חפש מאמרים:
שלום אורח
04.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

קורס קידום אתרים - בדרך לעבודה

מאת: מורן ביטוןקידום אתרים29/11/2011646 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

השתחררתם מהצבא? סיימתי תואר ראשון BA כללי ואתם רוצים כבר להכנס לשוק העבודה? ובכן זה לא כל כך פשוט. שוק העבודה של היום הוא שוק מאוד מאוד מקצועי, שוק הבנוי על התמחויות. במסגרת הדרישות הקונקרטיות של שוק העבודה ובפרט של עולם ההייטק, אין שום משקל לערכים כגון: מוטיבציה, יחסי אנוש טובים ואפילו ציונים טובים בבגרות באזרחות. שוק העבודה של היום הוא שוק בו שולטים מושגים טכניים מקצועיים כגון QA PPC JAVA SEO וכו'. או שיש לכם את זה או שלא. אם כן, יש לכםם סיכוי שיזמנו אתכם לראיון עבודה, אם לא - אז כנראה שלא. לכן, כדי להתקבל לעבודה מעשית, צריך לבוא עם ידע מעשי ולכן - קורס קידום אתרים הוא כרטיס הכניסה שלכם לשוק העבודה של היום. במאמר זה תלמדו את כל מה שצריך על קורס קידום אתרים: מה זה קורס קידום אתרים, למי מיועד קורס קידום אתרים, מה קורס קידום אתרים מקנה ועוד.

קורס קידום אתרים הוא המסלול הרשמי של מקדמי אתרים מקצועיים ושל כל העוסקים בתחום שלבניית אתרים, ניהול אתרים, ניהול תיקי לקוחות באינטרנט,יעוץ מקצועי לאינטרנט ועוד. קורס קידום אתרים מכשיר את בוגריו לעבודה מול מנועי חיפוש כך שבעצם כל חברה שלה אתר בית או פורטל תוכן ואתרי נישה - כל חברה כזו תשמח לקבל עובד בעל ידע וכלים של קידום אתרים. קורס קידום אתרים שם לו למטרה להכשיר את התלמידים הן ברמה העיונית והן ברמה המקצועית, לעבודה מעניינת, מאתגרת וחשובה, לה ביקוש רב בשוק - בתחום של קידום אתרים מקצועי. ככל שיש יותר ויותר מודלים של אתרים, יותרויותר סוגי חברות וגופים הבונים אתרים ויותר ויותר מודלים עסקיים הנשענים על פעילות מיתוגית, שיווקית ומסחרית באינטרנט - כך יש יותר צורך בשוק למקדמי אתרים וכך קורס קידום אתרים הופך יותר ויותר רלוונטי עבור מי ששואף להשתלב בנישה הזו.

קורס קידום אתרים אינו מיועד להחליף את האקדמיה, מי ששואף ללמוד שלוש או ארבע שנים לקראת תואריכול לעשות זאת במקביל, לפני או אחרי קורס קידום אתרים. ככל שתרשמו מהר יותר לקורס קידום אתרים, כך יהיה לכם ביד מקצועי רווחי כך שגם באם תבחרו ללמוד לקראת תארים מתקדמים, תהיה לכם עבודה מכניסה תוך כדי ותחסכו מעצמכם את הסיוט של עבודות סטודנטיאליות בהכנסה נמוכה ותנאים ירודים (שמירה, עבודה בתחנות דלק, מלצרות ועוד). קורס קידום אתרים אמנם נועד לסייע לכם לקדם אתרים במנועי חיפוש אבל ראשית כל - קורס קידום אתרים נועד לקדם אתכם בשוק העבודה. מחסי מקצוע לבעלי מקצוע רווחי,מבוקש ומכובד בתוך מספר חודשים (קורס קידום אתרים אורך מספר חודשים בלבד, בממוצע קרוב לשישה חודשים, והוא מתקיים על המתוכנת של לימודי בוקר או ערבלסירוגין, לנוחיותכם). לכן, כדאי למהר ולהרשם למסגרת של קורס קידום אתרים בהקדם בכדי שתשמרו לעצמכם את האופציה להשתלב בשוק העבודה כבר בחצי השנה הקרובה.

 

קורס קידום אתרים הוא רק אחד משלל הקורסים המקצועיים בתחום האינטרנט. קורסים מגוונים בתחום פותחים לכם צוהר לעולם מרתק של אינטרנט, קריירה זוהרת, ביקוש בשוק שלא נפסק, וכמובן - כסף. מבין הקורסים השונים המתקיימים כיום תוכלו למצוא קורס בניית אתרים החושף בפניכם את רזי הבנייה, אחסון אתרים וכל מה שבניהם , קורס פרסום באינטרנט המקנה לכם כלים לשרוד את התחרות העסקית ברשת, קורס שיווק באינטרנט ברשתות חברתיות , קורס כתיבה שיווקית ועוד.

 

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת מורן ביטון

מאת: מורן ביטוןעיצוב פנים04/12/111139 צפיות
עיצוב מטבחים הפך בשנים האחרונות לתחום משמעותי שההתעסקות והתעניינות בו הולכת וגדלה ככל שנוקפות השנים. עולם עיצוב הפנים שמתפתח גם הוא במהירות מפתיעה, מתייחס לחדר המטבח כחלק משמעותי מחלל הבית.

מאת: מורן ביטוןרהיטים04/12/111284 צפיות
עיצוב חדרי שינה בבית המגורים הוא מרכיב משמעותי שעשוי להשפיע על שגרת החיים שלנו ועל התפקוד שלנו במהלך חיי היומיום. חדרי שינה הם חדרים משמעותיים ביותר עבור כל אדם, שכן אנו מבלים שעות רבות משעות היממה.

מאת: מורן ביטוןרהיטים04/12/111132 צפיות
תכנון פינות אוכל בימינו אינו משפיע רק על מרחב האכילה הנועד לאכילת שלוש ארוחות היום ולטובת לאכסון כלים ומוצרי אוכל במהלך שאר שעות היום. בעולם של ימינו תכנון פינות אוכל משפיע באופן משמעותי על עיצוב בית

מאת: מורן ביטוןרהיטים04/12/111238 צפיות
מזנונים הפכו לפריט חובה בכל חדר שינה של מבוגרים, בעיקר בבתים גדולים ודו קומתיים, כאשר כל חדר שינה בבית מצוייד כיום בטלוויזיה, מכשיר די-וי-די (dvd), רמקולים משוכללים ועוד.

מאת: מורן ביטוןרהיטים04/12/111189 צפיות
אנשים נוטים לבלבל בין ריהוט עתיק לריהוט ישן. זהו בלבול די נפוץ ודי מובן האמת רק ש-יש הבדל עצום בין המושג 'ריהוט עתיק' לבין ריהוט ישן. נתחיל מריהוט ישן - ריהוט ישן הוא מה שניתן למצוא בכניסה לבניינים

מאת: מורן ביטוןרהיטים04/12/111261 צפיות
כסאות זה דבר שמלכתחילה נועד לעזור לנו להרפות לאחר מאמץ- לאפשר לנו לנוח לרגע מהפעילות השוטפת ולתת לשרירים שלנו להרפות אחרי כיווץ. בעידן המודרני כסאות הפכו ממותרות שמאפשר מנוחה

מאת: מורן ביטוןרהיטים04/12/111602 צפיות
המשרדים המודרנים משדרים ניקיון, סדר, מינימליזם ובעיקר - המשרדים המודרנים משדרים טכנולוגיה. המונחח האהוב על מנכ'לים צעירים הוא 'משרד ללא ניירת'. כמובן שהם לא מתכוונים לאסור על השימוש בנייר

מאמרים נוספים בנושא קידום אתרים

מאת: nirקידום אתרים23/12/213442 צפיות
בואו לשמוע מה יש לניקיטה סטוגף מייסד - מנכ"ל קרית טק Kiryatech לומר על קידום אתרים

מאת: nirקידום אתרים21/09/211717 צפיות
הקישורים הם נכס צאן ברזל כיום עבור כול אתר המעוניין בקידומו. אנשי התוכן והעוסקים בקידום אתרים, חייבים להיות מעודכנים און ליין כל העת בחדשות הקישורים ואיזו שיטה הכי פופולארית ובעיקר יעילה ורלוונטית עבור קידום אתרים, באמצעות שיטת הקישורים. החלפת קישורים

מאת: רועי כץקידום אתרים11/06/183564 צפיות
מצב של תשישות נפש מוגדר כאשר האדם סובל מבעיות התנהגות קשות ושיבושים החשיבה. הדבר בא לידי ביטוי בקריאה לא נכונה של המציאות ושינויים תכופים ולא הגיוניים במצב הרוח.

מאת: הדסהקידום אתרים17/09/172907 צפיות
רבים ממכם שמעו לא פעם על שיווק וקידום באינטרנט. למרות וזה תחום שעדיין צעיר רבים מבינים את חשיבותו ומשתמשים בו אלמנת לקדם את העסק שלהם במנועי החיפוש של גוגל. ברב המקרים ישנם שני סוגים של קידום באינטרנט והם קידום ממומן ( PPC ) וקידום אורגני (SEO ). בכדי להבין מה מבין האפשריות היא העדיפה ביותר יש תחילה להבין מה כל אחת מן האופציות אומרת.

מאת: רוני הכהןקידום אתרים20/08/172650 צפיות
האם לנסות ולעבור עם חברות קידום שנמצאות מעבר לגבולות הארץ גם כן?

מאת: articlestbdקידום אתרים20/08/172489 צפיות
למה קידום אתרים זה הדבר שכל עסק רציני פשוט חייב... תשובות במאמר.

מאת: דודישקידום אתרים30/04/172532 צפיות
בכל פעם שצירוף המילים "קידום אתרים בחו"ל" נזרק לאוויר, יש לו השפעה של פצצה. פצצת סירחון אם להיות מדויקים.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica