חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

אתר אינטרנט איך עושים את זה נכון אחת ולתמיד?- חלק ד'

מאת: iQDeskקידום אתרים20/12/20111005 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

אתר אינטרנט איך עושים את זה נכון אחת ולתמיד?- חלק ד'

 

אתר אינטרנט חי צריך לדבר אל אנשים בגובה העיניים


כמו שראינו במאמר ובבלוג, תוכן שמתעדכן בתדירות גבוהה עוזר לך להתברג גבוה במנועי החיפוש.

ישנו דבר חשוב לא פחות שהרבה עסקים לא נותנים עליו את הדעת. לא די בבלוגים או במאמרים לעזור לך בקידום האורגני של האתר, אלא יש לשים תשומת לב רבה לניסוח באתר עצמו. למה שאתה כותב בדף הבית באתר שלך, יש משמעות עצומה, גם למנועי החיפוש וגם  לקהל הלקוחות הפוטנציאלי שכבר מצא אותך. כמו שדיברנו מקודם, איך לדאוג שהמבקר לא יברח אחרי שמצא אותך!

 

שאלה:

אם אני לדוגמה, עסק שמספק שירותי יעוץ עסקי לעסקים קטנים. איזה ניסוח ידבר אליכם יותר.

"הצלחתו של עסק קטן היא תוצאה של קומבינציה של אינפורמציה פיננסית ביחד עם תכנון אסטרטגי ניהולי."

או

"אם אתה רוצה שהעסק שלך יצליח, אתה צריך להבין לאן הכסף שלך הולך ולתכנן נכון את הצעדים הבאים." 

מאוד חשוב כאשר כותבים תוכן לאתר לשמור על ניסוח בגובה העיניים. קחו בחשבון שאנשים מרקעים שונים קוראים את התוכן, ואתם רוצים להגיע לכמה שיותר אנשים. ניסוח פומפוזי נתפס הרבה פעמים כמתנשא וכעסק לחברות או לאנשים מסוג מאוד מסוים. ולכן, ניסוח שכזה יכול בהחלט לגרום להרבה לקוחות פוטנציאלים אפילו לא לרצות להמשיך ולבדוק מה שאתה מציע.

15 שניות זוכרים?

 

 

הסטטיסטיקה מראה שרוב בעלי העסקים הקטנים בארץ שייכים לענפים האילו:

מסחר קמעוני

תיקונים של טובין

תיקוני כלי רכב

שירותי השכרה

שירותים עסקיים

במילים פשוטות יותר: בעלי חנויות, טכנאים ,מוסכניקים, סוכני נדל"ן, ונותני שירותים עסקיים מתחומים שונים .

אז איך באמת עושים את זה?

 

השתמש בשפה ברורה בגובה העיניים.

פנה לקהל היעד שלך.

תאר את הבעיה שבאת לפתור להם.

תאר את המוצר שלך ואיך באת לפתור להם את הבעיה.

השתמש במילות מפתח או בניסוח שונה, כדי לבנות תוכן אופטימלי למנועי החיפוש.

שימו לב לכותרת של דף הבית שלכם. היא זאת שבעצם קובעת אם המבקר באתר ישאר או ילך לחפש במקומות אחרים.

אז איך בוחרים כותרת נכונה לאתר?

הכותרת צריכה להיות מעניינת ומושכת תשומת לב, וצריכה לעורר סקרנות להמשיך לקרוא אצל המבקר באתר.

נחזור שוב לאותו עסק שמציע שירותי יעוץ עסקי לבעלי עסקים קטנים

שאלה:

איזו כותרת תשאיר אותך באתר ואיזו לא?

 

1.  "שירותי היעוץ העיסקי שהחברה שלנו נותנת הם אילו:...."

2. "האם נמאס לך להתמודד לבד עם הקשיים של העסק שלך?"

 

כמובן, שהכותרת הראשונה היא כותרת שנתפשת כמשמימה . בעל עסק עייף בדרך כלל, יכול להרגיש אף יותר עייף אם הוא מרגיש שהוא הולך לקרוא מאמר אקדמי יבשושי!

אז מה לכתוב בגוף האתר?

השיטה הכי טובה שעליה ממליצים גם קופירייטרים מקצועיים היא לדמיין שאתה הוא הלקוח, להכנס לראש שלו, להבין מהן הבעיות שלו, איך נראה היום שלו, מה הוא מחפש,איך הוא מדבר, ואיך אתה יכול לעזור לו לפתור את הבעיה שלו.

לדוגמה, אם אתה אותו בעל עסק שנותן שירותי יעוץ עסקי לעסקים קטנים. זו תהיה טעות לדמיין בן אדם בחליפת ארמני שמסתובב במסיבות קוקטייל ומחזיק דוקטורט במינהל עסקים. יתכן וישנם כאלה, אבל אם תנסח את גוף האתר לאדם ההוא ספציפית, סביר להניח שתחטיא את המטרה.

 

לפיתוח כלים ואוטומציה של עסק קטן כנסו ל www.iqdesk.net/hebrew

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

iQDesk היא חברה שמתמחה בפתרונות טכנולוגים לבעלי עסקים קטנים. אם אתם בעלי עסק ועדיין מנהלים רישום ידני כל שהוא, או מבזבזים שעות בטלפון, ולא רואים איך אתם יכולים לצאת מזה ולקדם את העסק. צרו איתנו קשר

לקריאת עוד מידע  שישנה את תפיסת העולם שלך לגבי ניהול עסק, ולהורדת תוכנות חינמיות לניהול עסק, כנסו ל www.iqdesk.net

ליצירת קשר מיידית, כנסו לפה

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת iQDesk

מאת: iQDeskשיווק באינטרנט25/06/121086 צפיות
מזל טוב, יש לכם אתר יפה, בחרתם את הצבעים שרציתם, השקעתם במעצב גרפי ובמתכנת, יש לכם את הסטייל ואת כל הפונקציות שרציתם , בחרתם הוסטינג והאתר באויר. ואו, הישג לא רע בכלל ואתם מרוצים עד הגג. ואז, אתם הולכים למנוע החיפוש של גוגל, מריצים מילות חיפוש לראות איפה האתר שלכם נמצא, אבל, לתדהמתכם, האתר לא מופיע בעמוד הראשון, אפילו לא בתחתית, אתם עוברים לעמוד השני, גם לא שם, השלישי? לא, הרביעי? גם לא, עמוד מספר 20 ועדיין לא שם. מה קורה פה, אתם שואלים את עצמכם.

מאת: iQDeskעסקים מקוונים01/01/121310 צפיות
תכן ולאחרונה נתקלתם במונח מערכת SaaS ותהיתם במה מדובר. במיוחד כשלאחרונה רוב הלקוחות ומפתחי התוכנה מדברים על מערכות SaaS ועל הביקוש הגבוה להן. אז מהי מערכת SaaS ומהו החידוש שאותו היא מביאה?

מאת: iQDeskקידום אתרים14/12/11904 צפיות
בעוד שלבלוג יש נימה אישית יותר, במאמר יש מקום לגישה יותר מקצועית. היתרון הבולט של מאמר, שהוא יושב על פלטפורמה של אתרים גדולים יותר. המאמר שלך מתפרסם באתרים גדולים וחזקים שכבר בולטים בשטח. אז איך זה בדיוק עובד לטובתינו?

מאת: iQDeskעיצוב אתרים07/12/111386 צפיות
אז, בנינו אתר אסתטי ונקי, המבקרים באתר נהנים לגלוש פה, לא נרשמה בריחה המונית, ואפשר לראות פה ושם תוצאות עסקיות חיוביות ממנו. אבל יש לנו בעיה. אין לנו הרבה מבקרים. מה הבעיה, הלא האתר שלנו הוא נקי אסתטי, מזמין לפעולה, ברור ועולה מהר. מה לא בסדר?

מאת: iQDeskבניית אתרים05/12/111095 צפיות
אמרו את זה לפנינו הרבה מאוד פעמים. כמה חוכמה יש בשלושת המילים האילו. Keep It Simple. כשאתם באים לבנות אתר, במיוחד לאילו שחדשים מאוד בתחום. הפיתוי הוא מאוד גדול לבנות אתר יפה מאוד, עם שכלולי הטכנולוגיה האחרונים, עם מיצגי פלאש ועיצובים מקצועיים ביותר. אתר של WOW . גם המעצב הגראפי והחברה לבניית אתרים רוצים להוכיח שהם יכולים לבנות אתרים מרשימים ובודאי ינסו לפתות אתכם לבנות אתרים יקרים ומרשימים. אבל! פה תעצרו, ותשאלו את עצמיכם שאלה מאוד מאוד חשובה!

מאת: iQDeskיזמות עסקית02/12/111250 צפיות
הרבה מחקרים ועבודות נעשו בתחום היזמות. סוציולוגים ופסיכולוגים, חוקרים ואנשי אקדמיה, סופרים ותאורטיקנים מכל העולם ובתקופות שונות, שחקרו מהם האיפיונים של יזם, או מהן התכונות שמהן עשויים בעלי עסקים עצמאיים מצליחים, קיבלו במחקרים רבים את הממצאים הבאים שבכולם הם היו בדרך כלל פחות או יותר זהים.

מאת: iQDeskעסקים מקוונים28/11/111331 צפיות
הלקוחות של היום יודעים מה הם רוצים. השוק כל כך תחרותי בכל התחומים, ככה שלהשיג יתרון מהיר על המתחרים זהו דבר קריטי. הסוד היום הוא להיות זמין, שירות לקוחות שזמין 24/7 זהו בדיוק סוג השירות שהלקוחות היום בעידן הגלובלי מצפים לו. הבעיה היא כמובן, שזה בלתי אפשרי אם אתה בן אנוש. אלא אם כן, אתה מחליט לוותר על חייך כליל ולישון במשרד. תוכנה לניהול תורים, עושה בדיוק את זה. התוכנה הזו מביאה ללקוחות שלך את מה שהם מצפים לו. את הזמינות של 24 שעות ביממה/

מאמרים נוספים בנושא קידום אתרים

מאת: nirקידום אתרים23/12/213390 צפיות
בואו לשמוע מה יש לניקיטה סטוגף מייסד - מנכ"ל קרית טק Kiryatech לומר על קידום אתרים

מאת: nirקידום אתרים21/09/211690 צפיות
הקישורים הם נכס צאן ברזל כיום עבור כול אתר המעוניין בקידומו. אנשי התוכן והעוסקים בקידום אתרים, חייבים להיות מעודכנים און ליין כל העת בחדשות הקישורים ואיזו שיטה הכי פופולארית ובעיקר יעילה ורלוונטית עבור קידום אתרים, באמצעות שיטת הקישורים. החלפת קישורים

מאת: רועי כץקידום אתרים11/06/183551 צפיות
מצב של תשישות נפש מוגדר כאשר האדם סובל מבעיות התנהגות קשות ושיבושים החשיבה. הדבר בא לידי ביטוי בקריאה לא נכונה של המציאות ושינויים תכופים ולא הגיוניים במצב הרוח.

מאת: הדסהקידום אתרים17/09/172892 צפיות
רבים ממכם שמעו לא פעם על שיווק וקידום באינטרנט. למרות וזה תחום שעדיין צעיר רבים מבינים את חשיבותו ומשתמשים בו אלמנת לקדם את העסק שלהם במנועי החיפוש של גוגל. ברב המקרים ישנם שני סוגים של קידום באינטרנט והם קידום ממומן ( PPC ) וקידום אורגני (SEO ). בכדי להבין מה מבין האפשריות היא העדיפה ביותר יש תחילה להבין מה כל אחת מן האופציות אומרת.

מאת: רוני הכהןקידום אתרים20/08/172635 צפיות
האם לנסות ולעבור עם חברות קידום שנמצאות מעבר לגבולות הארץ גם כן?

מאת: articlestbdקידום אתרים20/08/172476 צפיות
למה קידום אתרים זה הדבר שכל עסק רציני פשוט חייב... תשובות במאמר.

מאת: דודישקידום אתרים30/04/172517 צפיות
בכל פעם שצירוף המילים "קידום אתרים בחו"ל" נזרק לאוויר, יש לו השפעה של פצצה. פצצת סירחון אם להיות מדויקים.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica