חפש מאמרים:
שלום אורח
27.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

קידום אתרים - למה שווה להשקיע את המאמץ

מאת: מורן ביטוןקידום אתרים29/11/2011795 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

 

קידום אתרים הוא מודל עסקי לכל דבר ועניין. מי שעדיין לא מבין את הקשר הישיר והחד משמעי בין אתר הזוכהלעדיפות בקרב מנוע חיפוש ולכן זוכה לחשיפה מקסימלית ברשת לבין הכנסות ישירות או עקיפות של החברה -כנראה עדיין לא הבין את סודות האינטרנט של המאה ה-21. חשיפה באינטרנט שווה הצלחה כלכלי - זו המשוואה.

קידום אתרים באינטרנט - איך זה עובד?

קידום אתרים באינטרנט היא הדרך היחידה כיום לשפר את ביצועי האתר במנועי החיפוש. מדוע מנועי החיפוש הללו משחקים תפקיד כל כך חשוב? מאחר וומנועי החיפוש הם אלו שמחליטים לאילו אתרים להפנות גולשיםובאיזו עדיפות.חשוב שתבינו כי לגולשים אין אופציה לבחור אתרים על פי סדר מאוזן או לפי האל-בית. להבדיל מבחירת סבון בבית מרקחת, שם הוא מונח לצד חברות מתחרות המייצרות סבונים, זה לצד זה, והלקוח יכול לראות את כולם ורק אז לבחור (לפי הריח, לפי העיצוב, לפי המחיר או המבצע). כאשר מדובר על אתרי אינטרנט, הלקוח בכלל לא רואה את האתרים, הם כאילו במחסן ומנוע החיפוש הוא זה ששולף אותם (לא את כולם!) ומסדר ללקוח קישורים לאתרים על פי השיקולים שלו, של מנוע החיפוש. קידום אתרים נועד לשפר את הסיכוי של האתר לעלות בין המועמדים הראשונים של מנועי החיפוש כי זו הדרך היחידה בה הגולשים יגיעו אל האתר.


קידום אתרים באינטרנט - האם יש הוכחות להצלחות?

קידום אתרים הוא תחום שמזמן הוכיח את עצמו כמשתלם. יש שני גדמים של הצלחה מסחרית של אתר ובשני הדגמים הללו קידום אתרים משחק תפקיד חשוב: כאשר אתר חברה מוכר ישירות דרך האתר מוצרים או שירותים או לחילופין מציג מידע שיווקי המעודד גולשים להתחבר לחברה ולרכוש מוצרים ושירותים, במודל הזה ככל שיש יותר גולשים כך הרווחים גדלים וכן באתרי תוכן המשדרים חדשות ותכנים אינטרנטיים מעניינים המושכים גולשים רבים, אתרים אלו נהנים מכספים של מפרסמים והתעריפים נקבעים על פי הגולשים - ככל שיש יותר גולשים באתר כך הפרסומת שווה יותר. שני המודלים הללו נשענים על תנועת גולשים ותנועת גולשים מתחילה כמובן בקמפיין קידום אתרים.


קידום אתרים באינטרנט - אחרי שמתחילים אי אפשר להפסיק:

קידום אתרים הוא תחום שנמצא במגמת עליה ויותר ויותר אנשים מתחילים לקדם את האתרים שלהם כי הם מבינים את הפוטנציאל העסקי הגלום בפעילות זו. קידום אתרים הוא לא פרויקט חד פעמי אד הוק אלא ערוץ פעילות על בסיס חודשי מאחר והתוצאות הישירות של פעילות זו מוכיחות את עצמן כמשתלמות בכל פעם מחדש.


קידום אתרים באינטרנט - יש תמורה לכל אגורה וירטואלית!

כפי שצויין תחילה, ישנם כיום שני מודלים של רווחים מאתרי אינטרנט (הרי אף אחד אינו פותח אתר בשביל הכיף). בניית אתר ותחזוקתו,כולל עיצוב,הפקת תכנים, אחסון אתרים ועוד - עולים כסף על בסיס חודשי והמרה של מנהלי אתרים הינה לא רק לכסותץאת ההוצאות אלא אף להרוויח לכן המודל של קידום אתרים מסייע להם להנות מתנועת גולשים אשר מכניסה רווחים בדרך זו או אאחרת.

חושבים שקריירה בענף העסקים באינטרנט יכול להתאים לכם? הנה כמה רעיונות בשבילכם, להיכנס לתחום בניית אתרים וקידום אתרים:

קורס קידום אתרים - לימודים אינטנסיביים להכרה והתנסות מעשית של כלי קידום אתרים
קורס שיווק באינטרנט ברשתות חברתיות - קורס קצר טווח הפורס בפניכם את תורת השיווק האינטרנטי ברשת
קורס פרסום באינטרנט - קורס ללמידה מעמיקה של טכניקות פרסום במדיום האינטרנט
קורס קופירייטינג - אמנם קופירייטינג הוא אינו השטח של האינטרנט בלבד אלא של מדיומים אחרים, גם באינטרנט הוא נוגס - כתיבה שיווקית ויכולת למצות רעיונות שיווקיים במילים בודדות הוא כישרון נחוץ לכל מערכת אתר אינטרנט.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת מורן ביטון

מאת: מורן ביטוןעיצוב פנים04/12/111136 צפיות
עיצוב מטבחים הפך בשנים האחרונות לתחום משמעותי שההתעסקות והתעניינות בו הולכת וגדלה ככל שנוקפות השנים. עולם עיצוב הפנים שמתפתח גם הוא במהירות מפתיעה, מתייחס לחדר המטבח כחלק משמעותי מחלל הבית.

מאת: מורן ביטוןרהיטים04/12/111281 צפיות
עיצוב חדרי שינה בבית המגורים הוא מרכיב משמעותי שעשוי להשפיע על שגרת החיים שלנו ועל התפקוד שלנו במהלך חיי היומיום. חדרי שינה הם חדרים משמעותיים ביותר עבור כל אדם, שכן אנו מבלים שעות רבות משעות היממה.

מאת: מורן ביטוןרהיטים04/12/111130 צפיות
תכנון פינות אוכל בימינו אינו משפיע רק על מרחב האכילה הנועד לאכילת שלוש ארוחות היום ולטובת לאכסון כלים ומוצרי אוכל במהלך שאר שעות היום. בעולם של ימינו תכנון פינות אוכל משפיע באופן משמעותי על עיצוב בית

מאת: מורן ביטוןרהיטים04/12/111236 צפיות
מזנונים הפכו לפריט חובה בכל חדר שינה של מבוגרים, בעיקר בבתים גדולים ודו קומתיים, כאשר כל חדר שינה בבית מצוייד כיום בטלוויזיה, מכשיר די-וי-די (dvd), רמקולים משוכללים ועוד.

מאת: מורן ביטוןרהיטים04/12/111184 צפיות
אנשים נוטים לבלבל בין ריהוט עתיק לריהוט ישן. זהו בלבול די נפוץ ודי מובן האמת רק ש-יש הבדל עצום בין המושג 'ריהוט עתיק' לבין ריהוט ישן. נתחיל מריהוט ישן - ריהוט ישן הוא מה שניתן למצוא בכניסה לבניינים

מאת: מורן ביטוןרהיטים04/12/111258 צפיות
כסאות זה דבר שמלכתחילה נועד לעזור לנו להרפות לאחר מאמץ- לאפשר לנו לנוח לרגע מהפעילות השוטפת ולתת לשרירים שלנו להרפות אחרי כיווץ. בעידן המודרני כסאות הפכו ממותרות שמאפשר מנוחה

מאת: מורן ביטוןרהיטים04/12/111598 צפיות
המשרדים המודרנים משדרים ניקיון, סדר, מינימליזם ובעיקר - המשרדים המודרנים משדרים טכנולוגיה. המונחח האהוב על מנכ'לים צעירים הוא 'משרד ללא ניירת'. כמובן שהם לא מתכוונים לאסור על השימוש בנייר

מאמרים נוספים בנושא קידום אתרים

מאת: nirקידום אתרים23/12/213416 צפיות
בואו לשמוע מה יש לניקיטה סטוגף מייסד - מנכ"ל קרית טק Kiryatech לומר על קידום אתרים

מאת: nirקידום אתרים21/09/211705 צפיות
הקישורים הם נכס צאן ברזל כיום עבור כול אתר המעוניין בקידומו. אנשי התוכן והעוסקים בקידום אתרים, חייבים להיות מעודכנים און ליין כל העת בחדשות הקישורים ואיזו שיטה הכי פופולארית ובעיקר יעילה ורלוונטית עבור קידום אתרים, באמצעות שיטת הקישורים. החלפת קישורים

מאת: רועי כץקידום אתרים11/06/183558 צפיות
מצב של תשישות נפש מוגדר כאשר האדם סובל מבעיות התנהגות קשות ושיבושים החשיבה. הדבר בא לידי ביטוי בקריאה לא נכונה של המציאות ושינויים תכופים ולא הגיוניים במצב הרוח.

מאת: הדסהקידום אתרים17/09/172900 צפיות
רבים ממכם שמעו לא פעם על שיווק וקידום באינטרנט. למרות וזה תחום שעדיין צעיר רבים מבינים את חשיבותו ומשתמשים בו אלמנת לקדם את העסק שלהם במנועי החיפוש של גוגל. ברב המקרים ישנם שני סוגים של קידום באינטרנט והם קידום ממומן ( PPC ) וקידום אורגני (SEO ). בכדי להבין מה מבין האפשריות היא העדיפה ביותר יש תחילה להבין מה כל אחת מן האופציות אומרת.

מאת: רוני הכהןקידום אתרים20/08/172644 צפיות
האם לנסות ולעבור עם חברות קידום שנמצאות מעבר לגבולות הארץ גם כן?

מאת: articlestbdקידום אתרים20/08/172485 צפיות
למה קידום אתרים זה הדבר שכל עסק רציני פשוט חייב... תשובות במאמר.

מאת: דודישקידום אתרים30/04/172526 צפיות
בכל פעם שצירוף המילים "קידום אתרים בחו"ל" נזרק לאוויר, יש לו השפעה של פצצה. פצצת סירחון אם להיות מדויקים.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica