חפש מאמרים:
שלום אורח
06.12.2019
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

כיצד להגיב להודעות ותגובות לא רצויות בדף העסקי?

מאת: Ninja Monkeyרשתות חברתיות20/11/2011634 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

מה עושים במקרה כזה ? להלן מספר כללים חשובים

לא להיבהל ,

זה שאתם קיבלתים התראה , מייל , או פשוט נכנסתם לעמוד וראיתם "תגובה לא הולמת" , עדיין לא אומר שכל העולם ראה את זה. רצוי וצריך לזכור שחלק גדול (מרבית) האינטראקציה של הגולשים עם הדף שלכם לא מתרחשת על גבי הWALL שלכם אלא בניוז פיד שלהם, הגולשים בדר"כ לא ניגשים לדף ומתחילים לנבור בו ( ברוב המקרים) ולכן הסיכוי שכל האוהדים יקבלו את הפרסום השלילי אצלהם בניוז פיד הינו נמוך יותר ולא עומד על 100% (יש משתנים נוספים כגון הENGAGEMENT אשר משפיעים, תוכלו לקרוא על כך בפוסטים קודמים שלי).

 

 

לא למחוק

כל עוד תגובות הן לא תגובות "נאצה" או תגובות אשר ממש פוגעות באופן אישי באנשים מומלץ לא למחוק , אף כי מחיקה במרבית המקרים הינה הפתרון הקל, חשוב להראות שאנו נותנים מענה וישירות דרך הדף שלנו. זיכרו שלעיתים אם למגיב יש "כוונות זדון" רחבות יותר הוא רק יחכה לרגע שתמחקו את התגובה בשביל לזקוף זאת לרעתכם בדיונים שונים על גבי הרשת.

סובלנות והבנה

תגובה טובה,עניינית, שירותית ונכונה תהפוך את הלקוח הממורמר לקליינט נאמן.

פנייה ישירה – הודעה אישית

מומלץ ליצור קשר באופן ישיר עם לקוח ממורמר , שלחו לו הודעה פרטית או הודעת דוא"ל , כך הוא יראה שהוא חשוב לכם , שהוא קיבל יחס אישי . על הקיר החיצוני תוכלו לרשום :" קיבלנו את הודעתך ברגעים אלו אנו שולחים לך מייל / הודעה וכו"

מענה לתגובה

מאד חשוב לענות באופן ישיר לתגובה ולא למחוק , אין אף עסק מושלם ודפים שיהיו נקיים לחלוטין מתגובות לא חיוביות ייראו "חשודים". קיר עסק מגוון יקרין תחושת אמינות גדולה יותר אצל הגולשים.

תנו לקהל לענות ?

תנו לאוהדים לענות במקומכם, אין דבר יותר חזק מתגובות של אוהדים / לקוחות שעונים עבורנו מתוך ניסיון אישי חיובי ומתוך אהדה, הם הכוח שמניע את השיווק בפלטפורמות חברתיות בכלל ובפייסבוק בפרט.

המפלט האחרון

במקרה שאכן התגובות נמשכות או אנו מבינים שהן מגיעות ממקורות לא אתיים, התגובות מעליבות אישית ולא מקצועית, פונות לצוות שלנו , עובדים וכו' אזי אכן הדרך הנכונה היא למזעור נזקים ולבצע פעילות כגון חסימת אותו יוזר.

לקינוח סרטון קצר המציג בצורה הומוריסטית נימוסים והליכות בעידן פייסבוק, אומנם בפן האישי-זוגי אך עדיין ממשיך את הקו המחשבתי שהצגתי לפניכם...תהנו http://www.youtube.com/watch?v=iROYzrm5SBM&feature=player_embedded

ניר חולי\Nir Huli שיווק בניו מדיה, עם נגיעות של רשתות חברתיות בטעמי אפרסק מוגז עדין

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אהבתם? פרגנו לנו בLIKE

או כנסו לאתר שלנו להמשך התרשמות - לחצו כאן

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת Ninja Monkey

מאת: Ninja Monkeyשיווק באינטרנט20/12/12718 צפיות
מדוע פוסטים מסוימים מקבלים תעדוף על פני אחרים? איך יכול להיות שבזמן האחרון אני חווה ירידה בכמויות הREACH? ועוד שאלות חשובות שמקבלות מענה..

מאת: Ninja Monkeyרשתות חברתיות30/05/12760 צפיות
איך למקסם את הפעילות האורגנית בפייסבוק? להגיע ליותר זוגות עיניים ובכך לעלות את סיכוי ההגבה לתכנים שלכם. מאמר ששווה קריאה!

מאת: Ninja Monkeyפרסום מקוון15/01/127726 צפיות
QR CODE - שיווק שונה ויצירתי נמצא לכם\ן ממש מתחת לאף, לא תתכופפו להרים??

מאת: Ninja Monkeyרשתות חברתיות24/11/11739 צפיות
לאלו מכם אשר לא לגמרי מכירים את הפיצ'ר ולאלו מכם הרוצים לפתוח דף מיקום לעסק שלהם - הפוסט הזה בשבילכם!

מאת: Ninja Monkeyרשתות חברתיות20/11/11844 צפיות
אז בעוונכם, לפני שהכרתם את הפלטפורמה שהינה פייסבוק, הקמתם כמה דפים עסקיים, אספתם כאן ושם אוהדים וכעת אתם מבינים שעל מנת לבצע קידום נאות ולהעניק לדפים חיות אתם עושים עבודה כפולה, איך מייעלים זאת?

מאת: Ninja Monkeyרשתות חברתיות20/11/11727 צפיות
היי חברים,עד כה (למי שעקב וכדאי לכם) דיברתי בפוסטים הקודמים בעיקר על הדברים שכדאי לכם לעשות ברשת החברתית, הלא היא פייסבוק. כעת אני רוצה להציג את הדברים על דרך השלילה , אולי כך ההפנמה תהיה טובה יותר :)

מאת: Ninja Monkeyרשתות חברתיות20/11/11649 צפיות
תתפלאו לדעת כמה "שיופים" קטנים בדף העסקי שלכם עושים הבדל גדול אצל הגולשים\לקוחות פוטנציאליים

מאמרים נוספים בנושא רשתות חברתיות

מאת: יוסי לוירשתות חברתיות09/04/161818 צפיות
תמיד רציתם להשיג המון עוקבים באינסטגרם לעסק שלכם או סתם לכיף? לרשותכם מידע מלא על איך לקנות עוקבים באינסטגרם במחיר מוזל בלי להוריד את התחתונים.

מאת: רונית אלפסירשתות חברתיות07/05/151579 צפיות
קידום עסק, מותג או מוצר ברשתות החברתיות קיבל תאוצה משמעותית בשנים האחרונות. הרשת שוקקת בלקוחות פוטנציאליים והרשתות החברתיות מספקות מגוון הולך וגדול של אפשרויות פרסום, החל מיצירת פרופילים עסקיים, דפי נחיתה שיווקיים וקמפיינים ממומנים.

מאת: יגל עמר לגיסמורשתות חברתיות27/01/151178 צפיות
למה שלא נסתכל על החיים מנקודה של השפעה ורלבנטיות ולא רק כמירוץ של כאן ועכשיו?

מאת: יובל לויזוןרשתות חברתיות22/02/147416 צפיות
קרה לכם פעם שדיברתם עם בן אדם כלשהו על הרשת החברתית - פייסבוק והוא לא ידע שום דבר עליה? או שאין לו חשבון? לפי דעתי יש תשובה חד משמעית והיא לא! בגלל הפופולאריות שפייסבוק תפסה, אנשים התחילו לנצל אותה למען שיוווק, קידום ופרסום בנוסף לסטטוסים מצחיקים, סטטוסים על אהבה, סטטוסים יפים וכו'.

מאת: יובל לויזוןרשתות חברתיות19/02/147165 צפיות
מאמר זה בא לפרט על התופעה פייסבוק, וללמד את הגולשים ערכים חדשים

מאת: יובל לויזוןרשתות חברתיות16/02/147004 צפיות
כיום, שסטטוסים לפייסבוק תפסו תאוצה, ויותר ויותר אנשים מגלים את הפוטנציאל של סטטוסים לפייסבוק. לכאורה, אנשים רבים חושבים שהם סתם משפטים חסרי כל תועלת חוץ מהבעת רגש. אך אם תחקרו את זה תוכלו לגלות תופעה רחבה ותופתעו לגלות מספר דברים.

מאת: יובל לויזוןרשתות חברתיות05/02/147170 צפיות
סטטוסים לפייסבוק בדרך כלל משקפים את המצב הרגשי שלנו וכיום, בעצמאותם אנו מביעים את הרגשות שלנו לחברינו בפייסבוק.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica