חפש מאמרים:
שלום אורח
03.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

אחסון אתרים - כמה זה באמת אמור לעלות?

מאת: מורן ביטוןאחסון אתרים29/11/2011663 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

כאשר מדובר על אחסון אתרים אין חדש תחת השמש. המודל שעובד בכל תחום אחר עובד גם כאן: ככל שאתם רוצים דירה מושקעת יותר, מרווחת יותר, עם חניה פרטית ומעלית - כך אתם תשלמו יותר עבור השכירות. אחסון אתרים הוא בדיוק המודל של השכרת דירה רק שבמודל של אחסון אתרים האתר הוא זה שמשלם דמי שכירות.

יש הבדל בין חברות המעניקות שירותי אחסון אתרים. ישנן חברות רציניות המשקיעות בחומרה האיכותית ביותר ואף מעסיקות צוותים טכניים המסוגלים לזהות בעיות תקשורת ולטפל ברמה הגבוהה ביותר בבעיות. מדובר על חברות אחסון אתרים המעניקות לכם תמיכה 24 שעות ביממה והשרת אף מסוגל להעניק לכם גישה ישירה לרשת האיטנרנט המקומית והבינלאומית ללא הגבלה של העלאת תכנים ושל מספר גולשים באתר. זו חברת אחסון אתרים בה האחסון אינו זול נהפוך הוא - כאן אחסון אתרים הוא מהיקרים שיש אבל - אתם יודעים שהאתר נמצא על שרת איכותי, שאנשים רציניים מתפעלים אותו שאנשים רציניים מטפלים בבעיות וכי האתר שלכם נהנה מנגישות חופשית לרשת ולגולשים בכל שעה משעות היום.

אנשים לוקחים את הנושא של אחסון אתרים ביתר קלות דעת כי הם לא מבינים את חשיבות העניין. אחסון אתרים על גבי שרת איכותי בעל נפח אשר יכול להכיל את נפח האתר (ההולך וגדל לאורך השנה ולעיתים אף על בסיס יומי הן מבחינת תכני האתר והן מבחינת מספר הגולשים הנכנסים - כי זו המטרה! לצבור כמה שיותר קהל).

אם תכנסו לאתרכגון אתר הניקוד העברי נקדן: http://www.snopi.com/ptp/PTP.asp תגלו שגולש יכול לבצע רק פעולה אחת ביום! כלומר אם גולש מנסה לקבל מידע בנוגע ליותר ממילה או מושג אחד - עולה לו הודעה לפיה מפאת עומס על השרת האתר יכול לשרת לקוח רק אחת ליום. מדובר כאן על פתרון אחסון אתרים גרוע ביותר! והם אפילו לא מצניעים את העובדה שהם עובדים עם פתרון לא ראוי של אחסון אתרים! אף חברה מכובדת ואף חברה מתחילה אשר שואפת להיות מכובדת לא יכולה להרשות לעצמה להעלות הודעות המתריאות על בעיות שרת. זה מבריח את הגולשים והם לא יחזרו לגלוש באתר מסוג זה. עם כל התחרות הרצינית שיש כיום באינטרנט הן ברשת המקומית והן ברשת הבינלאומית, אף אתר שרוצה להצליח לא יכול לעבוד עם מגבלויות של אחסון אתרים לא מבחינת התכנים שהוא מעלה ובוודאי שלא מבחינת הגבלת גולשים.

לכן, דווקא בגלל שהשקעתם כל כך הרבה באתרף בנייה של האתר, עיצוב אתר, הפקת תכנים ועוד, חסכון בפתרונות אחסון אתרים הם ממש לא פתרון חכם לטווח ארוך. לאחר עבודה קשה על האתר ולאחר השקעה כספית לא מבוטלת - המטרה הינה לחשוף אתר בית חזק, פעיל, בעל כיבולת, אתר אשר מתווספים אליו תכנים ואשר יכול לקלוט תנועה ערה של גולשים כי הגולשים הם הלקוחות הפוטנציאליים של החברה - עבורם נבנה האתר. פתרון אפקטיבי של אחסון אתרים הוא פתרון יקר ויעיל ואין מקום לקיצורי דרך.

 

אם אתם בתהליך בניית אתרים אבל יש לכם עוד המון דברים על הראש - כדאי להשאיר את המלאכה בידי אנשי מקצוע מנוסים בתחום. הם כבר ידאגו לעיצוב אתרים מקורים, אחסון אתרים ואולי גם קידום אתרים - תלוי כמה תשלמו להם. היום ישנם לא מעט אנשי מקצוע העובדים באופן עצמאי ברשת, פרילנסרים של שירותים שונים: שירותי כתיבה שיווקית ותוכן ,  שירותי פרסום באינטרנט או שירותי שיווק באינטרנט ברשתות החברתיות כמו פייסבוק ויו טיוב. בוגרי קורס קידום אתרים גם הם עובדים כפרילנסרים המעניקים שירותי קידום אתרים איכותיים ומקצועיים באופן פרטי.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת מורן ביטון

מאת: מורן ביטוןעיצוב פנים04/12/111139 צפיות
עיצוב מטבחים הפך בשנים האחרונות לתחום משמעותי שההתעסקות והתעניינות בו הולכת וגדלה ככל שנוקפות השנים. עולם עיצוב הפנים שמתפתח גם הוא במהירות מפתיעה, מתייחס לחדר המטבח כחלק משמעותי מחלל הבית.

מאת: מורן ביטוןרהיטים04/12/111284 צפיות
עיצוב חדרי שינה בבית המגורים הוא מרכיב משמעותי שעשוי להשפיע על שגרת החיים שלנו ועל התפקוד שלנו במהלך חיי היומיום. חדרי שינה הם חדרים משמעותיים ביותר עבור כל אדם, שכן אנו מבלים שעות רבות משעות היממה.

מאת: מורן ביטוןרהיטים04/12/111132 צפיות
תכנון פינות אוכל בימינו אינו משפיע רק על מרחב האכילה הנועד לאכילת שלוש ארוחות היום ולטובת לאכסון כלים ומוצרי אוכל במהלך שאר שעות היום. בעולם של ימינו תכנון פינות אוכל משפיע באופן משמעותי על עיצוב בית

מאת: מורן ביטוןרהיטים04/12/111238 צפיות
מזנונים הפכו לפריט חובה בכל חדר שינה של מבוגרים, בעיקר בבתים גדולים ודו קומתיים, כאשר כל חדר שינה בבית מצוייד כיום בטלוויזיה, מכשיר די-וי-די (dvd), רמקולים משוכללים ועוד.

מאת: מורן ביטוןרהיטים04/12/111188 צפיות
אנשים נוטים לבלבל בין ריהוט עתיק לריהוט ישן. זהו בלבול די נפוץ ודי מובן האמת רק ש-יש הבדל עצום בין המושג 'ריהוט עתיק' לבין ריהוט ישן. נתחיל מריהוט ישן - ריהוט ישן הוא מה שניתן למצוא בכניסה לבניינים

מאת: מורן ביטוןרהיטים04/12/111261 צפיות
כסאות זה דבר שמלכתחילה נועד לעזור לנו להרפות לאחר מאמץ- לאפשר לנו לנוח לרגע מהפעילות השוטפת ולתת לשרירים שלנו להרפות אחרי כיווץ. בעידן המודרני כסאות הפכו ממותרות שמאפשר מנוחה

מאת: מורן ביטוןרהיטים04/12/111602 צפיות
המשרדים המודרנים משדרים ניקיון, סדר, מינימליזם ובעיקר - המשרדים המודרנים משדרים טכנולוגיה. המונחח האהוב על מנכ'לים צעירים הוא 'משרד ללא ניירת'. כמובן שהם לא מתכוונים לאסור על השימוש בנייר

מאמרים נוספים בנושא אחסון אתרים

מאת: עידן שלומןאחסון אתרים22/08/173522 צפיות
בעת האחרונה ניתן לשמוע יותר ויותר על אחסון אתרים באמצעות שרתים וירטואלים או שרתי VPS בשמם המקורי. שרתים אלו חוללו מהפכה בענף אחסון האתרים המנומנם והגיע הזמן שגם אתם תכירו אותם טוב יותר. המאמר הבא נועד לעשות מעט סדר בנושא זה.

מאת: עידן שלומןאחסון אתרים05/06/176219 צפיות
אם השקעתם את רוב זמנכם וכספכם באתר שמטרתו להשיג לכם כמה שיותר לקוחות פוטנציאליים, אולי כדאי שתחשבו גם על אחסון אתרים. איפה אתם מתכוונים לשמור את השרת שלכם? אילו השפעות יש לבחירת שרת וירטואלי נכון או אחסון אתרים מותאם? עומדים לרכוש חבילת אחסון אתרים? אל תשכחו לבחור גם לפי מאפיינים שמטרתם להשפיע על חווית הגולש.

מאת: DSD STUDIOאחסון אתרים17/04/163119 צפיות
האם אתה משתמש בפלאש כדי לבנות את אתר האינטרנט עבור העסק שלך? אתה רוצה להיות בטוח שהאתר שלך ירוץ בצורה חלקה כמו שצריך? אז כדאי לך לבחון את האפשרות של אחסון פלאש.

מאת: עידן שלומןאחסון אתרים15/10/153123 צפיות
בשנים האחרונות בעלי אתרים ישראליים רבים נוטים לחפש אפשרויות של אחסון אתרים בחברות אחסון זרות על פני אלו הישראליות, בעיקר עכב המחיר. אך האם הסיבה מוצדקת?

מאת: עידן שלומןאחסון אתרים15/10/152647 צפיות
במידה והגעתם להחלטה כי אתם מעוניינים באתר אינטרנט לעסק שלכם הרי שראשית כל חשוב שתבחרו כתובת אינטרנט עבור אותו האתר – כתובת זו מוגדרת כדומיין (שם מתחם) ורצוי לרכוש אותה כמה שיותר מהר. עוד במאמר הבא.

מאת: עידן שלומןאחסון אתרים15/10/152833 צפיות
שירותי ענן שונים דוגמת אלו המשמשים לגיבוי או אחסון קבצים חשובים הולך וצובר תאוצה והסיבות לכך רבות. עוד על כך במאמר הבא.

מאת: עידן שלומןאחסון אתרים15/10/152552 צפיות
המודרניזציה והטכנולוגיה המתקדמת הגיעו לא מזמן גם לעולם אחסון האתרים וכיום עוד ועוד בעלי אתרים מעדיפים לעבור לאחסון על גבי שרת וירטואלי על חשבון שרת שיתופי. מדוע הדבר מתרחש במאמר הבא.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica