חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

3 דרכים להכין ברכות לחגים

מאת: alek underעיצוב גרפי29/07/20123188 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

מתי בפעם האחרונה יצא לכם לשלוח ברכה לחג, לבני משפחה או לחברים? המנהג הזה, שהיה פעם נפוץ במיוחד, נדחק לשוליים במאה ה-21. למי יש סבלנות להתחיל לקנות ברכות לראש השנה באופן מיוחד, או לשבת ולהכין כרטיסי ברכה במו ידיו?

לשם כך בדיוק נוצרו אתרים המציעים משלוח ברכות אונליין. בדרך כלל כל מה שצריך לעשות הוא לבחור את העיצוב (מתוך מגוון עיצובים קיימים באתר), להוסיף ברכה מקורית משלכם ולשלוח דרך האינטרנט. ניתן לעשות זאת בכמה דרכים, בדרגת קושי עולה:

· משלוח של ברכות אלקטרוניות (E-Cards), ישירות לדואר האלקטרוני של הנמען.

· עיצוב ורכישה של כרטיסי ברכה אמיתיים, המודפסים בבית דפוס ונשלחים לנמען לאחר מכן.

· הכנה ועיצוב של כרטיסי ברכה לרה"ש בעצמכם, באמצעות מדריכים מקוונים באתרי אינטרנט.

 

משלוח ברכות אלקטרוניות
אלו הם כרטיסי הברכה הפשוטים והקלים ביותר להכנה ולתפעול. מכיוון שמדובר בברכות אלקטרוניות הנשלחות דרך האימייל, כל ההשקעה הולכת על כתיבת הברכה עצמה (כי גם העיצוב מוכן מראש, בדרך כלל; אלא אם כן יש אפשרות להכין עיצובים משלכם אונליין, מה שבדרך כלל לא קורה).

לפני עשור שנים הברכות האלקטרוניות היו ממש טרנד מוצלח, וקמו עשרות (אם לא מאות) של אתרי E-Cards. היום הבאז כבר דעך, אבל אתרים רבים עדיין מאפשרים לשלוח כרטיסי ברכה מקוונים. זה טוב במיוחד למי שלא רוצה שהנמענים שלו ימתינו יותר מדי זמן עד להגעת הברכה.


רכישת ברכות אונליין
כאן כבר מדובר באתרי מסחר אלקטרוני (חנויות וירטואליות). בדרך כלל מדובר באתרים המאפשרים לבצע את מרבית התהליך בצורה מקוונת, כולל סליקת אשראי. גם פה, כמו באתרי ה-E-Cards, מספר התבניות הוא בלתי מוגבל. ניתן להציב עשרות ואף מאות של ברכות מסוגים שונים באתר, לבחירת הגולשים.


לאחר בחירת העיצוב הנחוץ והוספת הברכה הטקסטואלית, משלימים את התהליך באמצעות רכישה מקוונת (עם או בלי סליקת אשראי, תלוי באתר ובשירות שהוא מציע לגולש). מכיוון שמדובר בברכות מודפסות, הן בדרך כלל תהיינה מוכנות תוך מספר ימי עסקים מרגע ביצוע העסקה באינטרנט.


הכנת ברכות בשיטת עשה זאת בעצמך
זוהי השיטה ה"מסובכת" יותר; זו שדורשת מכם מעט יותר זמן, סבלנות ומצרכים בסיסיים (נייר, דבק, מספריים, טושים צבעוניים ועוד). אם התברכתם בידי זהב ובסבלנות הדרושה להשקעה, אשריכם. אבל גם אם לא, למזלכם יש לא מעט אתרי הדרכה באינטרנט, שילמדו אתכם כיצד להכין ברכות מרהיבות לכל חג ואירוע.

ואם לומר את האמת, יותר כיף עם ברכות שעשיתם במו ידיכם – גם לנותן וגם למקבל. וזה יתרונה הגדול של מלאכת יד.

 



תגיות המאמר: ברכות, כרטיסי ברכה


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת alek under

מאת: alek underצרכנות15/07/141741 צפיות
מחירי הנדל"ן ממשיכים לנסוק מעלה. אז מה עושים? עוברים למבנים יבילים. תשאלו את הסטודנטים בשכונת המכולות של לוד, שקיבלו דירה מעוצבת בשכר דירה נמוך במיוחד.

מאת: alek underבניית אתרים01/08/121091 צפיות
וורדפרס היא מערכת הניהול הטובה ביותר לאתר שלכם, והכול בחינם.

מאת: alek underעסקים מקוונים06/06/121291 צפיות
הקמת אתר אינטרנט לבית הדפוס, ומתן אפשרות לרכישה מקוונת, יגדילו את קהלי היעד שלכם ואת הכנסות העסק.

מאת: alek underשיווק באינטרנט29/05/121380 צפיות
האינטרנט הפך לפלטפורמת פרסום מובילה ויעילה מאין כמותה. אומנם לפניו ניצבים הטלוויזיה והעיתונים, אבל פרסום מקוון בהחלט תפס מקום של כבוד.

מאת: alek underעסקים קטנים ובינוניים16/04/121153 צפיות
מי שלא נזקק אי פעם לשירותיו של פורץ מנעולים – שירים את ידו

מאת: alek underעסקים קטנים ובינוניים15/04/121204 צפיות
הנה כמה דברים שחשוב לדעת לפני שפונים לקבלת שירות ממנעולן

מאת: alek underאבטחת מידע13/04/121916 צפיות
אומנם גוגל איחדה את כל שירותיה כדי שתוכל לעקוב אחרינו יותר טוב, אבל זה לא אומר שצריך לתת לה את כל המידע באופן חופשי.

מאמרים נוספים בנושא עיצוב גרפי

מאת: בנימין קלינגרעיצוב גרפי21/06/213661 צפיות
רישוי זמין וכל מה שצריך לדעת בכדי להגיש בקשה להיתר בניה ! כחלק מתהליך הדיגיטציה של שירותי משרדי הממשלה השונים, ביוזמה הנקראת 'ממשל זמין', הוקם ב-2006 אתר רישוי זמין של מנהל התכנון, אשר מאפשר בקשה להיתר בנייה באופן מקוון לחלוטין. המערכת הוקמה בהתאם לתיקון 101 לחוק התכנון והבנייה.

מאת: שלום כהןעיצוב גרפי03/04/162301 צפיות
בעוד רבים נוטים להאמין שהחלפת הלוגו או יצירתו של לוגו חדש (אם לא היה כזה קודם) יחד עם שינוי צבע או אלמנט גרפי, זהו שם קוד למיתוג.

מאת: שלום כהןעיצוב גרפי30/03/162016 צפיות
עיצוב לוגו מדויק וטוב דורש התייחסות למספר גורמים עיקריים, אבל נדמה שאחד המרכזיים שבהם (אם לא המרכזי ביותר) הוא גורם הצבע.

מאת: שלום כהןעיצוב גרפי30/03/162397 צפיות
כל ארגון ועסק בישראל, קטן או גדול, אשר שואף לפרסם את עצמו כדי להגיע לקהל יעד רחב ככל האפשר ולהגדיל את מחזור המכירות שלו, זקוק לפרסום. כאשר התקציב מאפשר זאת והארגון מוכן לכך, משרד פרסום הוא בהחלט דרך טובה לקדם את מטרותיו השיווקיות של העסק.

מאת: רונית בילרעיצוב גרפי24/02/161966 צפיות
כל עסק צריך לוגו, עסקים גדולים וקטנים כאחד!

סלוגן-דוגמאות

לעיצוב לוגו חשיבות רבה בתהליך המיתוג

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica