חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

כתיבת תוכן לאתרים שונים

כתיבת תוכן לאתרים שונים

כתיבת תוכן לאתרים מצריכה מקצועיות ומומחיות בתחום. לכל אתר יש צרכים ספציפיים ומדויקים כשהכתיבה צריכה לתת מענה על צרכים אלו באופן מושלם. כתיבה טובה אשר יכולה להעביר את המסר הנכון לגולש יכולה לשנות את מראה פני האתר ואף את אחוז הכניסות של הגולשים לאתר זה.

מהי כתיבת תוכן לאתרים?

כתיבת תוכן המיועדת עבור אתרים שונים זוהי כתיבה שונה מכתיבה שיווקית לעיתון או לוחות מודעות למשל, שונה מכתיבה עבור מחקרים אקדמאיים ואף שונה מכתיבה אומנותית. מדובר בסוג כתיבה שהתפתח והשתכלל נטו עבור האינטרנט והצרכים שלו.

כתיבת תוכן לאתרים זוהי כתיבה לרוב עניינית, היא מנסה להעביר את המסר כולו בכמה שפחות מילים. זאת משום שהאינטרנט הוא מהיר ודינאמי ולאנשים אין תמיד את הסבלנות הדרושה להעמיק ולחקור, הם רוצים תשובות מהירות ומדויקות.

בנוסף, כתיבת תוכן לאתרים זוהי כתיבה מגמתית, אין מדובר במידע אינפורמטיבי בלבד. אנשים כותבים לאינטרנט על מנת להיראות ולבלוט טוב יותר, להפגין ידע על מנת שאנשים יהיו מעוניינים לפנות ישירות אליהם, למשוך לקוחות לאתר, למטרות קידום האתר ועוד.

כתיבת תוכן – מהי כתיבה טובה?

אם כך, כתיבת תוכן טובה זוהי כתיבה שמותאמת ספציפית לאינטרנט. זוהי כתיבה עניינית אך גם מגרה. אינפורמטיבית אך לא מכבידה. מדובר בכתיבה שמעניקה לגולש את המידע הרלוונטי לו הוא זקוק.

כתיבת תוכן לאתרים עד לפני כמה שנים לא הייתה איכותית במיוחד, קשה היה לסמוך על האינטרנט ועל המידע שניתן שם. זהו המהפך הגדול שהאינטרנט עשה בשנים האחרונות, הרבה הודות לחברת גוגל. כיום, ישנו פיקוח גבוהה על איכות הכתיבה ומאמרים מועתקים או מאמרי זבל אף יכולים להיפסל על ידי המערכת.

כך, ניתן לראות כתיבת תוכן איכותית, אמינה ומושקעת במקום עשרות מאמרי זבל שמילאו את האינטרנט בעבר. אנחנו הגולשים יכולים רק ליהנות מכך משום שהמשמעות של זה הינה ידע ואינפורמציה מהירה ומידית, אך גם איכותית ומהימנה.

לסיכום, כתיבת תוכן לאתרים זוהי כתיבה אחרת מסוגי כתיבות אחרות. היא מותאמת גוגל ומותאמת עבור הגולש וצרכיו.

מאמר זה נכתב על ידי - טקטיקום - חברת תוכן

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

טקטיקום - כתיבת תוכן לאתרי אינטרנט

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת טקטיקום תוכן ותרגום

מאת: טקטיקום תוכן ותרגוםטיפול בעור18/02/13888 צפיות
כולנו רוצים להיראות במיטבנו לכל אורך השנה, להיות יפים, זוהרים וצעירים. גופינו משתנה במהלך הזמן והוא מושפע מהרבה גורמים כמו הזמן ,מזג האוויר , הורמונים, פצעים וצלקות שלעיתים משאירים סימנים, לחצים נפשיים ועוד שלל סיבות אשר משפיעות באופן עקיף או ישיר על עור הפנים שלנו. אחת הדרכים האפקטיביות ביותר לשמירת עור הפנים צעיר וקורן היא טיפולי פנים.

מאת: טקטיקום תוכן ותרגוםקוסמטיקה12/02/13904 צפיות
מכון יופי וקוסמטיקה הוא דבר אלמנטרי בעידן שאנו חיים בו. טיפולי פנים, בניית ציפורניים, פדיקור ומניקור, הסרת שיער, טיפולי עור ועוד הם טיפולים שהרבה אנשים באוכלוסייה עוברים וכל אלה ניתנים על ידי מכוני יופי וקוסמטיקה. כל אחד רוצה להיות אסטטי ומושך ולכן כמעט כולנו עושים טיפולי יופי שונים אשר עוזרים לנו לחשוף את היופי הגלום בנו.

מאת: טקטיקום תוכן ותרגוםעיצוב05/11/12937 צפיות
אם האתר מוציא חלון שאומר שאין הפרדת פסקאות יש לשחק עם הרווחים בין השורות – למחוק רווח וליצור אותו מחדש, זה אמור לסדר את זה ולאפשר את פרסום המאמר.

מאת: טקטיקום תוכן ותרגוםלימודים בחו"ל02/10/121103 צפיות
סטודנטים המעוניינים ללמוד במוסדות להשכלה גבוהה באוסטרליה ובאנגליה נדרשים לעבור מבחני ידע באנגלית בנוסף לדרישות הרישום האקדמיות הרגילות. בעבר נדרשו סטודנטים לעבור מבחנים מקומיים מיוחדים למטרה זו. כיום מקבלות מדינות אלה את מבחן TOEFL כמבחן קביל גם לשם בדיקת רמת האנגלית של המועמד. הציונים במבחני TOEFL הותאמו על ידי הרשויות במדינות אנגליה ואוסטרליה לציוני המבחנים המקומיים, כך שהיום ניתן להסתפק בטופל למטרה זו ללא צורך לעבור מבחנים נוספים.

מאת: טקטיקום תוכן ותרגוםלימודים בחו"ל02/10/12882 צפיות
סטודנטים המעוניינים בלימודים בחו"ל נדרשים לעבור מבחני מיון באנגלית. ישנם כמה סוגים של מבחני מיון כאלה, וחשוב לדעת את היתרונות של כל אחד מהם על מנת לבחור במבחן שיפתח בפני המועמד את מקסימום אפשרויות הלימוד. מבחן TOEFL הוא אחד הוותיקים והפופולאריים מבין מבחני המיון ולו יתרונות רבים על פני מבחני מיון אחרים.

מאת: טקטיקום תוכן ותרגוםלימודים בחו"ל02/10/12885 צפיות
מבוטל

מאת: טקטיקום תוכן ותרגוםלימודים בחו"ל05/09/121159 צפיות
חלק הקריאה של מבחן טופל מהווה אחד מתוך ארבעה חלקים שכוללת בחינת טופל הבינלאומית. חלק זה של מבחן TOEFL בוחן את מיומנויות הקריאה האקדמיות של הנבחן המבקש ללמוד בחו"ל ובודק האם הוא מסוגל להבין טקסט בשפה האנגלית המנוסח ברמה אוניברסיטאית. חלק זה של מבחן TOEFL כולל בין שלושה לארבעה קטעי טקסט המחולקים לפסקאות וכוללים בסך הכל כ-700 מילים

מאמרים נוספים בנושא ניהול תוכן

מאת: mikzoanניהול תוכן13/04/183766 צפיות
לוכד עכברים בתל אביב - הכי זולים בעיר 053-7102038- מדביר ברישיון

מאת: mikzoanניהול תוכן12/04/182808 צפיות
לוכד עכברים במודיעין - הכי זולים בעיר 0537102038- מדביר ברישיון

מאת: שלום כהןניהול תוכן25/11/172854 צפיות
בעולם הדיגיטל שאינו מפסיק להתחדש, כל בעלי העסקים ואתרי האינטרנט - בין אם אלה הם אתרי מכירות ובין אם אתרי תדמית שנועדו ליצור לידים להמשך יצירת קשר, חייבים להמציא את עצמם בכל יום ויום מחדש, כדי לשמור על רלוונטיות ויתרון אל מול המתחרים.

מאת: דויד מנשהניהול תוכן18/09/143231 צפיות
שני מרכיבים חשובים בקידום אתרים, שלא רבים נוטים להתייחס אליהם במלוא החשיבות הראויה להם הם שני אלמנטים בכתובת האתר, URL, שהגולשים מקלידים בדפדפן : שם הדומיין והסיומת. במאמר זה נתייחס לשני מרכיבים אלה ונעמוד על חשיבותם.

מאת: עודד בלקיןניהול תוכן12/07/144126 צפיות
הביובית מבצעת: *פתיחת סתימות בתל אביב *שאיבות בורות ביוב בתל אביב *שאיבת בורות שומן בתל אביב *שאיבת בורות דלק בתל אביב בעבודות אלו מבצעים פעולה הדומה לשאיבת ואקום בעוצמה גבוהה מאוד. הביובית היא הכלי הטוב ביותר לביצוע עבודות אלו. לעיתים,כשיש סתימה בצנרת הביתית,הדיירים יכולים "לעשות זאת בעצמם"ולפתוח אותה בקלות. אך לעיתים הסתימה לא נפתחת בקלות - משום שמערכת הביוב בחצר או ברחוב - נסתמת. במצב כזה,נדרשים אמצעים גדולים ומשוכללים יותר כדי לפתוח את הסתימה וחייבים להזמין אנשי מקצוע מומחים בנושא שישימו קץ

מאת: דויד מנשהניהול תוכן22/04/146035 צפיות
אחד הגורמים שמשפיעים על האופן שבו גוגל מדרגת את האתר שלכם, (ה"רנקינג") שלו, הוא עד כמה התכנים של האתר עדכניים. מדוע חשוב כל כך לעדכן את האתר לעיתים מזומנות ככל האפשר, במה לעדכן אותו - ולא פחות מכך מה לא לעשות מבחינת העידכון.

מאת: גוגלל אנלייזרניהול תוכן02/02/148375 צפיות
במאמר דעה אישי זה אציג לכם את דעתי, מדוע אין הבדל מהותי בין לשדוד חנות לשימוש בתוכן וסירוב לתשלום.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica