חפש מאמרים:
שלום אורח
24.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

איך לקדם את האתר שלכם בגוגל?

מאת: iQDeskשיווק באינטרנט25/06/20121086 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק
מזל טוב, יש לכם אתר יפה, בחרתם את הצבעים שרציתם, השקעתם במעצב גרפי ובמתכנת, יש לכם את הסטייל ואת כל הפונקציות שרציתם , בחרתם הוסטינג והאתר באויר. ואו, הישג לא רע בכלל ואתם מרוצים עד הגג.

ואז, אתם הולכים למנוע החיפוש של גוגל, מריצים מילות חיפוש לראות איפה האתר שלכם נמצא, אבל, לתדהמתכם, האתר לא מופיע בעמוד הראשון, אפילו לא בתחתית, אתם עוברים לעמוד השני, גם לא שם, השלישי? לא, הרביעי? גם לא, עמוד מספר 20 ועדיין לא שם. מה קורה פה, אתם שואלים את עצמכם.

בניית אתר ללא השקעה רצינית בקידום שלו באינטרנט, משול בדיוק לרכישת כרטיסי ביקור והשארתם במגירה. אתם חייבים שתהיה לאתר שלכם "נוכחות באינטרנט" כלומר, יש להשקיע את מירב העבודה בקידום האתר שלכם ובמיוחד במיוחד כאשר אתם נמצאים בשוק תחרותי, ובינינו, איזה שוק היום לא תחרותי?

קודם כל, כדאי להבהיר דבר אחד, אין בעסק הזה ניסים, זוהי עבודה לכל דבר, אבל אם היא נעשית נכון ובהתמדה, התמורה היא נהדרת ומשתלמת בעיקר. אם אתם הולכים למומחי קידום אתרים והם אומרים לכם שקידום אתר בשוק תחרותי הוא דבר קליל, מיד תחשדו שהדברים אינם אמת.  קדום אתרים הוא בעצם עבודה יומיומית, ומראה תוצאות באופן איטי אך בטוח.

במהלך השנים צברנו ניסיון לראות אילו שיטות הן יעילות יותר משיטות אחרות, ואחת השיטות הטובות ביותר שמצאנו נקראת "לינקינג" במילים פשוטות, השיטה אומרת לשים לינקים של האתר שלך במקומות שונים באינטרנט, אבל לא סתם בכל מקום, אלא באתרים חזקים, ובמיוחד באתרים שעוסקים בנושאים זהים לעסק שלך.

אז מה זאת אומרת לינקינג שנעשה בצורה נכונה. הנה כמה דוגמאות

1. ראשית, שימו את האתר שלכם, בדירקטוריס חזקים שנותנים שירות תוך 24 שעות. דירקטוריס, אילו אתרים שמספקים מעין ספריות המחולקות לקטגוריות עסקיות שאליהן אתם יכולים להוסיף את הלינק שלכם. אם אתם רואים דירקטורי בלי PR אז אל תתקרבו אליו, אם אתם רואים דירקטורי ללא תכנים נוספים או שאינו מתעדכן , ותרו. דירקטורי טוב יביא לכם כניסות אורגניות דרך גוגל, של לקוחות פוטנציאלים, ככה שאתם רוכבים על הפלטפורמה של האתר החזק.

דוגמה לדירקטורי שלנו שנותן שירות תוך 24 שעות,  עם תכנים שמתעדכנים כל הזמן http://link2share.com/

שימו לב, שאופציות חינמיות לוקחות חודשים אם בכלל עד שתראו את האתר שלכם בדירקטורי, ואנחנו דוגלים גם עבור עצמינו לשלם , מעט דולרים עבור טראפיק שמגיע תוך 24 שעות.

2. שיטה נוספת שרובכם בודאי מכירים היא, כתיבת מאמרים. כתיבת מאמר נותנת לכם גם את הפלטפרומה החזקה של האתר המארח עם לינק לאתר שלכם. הסוד הוא כמובן, לכתוב מאמר מעניין ומקיף בנושא הרלוונטי  לעסק שלכם. מאמר כזה, יכניס אנשים לאתר שלכם שיכולים להיות מומרים ללקוחות פונציאלים.

3. שיטה נוספת ופחות מוכרת היא, להשתמש באתרי "חדשות" באנגלית הם נקראים Press Release

הרעיון הוא כמובן, לעדכן בחדשות הקשורות באתר שלך, האתרים האלה  מפיצים את החדשות שלך, ובכך מעלים את הפופולריות של הלינק שלך. שימו לב, לכתוב רק כשיש לכם באמת עדכון חדשותי ולא "להמציא" חדשות , האמינות והרצינות של העסק שלכם היא מעל לכל.

4. מדיה חברתית נותנת בדיוק את מה שאנחנו מחפשים, את הפלטפורמה הענקית הזאת לקידום האתר הקטן שלכם. עמודים איכותיים ותכנים איכותיים ומעניינים בפייסבוק,טוויטר,יוטוב עוזרים אף הם לקידום הלינק שלכם בגוגל. שימו לב במיוחד לפייסבוק.

5. השיטה האחרונה שנדבר עליה נשמעת אמנם טריוויאלית אך  היא מאוד יעילה גם כן. כשאתם כותבים פוסטים, הערות, שולחים אימיילים. שימו את הלינק בחתימה האלקטרונית שלכם. וככה, מבלי שאתם שמים לב, הלינק שלכם מופיע הרבה פעמים באתרים חזקים שבהם אתם ממילא גולשים.

כמו שאתם נכחים לדעת, הסוד הוא בעצם לנצל ישות אינטרנטית חזקה לקידום הלינק האישי שלכם.

בהצלחה!

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

iQDesk היא חברה שמתמחה בפתרונות טכנולוגים לבעלי עסקים קטנים. אם אתם בעלי עסק ועדיין מנהלים רישום ידני כל שהוא, או מבזבזים שעות בטלפון, ולא רואים איך אתם יכולים לצאת מזה ולקדם את העסק. צרו איתנו קשר

לקריאת עוד מידע  שישנה את תפיסת העולם שלך לגבי ניהול עסק, ולהורדת תוכנות חינמיות לניהול עסק, כנסו ל www.iqdesk.net

ליצירת קשר מיידית, כנסו לפה

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת iQDesk

מאת: iQDeskעסקים מקוונים01/01/121311 צפיות
תכן ולאחרונה נתקלתם במונח מערכת SaaS ותהיתם במה מדובר. במיוחד כשלאחרונה רוב הלקוחות ומפתחי התוכנה מדברים על מערכות SaaS ועל הביקוש הגבוה להן. אז מהי מערכת SaaS ומהו החידוש שאותו היא מביאה?

מאת: iQDeskקידום אתרים20/12/111006 צפיות
כמו שראינו במאמר ובבלוג, תוכן שמתעדכן בתדירות גבוהה עוזר לך להתברג גבוה במנועי החיפוש. ישנו דבר חשוב לא פחות שהרבה עסקים לא נותנים עליו את הדעת. לא די בבלוגים או במאמרים לעזור לך בקידום האורגני של האתר, אלא יש לשים תשומת לב רבה לניסוח באתר עצמו. למה שאתה כותב בדף הבית באתר שלך, יש משמעות עצומה, גם למנועי החיפוש וגם לקהל הלקוחות הפוטנציאלי שכבר מצא אותך. כמו שדיברנו מקודם, איך לדאוג שהמבקר לא יברח אחרי שמצא אותך!

מאת: iQDeskקידום אתרים14/12/11904 צפיות
בעוד שלבלוג יש נימה אישית יותר, במאמר יש מקום לגישה יותר מקצועית. היתרון הבולט של מאמר, שהוא יושב על פלטפורמה של אתרים גדולים יותר. המאמר שלך מתפרסם באתרים גדולים וחזקים שכבר בולטים בשטח. אז איך זה בדיוק עובד לטובתינו?

מאת: iQDeskעיצוב אתרים07/12/111386 צפיות
אז, בנינו אתר אסתטי ונקי, המבקרים באתר נהנים לגלוש פה, לא נרשמה בריחה המונית, ואפשר לראות פה ושם תוצאות עסקיות חיוביות ממנו. אבל יש לנו בעיה. אין לנו הרבה מבקרים. מה הבעיה, הלא האתר שלנו הוא נקי אסתטי, מזמין לפעולה, ברור ועולה מהר. מה לא בסדר?

מאת: iQDeskבניית אתרים05/12/111095 צפיות
אמרו את זה לפנינו הרבה מאוד פעמים. כמה חוכמה יש בשלושת המילים האילו. Keep It Simple. כשאתם באים לבנות אתר, במיוחד לאילו שחדשים מאוד בתחום. הפיתוי הוא מאוד גדול לבנות אתר יפה מאוד, עם שכלולי הטכנולוגיה האחרונים, עם מיצגי פלאש ועיצובים מקצועיים ביותר. אתר של WOW . גם המעצב הגראפי והחברה לבניית אתרים רוצים להוכיח שהם יכולים לבנות אתרים מרשימים ובודאי ינסו לפתות אתכם לבנות אתרים יקרים ומרשימים. אבל! פה תעצרו, ותשאלו את עצמיכם שאלה מאוד מאוד חשובה!

מאת: iQDeskיזמות עסקית02/12/111250 צפיות
הרבה מחקרים ועבודות נעשו בתחום היזמות. סוציולוגים ופסיכולוגים, חוקרים ואנשי אקדמיה, סופרים ותאורטיקנים מכל העולם ובתקופות שונות, שחקרו מהם האיפיונים של יזם, או מהן התכונות שמהן עשויים בעלי עסקים עצמאיים מצליחים, קיבלו במחקרים רבים את הממצאים הבאים שבכולם הם היו בדרך כלל פחות או יותר זהים.

מאת: iQDeskעסקים מקוונים28/11/111332 צפיות
הלקוחות של היום יודעים מה הם רוצים. השוק כל כך תחרותי בכל התחומים, ככה שלהשיג יתרון מהיר על המתחרים זהו דבר קריטי. הסוד היום הוא להיות זמין, שירות לקוחות שזמין 24/7 זהו בדיוק סוג השירות שהלקוחות היום בעידן הגלובלי מצפים לו. הבעיה היא כמובן, שזה בלתי אפשרי אם אתה בן אנוש. אלא אם כן, אתה מחליט לוותר על חייך כליל ולישון במשרד. תוכנה לניהול תורים, עושה בדיוק את זה. התוכנה הזו מביאה ללקוחות שלך את מה שהם מצפים לו. את הזמינות של 24 שעות ביממה/

מאמרים נוספים בנושא שיווק באינטרנט

מאת: nirשיווק באינטרנט05/12/213534 צפיות
כמה עולה פרסום בפייסבוק בשנת 2022-2021? כל יזם מגרד יכול להשתמש במודעות פייסבוק כדי להנחית לקוחות ולהרחיב את העסק שלהם. למעשה, יש יותר מ-1.6 מיליארד אנשים ברחבי העולם שמחוברים לעסקים קטנים בדפי פייסבוק.

מאת: דניאל מלמדשיווק באינטרנט20/06/184490 צפיות
אחת הבעיות הגדולות ביותר של בעלי עסקים קטנים ובינוניים המבקשים לפרסם את עצמם בערוצים השונים באינטרנט היא, שהבחירות שהם עושים נובעות מנקודת המבט הצרכנית שלהם ולא העסקית

מאת: רן שבירושיווק באינטרנט07/06/172613 צפיות
הספרות המקצועית לצרכנות המקוונת לא הגיעה לרמה מספקת. אף לא מחקר אחד בחן בצורה מקיפה מאפיינים שמעודדים או מדכאים צריכה מקוונת, וכן אף מאמר אקדמי לא בחן כיצד סגנונות החיים של המשתמשים הצורכים באינטרנט משתנים לעומת אלו של המשתמשים שלא צורכים באינטרנט.

מאת: שרון צרפתישיווק באינטרנט18/11/162422 צפיות
כאן נכנס לביטוי קידום אתרים אורגני שיכול לעשות את כל ההבדל בין קיום של לידים חמים לעומת חוסר בלידים באופן גורף.

מאת: שלום כהןשיווק באינטרנט11/05/163288 צפיות
כל מי שמבלה זמן רב מול מסך המחשב, המכשיר הסלולארי או קונסולת המשחק, בוודאי מכיר לא מעט משחקים שמעבר לעובדה שהם ממכרים מאוד, הם גם מהנים ביותר.

מאת: tkidumשיווק באינטרנט14/12/153255 צפיות
אחת השאלות הנפוצות של בעלי עסקים מהו ההבדל בין שיווק לבין מכירות? נמשיל את ההבדל באופן ציורי לעולם החקלאות

מאת: מאיר סוויסה שיווק באינטרנט05/11/153371 צפיות
הובלות בנהריה עם ביטוח חברת הובלות בנהריה מעניקה שירות מקצועי ויעיל ללקוחותיה וברשותה צי רכבי הובלה הכולל משאיות, טנדרים פתוחים וסגורים, מנוף ורכבים נוספים. החברה מציעה שירות הובלות בנהריה ובכל אזור הצפון, ניתן להזמין הובלות לכל רחבי הארץ בתיאום מראש. חשוב להדגיש כי חברת הובלות בנהריה מציעה שירות בהתאם לסטנדרטים גבוהים ומחמירים לכן היא מקפידה לחתום על חוזה עבודה מסודר ומעניקה ביטוח מלא בהעברה

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica