חפש מאמרים:
שלום אורח
08.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

אתר אינטרנט איך עושים את זה נכון אחת ולתמיד?- חלק ג'

מאת: iQDeskקידום אתרים14/12/2011908 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

אתר אינטרנט צריך לפעמים לחבור לחברים גדולים וחזקים ממנו

בעוד שלבלוג יש נימה אישית יותר, במאמר יש מקום לגישה יותר מקצועית. היתרון הבולט של מאמר, שהוא יושב על פלטפורמה של אתרים גדולים יותר. המאמר שלך מתפרסם באתרים גדולים וחזקים שכבר בולטים בשטח.

שימו לב לדוגמה האמיתית הבאה.  יש לי חברה, שהיא מאמנת במקצועה. התחום שהיא מתמחה בו הוא אימון עסקי. בשוק תחרותי של מאמנים כמו בישראל, היא חייבת לבדל את השירותים שהיא נותנת. יש לה  אמנם אתר אינטרנט ויש לה בלוג אישי, אבל כדי למתג את עצמה כמומחית בתחום, היא התחילה לכתוב מאמרים באתרים שונים. המאמרים שהיא כתבה מתייחסים ספציפית לנישה המקצועית שלה. היא פרסמה עד היום, מספר מרשים ביותר של מאמרים לאתרים השונים, והיא מסיימת כל מאמר במשפט, "במאמר הבא נדבר על זה ועל זה" מה שמבטיח לה שהקוראים יחפשו אותה שוב.

באחת מהשיחות שלי איתה, התברר לי שממאמר אחד מוצלח ביותר שהיא כתבה מגיעים לה הרבה מאוד הלקוחות שלה. במאמר הזה, היא הצליחה להעביר את הידע והכלים שהיא משתמשת בהם מבלי להיות "פושי" ולדחוף את עצמה, והעבירה ידע שימושי מאוד לקוראים. במאמר היא השתמשה במילות חיפוש ספציפיות שמביאות אליה גולשים שמחפשים בדיוק את השירות והמידע שהיא נותנת.

מאמר הוא כלי שיווקי חינמי חזק ביותר. בעבר, יכולת לפרסם מאמרים רק אם היית עיתונאי או איש אקדמיה. המאמרים היו מתפרסמים במגזינים יעודיים והגישה אליהם היתה מאוד מוגבלת. היום, כל אחד יכול לפרסם מאמר, שכל העולם יכול לראות.

היום כמעט כולנו, לפני שאנו צורכים שירות כלשהו. מריצים את השם של נותן השירות בגוגל. ובודקים את הרקע שלו,השכלה, עבר פלילי, ואת הפרסומים שלו.

הביוגרפיה של אדם מעולם, לא היתה גלויה יותר לעולם. לכן, צריך לשמור על שם טוב ונקי באינטרנט, אם אתה באמת רוצה לקבל לקוחות ולא להפחיד אותם.

כשאתה מפרסם מאמרים, אתה מקבל את הבונוסים הבאים,

1. פרסום ומיתוג.

2. לינקים חשובים לאתר שלך שנמצאים באתר גדול שמקדמים את האתר שלך במנועי החיפוש.

3. אתה ממתג את עצמך בתור מומחה בתחום שלך.

4. חשיפה חשיפה חשיפה.

5. פניה ישירה לקהל היעד שלך.

6. ושוב, אותו הדין של בלוג הוא גם למאמר, אם שילבת את המאמר כתוכן באתר שלך אז מנועי החיפוש יאהבו את האתר ויקדמו אותו.

אז איך באמת עושים את זה?

הנה דוגמאות לאתרים שנותנים את הפלטפורמה הזאת שאליהם אתה יכול להציע את המאמרים שלך.

Reader

www.reader.co.il

MAKER

http://www.maker.co.il/

ArticleZone

http://www.articlezone.co.il/

מאמרים

http://www.articles.co.il

כשאתה כותב מאמר

בחר כותרת מעניינת מספיק שתמשוך את תשומת הלב של הקוראים.

כתוב בגובה העיניים ולא בז'רגון מקצועי או גבוה מדי.

כתוב באופן מתומצת ולא באריכות.

ענה על צורך אמיתי של הקוראים.

לא לנסות למכור דרך המאמר בשביל זה יש את קופסת הקרדיט בסוף המאמר.

וכמובן, השתמש במילות מפתח בדיוק כמו בבלוג

למידע נוסף על הפיכת עסק לאוטומטי כנסו ל

www.iqdesk.net


 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

iQDesk היא חברה שמתמחה בפתרונות טכנולוגים לבעלי עסקים קטנים. אם אתם בעלי עסק ועדיין מנהלים רישום ידני כל שהוא, או מבזבזים שעות בטלפון, ולא רואים איך אתם יכולים לצאת מזה ולקדם את העסק. צרו איתנו קשר

לקריאת עוד מידע  שישנה את תפיסת העולם שלך לגבי ניהול עסק, ולהורדת תוכנות חינמיות לניהול עסק, כנסו ל www.iqdesk.net

ליצירת קשר מיידית, כנסו לפה

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת iQDesk

מאת: iQDeskשיווק באינטרנט25/06/121091 צפיות
מזל טוב, יש לכם אתר יפה, בחרתם את הצבעים שרציתם, השקעתם במעצב גרפי ובמתכנת, יש לכם את הסטייל ואת כל הפונקציות שרציתם , בחרתם הוסטינג והאתר באויר. ואו, הישג לא רע בכלל ואתם מרוצים עד הגג. ואז, אתם הולכים למנוע החיפוש של גוגל, מריצים מילות חיפוש לראות איפה האתר שלכם נמצא, אבל, לתדהמתכם, האתר לא מופיע בעמוד הראשון, אפילו לא בתחתית, אתם עוברים לעמוד השני, גם לא שם, השלישי? לא, הרביעי? גם לא, עמוד מספר 20 ועדיין לא שם. מה קורה פה, אתם שואלים את עצמכם.

מאת: iQDeskעסקים מקוונים01/01/121317 צפיות
תכן ולאחרונה נתקלתם במונח מערכת SaaS ותהיתם במה מדובר. במיוחד כשלאחרונה רוב הלקוחות ומפתחי התוכנה מדברים על מערכות SaaS ועל הביקוש הגבוה להן. אז מהי מערכת SaaS ומהו החידוש שאותו היא מביאה?

מאת: iQDeskקידום אתרים20/12/111010 צפיות
כמו שראינו במאמר ובבלוג, תוכן שמתעדכן בתדירות גבוהה עוזר לך להתברג גבוה במנועי החיפוש. ישנו דבר חשוב לא פחות שהרבה עסקים לא נותנים עליו את הדעת. לא די בבלוגים או במאמרים לעזור לך בקידום האורגני של האתר, אלא יש לשים תשומת לב רבה לניסוח באתר עצמו. למה שאתה כותב בדף הבית באתר שלך, יש משמעות עצומה, גם למנועי החיפוש וגם לקהל הלקוחות הפוטנציאלי שכבר מצא אותך. כמו שדיברנו מקודם, איך לדאוג שהמבקר לא יברח אחרי שמצא אותך!

מאת: iQDeskעיצוב אתרים07/12/111391 צפיות
אז, בנינו אתר אסתטי ונקי, המבקרים באתר נהנים לגלוש פה, לא נרשמה בריחה המונית, ואפשר לראות פה ושם תוצאות עסקיות חיוביות ממנו. אבל יש לנו בעיה. אין לנו הרבה מבקרים. מה הבעיה, הלא האתר שלנו הוא נקי אסתטי, מזמין לפעולה, ברור ועולה מהר. מה לא בסדר?

מאת: iQDeskבניית אתרים05/12/111099 צפיות
אמרו את זה לפנינו הרבה מאוד פעמים. כמה חוכמה יש בשלושת המילים האילו. Keep It Simple. כשאתם באים לבנות אתר, במיוחד לאילו שחדשים מאוד בתחום. הפיתוי הוא מאוד גדול לבנות אתר יפה מאוד, עם שכלולי הטכנולוגיה האחרונים, עם מיצגי פלאש ועיצובים מקצועיים ביותר. אתר של WOW . גם המעצב הגראפי והחברה לבניית אתרים רוצים להוכיח שהם יכולים לבנות אתרים מרשימים ובודאי ינסו לפתות אתכם לבנות אתרים יקרים ומרשימים. אבל! פה תעצרו, ותשאלו את עצמיכם שאלה מאוד מאוד חשובה!

מאת: iQDeskיזמות עסקית02/12/111255 צפיות
הרבה מחקרים ועבודות נעשו בתחום היזמות. סוציולוגים ופסיכולוגים, חוקרים ואנשי אקדמיה, סופרים ותאורטיקנים מכל העולם ובתקופות שונות, שחקרו מהם האיפיונים של יזם, או מהן התכונות שמהן עשויים בעלי עסקים עצמאיים מצליחים, קיבלו במחקרים רבים את הממצאים הבאים שבכולם הם היו בדרך כלל פחות או יותר זהים.

מאת: iQDeskעסקים מקוונים28/11/111335 צפיות
הלקוחות של היום יודעים מה הם רוצים. השוק כל כך תחרותי בכל התחומים, ככה שלהשיג יתרון מהיר על המתחרים זהו דבר קריטי. הסוד היום הוא להיות זמין, שירות לקוחות שזמין 24/7 זהו בדיוק סוג השירות שהלקוחות היום בעידן הגלובלי מצפים לו. הבעיה היא כמובן, שזה בלתי אפשרי אם אתה בן אנוש. אלא אם כן, אתה מחליט לוותר על חייך כליל ולישון במשרד. תוכנה לניהול תורים, עושה בדיוק את זה. התוכנה הזו מביאה ללקוחות שלך את מה שהם מצפים לו. את הזמינות של 24 שעות ביממה/

מאמרים נוספים בנושא קידום אתרים

מאת: nirקידום אתרים23/12/213451 צפיות
בואו לשמוע מה יש לניקיטה סטוגף מייסד - מנכ"ל קרית טק Kiryatech לומר על קידום אתרים

מאת: nirקידום אתרים21/09/211718 צפיות
הקישורים הם נכס צאן ברזל כיום עבור כול אתר המעוניין בקידומו. אנשי התוכן והעוסקים בקידום אתרים, חייבים להיות מעודכנים און ליין כל העת בחדשות הקישורים ואיזו שיטה הכי פופולארית ובעיקר יעילה ורלוונטית עבור קידום אתרים, באמצעות שיטת הקישורים. החלפת קישורים

מאת: רועי כץקידום אתרים11/06/183564 צפיות
מצב של תשישות נפש מוגדר כאשר האדם סובל מבעיות התנהגות קשות ושיבושים החשיבה. הדבר בא לידי ביטוי בקריאה לא נכונה של המציאות ושינויים תכופים ולא הגיוניים במצב הרוח.

מאת: הדסהקידום אתרים17/09/172907 צפיות
רבים ממכם שמעו לא פעם על שיווק וקידום באינטרנט. למרות וזה תחום שעדיין צעיר רבים מבינים את חשיבותו ומשתמשים בו אלמנת לקדם את העסק שלהם במנועי החיפוש של גוגל. ברב המקרים ישנם שני סוגים של קידום באינטרנט והם קידום ממומן ( PPC ) וקידום אורגני (SEO ). בכדי להבין מה מבין האפשריות היא העדיפה ביותר יש תחילה להבין מה כל אחת מן האופציות אומרת.

מאת: רוני הכהןקידום אתרים20/08/172650 צפיות
האם לנסות ולעבור עם חברות קידום שנמצאות מעבר לגבולות הארץ גם כן?

מאת: articlestbdקידום אתרים20/08/172490 צפיות
למה קידום אתרים זה הדבר שכל עסק רציני פשוט חייב... תשובות במאמר.

מאת: דודישקידום אתרים30/04/172533 צפיות
בכל פעם שצירוף המילים "קידום אתרים בחו"ל" נזרק לאוויר, יש לו השפעה של פצצה. פצצת סירחון אם להיות מדויקים.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica