חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

כתיבה שיווקית

מאת: מירישיווק באינטרנט11/12/2011853 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק


כתיבה שיווקית

על מנת לכתוב כתיבה שיווקית צריך לדעת מהו המוצר אותו מעוניינים לשווק. כאשר אנחנו מעוניינים לבצע כתיבה שיווקית של מוצר מסוים צריך לוודא מהו קהל היעד אשר המוצר עתיד להיות משווק אליו, צריך לדעת מהם כלי הפרסום אליהם הציבור הזה נחשף בכמות הגדולה ביותר, וצריך לבחור את הסלוגן או המשפט אשר יפנה אל הקהל הזה בצורה הטובה ביותר. כתיבה שיווקית טובה היא לא כזאת אשר מכבירה במילים או משתמשת בביטויים קלישאתיים, אלא בוחרת בקפידה את המילים ואת הדרך בה היא פונה אל הקהל.

על מנת לכתוב כתיבה שיווקית טובה צריך להיות בעל כשרון כתיבה ולזהות את הפוטנציאל אל המילים הפונות אל קהל מסוים. הרבה פעמים כתיבה שיווקית עושה שימוש בדברים אשר יכולים להיות במבט ראשון נסתרים מעין הקורא ולהעביר את המסרים בצורה תת מודעות או מודעת למחצה. על מנת לכתוב כתיבה שיווקית טובה צריך כותב מיומן אשר מסוגל לכתוב בצורה כזאת. כתיבה שיווקית יכולה לשווק מוצר גם אם לא מדובר עליו בצורה ישירה אלא המסר מועבר בעקיפין. המטרה היא לשווק מוצר כלשהו ולכן הדרך בה כתיבה שיווקית מתבצעת יכולה להשתנות ממוצר למוצר.

אין דרך אחת לכתוב כתיבה שיווקית אלא כל מוצר יכול להיות משווק בעזרת כתיבה אחרת. כתיבה שיווקית טובה לדעתי עושה שימוש באלמנטים מעולם הפרסום אשר צריך להיות איש פרסום או כותב מיומן כדי לעשות בהם שימוש בצורה טובה. כתיבה שיווקית שונה לחלוטין מכתיבה ספרותית או אומנותית מפני שהמטרה שונה. כתיבה שיווקית טובה יכולה להזניק מוצר מסוים בצורה מהירה וטובה קדימה, אך צריך לדעת מלבד לכתוב כתיבה שיווקית בצורה טובה גם היכן לפרסם אותה ואיך לגרום למילים שנכתבות בצורה שיווקית להגיע לקהל הפוטנציאלי של המוצר המשווק בדרך זו.

עבור בעלי אתרים אשר מעוניינים לקדם את השיווק והפרסום העצמי שלהם באינטרנט, כתיבה שיווקית היא אבן יסוד חשובה. תכנים שיווקיים מופיעים כפטריות אחרי הגשם באתרים רבים ברחבי האינטרנט, ולכולם ישנה מטרה אחת ויחידה - להאיץ את השיווק שלהם באינטרנט. כאמור, השיווק יכול להתפרס לכל תחום או רעיון, החל ממוצרים חדשים אשר עולים למדפים, או שירותים מעניינים שיכולים להקל עלינו את החיים, שינוי תדמית של חברה או מותג, והחדרת רעיונות או קונספט פרסומי כזה או אחר. הכי חשוב זה, ממש כמו שנאמר כבר בפסקאות הקודמות, לדעת לעשות את זה נכון. על העוסקים במלאכה לדעת לבחור בכותבים הבקיאים בכתיבה שיווקית, ואוהבים לכתוב - והרבה.

כתיבה שיווקית היא אחת הכתיבות המייגעות ביותר, אשר דורשת מהכותבים לכתוב "בלי חשבון" - לדעת לרגש ולגעת בקוראים, ובד בבד להעביר להם מסר שיווקי ברור. אל להם לבחול באף אמצעי על מנת להשיג מטרה זו, ולהשתמש בכל כישורי השפה שלהם. בקיצור, דרושים כותבים נועזים - לעבודה מאתגרת בהחלט, כתיבה שיווקית. בהצלחה!

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מירי

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת מירי

מאת: מיריעיצוב תעשייתי 04/09/121346 צפיות
התהליך הכרוך בעיצוב והתקנת מטבח בבית הוא תהליך מורכב, הדורש תכנון מקיף תוך בחינה של מאפייני החלל וברוב המקרים מחייב הוצאה כספית בלתי מבוטלת. התקציב המושקע בעיצוב או בניית מטבח וכן גם כסאות מראשיתו בבית מורכב מרשימה ארוכה של הוצאות הכוללות ריצוף, חיפוי קירות, התקנת תאורה, בחירת משטחי עבודה, עיצוב חלונות המטבח, התקנת ארונות מטבח, פירזולים ועוד. רק מהרשימה המצומצמת הזו, ניתן להבין כי ההוצאה הכלכלית יכולה להגיע לעשרות אלפי שקלים

מאת: מיריאדריכלות פנים04/09/121309 צפיות
עיצוב מטבחים ופינות אוכל הפך להיות אחד השלבים החשובים ביותר בתהליך של עיצוב הבית, בעיקר לאור השינויים שהתרחשו בשנים האחרונות בתפקידו של המטבח בכל בית. בעבר מטבח הבית שימש רק עבור צרכים של בישול והתקנת אוכל לבני הבית, אך כיום המטבח הפך להיות מקום מפגש משפחתי וחברתי, יותר בני בית מעיזים כיום להכנס ולבשל ורבים רוצים לבלות יותר שעות במטבח בכלל.

מאת: מיריעיצוב פנים04/09/121258 צפיות
העולם צועד על קיבתו ואין דבר חשוב יותר לאנושות מאשר שעת הארוחה. אז אין זאת הגזמה – יבואני מטבחים הם אנשי מקצוע מבוקשים. מטבח טוב הוא יותר מאשר חדר להכנת המזון שממנו חיה המשפחה. מטבח יפה ונוח הוא מטבח שכיף לבשל בו. אוכל שכיף לבשל הוא אוכל טעים יותר ואוכל טעים יותר גורם לשמחה רבה יותר. יבואני מטבחים טובים מייבאים מטבחים איכותיים ובכך משפיעים על האופי החברתי של הסועדים. ולכן על כתפיהם של יבואני מטבחים מוטלת אחריות רבה מאוד.

מאת: מיריאדריכלות פנים27/08/121218 צפיות
הכל על דלתות לבית תפקידן העיקרי של דלתות לבית הוא להפוך את השימוש בהן לנח ויעיל, לשמור ולאכוף את הכניסה לבית ולשוות לו כרטיס ביקור נעים, מזמין ויוקרתי.

מאת: מיריעיצוב פנים27/08/121149 צפיות
דלתות הן חלק מהותי, ממש בלתי נפרד מהבית. לכן, כאשר אנחנו באים לבחור דלתות עבור הבית, בין אם מדובר בדלתות כניסה ובין אם מדובר בדלתות פנים לחדרים או בדלתות פנים עבור חדרי השירותים וחדרי האמבטיה, חשוב לחשוב עוד טרם הקנייה כיצד הדלתות יישתלבו עם המראה ועם העיצוב של הבית כולו. זאת אומרת, אין זה מספיק לקנות דלתות יפות ומעוצבות שמוצאות חן בעינינו אלא יש גם לחשוב כיצד העיצוב של אותן

מאת: מיריאדריכלות27/08/121285 צפיות
דלתות פנים מחירים נקבעים על פי כמה קריטריונים שונים. קריטיון אחד אשר משפיע על דלתות פנים מחירים הוא סוג העץ, או סוג חומר הגלם אשר ממנו עשויות דלתות פנים. ככל שחומר הגלם הוא יוקרתי יותר, איכותי יותר ועמיד יותר כך עולה באופן אוטומטי דלתות פנים מחירים, דבר שבהחלט צריך לקחת אותו בחשבון בעת הקנייה.

מאת: מיריבריאות נשים27/08/122217 צפיות
כמה כיף לקבל חבילת ספא ליום הולדת או כמתנה לחג. חבילת ספא יש כחיבלות ספא בודדות או כחבילות ספא זוגיות. קיימים בארץ המון בתי ספא אשר מקיימים טיפולי ספא. טיפולי ספא ניתן לבחור מתוך מגוון רחב של טיפולים. רוב בתי הספא בארץ מוכרים טיפולים מוכרים. קיימים עיסויים שונים במגוון תחומים. קיימים עיסויים על בסיס רפואי שיש באמת צורך לרפא שריר או אזור מסויים. קיימים עיסויים שהם ממש בשביל הכיף והנשמה.

מאמרים נוספים בנושא שיווק באינטרנט

מאת: nirשיווק באינטרנט05/12/213519 צפיות
כמה עולה פרסום בפייסבוק בשנת 2022-2021? כל יזם מגרד יכול להשתמש במודעות פייסבוק כדי להנחית לקוחות ולהרחיב את העסק שלהם. למעשה, יש יותר מ-1.6 מיליארד אנשים ברחבי העולם שמחוברים לעסקים קטנים בדפי פייסבוק.

מאת: דניאל מלמדשיווק באינטרנט20/06/184481 צפיות
אחת הבעיות הגדולות ביותר של בעלי עסקים קטנים ובינוניים המבקשים לפרסם את עצמם בערוצים השונים באינטרנט היא, שהבחירות שהם עושים נובעות מנקודת המבט הצרכנית שלהם ולא העסקית

מאת: רן שבירושיווק באינטרנט07/06/172609 צפיות
הספרות המקצועית לצרכנות המקוונת לא הגיעה לרמה מספקת. אף לא מחקר אחד בחן בצורה מקיפה מאפיינים שמעודדים או מדכאים צריכה מקוונת, וכן אף מאמר אקדמי לא בחן כיצד סגנונות החיים של המשתמשים הצורכים באינטרנט משתנים לעומת אלו של המשתמשים שלא צורכים באינטרנט.

מאת: שרון צרפתישיווק באינטרנט18/11/162416 צפיות
כאן נכנס לביטוי קידום אתרים אורגני שיכול לעשות את כל ההבדל בין קיום של לידים חמים לעומת חוסר בלידים באופן גורף.

מאת: שלום כהןשיווק באינטרנט11/05/163284 צפיות
כל מי שמבלה זמן רב מול מסך המחשב, המכשיר הסלולארי או קונסולת המשחק, בוודאי מכיר לא מעט משחקים שמעבר לעובדה שהם ממכרים מאוד, הם גם מהנים ביותר.

מאת: tkidumשיווק באינטרנט14/12/153249 צפיות
אחת השאלות הנפוצות של בעלי עסקים מהו ההבדל בין שיווק לבין מכירות? נמשיל את ההבדל באופן ציורי לעולם החקלאות

מאת: מאיר סוויסה שיווק באינטרנט05/11/153366 צפיות
הובלות בנהריה עם ביטוח חברת הובלות בנהריה מעניקה שירות מקצועי ויעיל ללקוחותיה וברשותה צי רכבי הובלה הכולל משאיות, טנדרים פתוחים וסגורים, מנוף ורכבים נוספים. החברה מציעה שירות הובלות בנהריה ובכל אזור הצפון, ניתן להזמין הובלות לכל רחבי הארץ בתיאום מראש. חשוב להדגיש כי חברת הובלות בנהריה מציעה שירות בהתאם לסטנדרטים גבוהים ומחמירים לכן היא מקפידה לחתום על חוזה עבודה מסודר ומעניקה ביטוח מלא בהעברה

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica