חפש מאמרים:
שלום אורח
27.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

אחסון אתרים - הזהרו מטעויות נפוצות

מאת: מורן ביטוןאחסון אתרים29/11/2011734 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

כולם הפכו בבת אחת למומחי אינטרנט. כולם מכירים את האתרים השווים בכל תחום, יודעים מה זה קידום אתרים במנועי חיפוש, יודעים מה זה קידום אתרים אורגני, מזהים פלאש ומכירים בחשיבות ה-HTML. אולם כאשר מדובר על פתרונות אחסון אתרים, היינו פתרונות חומרה, אנשים לא ממש מבינים את גודל החשיבות של בחירת פתרונות אחסון אתרים איכותיים בכדי להעניק לאתר את הסיכוי הטוב ביותר להצליח ולכן הם מבצעים בשלב זה טעויות אשר פוגעות באתר, בכל מיני דרכים, הן בעתיד הקרוב והן בעתיד הרחוק של האתר. להלן מספר טעויות בסיסיות שמנהלי אתרים מבצעים ושכדאי (מאוד) להזהר מפניהן.

אחסון אתרים עם דומיין המכיל סיומת לא פופולארית:

לעתים אנשים מאוד רוצים לבחור לאתר שם מוכר המשקף את תחום עיסוק האתר כמו "בריאות" או "לבריאות" וכו' כאשר מדובר על אתר העוסק בנושא בריאות ורפואה. השמות הללו יהיו תפוסים תחת הסיומת המקומיתIL.CO וסביר להניח גם תחת הסיומת הבינלאומית COM ולכן יהיו לכם כל מיני אופציות כגון BIZ, NET ועוד. הזהרו מאוד מפני האופציות הללו כי לא רק שאנשים לא יקישו נכון את הכתובת ולא יגיעו לאתר שלכם - הם יגיעו ישירות לאתרים של המתחרים שלכם ואתן תבקיעו "גול עצמי". כמו כן, סיומת דומיין ושרת אחסון צריכים להיות מקומיים בכדי שמנוע החיפוש יקדם את האתר ברשת המקומית כך שאם אתם בונים אתר באנגלית בשאיפה להפנות אותו לקהל היעד דובר אנגלית - אל תעניקו לו את הסיומת CO.IL מן הסתם.


אחסון אתרים תחת שם שאיננו משקף את תכני האתר:

הם מנוע החיפוש אשר מפנה אנשים לאתרים והן הגולשים המחפשים אחר מידע נעזרים בכלי חשוב מאוד שנקרא - היגיון. כאשר הם מחפשים אתרים בנושא טיפוח ואסתטיקה ונתקלים בשם של אתר YOFI.CO.I ברור להם כי מדובר על אתר שיכול לסייע להם אבל אם הם נתקלים בשם YOU4ME אין להם מושג מה זה האתר הזה ולמה להם להכנס. פתרונות אחסון אתרים תחת השם הנכון הינם קריטיים להצלחת האתר ברשת.


אחסון אתרים תחת דומיין קשה לאיות:

ציינו תחילת את הנושא של אחסון אתרים עם דומיין לא זכיר ועם סיומת לא פופולארית כאופציה מסוכנת, לידיעתכם, גם בחירת דומיינים עם איות מורכב (זה קורה בעיקר כאשר כותבים מילים בעברית באותיות באנגלית). לדוגמה איך מאייתים מתחכמים באנגלית? נכון, גם הגולשים לא ידעו ולכן זה לא שם טוב. אם לא ברור בדיוק כיצד מאייתים שם אתר ברור שלא בוחרים בשם הזה.


אחסון אתרים על גבי תיקיית FTP:

אחסון אתרים על גבי תיקיית FTP נשמע לאנשים כמו רעיון להיט כי הם חוסכים דמי אחסון א-מה-מה: יש לזה מחיר. בשעות העומס זה הופך כמעט בלתי אפשרי להעלות תכנים חדשים לאתר וישנן בעיות טכניות רבות אשר בגינן הגישה לאתר נחסמת וזה פוגע בסיכויי האתר.


אחסון אתרים על גבי שרת עמוס למדי:

בדיוק כמו אחסון אתרים על גבי תיקיות ברשת, גם התפרון של אחסון אתרים על גבי שרתים עמוסים, במחיר מציאה כמובן! הוא פתרון מסוכן שכן גישת הגולשים לאתר יכולה להחסם בשעות השיא וחבל על כל גולש!

 

מלבד שירותי אחסון אתרים יש עוד כמה שירותים שנלקחים בחשבון. בדרך כלל בניית אתרים מגיעה יחד עם אחסון אתרים - מדובר בשני שירותים שרודפים אחד אחר השני. לאחר מכן מגיע שלב בו מתחילים לפרסם את האתר שלכם ברחבי האינטרנט על מנת שיוכל למכור ולהכניס רווחים. שיטות שונות של פרסום באינטרנט יכולות להתבצע בקלות - קידום אתרים , פרסום בגוגל, שיווק באינטרנט וברשתות חברתיות שונות, פרסום והפצה מהירה של תכני כתיבה שיווקית - כל אלו ועוד הם חלקים אינטגראלים הבונים את ההצלחה של האתר שלכם. אל תשכחו אותם!

 

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת מורן ביטון

מאת: מורן ביטוןעיצוב פנים04/12/111136 צפיות
עיצוב מטבחים הפך בשנים האחרונות לתחום משמעותי שההתעסקות והתעניינות בו הולכת וגדלה ככל שנוקפות השנים. עולם עיצוב הפנים שמתפתח גם הוא במהירות מפתיעה, מתייחס לחדר המטבח כחלק משמעותי מחלל הבית.

מאת: מורן ביטוןרהיטים04/12/111281 צפיות
עיצוב חדרי שינה בבית המגורים הוא מרכיב משמעותי שעשוי להשפיע על שגרת החיים שלנו ועל התפקוד שלנו במהלך חיי היומיום. חדרי שינה הם חדרים משמעותיים ביותר עבור כל אדם, שכן אנו מבלים שעות רבות משעות היממה.

מאת: מורן ביטוןרהיטים04/12/111130 צפיות
תכנון פינות אוכל בימינו אינו משפיע רק על מרחב האכילה הנועד לאכילת שלוש ארוחות היום ולטובת לאכסון כלים ומוצרי אוכל במהלך שאר שעות היום. בעולם של ימינו תכנון פינות אוכל משפיע באופן משמעותי על עיצוב בית

מאת: מורן ביטוןרהיטים04/12/111236 צפיות
מזנונים הפכו לפריט חובה בכל חדר שינה של מבוגרים, בעיקר בבתים גדולים ודו קומתיים, כאשר כל חדר שינה בבית מצוייד כיום בטלוויזיה, מכשיר די-וי-די (dvd), רמקולים משוכללים ועוד.

מאת: מורן ביטוןרהיטים04/12/111184 צפיות
אנשים נוטים לבלבל בין ריהוט עתיק לריהוט ישן. זהו בלבול די נפוץ ודי מובן האמת רק ש-יש הבדל עצום בין המושג 'ריהוט עתיק' לבין ריהוט ישן. נתחיל מריהוט ישן - ריהוט ישן הוא מה שניתן למצוא בכניסה לבניינים

מאת: מורן ביטוןרהיטים04/12/111258 צפיות
כסאות זה דבר שמלכתחילה נועד לעזור לנו להרפות לאחר מאמץ- לאפשר לנו לנוח לרגע מהפעילות השוטפת ולתת לשרירים שלנו להרפות אחרי כיווץ. בעידן המודרני כסאות הפכו ממותרות שמאפשר מנוחה

מאת: מורן ביטוןרהיטים04/12/111598 צפיות
המשרדים המודרנים משדרים ניקיון, סדר, מינימליזם ובעיקר - המשרדים המודרנים משדרים טכנולוגיה. המונחח האהוב על מנכ'לים צעירים הוא 'משרד ללא ניירת'. כמובן שהם לא מתכוונים לאסור על השימוש בנייר

מאמרים נוספים בנושא אחסון אתרים

מאת: עידן שלומןאחסון אתרים22/08/173519 צפיות
בעת האחרונה ניתן לשמוע יותר ויותר על אחסון אתרים באמצעות שרתים וירטואלים או שרתי VPS בשמם המקורי. שרתים אלו חוללו מהפכה בענף אחסון האתרים המנומנם והגיע הזמן שגם אתם תכירו אותם טוב יותר. המאמר הבא נועד לעשות מעט סדר בנושא זה.

מאת: עידן שלומןאחסון אתרים05/06/176215 צפיות
אם השקעתם את רוב זמנכם וכספכם באתר שמטרתו להשיג לכם כמה שיותר לקוחות פוטנציאליים, אולי כדאי שתחשבו גם על אחסון אתרים. איפה אתם מתכוונים לשמור את השרת שלכם? אילו השפעות יש לבחירת שרת וירטואלי נכון או אחסון אתרים מותאם? עומדים לרכוש חבילת אחסון אתרים? אל תשכחו לבחור גם לפי מאפיינים שמטרתם להשפיע על חווית הגולש.

מאת: DSD STUDIOאחסון אתרים17/04/163116 צפיות
האם אתה משתמש בפלאש כדי לבנות את אתר האינטרנט עבור העסק שלך? אתה רוצה להיות בטוח שהאתר שלך ירוץ בצורה חלקה כמו שצריך? אז כדאי לך לבחון את האפשרות של אחסון פלאש.

מאת: עידן שלומןאחסון אתרים15/10/153119 צפיות
בשנים האחרונות בעלי אתרים ישראליים רבים נוטים לחפש אפשרויות של אחסון אתרים בחברות אחסון זרות על פני אלו הישראליות, בעיקר עכב המחיר. אך האם הסיבה מוצדקת?

מאת: עידן שלומןאחסון אתרים15/10/152643 צפיות
במידה והגעתם להחלטה כי אתם מעוניינים באתר אינטרנט לעסק שלכם הרי שראשית כל חשוב שתבחרו כתובת אינטרנט עבור אותו האתר – כתובת זו מוגדרת כדומיין (שם מתחם) ורצוי לרכוש אותה כמה שיותר מהר. עוד במאמר הבא.

מאת: עידן שלומןאחסון אתרים15/10/152827 צפיות
שירותי ענן שונים דוגמת אלו המשמשים לגיבוי או אחסון קבצים חשובים הולך וצובר תאוצה והסיבות לכך רבות. עוד על כך במאמר הבא.

מאת: עידן שלומןאחסון אתרים15/10/152549 צפיות
המודרניזציה והטכנולוגיה המתקדמת הגיעו לא מזמן גם לעולם אחסון האתרים וכיום עוד ועוד בעלי אתרים מעדיפים לעבור לאחסון על גבי שרת וירטואלי על חשבון שרת שיתופי. מדוע הדבר מתרחש במאמר הבא.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica