חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

כיצד לשמור על חלקי האופניים הבסיסים שלך ועל עצמך

מאת: אופנים חשמליותאופניים20/11/20111125 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

מאמר זה עוסק בבטיחות הרוכב באמצעות שמירה ובדיקה תדירה של חלקי האופניים הבסיסיים.

בין אם אתה רוכב מקצועי, רוכב חובב, או שאתה פשוט מתנייד עם האופניים שלך מפה לשם בתוך העיר ובפארקים בכיף, אתה רוצה את האופניים שלך תקינות.

אופניים לא תקינות יכולות לגרום לתאונות למכות יבשות ואף לפגיעה משמעותית ברוכב כתוצאה מתאונות או נפילות שנגרמו מבלמים לא עובדים, צמיגים לא טובים, שילדה שהתעותה והתעמקה ואפילו התפרקות או שבירה של חלקים.

ישנם מספר חלקים שאתם פשוט חייבים לוודא שאתם בודקים באופן שגרתי, ואלו הם:  הצמיגים, הבלמים, הגלגלים (והחישורים) והכידון.

הצמיגים הם אחד החלקים החשובים ביותר של האופניים שלך. הצמיגים נושאים את רוב המשקל כאשר אתה רוכב ולכן הם נוטים "להשטטח". יהיה עליך באופן קבוע לבדוק את לחץ האוויר בצמיג האופניים כדי לוודא שהוא אופטימלי ולמלא אותו באוויר בעת הצורך. יצרני אופניים לעיתים קרובות כוללים את לחץ האויר הנכון בהוראות שמגיעות עם האופניים או באתר החברה שלהם. אתה צריך גם להעיף מבט מקרוב על הצמיג ולבדוק אם הוא התעקם או נקרע.

הבלמים הם אחד הפריטים הקריטיים ביותר לשלומו של רכוב. בדיקת הבלמים באופן קבוע יכולה למנוע תאונות אופניים ופציעות אבות. אתה יכול לבדוק את הבלמים באמצעות הידיים לסחוט את מנופי הבלמים ולוודא שהרפידות באות במגע עם הצמיגים כדי למנוע מהם להתקדם. אם הגלגלים שלך זזים אפילו ב מעט כאשר אתה לוחץ על מנופי הבלמים ומזיז את האופניים שלך מעט קדימה תצטרך להדק את הכבלים או להחליף אותם.


הגלגלים הם אחד מחלקי האופניים שדורשים תיקונים רבים. בדיקה שלהם מקרוב תגלה שקעים או פילולים בגלגל בשל מכות שונות שמקבל הגלגל. כאשר אתה מקבל מכה בגלגל מחפץ קשה או שהאופניים נופלות. בדיקת הגלגלים היא פשוטה, צריך להרים את השדה לאויר ולסובב את הגלגל, אם הגלגל נע בצורה לא אחידה וחלקה אלא יש בו תנועה של עיוות מצד לצד, הרי שהגלגל ספג נזק.

החישורים הם אלו שמחזיקים למעשה את הגלגלים. הם חלקי האופניים שעוזרים להפיץ ולתמוך במשקל שלך והפיזור שלו על הגלגל. כאשר החישורים ניזוקים זה יכול לגרום לתאונות חמורות ולהרס האופניים שלך. אם החישורים מכופפים או שבורים צריך להחליף אותם מייד. (וגם העלות היא שולית בדרך כלל).

 גם הכידון הוא אחד החלקים הקריטיים ביותר באופניים ואתה צריך לשמור עליו כדי לוודא שהאופניים שלך בטוחות לרכיבה. הקפד לבדוק את הגובה כדי לוודא שהוא לא גובה מדי או נמוך מדי, וקבע אותו כך שתוכל להגיע בקלות לכידון. בדוק כדי לוודא שהכידון מיושר עם הגלגלי הקדמי של האופניים כי זה ממקדם את היכולת שלך לנווט את האופניים ולהימנע מתאונות כאשר אתה צריך לסטות בפתאומיות. בנוסף, כידון שזז יכול ללמד על כך שהוא השתחרר והוא לא יאפשר לך תמרון או שהוא פשוט יחליק ויתפרק בהמשך – תחזק אותו למען בטיחותיך.

לסיכום

תחזוקה ומתן תשומת לב בסיסית לאופניים שלך ישמרו על בטיחותך בין אם אתה רוכב מקצועי או רוכב חובב. נדמה אולי לעיתים שהמלצתו בטיחות מהסוג הנ"ל רלוונטיות יותר לרוכבים חובבים, אבל מניסיון גם רוכבים מקצועיים יפיקו מהם המון תועלת. העובדה שאתה רוכב על אופניים יקרות ולובש בגדי רכיבה מקצועיים עדיין לא פוטרים אותך מבדיקה בסיסית של מצב האופניים שלך באופן שוטף !

רכיבה בטוחה ומהנה.

בית האופניים והממונעים.

בית האופניים הממונעים (bikeshome) היא חנות אופניים המתופעלת על ידי צוות בעל 10 שנות ניסיון בתחום של אופניים חשמליות. במקום מעבדת תיקונים משוכללת לכל סוגי האופניים והממונעים, כולל ממונעים לילדים  (כגון טרקטורונים לילדים, אופנוע לילדים, , ג'יפים ממונעים לילדים ועוד), אופני נשים, אופניים חשמליות, אופניים מתקפלות, אופניים חשמליות מתקפלות , תלת אופן ועוד.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

בית האופניים והממונעים (bikeshome) היא חנות אופניים המתופעלת על ידי צוות בעל 10 שנות ניסיון בתחום של אופניים חשמליות. במקום מעבדת תיקונים משוכללת לכל סוגי האופניים והממונעים, כולל ממונעים לילדים (כגון טרקטורונים לילדים, אופנועים לילדים , גי'פ ממונע לילדים ג'יפ ועוד), אופני נשים, אופניים חשמליות מתקפלות, תלת אופן ועוד. ניתן להשיגנו בטלפון 052-3489218. מחסן החנות נמצא במושב צרופה. אנו מבצעים משלוחים לכל הארץ בזמנים קצרים.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אופנים חשמליות

מאת: אופנים חשמליותאופניים10/03/141015 צפיות
יש הגיון רב בכתיבת מדריך לרכישת אופניים חשמליים שמיועד לנשים בלבד. יש שלוש עובדות יסודיות שתומכות בכך: א. אופניים חשמליים הופכים לכלי תחבורה פופולרי יותר ויותר והוא מתאים במיוחד לנשים עסוקות שרוצות לחסוך בזמן של חנייה, פקקים והתעסקות בתחזוקה רבה של כלי התחבורה שלהן. ב. יותר ויותר ישראלים מבצעים מחקר, ולפחות בסיסי

מאת: אופנים חשמליותייעוץ עסקי10/11/13847 צפיות
למה הכוונה בכלל בכותרת שלנו? כל מי שקרא ולמד קצת על שיווק יודע שבעבר חברות גדולות עשו טעויות גדולות בגלל שהם הסתמכו על סקרי לקוחות, קבוצות מיקוד ועוד כל מיני שיטות וכלים "מסורתיים" שמשום מה הביאו ל כ80% כישלון בהשקת מוצרים חדשים שמופיעים בשוק.

מאת: אופנים חשמליותאופניים10/11/131077 צפיות
המאמר הזה עוסק התחייסות לחדשות על שריפת דירה בגלל הטענה של סוללה של אופניים חשמליות. והנה העניין: לפני מספר שבועות קיבלתי מבול של טלפונים מלקוחות שרכשו אופניים חשמליות בעבר. ספקים וקולגות במקצוע דיווחו על חוויה דומה באותם ימים.

מאת: אופנים חשמליותאופניים25/02/131197 צפיות
האופניים החשמליות הוצגו לעולם בתערוכה עולמית בסין בשנת 2003, על אף שהיו קיימות באופן פחות מסחרי ורשמי הן בסין והן במדינות שונות בעולם ואפילו בישראל.

מאת: אופנים חשמליותאופניים25/02/131216 צפיות
אופניים חשמליות הן פופולריות מאד, ובאופן יחסי גם זולות, רבים מתעניינים באפשרויות להסבת אופניים, מאמר זה עוסק בנקודות והמלצות לתכנון הסבת אופניים רגילות לחשמליות.

מאת: אופנים חשמליותאופניים18/02/131124 צפיות
מאמר זה עוסק בהבדלים המשמעותיים שבין סוגי המערכות החשמליות באופניים החשמליות שאפשר לרכוש היום בשוק.

מאת: אופנים חשמליותאופניים23/12/12988 צפיות
מאמר זה עוסק בהגדרה ובהסבר על מה הם אופניים חשמליות וכן במידע נוסף שמאפשר להבין את כלי התחבורה הזה.

מאמרים נוספים בנושא אופניים

מאת: nirאופניים30/05/213873 צפיות
תזונה לרוכבי אופניים - חשוב מאוד לדעת שאכילה לא נאותה במשך השבוע, לאלו הרוכבים בעיקר בסופי השבוע, לא מאפשרת הרזייה או הורדת אחוזי שומן ! עוד מידע >>

מאת: עידן אברהמיאופניים21/02/182349 צפיות
הטכנולוגיה העכשווית מאפשרת ליהנות מאינספור אפשרויות חיוביות ומעולות לשפר ולשדרג את איכות החיים של כל אדם ובכל מצב. הדבר המדהים אפילו יותר, הוא שניתן לעשות זאת גם תוך שמירה על איכות הסביבה ויצירת ערך רב גם לדורות הבאים. כל זה משתלב באופן מובהק ברכישת אופניים חשמליים בתור אמצעי התחבורה העיקרי בחיינו.

מאת: עידן אברהמיאופניים17/02/182012 צפיות
מנעולים לאופניים כל דבר בעל ערך דורש יחס עדין ומחושב – משום שאחרת אפשר לאבד אותו מהר מאוד. ולפיכך, כאשר רוכשים זוג אופניים, חשוב מאוד שלא להקל ראש בכל הקשור לבטיחות שלו ולדאוג לרכוש גם מנעול לאופניים שילווה אתכם נאמנה כל זמן שהאופניים נמצאים ברשותכם. לכן סקר שוק בתחום מנעולים לאופניים על מנת לבחור את האופציה הנוחה ביותר מצד אחד, אך גם כזאת שתשדר לגנבי האופניים הפוטנציאליים שאין להם מה לחפש כאן.

מאת: ענת אמראופניים16/07/152476 צפיות
בשביל רובנו, רכיבה על אופניים היא מקסימום תחביב. אך, בשביל עוד ועוד אנשים, אופניים הם ספורט ממכר. בכתבה פה נספק לכם כמה טיפים שאולי יעזרו לבחור ולקנות זוג אופניים איכותי.

מאת: ענת אמראופניים25/06/152135 צפיות
כולנו מכירים את האופניים הירוקות של תל אופן וכולנו רואים מדי יום אנשים רוכבים ברחובות על אופניים. בעיר, לרוב, אנו רואים אופניים פשוטות יחסית שנועדו לרכיבה יומיומית בתנאים נוחים סך הכל.

מאת: ענת אמראופניים28/04/152243 צפיות
הכל על רכיבה נכונה ושדרוג האופניים.

מאת: elichai rubinאופניים24/02/151897 צפיות
ם בעבר האופניים הרגילות היו מונעות על ידי כוח רגליו של האדם, כיום אופניים חשמליות מונעות על ידי מנוע עזר אשר נמצא על האופניים עצמם. שדרוג זה התאפשר בעיקר של התפתחות בשני תחומים עיקריים - תחום הסוללות אשר אפשר יצירת סוללה קלת משקל ובעלת קיבולת אנרגיה רבה ובתחום המנועים שאפשר לייצר מנוע חזק וקטן מספיק אשר יניע את האופניים, אך לא יצור עומס על הרוכב.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica