חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

חדש בחדרה: שירבוטים - מרכז מקצועי ליצירה ואמנות בקונספט ייחודי

מאת: רונן הללעיצוב08/12/20111688 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

בימים אלה של חנוכה זו הזדמנות מצוינת לספר ולהשיק את שירבוטים - מרכז מקצועי לעידוד חדוות היצירה המהווה גם חנות לחומרי אמנות ויצירה ולציוד משרדי.

בחנות החדשה של שירבוטים ניתן למצוא מגוון רחב וייחודי של ציוד לאמן וליוצר, לסטודנטים ותלמידים, מחלקה מקצועיים למורים וגננות וכן מגוון רחב של ציוד משרדי. כמו כן ניתן להירשם לקורסי העשרה שונים בתחום היצירה והאמנות המתאימים לכל גיל ולכל רמה.

המרכז מנוהל על ידי אורלי מסטבוים, מורה לאמנות ויוצרת, אשר שמחה להעניק מהידע והניסיון המקצועי שלה ללקוחותיה ומציעה מגוון קורסי העשרה, הדרכות וחוגים בתחום היצירה והאמנות.

הקורסים מחולקים למספר מסלולים:

קורסים בקבוצות קטנות לילדים מגיל שנה עד גיל 4 וחצי: בקורס ילמדו הילדים טכניקות שונות בקו צורה וצבע. לכל ילד וילד תגובש תכנית הנחיה אישית הייחודית לו. מטרת הקורס היא לפתח את הדימיון והיצירתיות של הילדים וישפרו יכולות מוטוריות וריכוז. הלמידה מתבצעת בקבוצות קטנות של עד שישה ילדים ולעיתים בשילוב ההורים.

קורס למבוגרים:

שירבוטים מציעה קורס מבוא שבו ניתן לקבל כלים בסיסיים ביצירה, להכיר חומרים, ערכים לאומנות ויצירה ועוד.

בנוסף מוצעת למבוגרים סדאת העשרה המציעה סידרת מפגשים קצרה המתמקדת בנושא מסוים אותו בוחר התלמיד להכיר, ללמוד או לשפר.

קורסים מקצועיים:

מדובר בקורס ייחודי למורים וגננות בעיצוב סביבה תומכת יצירה בגן ובכיתה.

הקורס מתייחס לאופיו וצרכיו הייחודיים של המקום ומותאם באופן אישי לכל ילד וילד.

אורלי מסטבוים, מנהלת מרכז שירבוטים: "שירבוטים נולדה מתוך אהבה ליצירה ורצון להעביר את כל האהבה, הידע והניסיון שצברתי במהלך השנים לאמנות בשילוב אהבתי לחומרי יצירה, ליוצרים, לצבעים, לרעיונות שהם מביאים איתם ולראות איך הם מפרים אלה את אלה מתוך אמונה שכל אדם יכול ליצור וליהנות מחדוות היצירה.

מטרתנו בשירבוטים היא לחבר אתכם ולגרום לכם לגלות את עצמכם מחדש בעולם היצירה והאמנות. כאן תוכלו, לממש את רצונותיכם ולהתנסות בחוויות שייקחו אתכם לעולמות חדשים של שלווה, יצירה והנאה ללא הגבלות."

אודות שרבוטים-

שרבוטים הינו מרכז מקצועי לעידוד חדוות היצירה, וחנות לחומרי אמנות ויצירה, ציוד משרד  והעברת קורסי העשרה שונים בתחום היצירה והאמנות לכל גיל ולכל רמה. בחנות הנעימה, תמצאו מבחר גדול וייחודי של ציוד לאמן וליוצר, לתלמידים ולסטודנטים, מחלקה מקצועית למורים וגננות ומבחר גדול של ציוד משרדי לעסק ולבית

שרבוטים מנוהלת על ידי אורלי מסטבוים מורה לאמנות ויוצרת, השמחה להעניק מהידע והניסיון המקצועי שלה ללקוחותיה. במרכז תמצאו מוצרים בלעדיים ומיוחדים, מבחר קורסי העשרה והדרכות תוך הקפדה על שרות מקצועי ואדיב מחירים הוגנים ותחרותיים.

לאתר שירבוטים:  http://shirbutim.co.il
טלפון: 077-4208308
פקס: 153-4-6380264 
info@shirbutim.co.il 

 



תגיות המאמר: שרבוטים, שירבוטים


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

בברכה,

רונן הלל,

רונן הלל תקשורת ויחסי ציבור

03-6855282

052-2508109

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת רונן הלל

מאת: רונן הללניהול12/07/142458 צפיות
הצלחה עסקית בכוחות עצמך, האם זה אפשרי? אלי שביט עם הפתרונות והדרכים, בחמישה צעדים קלים וברי ביצוע

מאת: רונן הללעסקים - כללי03/05/141492 צפיות
בבניית בניין בן 5 קומות + 2 קומות מרתפי חנייה , 24 יחידות דיור עבור קבוצת קבוצת רכישה יהודה הימית, המורכבת מאנשי עסקים, עורכי דין, בעלי מקצועות חופשיים ופרסומאים.

מאת: רונן הללשיווק19/04/141892 צפיות
רשת אלטו איטליה, המתמחה גם בנעלי עור מגביהות לגברים, מתרחבת ומודיעה על פתיחת 4 סניפים חדשים בתל אביב, בראשון לציון, בירושלים ובאילת, בהשקעה של 2 מיליון ש"ח.

מאת: רונן הללספורט ימי 19/04/146116 צפיות
נבחרות השייט של ישראל יצאו לאליפות אירופה לנוער בגלשני ביק בגרדה, איטליה,ולגביע העולם בהייר, צרפת

מאת: רונן הללתיירות ונופש - כללי05/09/131303 צפיות
מדריך הטיולים אבי קומפני מזמין אתכם להיות שגרירים של רצון טוב עבור מדינת ישראל

מאת: רונן הללעסקים, מימון וכספים29/08/132419 צפיות
מאת רו"ח מוסא מושיק ג'ריס

מאת: רונן הללעסקים - כללי14/07/131162 צפיות
אמירת תודה זו דרך מצוינת להודות על נתינה ולהעריך קבלה ועשייה. בקורס סטארט אפ של אלי שביט לומדים הסטודנטים איך להקים עסק מצליח בלי שום הלוואה ועל כך תודתם. הנה דברים שכתבו הסטודנטים והתלמידים של אלי שביט. אנו בחרנו להציגם כאן לפניכם, כדי שגם אתם תחשפו לקורס סטארט אפ של אלי שביט ותכירו את היתרונות של מעבר מסטטוס של שכיר לעצמאי. וזה הזמן להגיד גם לכם תודה רבה ובהצלחה.

מאמרים נוספים בנושא עיצוב

מאת: דרור אטריעיצוב28/10/172512 צפיות
עבודות של אחזקת נדל"ן מתבצעות על ידי חברות מיוחדות של תחזוקה, ניקיון ושאר שירותי גננות ותיקונים. בנייני מגורים ובנייני משרדים בערים הגדולות זקוקים לעבודות שוטפות של תחזוקה בכל שעות היממה. משרדים גדולים דורשים שעות ארוכות של עבודות תחזוקה וניקיון בכל יום. צוות מקצועי ממונה על ניקיון חדר האוכל, חדרי השירותים וריקון של פחי האשפה במשרדים. שמירה על רמה גבוה של ניקיון תורמת לבניית סביבת עבודה נעימה ובריאה לעובדים ולדיירים.

מאת: moraleעיצוב19/07/175131 צפיות
במהלך השנים התחום של הדפסה על זכוכית השתנה באופן מהותי, מתחום בו נהוג היה להשתמש אך ורק לצרכים עסקיים ושיווקים או לצרכים אומנותיים לשם תצוגה בתערוכות ומוזיאונים, הרי שכיום אנחנו יכולים למצוא שימוש הולך וגובר בהדפסה מסוג זה גם לצרכים אישיים, פרטיים.

מאת: SEOMANעיצוב25/06/172603 צפיות
רוצה לשפר את הלוק שלך? כך תעשי זאת בדרך הנכונה באמצעות שרשרת אחת עדינה שתשנה אותך מקצה לקצה. כל מה שצריך לדעת על האביזרים הקטנים שיכולים לעשות את השינויים הגדולים.

מאת: Droxitעיצוב06/06/172360 צפיות
לעיצוב הדירות הקטנות יש יתרונות רבים, ביניהם בחירת ריהוט פרקטי וייחודי, החל משולחן סלון מעוצב ועד להדפסים על הקירות

מאת: moraleעיצוב19/03/172284 צפיות
כל עסק מבקש לשווק את עצמו לקהל לקוחותיו בכלים הטובים ביותר, בין אם מדבר בשיווק דרך האינטרנט, תקשורת כתובה ואלקטרונית, בשלטי חוצות וכן במיקום בו העסק פועל, אם זה משרד, חנות, מפעל או כל דבר אחר. כל עסק עושה זאת בהתאם לצרכיו ויכולותיו הכלכליות והאחרות.

מאת: רוןעיצוב11/12/162215 צפיות
שרותי זגגות הם תחום הקשור לאספקה, התקנה והחלפת מוצרי זכוכית בבית, ברכב ובעסק, חשוב להזמין זגג אמין היכול לייעץ בבחירת המוצר המתאים להתקנה.

מאת: רוןעיצוב28/09/162255 צפיות
אזורי צל בגינה נוצרים באופן טבעי בגלל הצללה של מבנים או עצים. עיצוב גינה עם השקעה והשראה מאפשר להפוך אזורים זניחים אלה לפינות יפות ומטופחות

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica