חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

קידום אתרים במנועי החיפוש

מאת: מורן ביטוןקידום אתרים29/11/2011694 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

 

אתר לא חדש ולא מוכר היום יכול להפוך להיות האתר מספר אחת בתחומו מחר (טוב, אולי לא יום למחרת אבל בהחלט שבוע אחרי) באמצעות קידום אתרים מקצועי ובמקרים של אתרים רבים - באמצעות שדרוג קטן אשר כמעט ואיננו כרוך בתציב ולא בזמן עבודה רב. קידום אתרים נשמע כמו פרויקט בומבסטי אולם הרעיון העומד מאחוריו הוא כל כךפשוט - רלוונטיות רלוונטיות רלוונטיות. אז אם אתם רוצים לדעת איך אתם יכולים בעצמכם או באמצעות סיוע קל להפוך את האתר שלכם לאתר משודרג יותר במנועי החיפוש, היינו לעסוק במלאכת דיקום אתרים "בקטנה" - אתם מוזמנים לקרוא את המאמר הבא בנושא קידום אתרים רקע וטיפים כלליים לבעלי אתרים.

קידום אתרים - רקע כללי:

קידום אתרים הוא שם כללי לתחום חדש אשר נולד עודבעשור הקודם אולם תפס תאוצה בעשור הנוכחי וככל הנראה - רק ילך ויתפוס תאוצה בשנים הבאות. התחרות אשר נוצרה בין האתרים הרבים אשר הצטרפו לרשת בזה אחר זה (בעודם נמצאים עדיין בסכנה על רקע חדירת אתרים חדשים באותה משבצת בדיוק) מאלצת את בעלי האתרים לפעול בצורה יצירתית בכדי לקדם את האתר שלהם על פני האתרים האחרים העונים על אותן דרישות. קידוםאתרים הופך יותר ויותר רלוונטי לא רק בשל ריבוי האתרים אלא מאחר והגולשים הופכים יותר ויותר עצלנים והם אינם זוכרים שמות של אתרים ובוודאי שלא נשארים נאמנים לאתרים בהם גלשו. הם מחפשים מילים וביטויים בגוגל ישראל ולכן עתידם של האתרים הוא בידי מנוע החיפוש אשר מאתר לגולשים את האתרים הרלוונטיים ומסדר אותם על פי רשימה כרונולוגית לפי הרלוונטיות. המטרה להגיע לראש עמוד התוצאות היא זו שמניעה את כל התחום שנקרא בגדול "קידום אתרים".


קידום אתרים - כל מה שאתם יכולים לעשות למען האתר בחינם ובפרק זמן קצר:

מאחר ואתם יודעים כעת היא המניע העיקרי של מנוע החיפוש הוא תיכווך בין הדרישות של הגולש (לקבל מידע כללי או ספציפי בנושא מסויים) עליכם להכין את האתר כך שהוא יענה על הדרישות במסגרת תחום העיסוק שלו. מנוע החיפוש אינו מכיר את המודלים של האתרים השונים, הוא לא יודע עם לחברה X יש שלושה סניפים בארץ או שיש לחברה חמישים סניפים בכל רחבי הארץ, מנוע החיפוש איננו יודע וגם אינו מתיימר לדעת אם החברה העומדת מאחורי האתר פועלת במשק עוד משנות השמונים או שמדובר על חברה שנוסדה רק אשתקד... מנוע החיפוש אינו יודע וזה לא רלוונטי עבורו - כל מה שהוא רואה זה טקסט ממוקד, החל משם האתר מהעיד על תחום עיסוקו וכולל שפע המידע המצוי בו העונה על דרישות הגולשים ולכן אתם יכולים לשדרג את האתר באמצעות - מאמרים, כתבות, חדשות, טיפים, פורום ועוד תכנים ממוקדים.


קידום אתרים באמצעות הכלים שמנוע החיפוש מעמיד לרשותכם ובמסגרת תקציב סביר:

קידום אתרים מתאפשר לכם באמצעות שדרוג האתר כבסיס כפי שתואר בסעיף הקודם אולם ניתן לשפר את ההישגים במנועי החיפוש באמצעות קמפיינים אשר כרוכים בתשלום למנוע החיפוש עבור כל גולש שהוא מפנה לאתר.

בניית אתרים הוא סוג של פרוייקט לכל הדעות. בניית אתרים היא לא רק הבנייה עצמה, היא כוללת גם עיצוב אתרים, אחסון אתרים ותחזוק שוטף של תכנים לאתר. אם לאתר שלנו יש מטרות ושאיפות להפוך לעסק וירטואלי, הפרוייקט מתארך ונעשה מורכב יותר. שירותי פרסום באינטרנט עולים על הפרק, ולהם יש לדאוג לתקציב מספק. התקציב אינו כולל רק פרסום בגוגל, קידום אתרים - יש להתחשב גם בפאן השיווקי. שיווק באינטרנט לאתר שלכם יכול להתבצע בדרך פשוטה עם מינימום של הוצאות - אם תפרסמו תכני כתיבה שיווקית באתרי תוכן, אתרי מאמרים, בלוגים ורשתות חברתיות, תוכלו ליהנות מפרסום נוח, זמין ושיווק יעיל במיוחד ללא תשלום!

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת מורן ביטון

מאת: מורן ביטוןעיצוב פנים04/12/111135 צפיות
עיצוב מטבחים הפך בשנים האחרונות לתחום משמעותי שההתעסקות והתעניינות בו הולכת וגדלה ככל שנוקפות השנים. עולם עיצוב הפנים שמתפתח גם הוא במהירות מפתיעה, מתייחס לחדר המטבח כחלק משמעותי מחלל הבית.

מאת: מורן ביטוןרהיטים04/12/111280 צפיות
עיצוב חדרי שינה בבית המגורים הוא מרכיב משמעותי שעשוי להשפיע על שגרת החיים שלנו ועל התפקוד שלנו במהלך חיי היומיום. חדרי שינה הם חדרים משמעותיים ביותר עבור כל אדם, שכן אנו מבלים שעות רבות משעות היממה.

מאת: מורן ביטוןרהיטים04/12/111129 צפיות
תכנון פינות אוכל בימינו אינו משפיע רק על מרחב האכילה הנועד לאכילת שלוש ארוחות היום ולטובת לאכסון כלים ומוצרי אוכל במהלך שאר שעות היום. בעולם של ימינו תכנון פינות אוכל משפיע באופן משמעותי על עיצוב בית

מאת: מורן ביטוןרהיטים04/12/111234 צפיות
מזנונים הפכו לפריט חובה בכל חדר שינה של מבוגרים, בעיקר בבתים גדולים ודו קומתיים, כאשר כל חדר שינה בבית מצוייד כיום בטלוויזיה, מכשיר די-וי-די (dvd), רמקולים משוכללים ועוד.

מאת: מורן ביטוןרהיטים04/12/111183 צפיות
אנשים נוטים לבלבל בין ריהוט עתיק לריהוט ישן. זהו בלבול די נפוץ ודי מובן האמת רק ש-יש הבדל עצום בין המושג 'ריהוט עתיק' לבין ריהוט ישן. נתחיל מריהוט ישן - ריהוט ישן הוא מה שניתן למצוא בכניסה לבניינים

מאת: מורן ביטוןרהיטים04/12/111256 צפיות
כסאות זה דבר שמלכתחילה נועד לעזור לנו להרפות לאחר מאמץ- לאפשר לנו לנוח לרגע מהפעילות השוטפת ולתת לשרירים שלנו להרפות אחרי כיווץ. בעידן המודרני כסאות הפכו ממותרות שמאפשר מנוחה

מאת: מורן ביטוןרהיטים04/12/111596 צפיות
המשרדים המודרנים משדרים ניקיון, סדר, מינימליזם ובעיקר - המשרדים המודרנים משדרים טכנולוגיה. המונחח האהוב על מנכ'לים צעירים הוא 'משרד ללא ניירת'. כמובן שהם לא מתכוונים לאסור על השימוש בנייר

מאמרים נוספים בנושא קידום אתרים

מאת: nirקידום אתרים23/12/213411 צפיות
בואו לשמוע מה יש לניקיטה סטוגף מייסד - מנכ"ל קרית טק Kiryatech לומר על קידום אתרים

מאת: nirקידום אתרים21/09/211702 צפיות
הקישורים הם נכס צאן ברזל כיום עבור כול אתר המעוניין בקידומו. אנשי התוכן והעוסקים בקידום אתרים, חייבים להיות מעודכנים און ליין כל העת בחדשות הקישורים ואיזו שיטה הכי פופולארית ובעיקר יעילה ורלוונטית עבור קידום אתרים, באמצעות שיטת הקישורים. החלפת קישורים

מאת: רועי כץקידום אתרים11/06/183558 צפיות
מצב של תשישות נפש מוגדר כאשר האדם סובל מבעיות התנהגות קשות ושיבושים החשיבה. הדבר בא לידי ביטוי בקריאה לא נכונה של המציאות ושינויים תכופים ולא הגיוניים במצב הרוח.

מאת: הדסהקידום אתרים17/09/172899 צפיות
רבים ממכם שמעו לא פעם על שיווק וקידום באינטרנט. למרות וזה תחום שעדיין צעיר רבים מבינים את חשיבותו ומשתמשים בו אלמנת לקדם את העסק שלהם במנועי החיפוש של גוגל. ברב המקרים ישנם שני סוגים של קידום באינטרנט והם קידום ממומן ( PPC ) וקידום אורגני (SEO ). בכדי להבין מה מבין האפשריות היא העדיפה ביותר יש תחילה להבין מה כל אחת מן האופציות אומרת.

מאת: רוני הכהןקידום אתרים20/08/172643 צפיות
האם לנסות ולעבור עם חברות קידום שנמצאות מעבר לגבולות הארץ גם כן?

מאת: articlestbdקידום אתרים20/08/172485 צפיות
למה קידום אתרים זה הדבר שכל עסק רציני פשוט חייב... תשובות במאמר.

מאת: דודישקידום אתרים30/04/172526 צפיות
בכל פעם שצירוף המילים "קידום אתרים בחו"ל" נזרק לאוויר, יש לו השפעה של פצצה. פצצת סירחון אם להיות מדויקים.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica