חפש מאמרים:
שלום אורח
27.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

האם ניתן להגדיל את סיכויי ההצלחה של רילוקיישן

מאת: תלמה מאסטרואימון אישי24/12/20111204 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק


הוצע לכם לעשות רילוקיישן ולעבור עם המשפחה לחו"ל. ההצעה מפתה, האתגר גדול אך כדאי לעצור ולתת את הדעת על בן או בת הזוג. האם הם ישתלבו שם? האם הם צריכים לעזוב מקום עבודה, מסלול קידום? מה הם יעשו בחו"ל? איך תסתדרו ללא הסיוע של המשפחה המורחבת והחברים בארץ?
השאלה הנשאלת היא איך ניתן להתכונן למעבר ולהגדיל את סיכויי ההצלחה של השליחות?
ראשית, ההתמודדות עם הרילוקיישן מתחילה עוד בשלב ההחלטה. נתונים מחקריים מראים ש 93% מהעוברים לחו"ל נשואים והסיבה הראשית לסירוב לקבלת הצעת רילוקיישן היא סביב נושא הקריירה של בן/בת הזוג. ההחלטה לצאת לשליחות צריכה להיעשות ביחד, כמשפחה, כשכל הצדדים הנוגעים בדבר מבינים את המשמעויות של התהליך ושל המעבר. זהו תהליך של פרידה מהסביבה התומכת של השליח עצמו וכן של בן הזוג מהביטחון התעסוקתי ומהקריירה שלו. זהו צעד משמעותי עבור המשפחה כולה ואי תעסוקת בן הזוג כמעט תמיד משפיעה על הפרודוקטיביות של השליח עצמו. יתרה מזאת, מחקרים מראים שישנו קשר ישיר בין הצלחת בן הזוג העובד לבין השתלבות בן הזוג בארץ היעד. לחוסר השתלבות השלכות רבות, החל מתחושת כישלון ותסכול ועד להפסקת השליחות ולמחירים כבדים לזוגיות מחד ולחברה השולחת מאידך. מהספרות המקצועית עולה ש- 30% מהחזרות העובדים למדינת המקור בטרם עת הן בגלל ענייני הקריירה של בן הזוג ו-71% בגלל חוסר הסתגלות של משפחת העובד.
במקרים רבים, בן הזוג מתקשה למצוא עבודה בארץ היעד. הוא נטול רשת חברתית/מקצועית מקומית, סובל מפער תרבותי שמתבטא בחוסר הכרה והבנה של אופי שוק העבודה ואופן הצגת הדרישות ולעיתים קרובות הוא גם חסר ויזת עבודה ולכן למעשה מנוע מהעסקה חוקית.  הרילוקיישן עלול לגרום לפער בין בני הזוג היות והשליח זוכה לקידום ויש לו אג'נדה סדורה במקום בעוד שבן או בת זוגו צריכים לוותר על עבודתם בארץ המקור. פער זה עלול לגרום לקנאה ולחיכוכים.
בן הזוג מוצא את עצמו בצומת בחיים שבו עליו להמציא את עצמו מחדש, להתחבר לרצונות ושאיפות פנימיים ולבנות לעצמו דרך חדשה. סיוע לבן הזוג למצוא משמעות חדשה לחייו האישיים והמקצועיים יתרום לשביעות רצונו ועף להצלחת הרילוקיישן.
חשוב לדעת שזהו מאמץ משותף של בני הזוג ושעל שני הצדדים לדעת שהצלחת האחד תלויה בהגשמתו של השני.
הסיוע הדרוש הוא מורכב. מצד אחד ישנם הפרמטרים המעשיים של בחינת האפשרויות וההגבלים בכל הנוגע לוויזות עבודה במדינת היעד. ניתן ללמוד על התרבות העסקית במדינת היעד, החל מברכות היכרות ועד לבוש, אינטראקציה מילולית ושאינה מילולית, השפעת המגדר על האינטראקציה, נורמות בעבודה, וכך הלאה. וכן יש להרחיב את הרשת המקצועיים-חברתיים באמצעות האינטרנט (LinkedIn, Facebook, ExpatWomen.com, ורבים אחרים).
אך מצד שני ישנם המרכיבים האישיים הפנימיים של בן/בת הזוג. זוהי למעשה הזדמנות לבחינה ובחירה מחדש של דרך.
אימון לרילוקיישן בשיטת האפשור זו שיטה חדשנית להתמודד עם צומת משמעותית כזו של בן/בת הזוג. באמצעות שיחות פנים אל פנים ובאמצעות ה- skype והדואר האלקטרוני ניתן לקיים תהליך מובנה, מוקצב בזמן להשגת תוצאות משמעותיות שמשפיעות על הצלחת הרילוקיישן.
אפשור מציעה אימון אישי רגיש וקשוב שמתרכז בתהליך של עצירה והתבוננות פנימית וחיצונית על השינוי המתרחש, במטרה לאפשר ראייה נכונה יותר של מסע החיים ופיתוח כלים למעברים מוצלחים. חבילת האימון כוללת את הבנת המשמעות של השליחות מבחינת בן/בת הזוג, בניית תוכנית פעולה מפורטת לסיום השלב הקודם בארץ המוצא, התבוננות על שלב הביניים תוך זיהוי הרגלים המעכבים ורכישת הרגלים מקדמים ופיתוח כישורים אישיים בהתאם לצורך, הגדרת ההתחלה החדשה שלאחר היציאה לארץ היעד ובניית תכנית פעולה מפורטת להגשמתה. אפשור תיתן ליווי שוטף ביישום התוכנית בהתאם לצורך.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

נכתב על ידי תלמה מאסטרו, בעלת חברת איפשור.

אפשור היא שיטת אימון ייחודית המיועדת לאנשים הנמצאים במצבי מעבר ושינוי בחיים. השיטה מסייעת לאנשים הניצבים בצמתים אישיים ומקצועיים בחייהם להתמודד עם חוסר הוודאות שבשינוי ולהפוך אותו למקור לצמיחה ושיפור.

http://www.ifshur.co.il/

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת תלמה מאסטרו

מאת: תלמה מאסטרואימון אישי02/11/111565 צפיות
היציאה לפנסיה היא שינויי משמעותי בחיים. חלק לא מבוטל מהזהות העצמית הושקע במשך שנים בעבודה שכללה סדר יום מסוים, מפגש עם עמיתים, עניין, מעמד ועוד. יום בהיר אחד כל זה מסתיים. זהו שינוי דרמתי שיכול להיתפס כמעבר מעשיה לחוסר מעש או כהזדמנות לצמיחה.

מאת: תלמה מאסטרואימון לאיכות חיים02/11/111273 צפיות
מחקרים מראים שישנה חשיבות רבה להכנת המוצב ומשפחתו לקראת היציאה לרילוקיישן. הסיבות העיקריות שבגללם מוצבים אינם מצליחים בתפקידם קשורות לחוסר יכולתם לבצע התאמות לסביבה הזרה ולפיתוח "הלם תרבות" (McCaughy & Bruning, 2005)

מאת: תלמה מאסטרואימון אישי02/11/111069 צפיות
מחקרים מראים שישנה חשיבות רבה להכנת המוצב ומשפחתו לקראת היציאה לרילוקיישן. הסיבות העיקריות שבגללם מוצבים אינם מצליחים בתפקידם קשורות לחוסר יכולתם לבצע התאמות לסביבה הזרה ולפיתוח "הלם תרבות" (McCaughy & Bruning, 2005)

מאמרים נוספים בנושא אימון אישי

מאת: בנימין קלינגראימון אישי11/10/213636 צפיות
מתי נחוץ היתר בניה: בניה חדשה תוספות בניה הליך הוצאת היתר בניה מורכב מחמישה שלבים עיקריים, כאשר כל שלב תלוי ומותנה בשלב הקודם. חלק מהשלבים הינם באחריות מגיש הבקשה וחלקם באחריות הוועדה. מילוי כל ההנחיות שלהלן על ידי מגיש הבקשה, יאפשרו הוצאת היתר בניה בצורה יעילה ומהירה.

מאת: בנימין קלינגראימון אישי04/08/205267 צפיות
קלינגר בנימין המרכז ל רישוי עסקים והתרי בניה כתובת חשמונאים 100 | תל אביב - יפו טלפון 0523888813 סלולרי 0528887900 פקס 036990134 אימייל klinger_b@bezeqint.net אדריכלים ומעצבי פנים עו"ד מקרקעין עורך דין פלילי משרד אדריכלים ומהנדסי בנין המתמחים בהליך הוצאת רישיונות בניה ורישוי עסקים .כל המומחים תחת קורת גג אחת. מחלקה מובילה בהסדרת חריגות בניה, ביטול צווי הריסה והפסקת בניה

מאת: דרור אטריאימון אישי17/01/193109 צפיות
חושבים להגדיל את המשכנתא הקיימת ולהכניס לתוכה את כל ההלוואות הקיימות בעובר ושב ועוד מקומות אחרים.? בדיוק בשביל זה קיימת משכנתא לכל מטרה, אשר מטרתה היא להוות כסף זמין עבור האנשים, שמעוניינים להפוך את כל ההחזרים החודשיים שלהם להחזר חודשי אחד מוגדל של המשכנתא. מה זה בעצם משכנתא לסגירת חובות ?

מאת: דרור אטריאימון אישי12/01/192944 צפיות
עברתם פשיטת רגל וקיבלתם הפטר? עבר קצת זמן ואתם רוצים עכשיו לקחת משכנתא לסגירת חובות או משכנתא לקניית דירה? אתם כבר בטח מבינים שזה הולך להיות משימה מאוד קשה, היות והבנקים לא יכולים לסבול אנשים שעברו פשיטת רגל ולא מוכנים להסתכל עליהם בכלל.

מאת: דרור אטריאימון אישי01/01/193009 צפיות
אחד התהליכים המורכבים והקשים שניתן לעבור בחיים האלו זה ככל הנראה לעבור פשיטת רגל. הרוב חושבים שפשיטת רגל היא דבר שקורה רק לחברות גדולות, אבל האמת היא שזה בכלל לא נכון. הרבה פעמים גם אנשים פרטיים מגיעים לפשיטות רגל.

מאת: ירון שוראימון אישי05/06/174131 צפיות
האם אתם הולכים אחרי החלומות שלכם? ואיך למצוא את הייעוד המדויק עבורכם.

מאת: ירון שוראימון אישי31/03/173535 צפיות
איך תוכלו להרוויח יותר, מה הסיבות לכך שאתם לא מרוויחים את מה שאתם רוצים ואיך זה קשור לאהבה

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica