חפש מאמרים:
שלום אורח
06.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מעקות זכוכית

מאת: און יביןשיפוצים08/12/2011975 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

מעקות זכוכית הנן פתרונות אלגנטיים ועוצמתיים לגרמי מדרגות של בתים, בניינים ובתי מידות כאחד. קיימים מספר סוגים של מעקות המתחילות כמעקות למדרגות, מעקות למרפסות ומעקות למסדרונות וגשרים צפים.

כיום יש סוגים שונים של מעקות. פיתחו מעקות מורכבים מאד המשלבים פרזול, זכוכית ספירלית, זכוכית ישרה וזכוכית מעוגלת לכדי אמנות ושלמות הן עיצובית והן ביצועית.

תכנון מעקות זכוכית

המורכבות שבבניית מעקות כאלו צריכה לשלב זכוכית איכותית, עבה וחסינה. לעיתים זכוכית מודפסת או משולבת באלמנטים עיצוביים, ולעיתים גם חלקה ומבהיקה. עם הזכוכית קיימים פתרונות פירזול, המחזיקים את לוחות הזכוכית החסינים, אשר צריכים לעמוד בעומסים גדולים, במורכבות של זכוכיות מעוגלות ובעיקר בהחזקתן ללא קשר לקיר או לתקרה. כל אלו, דורשים תכנון הנדסי ייחודי ומקורי כמו גם ביצוע של טובי אומני הזכוכית שלנו. ניסיון של שנים לא בונים ביום אחד, ואת הפרוייקטים המורכבים ביותר שלנו אנו מציחים לייצר בזכות איכות ללא פשרות שאותה אנו משמרים בקפדנות לאורך עשורים רבים.

סוגי מעקות זכוכית

כשאנו אומרים מעקות, אנו מתכוונים גם למחיצות זכוכית דקורטיבית המפרידות בתי משרדים, או לחילופין כאשר אנו רוצים לייצר חדרי משרדים וחדרי ישיבות מזכוכית שקופה, מעוגלת או ישרה על מנת ליצור את תחושת המרחב, הפתיחות והעומקים שרק זכוכית יכולה לתת. יוקרה של זכוכית מאפשרת לחזות בחדר ישיבות מעוצב עם ריהוט מפוסל ואיכותי, ובתי עסק אשר מגדירים את חדר הישיבות שלהם כחזית המשרד מקפידים בכך רבות. חברת שבירו מייצרת מעקות המיועדים לשמירה על בטיחות, על אסטטיקה ועל שימוש נכון הן בגרמי המדרגות והן בחדרים, מחיצות ומעקות של מרפסות. הסוגים השונים יכולים להשתנות בין מעקות למשרדים ומרפסות, מעקות בחלוקה לקומות שונות ומעקות של גרמי מדרגות.

יתרונות מעקות הזכוכית.

במעקות זכוכית המפרידות בין קומות ניתן לראות כי המחיצות נשמרות, מוגדרים אזורי המגורים השונים ויחד עם זאת נשמר חלל גדול ומרחב שאינו נחסם על ידי קירות בטון המקטינים את תחושת המרחב בבית או במשרד. מעקות הזכוכית של שבירו מעטרים משרדים רבים בארץ, פרויקטים ענקים של שבירו מוצגים בחברות ההייטק הגדולות וביבואני הרכב הגדולים אשר מציגים את מוצריהם דרך המחיצות והמעקות המורכבים עבורם באופן ייחודי בשבירו.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת און יבין

מאת: און יביןיזמות עסקית10/12/13874 צפיות
"כל המציל נפש אחת", אמרו חז"ל, "כאילו הציל עולם ומלואו", וכשמדובר בילדים קטנים, על אחת כמה וכמה. במרכז הרפואי "וולפסון" שבחולון זכו למעלה מ- 3,000 ילדים מכל רחבי העולם בטיפולי לב מתקדמים שבחלק גדול מהמקרים היוו את ההבדל בין חיים לבין מוות, פשוטו כמשמעו. אל המרכז הרפואי חברה זה מכבר עמותת "הצל ליבו של ילד", וכעת הצטרפה למאמץ לספק לילדי כל העולם שירותים רפואיים מתקדמים גם אשת העסקים המוערכת ירדנה עובדיה.

מאת: און יביןיזמות עסקית21/10/131088 צפיות
עוד בהיותה נערה בת 14, שנאלצה לעזוב את ספסל הלימודים ולעבוד למחייתה, כמו גם על מנת לתמוך במשפחתה שעלתה לארץ מספר שנים קודם לכן והשתקעה בדימונה, ידעה ירדנה עובדיה שבעתיד תהיה אשת עסקים מצליחה. היא אכן צדקה, אולם אפילו היא לא שיערה עד כמה תשגשג האימפריה שתקים, ובוודאי שלא תיארה לעצמה שבמקביל להצלחה האישית שלה היא תתרום רבות לשיפור איכות הרפואה של תושבי מדינה אפריקאית.

מאת: און יביןחברה ומדינה - כללי03/07/131129 צפיות
משרד החקלאות ופיתוח הכפר (שמו הרשמי של מה שהיה בעבר רק משרד החקלאות, ושונה בשנת 1992) הוא הגוף האחראי על כל המרחב הכפרי בארץ ובכלל זה על המושבים הרבים הפזורים מצפון ועד דרום. מטרות המשרד הן לפתח את המרחב הכפרי בדגש על חיזוק הפריפריה, לפעול לשכלול החקלאות, לפקח על איכות התוצרת החקלאית, להבטיח שמחירה יאפשר לחקלאים להתפרנס בכבוד ולציבור ליהנות ממנה, ולהגן על עולם החי והצומח, מקורות המים, המרחבים הפתוחים, הקרקע והסביבה באופן כללי כך שגם בעתיד יוכלו ילדינו ונכדינו ליהנות מחקלאות איכותית. בחלק מהמקרים

מאת: און יביןריהוט 01/07/13855 צפיות
לכאורה, מזנון הוא רק פריט שנועד לאחסן דברים, או לשמש מעמד לטלוויזיה ו/או ואזה. בפועל מזנונים מעוצבים יכולים לשדרג באופן משמעותי את הסלון, ואם רהיטים מעוצבים הם באופן כללי מוצר מבוקש במיוחד בימינו, הרי שאף מזנונים המציגים לא רק פרקטיות אלא גם אסתטיקה גבוהה הופכים פופולאריים יותר ויותר.

מאת: און יביןרהיטים01/07/131084 צפיות
לכאורה, מזנון הוא רק פריט שנועד לאחסן דברים, או לשמש מעמד לטלוויזיה ו/או ואזה. בפועל מזנונים מעוצבים יכולים לשדרג באופן משמעותי את הסלון, ואם רהיטים מעוצבים הם באופן כללי מוצר מבוקש במיוחד בימינו, הרי שאף מזנונים המציגים לא רק פרקטיות אלא גם אסתטיקה גבוהה הופכים פופולאריים יותר ויותר.

מאת: און יביןרפואה סינית06/12/12967 צפיות
גם ההריון השני והשלישי והרביעי הוא רכבת הרים של רגשות ותחושות, אבל הריון ראשון הוא כבר ה- Kingda Ka, רכבת ההרים הנחשבת לאימתנית ביותר בעולם (עם מהירות מקסימלית של 200 קמ"ש וצניחה מגובה של 140 מ' בזווית חדה במיוחד – אם כי בניגוד להריון, שם, בפארק השעשועים Six Flags בניו ג'רזי, החוויה המטלטלת מסתיימת תוך חצי דקה...).

מאת: און יביןדיאטה15/06/121033 צפיות
כל אחד ואחת מאיתנו, שוכב בלילה במיטה ומתחיל בשיחות עם עצמו. 'ממחר אני מתחיל לרוץ. אני גם מתחיל לאכול בריא יותר. ובכלל אני הולך לחיות חיים בריאים ממחר'. ביום שלמחרת, אנו חוזרים לשגרת החיים, ובלילה ממשיכים לפנטז על החיים הבריאים. אז איך באמת ניתן להתחיל?

מאמרים נוספים בנושא שיפוצים

מאת: בנימין קלינגרשיפוצים25/07/232670 צפיות
מה ניתן לעשות במקרה של צו הריסה מנהלי צו הריסה מנהלי: בענף הבנייה, כל הליך של בנייה נדרש לאישורים מתאימים. אין זה סוד כי במקרה של היתרי בנייה, מדובר בביורוקרטיה מורכבת ומעייפת שעלולה להתארך חדשים ואף שנים, אך עם זאת אסור להתעלם מחשיבותם ונחיצותם העילאית של היתרי בנייה, אשר מבטיחים בנייה מורשית ובטוחה שעברה את כל הבדיקות הנדרשות וקיבלה היתר.

מאת: בנימין קלינגרשיפוצים22/01/223320 צפיות
במסגרת תיקון 101 לחוק התכנון והבניה- ביום 1.8.2014 נכנסו לתוקף תקנות חדשות המאפשרות ביצוע עבודות הפטורות מהיתר בניה, בהתאם לתקנות קבעה הועדה המקומית לתכנון ובניה הנחיות מרחביות משלימות לצורך ביצוע העבודות בתחום שיפוט העיר גבעתיים. כדאי להיוועץ עם מומחה בתחום לפני ביצוע עבודה מאחר ואי פרוש והבנה נכונה של הנחיות, מדיניות הוועדה יכולים להסתיים בצו הריסה וקנס מנהלי קצוב.

מאת: בנימין קלינגרשיפוצים18/12/212885 צפיות
מבנה מסוכן מוגדר כך על ידי מהנדס בניין בהכשרתו, אשר ביצע בדיקה יסודית והגיע למסקנה כי אותו מבנה ספציפי מהווה סכנה עבור דייריו או עוברי אורח. הגדרת מבנה בתור 'מבנה מסוכן' נעשית באמצעות הוצאת 'צו מבנה מסוכן' על ידי מחלקת הנדסה אזרחית או היחידה למבנים מסוכנים של הרשות המקומית. לאחר הבדיקה המקצועית, ולאחר ביצוע התיקונים והעבודה הנדרשת רק מהנדס בניין רשאי להסיר את צו המבנה מסוכן .

מאת: דוד כהןשיפוצים23/09/211353 צפיות
האם באמת נחוץ לך מנוף הרמה לקומה גבוהה? לאיזה קומה אתה עובר? אילו רהיטים אתה צריך להעביר? כל השאלות שעליך לשאול את עצמך לפני שאתה שוכר שירות מנופי הרמה.

מאת: דוד כהןשיפוצים18/08/211231 צפיות
כשעוברים לדירה בקומה גבוהה, אין מנוס מהזמנת מנוף הרמה לקומות גבוהות. קיראו איך לעשות זאת נכון ומה חשוב לדעת לפני שמזמינים מנופים.

מאת: אבי דוידישיפוצים04/10/201406 צפיות
מה חשוב לדעת בכדי לבחור נכון באופן קבוע צבעי מוצרי צריכה לשימוש ביתי?

מאת: yoni romשיפוצים07/09/201137 צפיות
מה עושה מאתר נזילות? למה להשתמש במצלמה תרמית?

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica