את יכולה לבחור את השיטה המתאימה לך ביותר כדי להסיר את שיערך לצמיתות.

מאת: ליאורהסרת שיער02/07/144367 צפיות
הסרת שיער בלייזר מאפשרת להסיר שיער לצמיתות באזורים שונים בגוף. חשוב שמכשירי הסרת שיער בלייזר יהיו מאושרי ה- FDA האמריקאי (מנהל המזון והתרופות האמריקאי), ומשרד הבריאות הישראלי. יש מגוון של מכשירים, שמאפשר התאמה אישית, בהתאם לנתונים של כל מטופלת ומטופל.

מאת: ליאת לזרהסרת שיער12/02/148364 צפיות
ישנם לא מעט שיטות להסרת שיער בלייזר, ההתפתחות של שיטות ההסרה כבשה את העולם כולו, ההבטחה היא למקסימום תוצאות במינימום זמן, מצליחה לסחוף אחריה עוד ועוד אנשים, כמו כן גם אנשי מקצוע מאשרים שמדובר בטיפול מוביל בקנה מידה עולמי.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica