חפש מאמרים:
שלום אורח
03.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

קידום אתרים - איך תצליח בעצמך

מאת: מורן ביטוןקידום אתרים29/11/2011650 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

 

קידום אתרים זו עבודה קשה, עבודה אינטרנסיבית ובעיקר עבודה אשר דורש הרבה מאוד זמן, לפחות שעה ביום! וזאת אחרי פרויקט מאסיבי של הכנת תשתיות של קידום אתר באופן אורגנו, היינו על פי הטקסט וכן של קידום אתר על בסיס קמפיינים ממומנים במנועי חיפוש.

כמובן שהדרך הטובה ביותר ללמוד את התחום של קידום אתרים הוא כמובן להרשם לקורס קידום אתרים. קורס קידום אתרים נפתח בכמה מסלולים מקבילים של מכללות ובתי ספר להכשרה מקצועית והוא מתקיים על בסיס שיעורי ערב או בוקר לסירוגין במשך כמה חודשים. כך שניתן להמשיך לעבוד כרגיל ולשלב קורס קידום אתרים כחלק מהרוטינה היומית. עבור עצמאים, קורס קידום אתרים במקרה ויש לחברה אתר בית ו/או כמובן פעילות אינטרנטית ענפה - קורס קידום אתרים הוא הוצאה מוכרת עבור העסק.


למי שאין את הפנאי את את הסכום הנדרש וכמובן את שניהם בכדי להרשם למסלול של קורס קידום אתרים, ניתן ללמוד רבות על התחום של קידום אתרים מתוך ספרות מקצועית בתחום. אתם יכולים להכנס לכל חנות ספרים גדולה, לכל רשת מכובדת ובפרט לחנויות הספרים לים האוניברסיטאות (דוגמת רשת דיונות וכו') ולהתחיל לחפש מדריכי קידום אתרים, ספרי הדרכה בנוגע לבניית אתרים, ספרי הדרכה לתחום של SEO, ספרי הדרכה בנושאי מנועי חיפוש ועוד. אפילו חברת גוגל העולמית מוציאה ספרים מטעמ, רובם אף מתורגמים לעברית, ובהם החברה בעיקר נותנת הנחיות לבעלי אתרים אשר רוצים ללמוד כיצד עובד מנגנון של קידום אתרים על בסיס אורגני, כלומר איך ניתן לשפר את ביצועי האתר תוך כדי כתיבה ועריכה נכונה של תכנים. קידום אתרים מתחיל כמובן בבניית אתרבמתכונת אותה מנוע החיפוש מבין ומעדיף (דגש על כתיבת תכנים ב-HTML ועד).

כמו כן, פרט לספרות המקצועית, יש חומר רב בתוך האינטרנט עצמו בתחום של קידום אתרים, החל ממאמרים מקצועיים של מומחים לקידום ברשת, דרך פורומים של מקדמי אתרים ברשת ועד לכל מיני אתרים המעלים שאלות תשובות, חדשות הרשת ועוד. ניתן ללמוד מידע רב, בעיקר ידע כללים וכמה כלים פרקטיים לשידרוג האתר אך יחד עם זאת, כאשר מדובר על קידום אתרים באמצעות קמפיינים ממומנים, היינו גוגל אד-וורדס וגוגל אד סנס בהמשך, כאן כבר נדרשת התמחות. מאחר ואין לכם את הזמן או התקציב להרשם למסלול של קורס קידום אתרים, חשוב לקחת לפחות כמה שיעורים פרטיים אצל מומחה לקידום אתרים. שימו לב, יש גם אופציות ללימודים מתוקשבים של קידום אתרים וכמו כן, ישנם ימי עיון, סדנאות, הרצאות וכנסים חד פעמיים של מומחים בתחום. כדאי לפתוח את העיניים כי אלו הזדמנויות נדירות להתקרב לאנשים המתמחים במלאכת קידום אתרים ומהם תוכלו ללמוד וכמו כן, זו הזדמנות טובה ליצור קשרים אישיים-עסקיים, היינו נט-וורקינג ולראות איך אתם יכולים לשתף פעולה ולהעזר באנשים הללו בכדי לקדם את האתר שלכם.

קורס קידום אתרים הוא תחילתה של קריירה חדשה ומסעירה בעולם האינטרנט. זהו צוהר לתחום פרסום באינטרנט , שיווק באינטרנט וכל מה שבינהם. אם יש לכם כשרון לכתיבה, מלבד מקדמי אתרים, תוכלו לשמש גם ככותבי תוכן או קופירייטרים של כתיבה שיווקית באינטרנט. תוכלו להרחיב את ידיעותיכם ולהרשם לקורס בניית אתרים שם תגלו את עולם התכנות, הבנייה, אחסון אתרים ועוד - ותהפכו במהרה להיות כולבוייניק של אינטרנט, המעניק מגוון של שירותים נחוצים לאתרי אינטרנט.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת מורן ביטון

מאת: מורן ביטוןעיצוב פנים04/12/111139 צפיות
עיצוב מטבחים הפך בשנים האחרונות לתחום משמעותי שההתעסקות והתעניינות בו הולכת וגדלה ככל שנוקפות השנים. עולם עיצוב הפנים שמתפתח גם הוא במהירות מפתיעה, מתייחס לחדר המטבח כחלק משמעותי מחלל הבית.

מאת: מורן ביטוןרהיטים04/12/111284 צפיות
עיצוב חדרי שינה בבית המגורים הוא מרכיב משמעותי שעשוי להשפיע על שגרת החיים שלנו ועל התפקוד שלנו במהלך חיי היומיום. חדרי שינה הם חדרים משמעותיים ביותר עבור כל אדם, שכן אנו מבלים שעות רבות משעות היממה.

מאת: מורן ביטוןרהיטים04/12/111132 צפיות
תכנון פינות אוכל בימינו אינו משפיע רק על מרחב האכילה הנועד לאכילת שלוש ארוחות היום ולטובת לאכסון כלים ומוצרי אוכל במהלך שאר שעות היום. בעולם של ימינו תכנון פינות אוכל משפיע באופן משמעותי על עיצוב בית

מאת: מורן ביטוןרהיטים04/12/111238 צפיות
מזנונים הפכו לפריט חובה בכל חדר שינה של מבוגרים, בעיקר בבתים גדולים ודו קומתיים, כאשר כל חדר שינה בבית מצוייד כיום בטלוויזיה, מכשיר די-וי-די (dvd), רמקולים משוכללים ועוד.

מאת: מורן ביטוןרהיטים04/12/111188 צפיות
אנשים נוטים לבלבל בין ריהוט עתיק לריהוט ישן. זהו בלבול די נפוץ ודי מובן האמת רק ש-יש הבדל עצום בין המושג 'ריהוט עתיק' לבין ריהוט ישן. נתחיל מריהוט ישן - ריהוט ישן הוא מה שניתן למצוא בכניסה לבניינים

מאת: מורן ביטוןרהיטים04/12/111261 צפיות
כסאות זה דבר שמלכתחילה נועד לעזור לנו להרפות לאחר מאמץ- לאפשר לנו לנוח לרגע מהפעילות השוטפת ולתת לשרירים שלנו להרפות אחרי כיווץ. בעידן המודרני כסאות הפכו ממותרות שמאפשר מנוחה

מאת: מורן ביטוןרהיטים04/12/111602 צפיות
המשרדים המודרנים משדרים ניקיון, סדר, מינימליזם ובעיקר - המשרדים המודרנים משדרים טכנולוגיה. המונחח האהוב על מנכ'לים צעירים הוא 'משרד ללא ניירת'. כמובן שהם לא מתכוונים לאסור על השימוש בנייר

מאמרים נוספים בנושא קידום אתרים

מאת: nirקידום אתרים23/12/213436 צפיות
בואו לשמוע מה יש לניקיטה סטוגף מייסד - מנכ"ל קרית טק Kiryatech לומר על קידום אתרים

מאת: nirקידום אתרים21/09/211717 צפיות
הקישורים הם נכס צאן ברזל כיום עבור כול אתר המעוניין בקידומו. אנשי התוכן והעוסקים בקידום אתרים, חייבים להיות מעודכנים און ליין כל העת בחדשות הקישורים ואיזו שיטה הכי פופולארית ובעיקר יעילה ורלוונטית עבור קידום אתרים, באמצעות שיטת הקישורים. החלפת קישורים

מאת: רועי כץקידום אתרים11/06/183564 צפיות
מצב של תשישות נפש מוגדר כאשר האדם סובל מבעיות התנהגות קשות ושיבושים החשיבה. הדבר בא לידי ביטוי בקריאה לא נכונה של המציאות ושינויים תכופים ולא הגיוניים במצב הרוח.

מאת: הדסהקידום אתרים17/09/172907 צפיות
רבים ממכם שמעו לא פעם על שיווק וקידום באינטרנט. למרות וזה תחום שעדיין צעיר רבים מבינים את חשיבותו ומשתמשים בו אלמנת לקדם את העסק שלהם במנועי החיפוש של גוגל. ברב המקרים ישנם שני סוגים של קידום באינטרנט והם קידום ממומן ( PPC ) וקידום אורגני (SEO ). בכדי להבין מה מבין האפשריות היא העדיפה ביותר יש תחילה להבין מה כל אחת מן האופציות אומרת.

מאת: רוני הכהןקידום אתרים20/08/172650 צפיות
האם לנסות ולעבור עם חברות קידום שנמצאות מעבר לגבולות הארץ גם כן?

מאת: articlestbdקידום אתרים20/08/172489 צפיות
למה קידום אתרים זה הדבר שכל עסק רציני פשוט חייב... תשובות במאמר.

מאת: דודישקידום אתרים30/04/172532 צפיות
בכל פעם שצירוף המילים "קידום אתרים בחו"ל" נזרק לאוויר, יש לו השפעה של פצצה. פצצת סירחון אם להיות מדויקים.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica