חפש מאמרים:
שלום אורח
27.07.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

שירותי מנעולנות? רק עם איש מקצוע

לכאורה התהליך של שכפול מפתחות ושלטים לרכב ובכלל הינו תהליך פשוט, שכן כל מה שאנחנו עושים הוא לתת בידיו של מנעולן את המפתח ו/או את השלט של הרכב, להמתין כמה דקות ולקבל את המפתח ו/או את השלט המקורי בצירוף זה המועתק. למרות זאת, אם רוצים לוודא ככל שרק ניתן שהעותק שניתן לכם הוא העותק היחידי שיוצר על ידי המנעולן (או מי שמכנה את עצמו כך), חשוב מאוד לפנות רק אל אדם שאתם יכולים לסמוך עליו ויודעים שהוא אכן עושה את עבודתו, ואת עבודתו בלבד.

איך נזהרים מחאפרים?

כמו שאתם בוודאי יודעים, עולם בעלי המקצוע מלא ב"חאפרים" – אנשים שאולי למדו את המקצוע באופן רשמי ואולי לא ורק ליקטו מידע ממכרים או אפילו מהאינטרנט, וכל מה שהם רוצים הוא לקבל כסף, וכמה שיותר. לצערנו נתקלים במקרי "עוקץ" שכאלה הרבה מאוד פעמים, ולא תמיד אפשר להוכיח שדברים אכן התבצעו בצורה לא נאותה, גם אם מצליחים לאתר את אותו אדם שביצע את ה"עוקץ" המדובר. אומנם חבל מאוד שכאלה הם פני הדברים, אבל כנראה שלפחות כרגע זוהי מציאות שיהיה קשה מאוד לשנות.

לכן, כמו שאומר המשפט: "אם אתה לא יכול לנצח אותם – הצטרף אליהם". אנחנו כמובן לא מציעים שתהפכו להיות "חאפרים" בעצמכם, אבל בהחלט מציעים שתגיעו עם ידע מוקדם שיסייע לכם לבחור בעלי מקצוע אמינים וישרים, שמטרתם תהיה כמובן גם להרוויח כסף, אבל מבלי לפגוע בכם. כאשר מדובר בתחום רגיש כמו שירותי מנעולנות, חשוב מאוד לוודא שאתם פונים אל איש מקצוע ישר והגון, משום שפנייה לחאפר או לאדם שאינו באמת מתכוון לעזור, יכולה להיות לכם לרועץ ולגרום לכך שתקומו בוקר אחד ולא תמצאו את הרכב במקום שבו החניתם אותו.

אז איך בוחרים מנעולן מקצועי?

· הסמכה מקצועית – קודם כל, אם אתם מעוניינים לבצע שכפול מפתחות ושלטים, בין אם לרכב ובין אם בכלל, חשוב שתפנו אך ואר אל מנעולן מוסמך. על מנת לדעת שהוא מוסמך כל מה שאתם צריכים לעשות הוא לבקש ממנו להציג לכם תעודת מנעולן ולנסות לברר ככל שתוכלו אם היא מקורית ואם היא ניתנה ממוסד מוכר. כמובן שלא תמיד אפשר לברר את כל הפרטים וכמובן שגם אם מדובר במנעולן עם תעודות הוא יכול לבצע עבירות, אבל אין ספק שעצם קיומה של תעודה מורידה, לפחות במקצת, את החשדות.

· ציוד מתאים – חשוב לדעת, שלא כל מנעולן יכול לבצע שכפול מפתחות ושלטים לרכב, משום שלא לכולם יש את הציוד הדרוש. לצורך ביצוע עבודה שכזאת נדרשת מכונת שכפול מיוחדת, ואם מנעולן מבקש מכם שתשאירו לו את המפתח או את השלט משום שאין ברשותו מכונה שכזאת והוא יעביר את זה לקולגה שיש לו, נהגו על פי הביטוי "כבדהו וחשדהו" והעדיפו לקחת את המפתח או את השלט למנעולן אחר בעצמכם. לצערנו, גם אם אנחנו מאוד רוצים להאמין לאנשים, היום באמת שאי אפשר לדעת מה יקרה, ועדיף שכשאפשר נסמוך יותר על עצמנו ופחות על אחרים.

· הישארו במקום – הפעולה של שכפול מפתחות ושלטים, כשהיא מתבצעת על ידי מנעולן מוסמך שיש ברשותו את הציוד הדרוש, לא אמורה לקחת זמן רב. לכן מומלץ מאוד להישאר במקום עד לקבלת השלט או המפתח המשוכפלים, על מנת "לשים עין" על פעולתו של המנעולן ולוודא ככל שניתן שהוא מבצע שכפול רק בכמות שהתבקש על ידכם ולא שומר לעצמו עותק או שניים בצד.

בחירת מנעולן שיבצע עבורכם את העבודה על פי הפרמטרים הללו, תסייע לכם לוודא כי העותקים היחידים של המפתחות והשלטים נמצאים בידיכם בלבד, ותאפשר לכם לישון בשקט בלילה. בהצלחה!

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת alek under

מאת: alek underצרכנות15/07/141763 צפיות
מחירי הנדל"ן ממשיכים לנסוק מעלה. אז מה עושים? עוברים למבנים יבילים. תשאלו את הסטודנטים בשכונת המכולות של לוד, שקיבלו דירה מעוצבת בשכר דירה נמוך במיוחד.

מאת: alek underבניית אתרים01/08/121113 צפיות
וורדפרס היא מערכת הניהול הטובה ביותר לאתר שלכם, והכול בחינם.

מאת: alek underעיצוב גרפי29/07/123226 צפיות
האינטרנט מציע מגוון רחב של שיטות להכנה ולשליחה של ברכות. הנה 3 מהן.

מאת: alek underעסקים מקוונים06/06/121311 צפיות
הקמת אתר אינטרנט לבית הדפוס, ומתן אפשרות לרכישה מקוונת, יגדילו את קהלי היעד שלכם ואת הכנסות העסק.

מאת: alek underשיווק באינטרנט29/05/121403 צפיות
האינטרנט הפך לפלטפורמת פרסום מובילה ויעילה מאין כמותה. אומנם לפניו ניצבים הטלוויזיה והעיתונים, אבל פרסום מקוון בהחלט תפס מקום של כבוד.

מאת: alek underעסקים קטנים ובינוניים16/04/121173 צפיות
מי שלא נזקק אי פעם לשירותיו של פורץ מנעולים – שירים את ידו

מאת: alek underאבטחת מידע13/04/121936 צפיות
אומנם גוגל איחדה את כל שירותיה כדי שתוכל לעקוב אחרינו יותר טוב, אבל זה לא אומר שצריך לתת לה את כל המידע באופן חופשי.

מאמרים נוספים בנושא עסקים קטנים ובינוניים

מאת: לילה בן הרוש עסקים קטנים ובינוניים12/07/211404 צפיות
דווקא ברגעי ההצלחה חייבים להמשיך ! פרסום , שיווק ויחסי ציבור הם אינם פעולות חד פעמיות שעושים רק שהעסק זקוק להחייאה ויש ביומן יותר ימים ריקים מאשר מלאים , הפעולות האלו הם חלק שוטף מניהול העסק ודווקא בתקופות שופעות וטובות יותר של העסק שיש תזרים כספים יותר נזיל , שם זה בדיוק הזמן שבו אפשר וצריך להמשיך לחזק את המותג או, את העסק בנוסף להתחדשות בלתי פוסקת.

מאת: בנימין קלינגרעסקים קטנים ובינוניים17/06/211228 צפיות
חשיבות ההתמחות המשפטית ויועץ מונציפאלי בכיר בתחום התכנון והבנייה תחום התכנון והבנייה הנו תחום תכנוני ומשפטי מורכב אשר עוסק במגוון נושאים, כגון קבלת היתרי בנייה, קבלת הקלות בנייה, קבלת אישור שימוש חריג, רישיון עסק,אישורי תכניות, שינוי ייעוד, טיפול בהתנגדויות, הפחתת / ביטול חיובים בהיטלי השבחה, הפקעות מקרקעין, תביעות פיצויים לפי סעיף 197 לחוק התכנון והבנייה, ייצוג בהליכים שננקטים בגין ביצוע עבירות בנייה, התמודדות עם צווי נריסה לפי החוק ועוד.

מאת: בנימין קלינגרעסקים קטנים ובינוניים01/06/211095 צפיות
תיקון 34 – רפורמת רישוי עסקים כבר כאן תיקון 34 לחוק רישוי עסקים – מה חדש? ב – 18/7/18 סיימה ועדת הפנים של הכנסת סדרת דיונים בהצעת החוק לרישוי דיפרנציאלי ואושר תיקון 34 לחוק רישוי עסקים בקריאה שניה ושלישית במליאה. תיקון 34 לחוק רישוי עסקים משמעותי ומחולל שינוי נרחב ומטרתו להקל על עסקים על ידי הפחתת הרגולציה והבירוקרטיה המוטלת על כתפיהם. הוא מכונה "רפורמה" וכדי לבדל אותה מרפורמות קודמות היא קרויה "רישוי עסקים דיפרנציאלי" .

מאת: בנימין קלינגרעסקים קטנים ובינוניים04/01/211283 צפיות
משרדנו סייע במחקר בסיוע להפחתת הנטל הבירוקרטי על בעלי העסקים. בקרוב עלויות הרישוי יקוצצו משמעותית. התיקון לתקנות רישוי עסקים יאפשר להתחיל לעבוד עם המסלולים המקוצרים. עסקים ברמת סיכון נמוכה יוכלו לקבל רישיון עסק על בסיס תצהיר, ללא תהליך האישורים המלא הקיים עד כה.

מאת: עוזי פלגעסקים קטנים ובינוניים03/05/201158 צפיות
בכל תהליך של פתוח עסקי או תכנון אסטרטגי ,מתבצע תהליך של ניתוח יכולות עסקיות, במטרה לזהות את נקודות החוזק והחולשה של העסק. באותה נשימה מתבצעת הערכה של ההזדמנויות העסקיות, והאיומים הנשקפים מסביבת התחרות הקרובה (מתחרים, לקוחות, ספקים תחליפים, חודרים חדשים) והסביבה הרחבה ( פוליטית, כלכלית, חברתית, רגולציה, טכנולוגית, שמירת הסביבה).

מאת: עוזי פלגעסקים קטנים ובינוניים05/04/201108 צפיות
כל בעל עסק ללא קשר לגודל העסק, חייב לבחון ולהעריך מנקודת ראות של "ועדת חקירה עצמית" איך הוא ועסקו חוו את האירוע הזה, ולהיזכר באירועים שליליים נוספים שחוו בעבר, בתהליך ניהול העסק שלהם, לקבל תובנות חדשות בניהול עסקי וליישמם בעסק שלהם.

מאת: עוזי פלגעסקים קטנים ובינוניים05/04/20991 צפיות
כל בעל עסק ללא קשר לגודל העסק, חייב לבחון ולהעריך מנקודת ראות של "ועדת חקירה עצמית" איך הוא ועסקו חוו את האירוע הזה, ולהיזכר באירועים שליליים נוספים שחוו בעבר, בתהליך ניהול העסק שלהם, לקבל תובנות חדשות בניהול עסקי וליישמם בעסק שלהם.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica