חפש מאמרים:
שלום אורח
24.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

אחסון אתרים וקידום אתרים - מה הקשר?

מאת: מורן ביטוןאחסון אתרים29/11/2011933 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

אתרים נבנים כיום בקצב מסחרר, הן בארץ והן בחו"ל, על בסיס יומי, כשמאחורי כל אתר עומדת אינטרס מסחרי של חברה או ארגון אשר שואפים להגיע לקהל יעד עם מסרים פוליטיים, חברתיים או מסחריים וכן כמובן - במטרה למקסם רווחים של החברה ישירות דרך הרשת. איש אינו מעלה אתרלרשת ועומד בכל ההוצאות היקרות של בניית אתרים, עיצוב אתרים, הפקת תכנים אינטרנטיים, פתרונות אחסון אתרים ועוד רק בכדי לסמן V. מפיקים אתרי במטרה שהוא יעשה חייל או לפחות יתרום את חלקו למערך השיווקי וההסברתי של החברה. לכן, אנחנו יוצאים מתוךנקודת מוצא לפיה כלמי שמעלה אתר לרשת ומחפש אחר פתרונות אחסון אתרים מקווה גם לקדם את האתר עד כמה שניתן.

אחסון אתרים על שרתים מקומיים כערבון להצלחת האתר:

כאשר אתם מעלים אתר אתם רוצים להעניק לו עדיפות על פני אתרים אחרים מבחינת מנוע החיפוש אשר אחראי על הקישור בין הגולשים המחפשים מידע רלוונטי לבין האתרים המציעים את המידע הרלוונטי.

 

מנועי החיפוש מעדיפים לשלוף תחילה אתרים הממוקמים על שרתים מקומיים ולכן בבואכם למצוא פתרונות אחסון לאתרים שלכם כדאי שתתחילו באיתור הזדמנויות מקומיות כלומר אם אתם מעלים אתר בעברית, אתר המיועד לציבור הגולשים בארץ, עליכם למצוא פתרונות אחסון אתרים איכותיים על גבי שרתים מקומיים אולם אם אתם רוצים שהאתר שלכם יפנה דווקא לקהל דובר אנגלית מחו"ל, כמובן שמדובר יהיה על אתר באנגלית עם סיומת COM עליכם למצוא פתרונות אחסון בינלאומיים ואותו כנ"ל לגבי כל מדינה ומדינה בה אתם רוצים שיחשפו לאתר. פתרונות אחסון אתרים על גבי שרתים מקומיים מעניקים יתרון התחלתי.


אחסון אתרים על גבי שרתים איכותיים כערבון להצלחת האתר:

אחסון אתרים צריך לתת לכם שטח על גבי שרת אשר מספק גישה לרשת האינטרנט. שרת הוא חומרה יקרה וככל שהאתר שלכם הוא בעל נפח גדול יותר כך האחסון יעלה יותר אולם אם אתם חושבים לחסוך בהוצאות ופשוט להחזיק אתר מצומצם, מבלי להוסיף תכנים חדשים בכדי לא להכביד בהוצאות - אתם מסתכנים ואף פוגעים ישירות בסיכוי האתר להתקדם במנוע החיפוש. מנועיי החיפוש מעדיפים להפנות גולשים לאתרים בהם קיים המידע או הנושא הספציפי אותו הגולשים חיפשו אולם מאחר וישנם כמה אתרים (אולי אפילו אלפי אתרים) העונים על הדרישה, מנועי החיפוש מתחילים להפעיל עוד שיקולים כגון: גודל האתר, מספר המבקרים באתר ועדכניות התכנים. אם לא תעלו לאתר מידע חדש ולא תבנו מלחתחילה אתר המכיל תוכן רב, מפורט וממוקד, מנוע החיפוש לא ימהר לשלוח אליכם גולשים ולכן אתם פוגעים בסיכויי הקידום.

 

כמו כן, כאשר בוחרים בפתרונות אחסון אתרים זולים, לעיתים נחסמת הגישה לאתר כך שאתם לא יכולים להעלות תכנים חדשים או חמור מכך - למנוע החיפוש או לגולשים אין גישה לאתר. זה מודל מסוכן של אחסון אתרים שבעצם חוסם אתרים מלהתקדם ברשת. טיפ: המנעו מכל פתרון זול של אחסון אתרים.

 

כל השירותים הפועלים מאחורי הקלעים של האתר קשורים אחד בשני קשר הדוק. קידום אתרים קשור לאחסון אתרים - אם האתר מאוחסן בשרת ישראלי, אזי שהאתר יתקדם בגוגל ישראל. בניית אתרים ועיצוב אתרים קשורים בד בבד - תהליך הבנייה קובע את היכולות הויזואליות של האתר וכן את העיצוב ומגבלותיו. שירותי פרסום באינטרנט חופפים מאוד לשירותי שיווק באינטרנט - לעתים משמשים בעלי אתרים בתכני כתיבה שיווקית במטרה לפרסם אתר באינטרנט ובו בזמן - לשווק אותו בזכות הטקסטים השיווקיים.

 

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת מורן ביטון

מאת: מורן ביטוןעיצוב פנים04/12/111135 צפיות
עיצוב מטבחים הפך בשנים האחרונות לתחום משמעותי שההתעסקות והתעניינות בו הולכת וגדלה ככל שנוקפות השנים. עולם עיצוב הפנים שמתפתח גם הוא במהירות מפתיעה, מתייחס לחדר המטבח כחלק משמעותי מחלל הבית.

מאת: מורן ביטוןרהיטים04/12/111280 צפיות
עיצוב חדרי שינה בבית המגורים הוא מרכיב משמעותי שעשוי להשפיע על שגרת החיים שלנו ועל התפקוד שלנו במהלך חיי היומיום. חדרי שינה הם חדרים משמעותיים ביותר עבור כל אדם, שכן אנו מבלים שעות רבות משעות היממה.

מאת: מורן ביטוןרהיטים04/12/111128 צפיות
תכנון פינות אוכל בימינו אינו משפיע רק על מרחב האכילה הנועד לאכילת שלוש ארוחות היום ולטובת לאכסון כלים ומוצרי אוכל במהלך שאר שעות היום. בעולם של ימינו תכנון פינות אוכל משפיע באופן משמעותי על עיצוב בית

מאת: מורן ביטוןרהיטים04/12/111234 צפיות
מזנונים הפכו לפריט חובה בכל חדר שינה של מבוגרים, בעיקר בבתים גדולים ודו קומתיים, כאשר כל חדר שינה בבית מצוייד כיום בטלוויזיה, מכשיר די-וי-די (dvd), רמקולים משוכללים ועוד.

מאת: מורן ביטוןרהיטים04/12/111183 צפיות
אנשים נוטים לבלבל בין ריהוט עתיק לריהוט ישן. זהו בלבול די נפוץ ודי מובן האמת רק ש-יש הבדל עצום בין המושג 'ריהוט עתיק' לבין ריהוט ישן. נתחיל מריהוט ישן - ריהוט ישן הוא מה שניתן למצוא בכניסה לבניינים

מאת: מורן ביטוןרהיטים04/12/111256 צפיות
כסאות זה דבר שמלכתחילה נועד לעזור לנו להרפות לאחר מאמץ- לאפשר לנו לנוח לרגע מהפעילות השוטפת ולתת לשרירים שלנו להרפות אחרי כיווץ. בעידן המודרני כסאות הפכו ממותרות שמאפשר מנוחה

מאת: מורן ביטוןרהיטים04/12/111595 צפיות
המשרדים המודרנים משדרים ניקיון, סדר, מינימליזם ובעיקר - המשרדים המודרנים משדרים טכנולוגיה. המונחח האהוב על מנכ'לים צעירים הוא 'משרד ללא ניירת'. כמובן שהם לא מתכוונים לאסור על השימוש בנייר

מאמרים נוספים בנושא אחסון אתרים

מאת: עידן שלומןאחסון אתרים22/08/173518 צפיות
בעת האחרונה ניתן לשמוע יותר ויותר על אחסון אתרים באמצעות שרתים וירטואלים או שרתי VPS בשמם המקורי. שרתים אלו חוללו מהפכה בענף אחסון האתרים המנומנם והגיע הזמן שגם אתם תכירו אותם טוב יותר. המאמר הבא נועד לעשות מעט סדר בנושא זה.

מאת: עידן שלומןאחסון אתרים05/06/176213 צפיות
אם השקעתם את רוב זמנכם וכספכם באתר שמטרתו להשיג לכם כמה שיותר לקוחות פוטנציאליים, אולי כדאי שתחשבו גם על אחסון אתרים. איפה אתם מתכוונים לשמור את השרת שלכם? אילו השפעות יש לבחירת שרת וירטואלי נכון או אחסון אתרים מותאם? עומדים לרכוש חבילת אחסון אתרים? אל תשכחו לבחור גם לפי מאפיינים שמטרתם להשפיע על חווית הגולש.

מאת: DSD STUDIOאחסון אתרים17/04/163115 צפיות
האם אתה משתמש בפלאש כדי לבנות את אתר האינטרנט עבור העסק שלך? אתה רוצה להיות בטוח שהאתר שלך ירוץ בצורה חלקה כמו שצריך? אז כדאי לך לבחון את האפשרות של אחסון פלאש.

מאת: עידן שלומןאחסון אתרים15/10/153118 צפיות
בשנים האחרונות בעלי אתרים ישראליים רבים נוטים לחפש אפשרויות של אחסון אתרים בחברות אחסון זרות על פני אלו הישראליות, בעיקר עכב המחיר. אך האם הסיבה מוצדקת?

מאת: עידן שלומןאחסון אתרים15/10/152643 צפיות
במידה והגעתם להחלטה כי אתם מעוניינים באתר אינטרנט לעסק שלכם הרי שראשית כל חשוב שתבחרו כתובת אינטרנט עבור אותו האתר – כתובת זו מוגדרת כדומיין (שם מתחם) ורצוי לרכוש אותה כמה שיותר מהר. עוד במאמר הבא.

מאת: עידן שלומןאחסון אתרים15/10/152826 צפיות
שירותי ענן שונים דוגמת אלו המשמשים לגיבוי או אחסון קבצים חשובים הולך וצובר תאוצה והסיבות לכך רבות. עוד על כך במאמר הבא.

מאת: עידן שלומןאחסון אתרים15/10/152549 צפיות
המודרניזציה והטכנולוגיה המתקדמת הגיעו לא מזמן גם לעולם אחסון האתרים וכיום עוד ועוד בעלי אתרים מעדיפים לעבור לאחסון על גבי שרת וירטואלי על חשבון שרת שיתופי. מדוע הדבר מתרחש במאמר הבא.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica