חפש מאמרים:
שלום אורח
02.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

ריצוף חוץ

מאת: ענבל שרידגינון04/01/20121120 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

ריצוף חוץ מאבן

ריצוף חוץ הינו שם כולל לכל השטחים החיצוניים – כלומר שלא נמצאים בתוך בית/בניין אשר אינם מחוסים על ידי צמחייה/ מדשאה וכדומה. ריצוף חוץ משמש לשבילים, חנייה, מרפסות, רחבות, משטח משחקים ועוד...

ריצוף חוץ מאבן טבעית: אבן טבעית היא המוצר הוותיק והאמין ביותר לריצוף חוץ. כבר לפני שנים רבות החל השימוש באבן טבעית. אבן היא משאב כמעט אינסופי שנמצא בכל חבל ארץ בעולם. עקב כך ועקב האיכויות המצוינות של אבן לשימוש חיצוני כל הריצופים בעולם נעשו באבן טבעית. אבן טבעית רק משתבחת עם השנים במראה, ניתן לראות זאת בכל המקומות העתיקים בעולם אשר המראה העתיק של האבן נותן את התחושה, האופי והיופי של המקום.

אבן מתועשת: יחד עם התפתחות הטכנולוגיה והעולם המודרני והניסיון ליצור לכל מוצר שהוא חיקוי סינטטי, צצו גם חיקויים סינטטיים לאבן טבעית. אמנם לפעמים המחיר הוא זול יותר אך אין מה להשוות מבחינת איכות ומראה את האבן הסינטטית לאבן טבעית. אבן מתועשת (לדוגמא אקרשטיין) עשוייה מחומרים כמו בטון/טיט אשר נצבעים בחומרים סינטטיים כמו צבעים או צמנטים למיניהם. עם הזמן (הלא כל כך רחוק) המוצר יחזור לבסיס הטבעי שלו – בטון כלומר הצבע ידהה ואפילו ירד לגמרי, בנוסף המוצר ספוג נוזלים ולכלוך ומרבה להתלכלך בכתמים.

עיצוב גינות וריצוף חוץ: השימוש בריצוף חוץ מאבן טבעית נפוץ מאוד בקרב אדריכלות נוף. הוא מקפיץ את הרמה של הגינה ומעניק תחושת יוקרתיות וטבעיות. ניתן לשלב כמה גדלים וכמה סוגים על מנת ליצור משטח מעניין. ישנה גם אפשרות של ריצוף חוץ בצורות פראיות – כלומר מעין שברים של אבן בצורה אמורפית לחלוטין וביניהם פוגות מבטון או טיט אשר ניתן להוסיף להם פיגמנט בצבע אשר מתאים לנו.

 



תגיות המאמר: ריצוף חוץ, אבני מדרך


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

הנדסאית נוף מוסמכת. עוסקת בעיצוב גינות בתחום הפרטי והציבורי

www.tufit.co.il

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת ענבל שריד

מאת: ענבל שרידאדריכלות נוף 11/07/121131 צפיות
כדים הם חלק קטן מהגדרה גדולה שנקראת מיכלי שתילה. מיכל שתילה יכול להיות מעוצב, חזק ובעל נוכחות וכמו כן יכול להיות כלי פלסטיק פשוט אשר תפקידו רק להחזיק את אדמת השתילה של הצמח.

מאת: ענבל שרידעיצוב חלונות ראווה03/03/121403 צפיות
טרנד האקווריומים הולך ותופס תאוצה בקצב מהיר. אם לפני כמה שנים אחוז קטן מהאוכלוסיה היה מחזיק בביתו אקווריום, כיום הולכים וגדלים כמויות האנשים שמצטרפים לתחביב והתחום מתפתח וניתן להשיג מידע רב ברשת האינטרנט. בנוסף האיכות של האקווריומים - אם זה בדגים המיוחדים, אם זה בצמחייה המיוחדת, אם זה באיכות המשאבות והכלים מאפשרים ליצור אקווריומים באיכויות מעולות.

מאת: ענבל שרידאדריכלות נוף 13/01/121188 צפיות
מזרקות ובריכות נוי משמשות כבר הרבה זמן לאמצעי להוספת עניין באיזורים ציבוריים. המים הזורמים מעניקים הרגשת רוגע ונותנים תחושה של הימצאות בטבע. החומרים שמהם עשויות המזרקות או בריכות נוי כיום הן בעיקר אבנים טבעיות אשר משלימים את תחושת הטבעיות לאלמנט.

מאת: ענבל שרידעיצוב גינות22/12/111747 צפיות
אין בית פרטי, בניין משותף, רחוב, משרדים, פארק, מושב, קיבוץ או כפר שאין בו שימוש בריצוף חוץ. מה שלא נעשה מבחינת פיתוח נוף, מדשאות, צמחייה ניאלץ בסופו של דבר ללכת על משהו... המשהו הזה בשמו הכללי הוא ריצוף חוץ.

מאמרים נוספים בנושא גינון

מאת: קרוסלה הריון ולידהגינון19/03/191978 צפיות
מחסן בגינה תמיד היה ותמיד יהיה שימושי מבחינתנו. העיצובים משתדרגים, החומרים מהם אפשר לבנות מחסנים משתדרגים והיעילות של החומרים הולכת ומשתפרת עם הזמן. מה שבטוח – אתם צריכים מחסן בגינה שלכם. משפחות רבות אף משתמשות ביותר ממחסן אחד. במאמר זה נציג לכם לעומק את מחסן העץ ומדוע כדאי לכם לרכוש אחד כזה לפחות לגינה שלכם.

מאת: דוד כהןגינון30/01/191779 צפיות
איך רוכשים ריהוט גן יד 2 בצורה נבונה והאם זה באמת משתלם כלכלית?

מאת: דניאל מלמדגינון17/09/182255 צפיות
לאורך עשורים שלמים שלטו כלי הגינון מונעי הבנזין בשוק הגינון, ומצב זה לא השתנה כמעט גם היום.

מאת: דודישגינון13/06/1811227 צפיות
בשלב כלשהו במהלך השנים האחרונות החל להתפתח ולהשתכלל קונספט חדש של גידול צמחים, והמשתלות המסורתיות שכולנו מכירים הושפעו מן הקונספט הזה והחלו אט אט לקבל תפנית מעניינת.

מאת: רוני הכהןגינון02/05/181678 צפיות
אחד מן הכלים אשר מסייעים בצורה מאוד טובה הוא מקדח אדמה אשר מיועד גם לעבודה בתאי שטח לא קלים, והופך את העבודה על פיסת אדמה למשהו הרבה יותר יעיל ומהיר ככל האפשר.

מאת: דודישגינון14/03/183844 צפיות
אם אתם חקלאים הידרופוניים בוודאי כבר הבנתם את כל היתרונות שטמונים בשיטה ההידרופונית וכיצד היא עדיפה על שיטת הגידול המסורתית ב

מאת: דודישגינון16/08/174200 צפיות
אז התחלתם לגדל קנאביס במערכת הידרופונית ביתית. שתלתם, השקתם, הזנתם טיפחתם, חיכיתם וחיכיתם...וכאשר הגיע זמן הקציר – גיליתם שהקנאביס שגידלתם לא עונה על הציפיות

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica