חפש מאמרים:
שלום אורח
04.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

שיווק באינטרנט לקהלי יעד שונים

מאת: מורן ביטוןשיווק באינטרנט29/11/2011629 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

שיווק באינטרנט הוא הערוץ החזק והאפקטיבי ביותר להעברת מסרים לכל המגזרים כיום פרט לגיל השלישי (היינו פנסיונרים אשר לא גדלו על ברכי האינטרנט ואינם צרכני אינטרנט). ככל שקהל היעד יורד, ככל שחברה מעוניינת לפנות אל צעירים: ילדים, נוער, סטודנטים, חיילים משוחררים... כך שיווק באינטרנט הוא הדרך הנכונה.

שיווק באינטרנט לצורך שיווק לילדים:

ילדים הם כוח קניה כיום. הכוונה היא לא לילדים מבני ברק אבל כן לילדים חילוניים, ממשפחות ממוצעות, עמידות ובעיקר עשירות. ילדים הם צרכנים היא הם מקבלים כיום כספים לבזבז על ממתקים, שתיה, משחקים, משחקים אלקטרוניים, ועוד וכן ילדים הם צרכנים כי הם באים להורים שלהם בדרישות שיקנו להם וההורים מצידם נכנעים. לכן, שיווק באינטרנט למוצרים אשר פונים ישירות לילדים כגון משחקי מחשב או גם לילדים כגון מזון מהיר, משקאות מוגזים ועוד - הוא שיווק אולטימטיבי. ילדים אינם קוראים עיתונים יומיים ואינם מביטים החוצה אל עבר שלטי חוצות על איילון בפקקים, בדרך לעבודה וזאת מאחר וילדים אינם קוראים חדשות, אינם נוהגים בפקקים ואינם חשופים למסרים רבים אשר אנשים מבוגרים חשופים כדרך קבע. מה שכן, הילדים מבלים שעות על גבי שעות באינטרנט, באתרים האהובים עליהם, ברשתות החברתיות של הילדים ועוד לכן כאשר הם נחפשים לקמפיינים של שיווק באינטרנט - זה מידית עובד עליהם. ילדים נוטים להאמין למה שהם רואים וקמפיינים באינטרנט לצד מסרים סמויים הם אמינים בעינינם.


שיווק באינטרנט לצורך שיווק לנוער:

שיווק באינטרנט לנוער הוא הדרך היחידה להצליח לחדור לבני נוער. בני נוער לא קוראים עיתונים, הם לא מקשיבים למורים, הם לא מאזינים לרדיו כי יש להם את השירים שלהם באייפון בלי פרסומות... מאוד קשה להגיע אליהם אבל גם מאוד רווחי. בני נוער מסתובבים עם ארנקים ובמקרים ברים אף עם כרטיסי אשראי משלהם! כמו כן, כמו הילדים, גם כשהם לא קונים ישירות הם מבקשים או דורשים מההורים ומקבלים. לכן בני נוער הם פוטנציאל רווחי. לכן שיווק באינטרנט בערוצים בהם בני נוער גולשים הוא שיווק שמניב רווחי שיא. בני נוער אוהבים מותגים, צורכים מוזיקה, תרבות אלקטרונית, גאדג'טים ועוד. כל מה שהם יכולים להזמין בקליק הוא מגניב מבחינתם!


שיווק באינטרנט לצורך שיווק לחיילים משוחררים, סטודנטים ושאר חבר'ה צעירים:

חיילים משוחררים, סטודנטים צעירים וכל מי שנמצא בתחילת החיים שלו כאזר הוא קהל יעד "זהב". הם מתחילים לעבוד כך שיש להם פתאום משכורות של כמה אלפי שקלים בחודש לבזבוזים ומצד שני הם מקבלים החלטות לגבי - היכן להרשם לפסיכומטרי, לאיזו מכללה אקדמית להרשם ועוד. המפרסמים מבינים את הפוטנציאל האדיר שקיים עבור מגזר זה ולכן שיווק באינטרנט המכוון לצעירים הוא בראש סדר העדיפויות. שיווק באינטרנט הוא אחד הערוצים החשובים ביותר בכדי להגיע לקהל יעד זה של צעירים שגם הם אינם קוראים עיתונות יומית, אינם מנויים למגזינים מקצועיים ואין מקום ספציפי בו הם מתרכזים כך שאפשר יהיה לפנות אל כולם במרוכז- פרט לאינטרנט.

שיווק באינטרנט מתאים את עצמו לקהל היעד שאליו אנו משווקים, אך לא רק שירות זה ניתן להתאמה. כמעט כל שירותי האינטרנט יכולים להתאים לקהלים שונים אליהם תרצו להגיע - ישנם סוגים שונים של בניית אתרים שמתאימים לפי הצרכים שלכם - בנייה לצורכי תדמית, בנייה לצורכי מכירות ועוד. אחסון אתרים מתאים לכם במקרה ותרצו להתפרסם מול קהל מקומי או קהל בינלאומי (אחסון בשרת ישראלי שם אתכם במפת העסקים הישראלית, וכן הלאה). כאשר אנו מגיעים לתהליך השיווק - שיווק באינטרנט מתבצע בכמה וכמה אופנים אשר מאפשרים לכם להגיע ביתר קלות לקהל היעד - כתיבה שיווקית נועדה לקהל צעיר יותר הקורא באינטרנט ומתעניין בתוכן שיווקי, קידום אתרים נועד גם לקהל צעיר וגם לקהל מבוגר שמחפש שירותים ברשת. אם תרצו לדעת עוד דברים מעניינים על פרסום באינטרנט ואיך תוכלו לרתום אותו בצורה האופטימאלית בשבילכם - התייעצו עם אנשי מקצוע, או למדו בעצמכם קורס קידום אתרים להעשרת הידע האישי שלכם בתחום.

 

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת מורן ביטון

מאת: מורן ביטוןעיצוב פנים04/12/111139 צפיות
עיצוב מטבחים הפך בשנים האחרונות לתחום משמעותי שההתעסקות והתעניינות בו הולכת וגדלה ככל שנוקפות השנים. עולם עיצוב הפנים שמתפתח גם הוא במהירות מפתיעה, מתייחס לחדר המטבח כחלק משמעותי מחלל הבית.

מאת: מורן ביטוןרהיטים04/12/111284 צפיות
עיצוב חדרי שינה בבית המגורים הוא מרכיב משמעותי שעשוי להשפיע על שגרת החיים שלנו ועל התפקוד שלנו במהלך חיי היומיום. חדרי שינה הם חדרים משמעותיים ביותר עבור כל אדם, שכן אנו מבלים שעות רבות משעות היממה.

מאת: מורן ביטוןרהיטים04/12/111132 צפיות
תכנון פינות אוכל בימינו אינו משפיע רק על מרחב האכילה הנועד לאכילת שלוש ארוחות היום ולטובת לאכסון כלים ומוצרי אוכל במהלך שאר שעות היום. בעולם של ימינו תכנון פינות אוכל משפיע באופן משמעותי על עיצוב בית

מאת: מורן ביטוןרהיטים04/12/111238 צפיות
מזנונים הפכו לפריט חובה בכל חדר שינה של מבוגרים, בעיקר בבתים גדולים ודו קומתיים, כאשר כל חדר שינה בבית מצוייד כיום בטלוויזיה, מכשיר די-וי-די (dvd), רמקולים משוכללים ועוד.

מאת: מורן ביטוןרהיטים04/12/111189 צפיות
אנשים נוטים לבלבל בין ריהוט עתיק לריהוט ישן. זהו בלבול די נפוץ ודי מובן האמת רק ש-יש הבדל עצום בין המושג 'ריהוט עתיק' לבין ריהוט ישן. נתחיל מריהוט ישן - ריהוט ישן הוא מה שניתן למצוא בכניסה לבניינים

מאת: מורן ביטוןרהיטים04/12/111261 צפיות
כסאות זה דבר שמלכתחילה נועד לעזור לנו להרפות לאחר מאמץ- לאפשר לנו לנוח לרגע מהפעילות השוטפת ולתת לשרירים שלנו להרפות אחרי כיווץ. בעידן המודרני כסאות הפכו ממותרות שמאפשר מנוחה

מאת: מורן ביטוןרהיטים04/12/111602 צפיות
המשרדים המודרנים משדרים ניקיון, סדר, מינימליזם ובעיקר - המשרדים המודרנים משדרים טכנולוגיה. המונחח האהוב על מנכ'לים צעירים הוא 'משרד ללא ניירת'. כמובן שהם לא מתכוונים לאסור על השימוש בנייר

מאמרים נוספים בנושא שיווק באינטרנט

מאת: nirשיווק באינטרנט05/12/213564 צפיות
כמה עולה פרסום בפייסבוק בשנת 2022-2021? כל יזם מגרד יכול להשתמש במודעות פייסבוק כדי להנחית לקוחות ולהרחיב את העסק שלהם. למעשה, יש יותר מ-1.6 מיליארד אנשים ברחבי העולם שמחוברים לעסקים קטנים בדפי פייסבוק.

מאת: דניאל מלמדשיווק באינטרנט20/06/184499 צפיות
אחת הבעיות הגדולות ביותר של בעלי עסקים קטנים ובינוניים המבקשים לפרסם את עצמם בערוצים השונים באינטרנט היא, שהבחירות שהם עושים נובעות מנקודת המבט הצרכנית שלהם ולא העסקית

מאת: רן שבירושיווק באינטרנט07/06/172618 צפיות
הספרות המקצועית לצרכנות המקוונת לא הגיעה לרמה מספקת. אף לא מחקר אחד בחן בצורה מקיפה מאפיינים שמעודדים או מדכאים צריכה מקוונת, וכן אף מאמר אקדמי לא בחן כיצד סגנונות החיים של המשתמשים הצורכים באינטרנט משתנים לעומת אלו של המשתמשים שלא צורכים באינטרנט.

מאת: שרון צרפתישיווק באינטרנט18/11/162434 צפיות
כאן נכנס לביטוי קידום אתרים אורגני שיכול לעשות את כל ההבדל בין קיום של לידים חמים לעומת חוסר בלידים באופן גורף.

מאת: שלום כהןשיווק באינטרנט11/05/163296 צפיות
כל מי שמבלה זמן רב מול מסך המחשב, המכשיר הסלולארי או קונסולת המשחק, בוודאי מכיר לא מעט משחקים שמעבר לעובדה שהם ממכרים מאוד, הם גם מהנים ביותר.

מאת: tkidumשיווק באינטרנט14/12/153267 צפיות
אחת השאלות הנפוצות של בעלי עסקים מהו ההבדל בין שיווק לבין מכירות? נמשיל את ההבדל באופן ציורי לעולם החקלאות

מאת: מאיר סוויסה שיווק באינטרנט05/11/153379 צפיות
הובלות בנהריה עם ביטוח חברת הובלות בנהריה מעניקה שירות מקצועי ויעיל ללקוחותיה וברשותה צי רכבי הובלה הכולל משאיות, טנדרים פתוחים וסגורים, מנוף ורכבים נוספים. החברה מציעה שירות הובלות בנהריה ובכל אזור הצפון, ניתן להזמין הובלות לכל רחבי הארץ בתיאום מראש. חשוב להדגיש כי חברת הובלות בנהריה מציעה שירות בהתאם לסטנדרטים גבוהים ומחמירים לכן היא מקפידה לחתום על חוזה עבודה מסודר ומעניקה ביטוח מלא בהעברה

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica