חפש מאמרים:
שלום אורח
27.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

כתיבת תוכן לאתרי אינטרנט – התאמה למנועי חיפוש

כתיבת תוכן לאתרי אינטרנט

אתרי אינטרנט רבים ממלאים פונקציה של אספקת מידע בנושאים שונים: החל מעצות וטיפים לדיאטה ותזונה נכונה, דרך מידע עדכני לגבי נושאים בוערים בעולם המדע ועד לכתבות בנושאי הורות. הרשימה כמובן, ארוכה הרבה יותר אך המשותף לכולם הוא הצורך בתוכן איכותי ולכן גם הצורך בכתיבת תוכן לאתרי אינטרנט.

טקסט רלוונטי

על מנת לגשת למשימה של כתיבת תוכן לאתר אינטרנט יש לזכור כי גולש המוצא את דרכו לאתר מחפש תוכן איכותי בתחום שמעניין אותו, ולכן אם אותו גולש יקבל את הרושם כי מדובר באתר שאינו עולה על צרכיו – הוא ימשיך לחפש את מבוקשו באתר אחר. היום, כאשר בלחיצת כפתור אחת ניתן לקבל עשרות אלפי אם לא מיליוני תוצאות חיפוש בהקשת מספר כפתורי מקלדת, המשימה העיקרית היא לא חיפוש המידע, אלא סינון המידע הרלוונטי והאיכותי. לכן, על התוכן לעמוד במספר קריטריונים: ראשית כל הוא צריך להתאים לנושא המבוקש ולא רק להזכיר אותו בכמה מילים תוך התייחסות למגוון מושגים לא רלוונטיים אחרים. אם גולש מסויים מחפש אתר העוסק למשל בעיצוב הבית, סביר להניח שהוא יעדיף להשתמש באתר העוסק ברעיונות פרקטיים או מכיל רשימת קישורים שימושיים בנושא העיצוב מאשר אתר שכתיבת התוכן בו עוסקת בתחביבים שונים, כאשר העיצוב נמנה בהם כחלק מהרשימה.

לא כדאי להעתיק

לכאורה, אחת הדרכים הפשוטות ביותר לבצע את משימת כתיבת התוכן לאתרי אינטרנט היא שכפול מידע קיים. הרי אם הרשת מוצפת ברעיונות טובים הקיימים כבר באתרים אחרים, מדוע לא להעתיק אותם בלחיצת כפתור גם לאתר הדורש כתיבת תוכן? אלא שהשיטה הזו לא כדאית במיוחד. מעבר לעובדה כי רוב מנועי החיפוש בנויים כך שניתן לראות בקלות אם התוצאות שהם מציגים לגולש  זהות או אפילו דומות מאוד, הרבה מנועי חיפוש "מפעילים סנקציות" על אתרים בהם התוכן הוא זהה, על מנת לאפשר לגולשים סינון מסויים המביא להעלאת רמת כתיבת התוכן לאתרי אינטרנט.

לא קשה לזהות אתר המעתיק תוכן ושאינו מקפיד על ניסוח רלוונטי – בדרך כלל הוא יכיל פיסות מידע שאינן אחידות מבחינת סגנון הכתיבה היות והועתקו ממספר אתרים, וחוסר ההשקעה עלול להתבטא לא רק בכתיבת תוכן לא איכותי לאתר האינטרנט אלא גם בחזות הויזואלית של האתר עצמו.

טיפים נוספים הנוגעים לתחום של כתיבת תוכן תוכלו למצוא בבלוג של טקטיקום

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

טקטיקום - כתיבת תוכן לאתרי אינטרנט

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת טקטיקום תוכן ותרגום

מאת: טקטיקום תוכן ותרגוםטיפול בעור18/02/13889 צפיות
כולנו רוצים להיראות במיטבנו לכל אורך השנה, להיות יפים, זוהרים וצעירים. גופינו משתנה במהלך הזמן והוא מושפע מהרבה גורמים כמו הזמן ,מזג האוויר , הורמונים, פצעים וצלקות שלעיתים משאירים סימנים, לחצים נפשיים ועוד שלל סיבות אשר משפיעות באופן עקיף או ישיר על עור הפנים שלנו. אחת הדרכים האפקטיביות ביותר לשמירת עור הפנים צעיר וקורן היא טיפולי פנים.

מאת: טקטיקום תוכן ותרגוםקוסמטיקה12/02/13907 צפיות
מכון יופי וקוסמטיקה הוא דבר אלמנטרי בעידן שאנו חיים בו. טיפולי פנים, בניית ציפורניים, פדיקור ומניקור, הסרת שיער, טיפולי עור ועוד הם טיפולים שהרבה אנשים באוכלוסייה עוברים וכל אלה ניתנים על ידי מכוני יופי וקוסמטיקה. כל אחד רוצה להיות אסטטי ומושך ולכן כמעט כולנו עושים טיפולי יופי שונים אשר עוזרים לנו לחשוף את היופי הגלום בנו.

מאת: טקטיקום תוכן ותרגוםעיצוב05/11/12938 צפיות
אם האתר מוציא חלון שאומר שאין הפרדת פסקאות יש לשחק עם הרווחים בין השורות – למחוק רווח וליצור אותו מחדש, זה אמור לסדר את זה ולאפשר את פרסום המאמר.

מאת: טקטיקום תוכן ותרגוםלימודים בחו"ל02/10/121105 צפיות
סטודנטים המעוניינים ללמוד במוסדות להשכלה גבוהה באוסטרליה ובאנגליה נדרשים לעבור מבחני ידע באנגלית בנוסף לדרישות הרישום האקדמיות הרגילות. בעבר נדרשו סטודנטים לעבור מבחנים מקומיים מיוחדים למטרה זו. כיום מקבלות מדינות אלה את מבחן TOEFL כמבחן קביל גם לשם בדיקת רמת האנגלית של המועמד. הציונים במבחני TOEFL הותאמו על ידי הרשויות במדינות אנגליה ואוסטרליה לציוני המבחנים המקומיים, כך שהיום ניתן להסתפק בטופל למטרה זו ללא צורך לעבור מבחנים נוספים.

מאת: טקטיקום תוכן ותרגוםלימודים בחו"ל02/10/12886 צפיות
סטודנטים המעוניינים בלימודים בחו"ל נדרשים לעבור מבחני מיון באנגלית. ישנם כמה סוגים של מבחני מיון כאלה, וחשוב לדעת את היתרונות של כל אחד מהם על מנת לבחור במבחן שיפתח בפני המועמד את מקסימום אפשרויות הלימוד. מבחן TOEFL הוא אחד הוותיקים והפופולאריים מבין מבחני המיון ולו יתרונות רבים על פני מבחני מיון אחרים.

מאת: טקטיקום תוכן ותרגוםלימודים בחו"ל02/10/12888 צפיות
מבוטל

מאת: טקטיקום תוכן ותרגוםלימודים בחו"ל05/09/121162 צפיות
חלק הקריאה של מבחן טופל מהווה אחד מתוך ארבעה חלקים שכוללת בחינת טופל הבינלאומית. חלק זה של מבחן TOEFL בוחן את מיומנויות הקריאה האקדמיות של הנבחן המבקש ללמוד בחו"ל ובודק האם הוא מסוגל להבין טקסט בשפה האנגלית המנוסח ברמה אוניברסיטאית. חלק זה של מבחן TOEFL כולל בין שלושה לארבעה קטעי טקסט המחולקים לפסקאות וכוללים בסך הכל כ-700 מילים

מאמרים נוספים בנושא קידום אתרים

מאת: nirקידום אתרים23/12/213416 צפיות
בואו לשמוע מה יש לניקיטה סטוגף מייסד - מנכ"ל קרית טק Kiryatech לומר על קידום אתרים

מאת: nirקידום אתרים21/09/211705 צפיות
הקישורים הם נכס צאן ברזל כיום עבור כול אתר המעוניין בקידומו. אנשי התוכן והעוסקים בקידום אתרים, חייבים להיות מעודכנים און ליין כל העת בחדשות הקישורים ואיזו שיטה הכי פופולארית ובעיקר יעילה ורלוונטית עבור קידום אתרים, באמצעות שיטת הקישורים. החלפת קישורים

מאת: רועי כץקידום אתרים11/06/183558 צפיות
מצב של תשישות נפש מוגדר כאשר האדם סובל מבעיות התנהגות קשות ושיבושים החשיבה. הדבר בא לידי ביטוי בקריאה לא נכונה של המציאות ושינויים תכופים ולא הגיוניים במצב הרוח.

מאת: הדסהקידום אתרים17/09/172900 צפיות
רבים ממכם שמעו לא פעם על שיווק וקידום באינטרנט. למרות וזה תחום שעדיין צעיר רבים מבינים את חשיבותו ומשתמשים בו אלמנת לקדם את העסק שלהם במנועי החיפוש של גוגל. ברב המקרים ישנם שני סוגים של קידום באינטרנט והם קידום ממומן ( PPC ) וקידום אורגני (SEO ). בכדי להבין מה מבין האפשריות היא העדיפה ביותר יש תחילה להבין מה כל אחת מן האופציות אומרת.

מאת: רוני הכהןקידום אתרים20/08/172643 צפיות
האם לנסות ולעבור עם חברות קידום שנמצאות מעבר לגבולות הארץ גם כן?

מאת: articlestbdקידום אתרים20/08/172485 צפיות
למה קידום אתרים זה הדבר שכל עסק רציני פשוט חייב... תשובות במאמר.

מאת: דודישקידום אתרים30/04/172526 צפיות
בכל פעם שצירוף המילים "קידום אתרים בחו"ל" נזרק לאוויר, יש לו השפעה של פצצה. פצצת סירחון אם להיות מדויקים.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica