חפש מאמרים:
שלום אורח
29.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

עולם השיווק בגוגל

עולם השיווק בגוגל נחלק לשני חלקים עיקריים : שיווק באמצעות קידום ממומן ושיווק באמצעות קידום אורגני.

קידום ממומן

זהו למעשה קידום שבמהלכו קונים מגוגל חשיפה באמצעות פרסום מודעות טקסט או תמונה (באנרים). התשלום מתבצע לפי כל לחיצה על המודעה או לפי אלף חשיפות. המודעות יכולות להופיע בתוך מנוע החיפוש עצמו,בהתאם לשאילתא (מילת המפתח) שהקליד המשתמש, או בתוך רשת האתרים השותפים של גוגל, בה מזוהות מילות המפתח לפי תוכן הטקסט שבאתר.

למרות שהקידום הממומן בנוי לפי מערכת עם חוקים ברורים ונוקשים, עדיין יש להעסיק אנשי מקצוע שיידעו כיצד לנהל את הקידום נכון. לא מספיק לבחור טקסט או תמונה למודעה, צריך גם לבחור באילו מילות מפתח להתמקד (לכל מילה מוצע מחיר מקסימאלי שונה) ולאיזה עמוד בדיוק תקשר כל מודעה. במילים אחרות, עבור שני תקציבים זהים, יכולות להתקבל תוצאות שונות לחלוטין.

בדרך כלל תפקידו של מנהל הקמפיינים הממומנים נפרד מתפקידו של המקדם האורגני למרות שהם יכולים להיות מועסקים באותה חברה. (לדוגמה, בחברת קונוורטונט ישנן מחלקות נפרדות לכל תפקיד).

קידום אורגני

קידום אורגני הוא קידום של אתרים בתוך החלק האורגני של התוצאות, כלומר, כל התוצאות שלא משלמים עליהן ישירות.  למרות שאין צורך להתעסק בעלויות של כל מילת מפתח בנפרד, משימת הקידום האורגני אינה בהכרח פשוטה יותר מקידום ממומן, וזאת מכיוון שאי אפשר לדעת בוודאות מדוע אתר מסוים נמצא לפני אתר אחר כשמקישים מילת מפתח (שאילתא) מסוימת.

ההנחה היא שקיימים מספר פרמטרים חשובים יותר מאחרים, כמו למשל מספר הקישורים המפנים לאתר מסוים, כותרות העמודים שבו, איכות הטקסט , וותק הדומיין (שם המתחם שלו) ועוד מספר פרמטרים. במהלך ביצוע הקידום האורגני, בודקים כל אחד מן הפרמטרים האלו יחסית למתחרים וכך מזהים נקודות חוזק וחולשה.

 אחריות חשובה נוספת היא בחירת מילות המפתח המתאימות : לא לכל מילות המפתח יש את אותו נפח חיפוש (פרמטר שחשוב גם בקידום ממומן), אלא שגם רמת התחרות על כל מילת מפתח היא מעט שונה. בסופו של דבר, חשוב לאזן בין שני הפרמטרים האלו כדי למצוא את המילים שיהיה ניתן לקדם באופן ריאלי.

שיווק כולל בגוגל

שיווק כולל בגוגל מורכב הן מקידום אורגני והן מקידום ממומן. חברות קידום רבות כדוגמת חברת Convertonet  שהוזכרה זה מכבר, מנהלות את שני הערוצים האלו במקביל וקשה להכריע לאיזה תפקיד קיימת דרישה גדולה יותר בשוק.

 



תגיות המאמר: שיווק בקידם ננונן


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

...

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת מיכאל רומנסקי

מאת: מיכאל רומנסקירכב30/06/144856 צפיות
אחת למספר שנים, זה קורה. דגם משמעותי של אחת מיצרניות הרכב המובילות בעולם יוצא לשוק, ומציע שורה ארוכה של חודשים שמאפשרים לו להתבלט בו. כזה בדיוק הוא המקרה של דגם אאוטלנדר phev, מבית מיצובישי, אשר נכנס לקטגורייה של כלי הרכב החשמליים ההיברידיים הנטענים. כפי שתראו מיד, מדובר ברכב יעיל, חסכוני, בטיחותי ומאובזר לעילא ולעילא.

מאת: מיכאל רומנסקירכב29/06/144844 צפיות
קבלו את מיצובישי אאוטלנדר phev החדשנית. המכונית, שמגיעה אלינו ומצטרפת אל מכוניות הדור החדש שקשה להתעלם מהן, היא מכונית מיוחדת במינה. מיצובישי זו, שנחשבת למכונית פורצת דרך, מציעה לנו עיצוב מיוחד במינו וגם לא מעט פינוקים, הלוקחים בה חלק.

מאת: מיכאל רומנסקיביטוח רכב29/06/147855 צפיות
לצד לא מעט ביטוחים, המוצעים בשוק הביטוחים כיום, אפשר גם למצוא שלל של פוליסות ביטוח המיועדות לבעלי הרכבים. אילו סוגים של ביטוחי רכב עומדים לרשותנו ומה כולל, במסגרתו, כל אחד מהם? התשובה, לפניכם.

מאת: מיכאל רומנסקיהלוואות29/06/144890 צפיות
בנק ירושלים הוא אחד הותיקים בישראל, שעה שהוא פועל החל מ-1963. במהלך השנים, הוא עבר לא מעט תמורות: ב-1998, הפך ברישיונו של בנק ישראל לבנק מסחרי, אשר בין תחומי ההתמחות שלו ניתן למנות נדל''ן, שוק ההון ובנקאות בין לאומית. כעת, משיק הבנק שירות חדש, שמתאים כמו כפפה ליד למאפיינים של העת הנוכחית. המדובר הוא בשירות המאפשר ללקוחות כל הבנקים לקבל דרך בנק ירושלים הלוואות, בסכומים גבוהים, בהליך פשוט המבוצע דרך האינטרנט.

מאת: מיכאל רומנסקירכב29/06/144896 צפיות
יצרנית הרכב יונדאי, המוכרת היטב לצרכני הרכב בישראל, מספקת מזה שנים ארוכות מבחר כלי רכב חסכוניים ויעילים. לאחר לא מעט שנים שבהן התרחק הנהג הישראלי מכלי רכב קטנים וקומפקטיים, הרי שכיום המצב שונה למדי.

מאת: מיכאל רומנסקירכב29/06/144985 צפיות
חברות הרכבים מעמידות לרשותנו כיום שלל של דגמים, המספקים מענה לצרכים שונים. אפשר למצוא רכבי שטח איכותיים, מכוניות משפחתיות טובות וגם מכוניות מיני נפלאות, הנחשבות לפופולאריות. בחברת יונדאי, אחת החברות המובילות בשוק כיום, מוצעות לכם שתי מכוניות טובות, מכוניות מיני משוכללות, המשלבות במסגרתן את כל מה שצריך להיות במכוניות. בין אם זו יונדאי i10 או אולי יונדאי i20, מדובר במענה מצוין לצרכים שונים. מה מאפיין כל אחת ממכוניות אלו? על כך, לפניכם.

מאת: מיכאל רומנסקיביטוח דירה27/06/148401 צפיות
מבין שלל הביטוחים, שאותם מציעות לנו חברות הביטוח, ישנו ביטוח דירה. ביטוח זה, הכולל במסגרתו, שני ביטוחים שונים: ביטוח מבנה וביטוח תכולה, מוצע בטווח רחב של מחירים, הנקבעים בהתאם לפרמטרים שונים. אם אתם מעוניינים לרכוש ביטוח דירה, הנה, לפניכם, פרטים חשובים ומידע שיעזור לכם בבחירה.

מאמרים נוספים בנושא שיווק באינטרנט

מאת: nirשיווק באינטרנט05/12/213547 צפיות
כמה עולה פרסום בפייסבוק בשנת 2022-2021? כל יזם מגרד יכול להשתמש במודעות פייסבוק כדי להנחית לקוחות ולהרחיב את העסק שלהם. למעשה, יש יותר מ-1.6 מיליארד אנשים ברחבי העולם שמחוברים לעסקים קטנים בדפי פייסבוק.

מאת: דניאל מלמדשיווק באינטרנט20/06/184494 צפיות
אחת הבעיות הגדולות ביותר של בעלי עסקים קטנים ובינוניים המבקשים לפרסם את עצמם בערוצים השונים באינטרנט היא, שהבחירות שהם עושים נובעות מנקודת המבט הצרכנית שלהם ולא העסקית

מאת: רן שבירושיווק באינטרנט07/06/172617 צפיות
הספרות המקצועית לצרכנות המקוונת לא הגיעה לרמה מספקת. אף לא מחקר אחד בחן בצורה מקיפה מאפיינים שמעודדים או מדכאים צריכה מקוונת, וכן אף מאמר אקדמי לא בחן כיצד סגנונות החיים של המשתמשים הצורכים באינטרנט משתנים לעומת אלו של המשתמשים שלא צורכים באינטרנט.

מאת: שרון צרפתישיווק באינטרנט18/11/162426 צפיות
כאן נכנס לביטוי קידום אתרים אורגני שיכול לעשות את כל ההבדל בין קיום של לידים חמים לעומת חוסר בלידים באופן גורף.

מאת: שלום כהןשיווק באינטרנט11/05/163292 צפיות
כל מי שמבלה זמן רב מול מסך המחשב, המכשיר הסלולארי או קונסולת המשחק, בוודאי מכיר לא מעט משחקים שמעבר לעובדה שהם ממכרים מאוד, הם גם מהנים ביותר.

מאת: tkidumשיווק באינטרנט14/12/153259 צפיות
אחת השאלות הנפוצות של בעלי עסקים מהו ההבדל בין שיווק לבין מכירות? נמשיל את ההבדל באופן ציורי לעולם החקלאות

מאת: מאיר סוויסה שיווק באינטרנט05/11/153375 צפיות
הובלות בנהריה עם ביטוח חברת הובלות בנהריה מעניקה שירות מקצועי ויעיל ללקוחותיה וברשותה צי רכבי הובלה הכולל משאיות, טנדרים פתוחים וסגורים, מנוף ורכבים נוספים. החברה מציעה שירות הובלות בנהריה ובכל אזור הצפון, ניתן להזמין הובלות לכל רחבי הארץ בתיאום מראש. חשוב להדגיש כי חברת הובלות בנהריה מציעה שירות בהתאם לסטנדרטים גבוהים ומחמירים לכן היא מקפידה לחתום על חוזה עבודה מסודר ומעניקה ביטוח מלא בהעברה

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica