חפש מאמרים:
שלום אורח
03.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

כיצד תבחרו פתרון אחסון אתרים

מאת: מורן ביטוןאחסון אתרים29/11/2011620 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

 

יש כיום כל כך הרבה פתרונות אחסון אתרים - תיקיות, שרתים בחוות שרתים תמורתתשלום זעום, תמורת תשלום מלא, תמורת פרסום וכו'. הבחירה היא קשה ולעיתים מפתהללכת על הפתרון הפשוט ו/או כמובן הזול ביותר אבל יש כמה דברים חשובים שצריךלדעתעל אחסון אתרים לפני שמקבלים החלטה. במאמר זה תלמדו על כל האילוצים וכל הסכנות הטמונות בבחירת פתרונות לא מתאימים של אחסון אתרים הן לטווח הארוך והן לטווח הקצר. אז תעזבו את כל הפלאיירים ואת כל הפרסומים הנוצצים באתרים שמבטיחים לכם פרסום בחינם! פרסום תמורת דולר! או פרסום בחינם תמורת דולר! בואו ללמוד על פתרונות אחסון אתרים ולגלות מידע שאף חברה לא רוצה שתדעו.

אחסון אתרים לפי נפח:

אחסון אתרים מתבצע על גבי שרת. מדובר על רכישה של חומרה יקרה ועל אחזקתה בשוטף. כאשר חברה - בעיקר אם היא חברה חדשה או לא מוכרת - מציעה לכם אחסון אתרים תמורת סכום מסויים ללא קשר לנפח האתר, זה בדיוק המקום להתחיל להיות ספקניים. הרי נפח האתר הוא בדיוק מה שקובה כמה מקום האתר יתפוס על גבי השרת. זה בדיוק כמו שלא יכול להיות שבאותו בניין יש דירת 50 מטר רבוע ובצד השני שלו יש דירת 80 מטר רבוע ושני בעלי הדירות ישלמו דמי שכירות ואף ארנונה באותו סכום! אין מצב כזה. לכן, כאשר חברות אחסון אתרים מציעות לכם אחסון אתרים במחיר זעום של החל משני דולר ליום אחסון ללא קשר לנפח האתר יש כמה סברות: מדובר על חברה קיקיונית של אחסון אתרים אשר לא מעמידה לרשותכם לא את החומרה הדרושה ולא את הצוות הטכני הראוי לניהול תקשורת שוטפת בין השרת אליו יושב האתר לבין רשתות האינטרנט.יתכן כי אותה חברת אחסון אתרים מגבילה את בעלי האתרים בגישה לאתר ואף מגבילה את מספר הגולשים באתר והרי זה הדבר האחרון שבעל אתר אמור להסכים לו!

אחסון אתרים - שימו לב לחוזה המוצע:

חוזה של אחסון אתרים הוא לרוב לשנה אבל - שימו לב שיש לכם הזדמנות לצאת באם אינכם מרוצים מתפקוד האתר בשל בעיות טכניות אשר לא מאפשרות לכם להעלות תכנים חדשים לאתר ו/או תקלות אשר מונעות גלישה חופשית באתר. גם אם אתם מקבלים הצעה מפתה לשנה תמורת דמי אחסון אתרים במחירים ממש אטרקטיביים כולל דומיין לשנה מתנה! מה שחשוב באתר אינטרנט הוא שהוא יקבל את התמיכה הטכנית, מבחינת חומרה ותקשורת ולא כל ההטבות מסביב. אם גולשים לא יכולים לראות את האתרשלכם או להשתמש בו אזי אתם מפסידים לקוחות פוטנציאליים וחבל! אין שום מחיר ששוה את זה, הרי לשם כך בניתם אתר - בכדי שגולשים יאתרו אתכם.

אחסון אתרים תמורת פרסום גוגל - היזהרו מהמודל:

יש מודל של אחסון אתרים חינם אין כסף בתמורה להקצאת שטח פרסום של גוגל באתר הבית שלכם. מדובר על ויתור סמלי על שטח קטן קצוב על גבי עמוד הבית ושאר עמודי האתר בהם גוגל ישראל מפרסם אתרים אחרים בתוך האתר שלכם. היתרון הוא שאתם לא משלמים ולו אגורה ואתם נהנים משרת איכותי ותמיכה ברמה הגבוהה ביותר החיסרון הוא שאין לכם שליטה על הפרסום באתר שלכם!

אז אתם מתכננים לבנות אתר, אבל לא מתכננים כראוי את התקציב. לא נשאר לכם מספיק כסף לשירותי בניית אתרים מקצועיים, אבל כבר אחסון אתרים כבר קניתם? יש לכם אנשי מקצוע בתחום קידום אתרים אך לא מצאתם כותבים מנוסים בתחום כתיבה שיווקית לחיזוק שיווק באינטרנט ? כל אלו הם דילמות מוכרות וידועות בקרב המתחילים לבנות אתרי אינטרנט ללא ליווי מקצועי. נכון שזה הרבה יותר נוח לבנות אתר באופן עצמאי - אנו שולטים בכספנו ובונים בקצב שלנו. אך לא כולנו יכולים לספק עבודה מקצועית כמו של בעל מקצוע בתחום פרסום באינטרנט או בעל מקצוע אשר סיים בהצלחה קורס קידום אתרים - למקצועיות בעולם האינטרנט יש מחיר, בשביל שלא תסתבכו יותר מדי, כדאי לכם לפנות למומחים בתחום.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת מורן ביטון

מאת: מורן ביטוןעיצוב פנים04/12/111139 צפיות
עיצוב מטבחים הפך בשנים האחרונות לתחום משמעותי שההתעסקות והתעניינות בו הולכת וגדלה ככל שנוקפות השנים. עולם עיצוב הפנים שמתפתח גם הוא במהירות מפתיעה, מתייחס לחדר המטבח כחלק משמעותי מחלל הבית.

מאת: מורן ביטוןרהיטים04/12/111284 צפיות
עיצוב חדרי שינה בבית המגורים הוא מרכיב משמעותי שעשוי להשפיע על שגרת החיים שלנו ועל התפקוד שלנו במהלך חיי היומיום. חדרי שינה הם חדרים משמעותיים ביותר עבור כל אדם, שכן אנו מבלים שעות רבות משעות היממה.

מאת: מורן ביטוןרהיטים04/12/111132 צפיות
תכנון פינות אוכל בימינו אינו משפיע רק על מרחב האכילה הנועד לאכילת שלוש ארוחות היום ולטובת לאכסון כלים ומוצרי אוכל במהלך שאר שעות היום. בעולם של ימינו תכנון פינות אוכל משפיע באופן משמעותי על עיצוב בית

מאת: מורן ביטוןרהיטים04/12/111238 צפיות
מזנונים הפכו לפריט חובה בכל חדר שינה של מבוגרים, בעיקר בבתים גדולים ודו קומתיים, כאשר כל חדר שינה בבית מצוייד כיום בטלוויזיה, מכשיר די-וי-די (dvd), רמקולים משוכללים ועוד.

מאת: מורן ביטוןרהיטים04/12/111188 צפיות
אנשים נוטים לבלבל בין ריהוט עתיק לריהוט ישן. זהו בלבול די נפוץ ודי מובן האמת רק ש-יש הבדל עצום בין המושג 'ריהוט עתיק' לבין ריהוט ישן. נתחיל מריהוט ישן - ריהוט ישן הוא מה שניתן למצוא בכניסה לבניינים

מאת: מורן ביטוןרהיטים04/12/111261 צפיות
כסאות זה דבר שמלכתחילה נועד לעזור לנו להרפות לאחר מאמץ- לאפשר לנו לנוח לרגע מהפעילות השוטפת ולתת לשרירים שלנו להרפות אחרי כיווץ. בעידן המודרני כסאות הפכו ממותרות שמאפשר מנוחה

מאת: מורן ביטוןרהיטים04/12/111602 צפיות
המשרדים המודרנים משדרים ניקיון, סדר, מינימליזם ובעיקר - המשרדים המודרנים משדרים טכנולוגיה. המונחח האהוב על מנכ'לים צעירים הוא 'משרד ללא ניירת'. כמובן שהם לא מתכוונים לאסור על השימוש בנייר

מאמרים נוספים בנושא אחסון אתרים

מאת: עידן שלומןאחסון אתרים22/08/173522 צפיות
בעת האחרונה ניתן לשמוע יותר ויותר על אחסון אתרים באמצעות שרתים וירטואלים או שרתי VPS בשמם המקורי. שרתים אלו חוללו מהפכה בענף אחסון האתרים המנומנם והגיע הזמן שגם אתם תכירו אותם טוב יותר. המאמר הבא נועד לעשות מעט סדר בנושא זה.

מאת: עידן שלומןאחסון אתרים05/06/176219 צפיות
אם השקעתם את רוב זמנכם וכספכם באתר שמטרתו להשיג לכם כמה שיותר לקוחות פוטנציאליים, אולי כדאי שתחשבו גם על אחסון אתרים. איפה אתם מתכוונים לשמור את השרת שלכם? אילו השפעות יש לבחירת שרת וירטואלי נכון או אחסון אתרים מותאם? עומדים לרכוש חבילת אחסון אתרים? אל תשכחו לבחור גם לפי מאפיינים שמטרתם להשפיע על חווית הגולש.

מאת: DSD STUDIOאחסון אתרים17/04/163119 צפיות
האם אתה משתמש בפלאש כדי לבנות את אתר האינטרנט עבור העסק שלך? אתה רוצה להיות בטוח שהאתר שלך ירוץ בצורה חלקה כמו שצריך? אז כדאי לך לבחון את האפשרות של אחסון פלאש.

מאת: עידן שלומןאחסון אתרים15/10/153123 צפיות
בשנים האחרונות בעלי אתרים ישראליים רבים נוטים לחפש אפשרויות של אחסון אתרים בחברות אחסון זרות על פני אלו הישראליות, בעיקר עכב המחיר. אך האם הסיבה מוצדקת?

מאת: עידן שלומןאחסון אתרים15/10/152647 צפיות
במידה והגעתם להחלטה כי אתם מעוניינים באתר אינטרנט לעסק שלכם הרי שראשית כל חשוב שתבחרו כתובת אינטרנט עבור אותו האתר – כתובת זו מוגדרת כדומיין (שם מתחם) ורצוי לרכוש אותה כמה שיותר מהר. עוד במאמר הבא.

מאת: עידן שלומןאחסון אתרים15/10/152832 צפיות
שירותי ענן שונים דוגמת אלו המשמשים לגיבוי או אחסון קבצים חשובים הולך וצובר תאוצה והסיבות לכך רבות. עוד על כך במאמר הבא.

מאת: עידן שלומןאחסון אתרים15/10/152552 צפיות
המודרניזציה והטכנולוגיה המתקדמת הגיעו לא מזמן גם לעולם אחסון האתרים וכיום עוד ועוד בעלי אתרים מעדיפים לעבור לאחסון על גבי שרת וירטואלי על חשבון שרת שיתופי. מדוע הדבר מתרחש במאמר הבא.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica