חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

וורדפרס: האתר הכי טוב שיכול להיות לכם

מאת: alek underבניית אתרים01/08/20121090 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

היום כבר לא צריך לשאול האם שווה לכם להקים אתר; כבר יותר פשוט להקים אחד. רבים מהאנשים שפונים לחברות ולפרילנסרים כדי לבנות אתר, לא מודעים לכך שהם יכולים לעשות (כמעט) הכול בעצמם. כל מה שדרוש הוא לקנות דומיין וחבילת אחסון, להתקין וורדפרס ויש לכם אתר משלכם.

כיום יש מעל 50 מיליון אתרים המשתמשים בוורדפרס, המהווים כ-16% מאתרי האינטרנט בעולם. וורדפרס היא מערכת הניהול הפופולרית ביותר בעולם, עם נתח-שוק של כ-54%. אז למה יותר אנשים לא עושים את זה? מדוע הם ממשיכים להיות תלויים באנשים אחרים כדי להקים אתר? מכיוון זו שאלה של נוחות.

אם מדובר בבעלי עסקים, למשל, אז בדרך כלל הם עסוקים וטרודים בענייני העסק. אין להם זמן להתחיל לעשות בירורים איפה כדאי לרכוש דומיין ואחסון, ומה יהיה אחר כך עם העיצוב וכו'. כבר יותר פשוט להשתמש בשירותיו של מומחה למחשבים, או לפנות לחברה שנותנת להם הכול בחבילה אחת.

אבל אם בכל זאת יש לכם קצת סבלנות, שווה להשקיע באתר וורדפרס. אחרי שרכשתם דומיין ואחסון, והתקנתם את התוכנה בשרת, האתר פתוח לכל מה שתרצו לעשות. לא תצטרכו לשלם על כל הוספה של עמוד או תמונה, ולא תהיו תלויים באף אחד אחר. תוכלו להוריד ולהתקין מאות ואף אלפי תבניות מעוצבות חינמיות לאתר, ואם תרצו תוכלו לפנות למעצב מומחה לוורדפרס כדי שיכין לכם עיצוב מקורי משלכם.

עם וורדפרס תוכלו להקים כמעט כל אתר שעולה על דעתכם: בלוג אישי או מקצועי, אתר לעסק או לחברה ואפילו פורטל או אתר מסחר מקוון. לתוכנה יש אלפי תבניות עיצוב ועשרות אלפי תוספים, המאפשרים לעשות כמעט הכול.

הפוסט הזה לא נועד "למכור" לכם את וורדפרס (ולמכור היא בכלל מילה מצחיקה כשמדובר במערכת חינמית). הוא נועד רק כדי להקל עליכם, ולגרום לכם להבין שלהקים אתר זה עניין של כמה דקות. אפשר להשתמש גם במערכות קוד-פתוח נוספות, כגון ג'ומלה או דרופל. ג'ומלה, למשל, היא מערכת ניהול מצוינת למי שיש לו עין של גרפיקאי, מכיוון שתבניות העיצוב שלה מהודרות שבעתיים מאלו של וורדפרס.

לא משנה באיזו מערכת חינמית תבחרו; העיקר שתהיו מודעים לכך שהיום כבר לא צריך לשלם אלפי שקלים למישהו אחר שיקים לכם את האתר.

 



תגיות המאמר: וורדפרס


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת alek under

מאת: alek underצרכנות15/07/141741 צפיות
מחירי הנדל"ן ממשיכים לנסוק מעלה. אז מה עושים? עוברים למבנים יבילים. תשאלו את הסטודנטים בשכונת המכולות של לוד, שקיבלו דירה מעוצבת בשכר דירה נמוך במיוחד.

מאת: alek underעיצוב גרפי29/07/123184 צפיות
האינטרנט מציע מגוון רחב של שיטות להכנה ולשליחה של ברכות. הנה 3 מהן.

מאת: alek underעסקים מקוונים06/06/121289 צפיות
הקמת אתר אינטרנט לבית הדפוס, ומתן אפשרות לרכישה מקוונת, יגדילו את קהלי היעד שלכם ואת הכנסות העסק.

מאת: alek underשיווק באינטרנט29/05/121377 צפיות
האינטרנט הפך לפלטפורמת פרסום מובילה ויעילה מאין כמותה. אומנם לפניו ניצבים הטלוויזיה והעיתונים, אבל פרסום מקוון בהחלט תפס מקום של כבוד.

מאת: alek underעסקים קטנים ובינוניים16/04/121149 צפיות
מי שלא נזקק אי פעם לשירותיו של פורץ מנעולים – שירים את ידו

מאת: alek underעסקים קטנים ובינוניים15/04/121201 צפיות
הנה כמה דברים שחשוב לדעת לפני שפונים לקבלת שירות ממנעולן

מאת: alek underאבטחת מידע13/04/121914 צפיות
אומנם גוגל איחדה את כל שירותיה כדי שתוכל לעקוב אחרינו יותר טוב, אבל זה לא אומר שצריך לתת לה את כל המידע באופן חופשי.

מאמרים נוספים בנושא בניית אתרים

מאת: דוד כהןבניית אתרים18/11/213600 צפיות
סוג נפוץ של אתרים הוא חנות וירטואלית שמציעה לגולשים מגוון מוצרים לרכישה מקוונת. קיראו מה ניתן למכור בחנות הווירטואלית וכיצד לעשות זאת נכון.

מאת: יאירבניית אתרים18/06/194077 צפיות
לא ניתן להפריז בתיאורים לגבי חשיבותו של אתר מקצועי וטוב לתמהיל המיתוג של כל עסק וחברה. האתר מהווה את "חלון הראווה" של העסק, את אמצעי הקשר הישיר שלו אתכם, ולא בכדי הוא נחשב למהותי ביצירת מותג מנצח.

מאת: עידן שלומןבניית אתרים22/08/175718 צפיות
החלטתם לבנות אתר חדש וכעת אתם בשלב הראשוני של התהליך, אך זהו שלב שללא ספק אחד החשובים ביותר – רכישת דומיין (שם מתחם) לאתר שלכם.

מאת: עידן שלומןבניית אתרים05/06/174875 צפיות
לפני שאתם שואלים את עצמכם איך להשיג לקוחות חדשים לעסק, אולי כדאי לדבר על אתר האינטרנט שלכם ועל תרומתו. אם השקעתם לא מעט על האתר הקודם והלקוחות סרבו להגיע, אולי כדאי שתבדקו את הבעיה לעומקה. ייתכן מאוד שיש לכם בעיה בבחירה של דומיין. מה זה דומיין ואיך הוא יכול לעזור לכם להשיג יותר לקוחות ובפרט לקוחות שאתם באמת צריכים לבית העסק?

מאת: vodplaceבניית אתרים22/03/172711 צפיות
בניית אתרים, על וורדפרס או לא?

מאת: Droxitבניית אתרים26/01/172278 צפיות
כאשר אנו משווקים אם מוצר או שירות, באמצעות האינטרנט, דף הנחיתה, הינו דף שמתוכנן למטרה אחת והיא יצירת לידים.. בדף הנחיתה, אין ניווט שקושר את הגולש לאתר, אך הסיבה המרכזית לכך היא צמצום אפשרויות שעומדות בפני הגולש...

מאת: vodplaceבניית אתרים20/12/162129 צפיות
מחיר יכול להטעות - הנה הסיבה למה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica