חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

אתר אינטרנט איך עושים את זה נכון אחת ולתמיד?- חלק ב'

מאת: iQDeskעיצוב אתרים07/12/20111386 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

אתר אינטרנט איך עושים את זה נכון אחת ולתמיד?- חלק ב'

אז, בנינו אתר אסתטי ונקי, המבקרים באתר נהנים לגלוש פה, לא נרשמה בריחה המונית, ואפשר לראות פה ושם תוצאות עסקיות חיוביות ממנו. אבל יש לנו בעיה. אין לנו הרבה מבקרים. מה הבעיה, הלא האתר שלנו הוא נקי אסתטי, מזמין לפעולה, ברור ועולה מהר. מה לא בסדר?

בואו נביא דוגמה אמיתית מהחיים. אחותם הקטנה של חברים, נעומי, פתחה בוטיק, בוטיק למכירת בגדים בעיצוב יחודי שאותם היא עיצבה ותפרה בעצמה. חלקם היו מיובאים מבירות אירופה. כל פריט היה יחודי והושקעה בו מחשבה. בהיותה בחורה שאסתטיקה היא כל עולמה. היא שכרה חנות ומיד עבדה בשיתוף עם מעצב ,ועיצבה חנות יפה, נקייה עם תאורה נעימה. חנות מזמינה בהחלט. כמעט כל לקוחה שנכנסה לחנות, מצאה את מבוקשה, ומתוך הלקוחות שנכנסו לחנות אחוזי המכירה היו מאוד מאוד גבוהים. אבל, הסחורות לא עפו מהמדפים. נעומי ידעה שיש לעסק שלה פוטנציאל, היא ידעה שרק אם היא תצליח להכניס לקוחה לחנות, היא תוכל לגרום ללקוחה לקנות בגדים ולמצוא את מה שהיא רוצה. נעומי לא הבינה את הבעיה.

מה היתה הבעיה של נעומי ולמה החנות שלה לא התרוממה?

בואו נשאל שאלה אחת:

איפה נעומי פתחה את החנות?

נעומי פתחה את החנות, במושב שנמצא לא רחוק, מעיר קטנה. בנוסף, המעמד הסוציאלי של האוכלוסיה בעיר הקטנה היתה מהמעמד הבינוני נמוך. החנות היתה פניה אחת מהרחוב הראשי של אותו המושב.

בואו נצביע על כמה בעיות פה מהותיות:

1. עיר קטנה.

2. מושב קטן יותר.

3. פניה מהרחוב הראשי של המושב.

אתם רואים את הבעיה?

החנות שלה , שיחקה במחבואים!

בואו ניקח עכשיו, אתר אינטרנט. העולם האינטרנטי הוא עצום בגודלו, אם לפני עשר שנים עוד אפשר היה למצוא תחום נישה בשוק, ולהיות פחות או יותר בולט.  היום ההיצע כל כך גדול והתחרות כל כך עצומה, כך שבשביל לבלוט צריך לדעת מה עושים.

אז איך יוצאים מהמחבוא של האינטרנט?

שתי הדרכים שמובילות לאותו המקום

אדבר פה על קצה המזלג על שתי הדרכים הידועות לקידום האתר באינטרנט.

דרך אחת בחינם.

דרך שניה בתשלום.

הדרך הראשונה דורשת עבודה תמידית וממושכת שבסופה משתלמת. והדרך השניה דורשת מומחיות של קופירייטר ממולח , הרבה שינויים מיידיים והרבה ידע בשיווק ממומן באינטרנט. הדרך הראשונה איטית ובטוחה, הדרך השניה מהירה ויכולה להיות מסוכנת.

אתר אינטרנט צריך לאכול הרבה אוכל מגוון

אז בואו נדבר על הדרך הראשונה, קידום האתרים האורגני.

אחת הדרכים הטובה ביותר לקדם אתר באופן אורגני היא דרך כתיבת בלוגים. הרשת מלאה בבלוגרים בכל התחומים. היום אפילו נדמה שלכל אחד יש איזשהו בלוג מהגיגי נפשו, וישנם נודניקים איומים ברשת שכותבים הרבה שטויות מדי יום. דבר זה יכול להרתיע מאוד בעל עסק, המחשבה על מה כבר אני כבר אכתוב שם, שלא כתבו כבר וטחנו מיליוני פעמים, במיליוני שפות בעולם, יכולה לגרום לבעל עסק לא להשתמש באחד הכלים המצוינים והחינמיים שיש היום לשיווק.

בלוג יכול להיות אחד הדברים היותר חשובים שתקים בעסק שלך! רק תראו מה הבלוג יכול לעשות עבורך:

1. לקדם את האתר שלך בחינם.

2. ליצור לך קהל לקוחות נאמן.

3. ליצור מודעות למוצר שלך.

4. לשמור על קשר עם לקוחות קיימים שלך.

5. לשמש בתוך מנוף לשיווק חוזר של המוצרים שלך.

6. לגייס לך לקוחות חדשים.

ישנם אפילו עסקים שלמים שהתחילו בתור בלוג תחביבי בלבד.

נו עכשיו, אולי לא נמהר לגלגל עיניים כל פעם שמישהו אומר שיש לו בלוג..

הנה דוגמה לעסק שהתחיל מתוך בלוג פשוט ואמיתי מהלב. אחת הלקוחות שלנו, שבנינו עבורה אתר אינטרנט באנגליה, עבדה בתור פקידת השקעות באחד מהבנקים הגדולים בלונדון. בחורה מקסימה שקוראים לה מימי. היא עבדה בתחום יבשושי למדי, אבל היתה מתלבשת בצורה מאוד צבעונית והיתה בכלל בחורה מאוד צבעונית. בואו נאמר שללבוש פחות מחמישה צבעים עליה בו זמנית,היה בלתי נתפש אצלה. מימי היתה בחורה מאוד יחודית ועליזה, שכולם באופן טבעי חיבבו. מטבע הדברים, מימי לא אהבה את העבודה בתור פקידת השקעות במוסד פיננסי, אבל מה שהחזיק אותה מאושרת היה בלוג שכתבה. בלוג בנושא אופנה. בבלוג הפשוט מאוד שלה, היא כתבה מדי יום על חידושים באופנה שעניינו אותה. היא כתבה ביקורות על כל מיני סלבריטאיות ועל איך הן התלבשו לאירועים. היא העלתה תמונות של פריטים שרכשה בחנויות שונות בלונדון ויצרה מהם כל מיני שילובים מעניינים. הבלוג הזה שינה את חייה ותראו איך.

מימי פתאום שמה לב שהכניסות לבלוג שלה גדלו משבוע לשבוע, הסטטיסטיקות של הבלוג הראו כניסות מכל העולם, אפילו ממדינות שהיא לא חלמה שאנשים שם מתעניינים באופנה כמוה. במקביל, התחילו לכתוב לה תגובות לבלוג, עם הערות לשיפורים ועם מחמאות.  מימי מבלי לדעת יצרה לעצמה קהל לקוחות לפני שאפילו היה לה עסק! הבלוג בשלב מסוים נהיה כל כך פופולרי, שהיא התחילה לקבל הצעות עסקיות. בתי עסק קטנים ובוטיקים התחילו לשלוח לה מוצרים בחינם כדי שהיא תכתוב עליהם ביקורת. היא התחילה לקבל כל מיני טלפונים מאתרים שונים בתחום האופנה, לשיתופי פעולה וקידומי מכירות. הבלוג שלה הכריח אותה לגדול ולהפוך לעסק. באותה הנקודה, היא פנתה אלינו לקבל הצעת מחיר בכדי להפוך את הבלוג שלה, לאתר אינטרנט. אתר שמתעסק באופנה, החלום שלה התגשם בזכות הבלוג שלה. הבלוג שלה הפך לה את החלום

למציאות!

והמציאות נהייתה יפה יותר כאשר היא התחילה לקבל הצעות פרסום תמורת תשלום באתר שלה. הבלוג הפך לעסק מניב!

מימי היא רק דוגמה אחת. בעולם ישנם הרבה מאוד אנשים שהפכו את הבלוג שלהם שהיה על תקן תחביב בלבד לעסקים מכניסים.

אז איך באמת עושים את זה?

הנה כמה דוגמאות לאתרים שבהם אפשר לפרסם בלוגים

http://wordpress.org/

www.blogger.com

http://cafe.themarker.com/

http://www.tapuz.co.il/blog/

בנוסף, לא לשכוח כמובן, לצרף את הבלוג לאתר של העסק שלכם!

איך ימצאו את הבלוג שלי ? או למה כדאי לך להיות קוסקוס ולא מופלטה!

1. מילות מפתח

קודם כל נראה מהן מילות מפתח פופולריות. לדוגמה, יש לך בלוג ואתה עסק שמוכר קייטרינג למזון מרוקאי. מילת החיפוש קוסקוס, תהיה מילת חיפוש מצוינת. אנשים שיחפשו את המילה קוסקוס ימצאו את הבלוג שלך. אז כדאי לך להקדיש נושא שלם בבלוג שלך לקוסקוס.

אז למה קוסקוס היא מילה מוצלחת?

בוא נראה איך זה עובד בפועל:

את מילת החיפוש קוסקוס מחפשים 14,800 איש בכל חודש.

לעומת מילת החיפוש מופלטה שאותה מחפשים 3,600 איש בכל חודש. כאשר אתה מקדיש בלוג שלם לקוסקוס יש סיכוי ש 14,800 איש יגיעו לבלוג שלך.

איך אני מוצא מהן מילות מפתח פופולריות?

לגוגל יש כלי מעניין לבדיקת מילות מפתח פופולריות.  הדרך הכי פשוטה להגיע אל הכלי הזה, היא להקיש Google Adwords Tool

לפתוח את הלינק הראשון, וזה מביא אותך ישירות לכלי מילות המפתח של גוגל

הקש את מילת החיפוש שאתה רוצה לבדוק וצא לדרך

זהו כלי מאוד חשוב גם לקידום אורגני של אתר וגם לקידום הממומן.

2. הבלוג צריך להיות בלוג חי ופעיל

אם תעדכן את הבלוג שלך בתדירות גבוהה, גוגל יאהב את הבלוג ויקדם אותו במנועי החיפוש. ככל שיש לך יותר תוכן באתר, יהיו לך יותר כניסות של גולשים לאתר, הבלוג יהיה יותר פעיל ויקבל רייטינג טוב יותר. ככל שיש לך יותר תוכן, יהיו לך יותר מילות חיפוש פופולריות בתוכן שלך.

3. כדאי לעורר דיון ולבקש להשאיר תגובות מהגולשים

ככל שתעורר דיונים מעניינים יותר בבלוג, גולשים ישאירו לך תגובות מעניינות. התגובות האילו ייצרו תוכן עבור הבלוג שלך. ויעודדו כניסות חוזרות ונשנות של הגולשים לבלוג. אתה יכול לבקש מהגולשים להיות מנויים על הבלוג שלך.

4. הוסף לינקים ליוטוב לפייסבוק ותמונות.

אם תוסיף לינקים לאתרים גדולים, תוכל להגיע לקהל לקוחות גדול יותר. נסביר על שיווק ויראלי בהמשך הקורס.

5. וכמובן, כתוב בצורה מעניינת על נושאים מעניינים. מאוד חשובה בבלוג הנימה האישית.

6. ואולי הכי חשוב לא לנסות למכור בבלוג בצורה ישירה!

הנה עוד רעיונות איך לקדם את הבלוג שלכם

http://www.betterbusinessblogging.com/blog-directories-and-search/52-of-the-best-ways-to-promote-your-blog-and-your-business/

והנה בונוס יפהפה, אם שילבתם את הבלוג שלכם באתר, גוגל יאהב את האתר ויקדם אותו אורגנית וחינמית במנועי החיפוש.

למידע נוסף על בניית אתרים ועל איך להפוך עסק לאוטומטי

כנסו ל-  www.iqdesk.net

 

 

 


 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

iQDesk היא חברה שמתמחה בפתרונות טכנולוגים לבעלי עסקים קטנים. אם אתם בעלי עסק ועדיין מנהלים רישום ידני כל שהוא, או מבזבזים שעות בטלפון, ולא רואים איך אתם יכולים לצאת מזה ולקדם את העסק. צרו איתנו קשר

לקריאת עוד מידע  שישנה את תפיסת העולם שלך לגבי ניהול עסק, ולהורדת תוכנות חינמיות לניהול עסק, כנסו ל www.iqdesk.net

ליצירת קשר מיידית, כנסו לפה

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת iQDesk

מאת: iQDeskשיווק באינטרנט25/06/121087 צפיות
מזל טוב, יש לכם אתר יפה, בחרתם את הצבעים שרציתם, השקעתם במעצב גרפי ובמתכנת, יש לכם את הסטייל ואת כל הפונקציות שרציתם , בחרתם הוסטינג והאתר באויר. ואו, הישג לא רע בכלל ואתם מרוצים עד הגג. ואז, אתם הולכים למנוע החיפוש של גוגל, מריצים מילות חיפוש לראות איפה האתר שלכם נמצא, אבל, לתדהמתכם, האתר לא מופיע בעמוד הראשון, אפילו לא בתחתית, אתם עוברים לעמוד השני, גם לא שם, השלישי? לא, הרביעי? גם לא, עמוד מספר 20 ועדיין לא שם. מה קורה פה, אתם שואלים את עצמכם.

מאת: iQDeskעסקים מקוונים01/01/121312 צפיות
תכן ולאחרונה נתקלתם במונח מערכת SaaS ותהיתם במה מדובר. במיוחד כשלאחרונה רוב הלקוחות ומפתחי התוכנה מדברים על מערכות SaaS ועל הביקוש הגבוה להן. אז מהי מערכת SaaS ומהו החידוש שאותו היא מביאה?

מאת: iQDeskקידום אתרים20/12/111006 צפיות
כמו שראינו במאמר ובבלוג, תוכן שמתעדכן בתדירות גבוהה עוזר לך להתברג גבוה במנועי החיפוש. ישנו דבר חשוב לא פחות שהרבה עסקים לא נותנים עליו את הדעת. לא די בבלוגים או במאמרים לעזור לך בקידום האורגני של האתר, אלא יש לשים תשומת לב רבה לניסוח באתר עצמו. למה שאתה כותב בדף הבית באתר שלך, יש משמעות עצומה, גם למנועי החיפוש וגם לקהל הלקוחות הפוטנציאלי שכבר מצא אותך. כמו שדיברנו מקודם, איך לדאוג שהמבקר לא יברח אחרי שמצא אותך!

מאת: iQDeskקידום אתרים14/12/11904 צפיות
בעוד שלבלוג יש נימה אישית יותר, במאמר יש מקום לגישה יותר מקצועית. היתרון הבולט של מאמר, שהוא יושב על פלטפורמה של אתרים גדולים יותר. המאמר שלך מתפרסם באתרים גדולים וחזקים שכבר בולטים בשטח. אז איך זה בדיוק עובד לטובתינו?

מאת: iQDeskבניית אתרים05/12/111096 צפיות
אמרו את זה לפנינו הרבה מאוד פעמים. כמה חוכמה יש בשלושת המילים האילו. Keep It Simple. כשאתם באים לבנות אתר, במיוחד לאילו שחדשים מאוד בתחום. הפיתוי הוא מאוד גדול לבנות אתר יפה מאוד, עם שכלולי הטכנולוגיה האחרונים, עם מיצגי פלאש ועיצובים מקצועיים ביותר. אתר של WOW . גם המעצב הגראפי והחברה לבניית אתרים רוצים להוכיח שהם יכולים לבנות אתרים מרשימים ובודאי ינסו לפתות אתכם לבנות אתרים יקרים ומרשימים. אבל! פה תעצרו, ותשאלו את עצמיכם שאלה מאוד מאוד חשובה!

מאת: iQDeskיזמות עסקית02/12/111252 צפיות
הרבה מחקרים ועבודות נעשו בתחום היזמות. סוציולוגים ופסיכולוגים, חוקרים ואנשי אקדמיה, סופרים ותאורטיקנים מכל העולם ובתקופות שונות, שחקרו מהם האיפיונים של יזם, או מהן התכונות שמהן עשויים בעלי עסקים עצמאיים מצליחים, קיבלו במחקרים רבים את הממצאים הבאים שבכולם הם היו בדרך כלל פחות או יותר זהים.

מאת: iQDeskעסקים מקוונים28/11/111332 צפיות
הלקוחות של היום יודעים מה הם רוצים. השוק כל כך תחרותי בכל התחומים, ככה שלהשיג יתרון מהיר על המתחרים זהו דבר קריטי. הסוד היום הוא להיות זמין, שירות לקוחות שזמין 24/7 זהו בדיוק סוג השירות שהלקוחות היום בעידן הגלובלי מצפים לו. הבעיה היא כמובן, שזה בלתי אפשרי אם אתה בן אנוש. אלא אם כן, אתה מחליט לוותר על חייך כליל ולישון במשרד. תוכנה לניהול תורים, עושה בדיוק את זה. התוכנה הזו מביאה ללקוחות שלך את מה שהם מצפים לו. את הזמינות של 24 שעות ביממה/

מאמרים נוספים בנושא עיצוב אתרים

מאת: nirעיצוב אתרים29/09/213412 צפיות
נכון לעכשיו שתי הגישות העיקריות בנוגע לעיצוב אתרי אינטרנט מנוגדות זו לזו – מצד אחד, גישת המעצבים שטוענים שעיצוב הוא כל מהותו של אתר האינטרנט ולכן חייב להיות מושקע ומרשים. מולם עומד שאר העולם וטוען שלעיצוב חשיבות משנית בלבד בהצלחת האתר.

מאת: מיכה קורעיצוב אתרים13/03/211428 צפיות
להבין כיצד לבחור את בניית האתרים הטובה ביותר לאתר שלך הוא תהליך קשה ולעתים קרובות מבלבל. בזה יכול לעזור לכם ייעוץ עסקי שיווקי

מאת: אליעיצוב אתרים27/12/172765 צפיות
גרפיקאים ומעצבי אתרים נתקלים לא פעם באותה הבעיה – מציאת תמונות מתאימות לעבודה שהם מבצעים ובעיקר תמונות שיש אפשרות חוקית לעשות בהן שימוש מבלי לעבור על חוק זכויות יוצרים בארץ או בעולם. על אחת כמה וכמה כאשר מדובר בתמונות יהודיות או בעלות הקשר לישראל.

מאת: רוני הכהןעיצוב אתרים18/10/162054 צפיות
אז איך בדיוק מצליחים לעבור את כל השלבים שכוללים תכנון אתר, עיצוב אתר ובנייה בפועל שלו כולל קידום בצורה טובה? עובדים לפי הכללים הבאים.

מאת: amirdadon90עיצוב אתרים16/08/162570 צפיות
"לא מחליפים סוס מנצח" אומר המשפט, אך משפט קצת מוכר יותר מדבר על כך שתמונה שווה אלף מילים. חברו את שני המשפטים הללו יחד, וקבלו את התובנה כי עם גיבוי של סטודיו מקצועי לעיצוב גראפי, יש ברשותכם את הכלי החזק ביותר - המפגש של המילים, המסר שלכם, עם כוחה של תמונה.

מאת: Gwebsiteעיצוב אתרים21/12/153053 צפיות
הקמת אתר אינטרנט לעסק עלול להיות מבלבל חיפוש אחר מעצבי אתרים במיוחד בשנת 2015 עם התחרות בעולם הפרסום לעסקים באינטרנט. הבחירה קשה בין כל האפשרויות שיש לעסק חדשלפרסום באינטרנט ולרוב הכל קצת לא ברור במאמר זה אשתדל לסקר כמה שיותר על האפשריות לפרסום עסקים באינטרנט.

מאת: Gwebsiteעיצוב אתרים21/12/152712 צפיות
קידום אתרים בגוגל והקשר לעיצוב אתרים אז מה הקשר בין קידום אורגני בגוגל לעיצוב אתרים? יש קשר הדוק! עיצוב אתרים על ידי חברות עיצוב אתרים אשר אינן מתחשבות קידום אתרים בגוגל מחוסר ידע כמובן! ואופן קוד האתר אינו מותאם לדרישותיו של מנוע החיפוש גוגל.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica