חפש מאמרים:
שלום אורח
24.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

שיווק אינטרנטי לעסקים

מאת: alek underפרסום באינטרנט28/11/2011955 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

מרבית העסקים מקדישים נתח נכבד מתקציב השיווק שלהם לצורכי פרסום באינטרנט. כבר בסוף 2010 הפרסום המקוון תפס נתח של כ-16% מסך הפרסום כולו, והנתח הזה גדל והולך. זהו שווי של כ-680 מיליון שקלים בשנה בישראל (מקור: וואלה! מפרסמים). בחו"ל הנתח אף גדול יותר, כאשר השולטת העיקרית בתחום הפרסום המקוון היא חברת גוגל, עם 46% שליטה (לפי נתוני חברת Darren Herman, אוקטובר 2011).

אז איך כדאי לחלק את תקציב הפרסום המקוון לעסק?

הכול תלוי במטרות שלכם. שיווק באינטרנט הוא כמו שיווק באפיקים אחרים – יש לתכנן אסטרטגיה ברורה, ובעיקר באילו דברים כדאי להתמקד: פרסום ממומן, קידום אורגני, רכישת מדיה ועוד. כמובן שאין לשכוח גם את שיטות הפרסום הקונבנציונליות, כגון טלוויזיה ועיתונות, שחלקן בעוגת הפרסום עדיין גדול (אבל הטלוויזיה, למשל, מתאימה רק למי שיש לו תקציב פרסום מכובד).

ניקח לדוגמה עסק חדש, שנמצא רק בשלבים הראשונים. הדבר הראשון שכולם עושים בפרסום המקוון הוא עיצוב אתרים עסקיים ומרהיבים, שישמשו כנקודת הקפיצה בפרסום האינטרנטי בכלל. כאשר רוצים תוצאות מיידיות, כדאי לפנות לרכישת מדיה באתרי תוכן וכן לפרסום ממומן (בעיקר בגוגל, אם מדובר בישראל). במקביל, כדאי להשקיע בקידום אורגני לטווח הרחוק.

זהו? פרסום ממומן וקידום אורגני?
ממש לא.

עסקים רבים משכילים לייצר לעצמם אפיקי שיווק נוספים באינטרנט. אחד מהם, הוותיק מכולם, הוא השימוש ברשימות דיוור. אל תתבלבלו – לא מדובר בספאם, אלא בגולשים שנרשמו מרצונם באתר או בדף הנחיתה שלכם, והסכימו לקבל מכם מידע פרסומי. דיוור אלקטרוני הוא בעל יכולת שיווקית ופרסומית מעולה, וניתן להציע לגולשים הרשומים מבחר רחב של אפשרויות היישר לתיבת המייל האישית.

וגם פה אין לעצור; תמיד אפשר להביא עוד לקוחות (במסגרת מגבלות התקציב, כמובן). אפיקי שיווק נוספים באינטרנט יהיו קמפיינים מבוססי חשיפה (CPM), מבוססי פעולה (PPA) ועוד. מדובר בתחום רכישת המדיה, שבו צריך לייצר דף נחיתה ייעודי, לעצב באנרים שונים לכל אחד מדפי הנחיתה וכן להתקין קודי מעקב והמרה. אומנם זהו מעט כאב ראש עבור איש השיווק של העסק, אבל זו דריסת רגל נוספת שמאפשרת לייצר יותר לידים. כיום יש גם כל מיני גאדג'טים חמודים, שמוסיפים גם פאנץ' של מקוריות וגם מגדילים את כמות הפניות – שיחות חינם דרך האינטרנט, שליחת SMS דרך האינטרנט ועוד.

כל אפיק שיווקי שכזה צריך להיכנס לטבלה, המחשבת את עלותו, את כמות הפניות ואו הלקוחות, מה היו אחוזי ההמרה מגולש לרוכש וכו'. כך תוכלו לעקוב ביתר יעילות אחר תוצאותיו של כל אפיק שיווקי, וכשמדובר באינטרנט זה הרי יותר קל, עם כל הקודים המאפשרים מעקב תמידי. באשר לאפיקי שיווק ופרסום שאינם עובדים עבורכם - פשוט הפסיקו להשתמש בהם, והסירו אותם מהרשימה ומהתקציב.

רצוי לזכור שאסטרטגיה שיווקית טובה היא כזו שמתפזרת על פני כמה אפיקים במקביל, בהתאם לתקציב הנתון בידיכם. כך לא תפספסו אף אפשרות ותייצרו יותר הכנסות ולקוחות לעסק.

 



תגיות המאמר: פרסום באינטרנט


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת alek under

מאת: alek underצרכנות15/07/141741 צפיות
מחירי הנדל"ן ממשיכים לנסוק מעלה. אז מה עושים? עוברים למבנים יבילים. תשאלו את הסטודנטים בשכונת המכולות של לוד, שקיבלו דירה מעוצבת בשכר דירה נמוך במיוחד.

מאת: alek underבניית אתרים01/08/121091 צפיות
וורדפרס היא מערכת הניהול הטובה ביותר לאתר שלכם, והכול בחינם.

מאת: alek underעיצוב גרפי29/07/123187 צפיות
האינטרנט מציע מגוון רחב של שיטות להכנה ולשליחה של ברכות. הנה 3 מהן.

מאת: alek underעסקים מקוונים06/06/121291 צפיות
הקמת אתר אינטרנט לבית הדפוס, ומתן אפשרות לרכישה מקוונת, יגדילו את קהלי היעד שלכם ואת הכנסות העסק.

מאת: alek underשיווק באינטרנט29/05/121380 צפיות
האינטרנט הפך לפלטפורמת פרסום מובילה ויעילה מאין כמותה. אומנם לפניו ניצבים הטלוויזיה והעיתונים, אבל פרסום מקוון בהחלט תפס מקום של כבוד.

מאת: alek underעסקים קטנים ובינוניים16/04/121150 צפיות
מי שלא נזקק אי פעם לשירותיו של פורץ מנעולים – שירים את ידו

מאת: alek underעסקים קטנים ובינוניים15/04/121203 צפיות
הנה כמה דברים שחשוב לדעת לפני שפונים לקבלת שירות ממנעולן

מאמרים נוספים בנושא פרסום באינטרנט

מאת: nirפרסום באינטרנט01/11/213473 צפיות
אין נוסחא קבועה עבור ניהול מוניטין ומעולם לא היתה. כל עסק פועל בסביבה עיסקית אחרת מתחרה באתרים שונים ומנסה להשיג מטרות עיסקיות שונות. ועדיין הגישה הבסיסית שמלווה את תחום ניהול המוניטין מספר שנים לא השתנתה בהרבה. מה כן השתנה – היחס של גוגל לפופלאריות.

מאת: משה סויסהפרסום באינטרנט04/12/202201 צפיות
יש ברשותכם עסק פעיל או חדש והינכם מעוניינים לפרסם אותו למכירה באינטרנט, מה עליכם לעשות על מנת למכור את העסק במהירות.

מאת: אמורפרסום באינטרנט01/07/172776 צפיות
פלטפורמת הרשת החברתית מאפשרת לעסקים ולחברות להגיע לקהל יעד רחב, והאפשרויות החינמיות של שיווק דרך פייסבוק מלהיבות ואפקטיביות כשלעצמן. יחד עם זאת, אם אתה בעל עסק המעוניין בקמפיין שיווקי שיקפיץ את העסק שלך לרמות פעילות וחשיפה חדשות במהירות

מאת: אמורפרסום באינטרנט28/06/172696 צפיות
מה היתרונות של שיווק בפייסבוק, ומדוע כדאי גם לעסק שלך להיכנס לרשת החברתית הגדולה ביותר? עבור אלו שעדיין לא קפצו על עגלת הפרסום של הרשתות החברתיות, הנה מדריך קצר בנושא פרסום בפייסבוק באדיבות טרגט, חברה לשיווק באינטרנט.

מאת: שרון צרפתיפרסום באינטרנט30/11/162271 צפיות
איך בדיוק יודעים למקד את הפניות של הלקוחות שהתבצעו מאותם אפיקים מסוימים בלבד ולנטר את הפעילות לפרסום שחוסך משאבים פיננסיים לבית העסק? ניתן למקד את הפניות בעזרת מספרים וירטואליים פשוטים לביצוע, בין היתר. קראו הלאה ותגלו מידע חשוב לפרסום ממוקד.

מאת: רועי כץפרסום באינטרנט08/09/162840 צפיות
חברת בניית אתרים יוצרת עבורך, בעל עסק קטן או גדול, בין אם אתה נגר, מטפל, אמן או חנות, וזקוק לכל הסיוע שתוכל לקבל. הקמת אתר אינטרנט בחינם מאפשרת לך לבנות את אתר האינטרנט שלך כך שלקוחותיך יוכלו למצוא אותך.

מאת: רועי כץפרסום באינטרנט15/08/162743 צפיות
חושב על יצירת אתר אינטרנט בחינם? צור קשר עם חברת בניית אתרים. אתר בחינם מאפשר לך להשיק בלוג, לקבל לידים באמצעות דואר אלקטרוני, ולקבל דומיין אישי.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica