חפש מאמרים:
שלום אורח
03.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מסחר בזהב הוא תעודת ביטוח

מאת: משה אלוןהשקעות29/11/2011989 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק


אם אתם מחפשים אפיק השקעה בטוח למדי, יכול להיות כי דווקא מסחר בזהב הוא האופציה הטובה ביותר עבורכם. כמובן שמיד עולות מספר שאלות - האם מסחר בזהב הוא יקר מדי? איך דווקא הזהב הוא תעודת ביטוח טובה? האם נעשה בכלל שימוש בזהב בשנים האחרונות? חשוב להבין, כי בניגוד למטבעות - זהב לא מאבד את ערכו, לא רק שהוא תמיד נחשב ליקר יחסית - הוא נחשב ליקר עוד יותר דווקא בזמני משבר ואינפלציה במדינות שונות בעולם, ולכן אם אתם מחזיקים בחשבונכם זהב או מתעסקים עם נכסים אשר שוויים מוצמד לערך הזהב - אתם פועלים בחוכמה רבה.

קצת על ההיסטוריה


מעניין לציין שעד לפני 40 שנה, ערך הדולר האמריקאי, היה מוצמד למעשה לערך של אונקיית זהב, זאת בשל העובדה שהזהב תמיד נתפס כגורם יציב. בהמשך הדולר עבר לבסיס עצמאי, והיום מסחר בזהב נעשה בצורה שאיננה תלויה בדולר. הרעיון מאחורי מסחר בזהב הוא פשוט מאד - לא צריך לסחור כל הזמן רק בזהב. ברור שצריך לסחור גם במניות, לקנות ולמכור מט"ח ונכסים שונים וכיו"ב, אבל תמיד כדאי להשאיר כמה אחוזים לטובת הזהב - במידה ויש בעיה עם מט"ח (ולהזכירכם גם היורו וגם הדולר חווים משברים), תמיד יש לכם רווח בטוח בצד.

השקעתי, חסכתי והרווחתי


לפני חמש שנים החלטתי להתחיל לבצע מסחר בזהב. לא הייתי צריך לבצע זאת בכמויות גדולות בכלל, משום שמראש הדבר שימש אותי רק כתעודת ביטוח. אכן, לפני שלוש שנים עת פרץ המשבר הכלכלי הגדול - ראיתי לפתע עד כמה חכם הייתי שביצעתי מסחר בזהב. היום הזהב הוא סחורה חמה במיוחד, ערכו רק ממשיך לעלות ולעלות, ואני יכול לעשות רווחים טובים באמצעות מכירת הזהב שרכשתי.

 



תגיות המאמר: מסחר בזהב


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

משה אלון

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת משה אלון

מאת: משה אלוןבתי מלון27/08/153389 צפיות
אם תהיו מעוניינים לנפוש בארץ וליהנות מכל מה שיש למדינה הנפלאה שלנו להציע, וודאי תהיתם ושאלתם את עצמכם בנוגע למגוון רחב של שאלות הנוגעות לחופשה.

מאת: משה אלוןבריאות ילדים23/08/152729 צפיות
הפרעת קשב וריכוז הינה אחת התופעות הפופולאריות ביותר כיום. אט אט ניתן לראות כי כמות המאובחנים כבעלי הפרעה זו רק הולכת וגודלת, ואחת הסיבות העיקריות לכך היא דור המסכים של היום. כפי שהוכח במחקרי עבר, השימוש הממושך במכשירים הללו רק מגביר את הסיכויים לפיתוח הפרעת קשב וריכוז.

מאת: משה אלוןרכב19/08/153926 צפיות
מוסך בירושלים יתאפיין בדרך כלל באנשי מקצוע רבים אשר יוכלו לסייע לכם ולהתגבר על התקלה שחווה רכבכם. כמו כן, חשוב לדעת שהמוסך המורשה עדיף על פני מוסכים אחרים

מאת: משה אלוןגאדג'טים04/08/152789 צפיות
לכל אחד מאתנו זה יכול לקרות. כל אחד מאתנו יכול לפתע לחשוב על רעיון מהפכני ויוצא דופן, כזה שיביא לכדי מהפכה בישראל ואולי אפילו בעולם כולו. זה קורה לנו בדרך כלל כאשר אנו מקבלים הבזקי השראה ברגעים הכי לא צפויים בחיים. אולי קמתם מחלום ופתאום עלה בראשכם רעיון נפלא ואולי אפילו הרעיון הגיח אליכם לפתע בזמן התבוננות בתקרה חסרת אופי.

מאת: משה אלוןגאדג'טים04/08/151900 צפיות
לכל אחד מאתנו זה יכול לקרות. כל אחד מאתנו יכול לפתע לחשוב על רעיון מהפכני ויוצא דופן, כזה שיביא לכדי מהפכה בישראל ואולי אפילו בעולם כולו. זה קורה לנו בדרך כלל כאשר אנו מקבלים הבזקי השראה ברגעים הכי לא צפויים בחיים. אולי קמתם מחלום ופתאום עלה בראשכם רעיון נפלא ואולי אפילו הרעיון הגיח אליכם לפתע בזמן התבוננות בתקרה חסרת אופי.

מאת: משה אלוןעסקי מזון29/06/154217 צפיות
גם לכם קרה שקניתם פירות עסיסיים, אך כשבאתם לאכול אותם הופתעתם לגלות שנרקבו? כולנו נאלצים להתמודד עם סוגיית שמירת טריות המזון בצורה כזו או אחרת. הרי אף אחד מאתנו לא היה רוצה לשלם סכומי כסף גדולים על מבחר פירות טעימים, ובסוף לגלות שהכסף שהושקע היה לשווא.

מאת: משה אלוןרכב04/11/142526 צפיות
אחד הדברים שפחות אהובים על רובנו הוא לנסוע בכביש בדרך לעבודה או בדיוק כשחוזרים מאירוע משפחתי ולפתע לגלות שהמנוע שבק חיים. לכן, חשוב ביותר לקחת את הרכב בו אתם נוסעים לבדיקות תקופתיות אצל המוסך הקבוע שלכם, על מנת שתוכלו לנסוע ללא כל חשש ולדאוג כי הנסיעה הבאה שלכם תהיה אמורה לעבור ללא שום דאגה.

מאמרים נוספים בנושא השקעות

מאת: SEOMANהשקעות21/01/181570 צפיות
המדריך להשקעה חברתית מניבה הוא גם זה שיעזור לכם להבין איך להשקיע נכון במיזם סטארט-אפ חדש עם פוטנציאל לרווחיות גבוהה. אין ספק כי זהו גיוס המונים שווה זהב, במידה ותדעו מהו גובה פוטנציאל ההצלחה של כל אחד מהמיזמים והפרויקטים המגייסים כעת סכום גבוה להשקעה בכדי לפרוץ לשוק המקומי והבינלאומי.

מאת: רוני הכהןהשקעות28/03/173057 צפיות
בשנים האחרונות אנחנו יכולים לשים לב כי התחרות בין ספקים שונים של שירות בהחלט עלתה מדרגה, והדבר כולל גם את ענף הבנקאות אשר מנגיש אל הלקוחות הפוטנציאליים והקיימים איכות גבוהה יותר של שירות בכל היבט אפשרי. שכחו מהימים שבהם קיבלתם עט מהאדם שמנהל לכם את החשבון.

מאת: amirdadon90השקעות25/01/171707 צפיות
יוסי הרצוג הוא אחת הדמויות המוכרות והבולטות בשוק ההון מזה שנים רבות רבות. במקביל לניסיון הרב שצבר בתחומים רבים הרלוונטיים לשוק זה, מקפיד הרצוג על התעדכנות מתמדת - שכן לתפישתו, ולא רק לתפישתו כמובן, הטכנולוגיה מכתיבה שינויים דרמטיים בשוק ההון ובעולם הבנקאות באופן כללי.

מאת: גיא חזןהשקעות17/01/171773 צפיות
גם אם מדובר בקרן השקעות נדל"ן המשוייכת ומנוהלת ע"י גוף השקעות גדול ומוכר – זה עדיין לא ערובה להצלחה או ביטחון כלכלי. ברגע שהכסף יוצא מחשבון הבנק שלך – אינך שולט בו יותר והסיכון שנטלת – גבוה ביותר.

מאת: גיא חזןהשקעות26/12/161751 צפיות
בשנות ה – 80 האינפלציה בישראל הגיע לרמה של 400% בשנה. ובכלל, מדינת ישראל חיה והתקיימה בתוך כלכלה אינפלציונית מאז הקמתה. תושבי ישראל התרגלו כי האינפלציה היא תושבת קבע וכספם נשחק בכל שנה ושנה.

מאת: שלום כהןהשקעות22/11/161600 צפיות
קופות גמל הן מכשיר חיסכון פנסיוני אשר מאפייניו קבועים בחוק. חיסכון בקופות גמל אפשרי לכל אזרח בישראל אם כאפיק חיסכון פנסיוני מרכזי ואם...

מאת: גיא חזןהשקעות13/04/161469 צפיות
הלקוחות של ענבל אור כנראה ולכאורה הפסידו את כל כספם. כל שקל שעבר לענבל אור לא ישוב עוד לעולם והמשקיעים, קוני הדירות, איבדו כך את כספם.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica