חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

הסרת שיער בלייזר – הסוף לסכיני גילוח!

מאת: מיכלהסרת שיער04/01/20121293 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

בניגוד לגברים שיכולים להרשות לעצמם לגדל שיער על הפנים, נשים חייבות להסיר כל שערה שמופיעה במקום שהיא אינה אמורה להיות בו. נשים רבות עושות הסרת שיער לבדן, על ידי שעווה או על ידי תלישה של השערות עם פינצטה, כאשר המקומות העיקריים בהם צומחות שערות לא רצויות הם הגבות ומעל השפה העליונה.

כיום, אפשר לעשות הסרת שיער בקריות ובכל אזור אחר בשיטה אחרת- הסרת שיער בלייזר. הסרת שיער בשיטת הלייזר היא הסרת שיער לצמיתות, וכבר לא צריך לקנות סכיני גילוח, מכונות, שעווה וכדומה כדי להשיר שיער.

עם הסרת שיער בלייזר כבר לא צריך לעשות עיצוב גבות בצורה הפרימיטיבית ואפשר לעשות עיצוב גבות בקריות עם הלייזר וכך להיפטר מהשערות הלא רצויות בגבות לצמיתות, כך שלא נצטרך לבזבז עוד זמן יקר על תלישת השערות.

יש הסרת שיער בלייזר בקריות ובכל אזור מפותח אחר, שבו המודעות להסרת שיער היא גבוהה. לא כל אחד יכול לעשות את הסרת השיער בלייזר ויש לכך כמה קריטריונים, ביניהם עובי השערה, צבע השערה וגוון העור. כל אחד מקריטריונים אלו משפיע על מידת ההצלחה של הטיפול.

כל מי שמאסה בגילוח ובזבוז זמן יקר עם סכינים או שעווה יכולה עכשיו להירגע, להתרווח ולתת לידיים של קוסמטיקאיות שהוכשרו לכך לטפל בהסרת השיער לצמיתות. כל מה שצריך הוא לקבוע פגישה ואחריה להתחיל בטיפול, שכולל כמה מפגשים. בסוף המפגשים השיער ייעלם, ברוב המקרים. אם השיער לא נעלם לגמרי בתום המפגשים, דבר שיכול לקרות, ממשיכים במפגשים עד אשר השיער נעלם לצמיתות.

בתחילת דרכה, הסרת שיער בלייזר הייתה מקובלת אך ורק בקרב נשים, אך מאז שהתחילה להיות נפוצה יותר אפשר לראות הרבה גברים שעוברים גם הם את הטיפול. יש גברים שצריכים להסיר שיער בשביל הקריירה שלהם, כמו שחיינים שצריכים להוריד שערות מהרגליים כדי שלא תהייה התנגדות בעת השחייה, ויש גברים שפשוט רוצים להרגיש אסתטיים יותר ולא אוהבים את השערות שצומחות להם בחזה או בגב.

הסרת שיער בלייזר עוזרת לכולנו להיראות אסתטיים יותר ולהרגיש בנוח יותר עם הגוף והעור שלנו. במחיר שבו היא מוצעת היום, אין סיבה להתמהמה.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מיכל

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת מיכל

מאת: מיכלשיפוצים17/01/161203 צפיות
ביצוע עבודות בנייה יכול להיות תהליך מורכב ותובעני עבור כל משפחה. כאשר שיפוץ או שדרוג נעשה תוך כדי מגורים במקום – התהליך נעשה מורכב ומעיק אפילו יותר. אך ניתן להקל על התהליך באמצעות עבודה עם אנשי מקצוע איכותיים, העושים את העבודה בצורה רגישה ועדינה ותוך שמירה על כבודם של האנשים, עבורם הם מבצעים את העבודה.

מאת: מיכלתיירות ונופש - כללי17/06/151948 צפיות
חופשה מושלמת היא כזו המאפשרת מנוחה לגוף ולנפש ואחת שכזאת תהיה תמיד טובה יותר כאשר היא במסגרת של חבילות ספא ונופש. עוד בעניין זה במאמר הבא.

מאת: מיכלטיולים בארץ17/06/151864 צפיות
ישראל מציעה לאורך כל ימות השנה ובעיקר לתקופת הקיץ, כמו זה שבא עלינו לטובה, שלושה אפשרויות של חופשה על המים וכל יעד הוא בעל אופי שונה לחלוטין – אילת בים האדום, טבריה שלחופי הכנרת או ים המלח.

מאת: מיכלטיולים בחו"ל17/06/151721 צפיות
אחת הערים התיירותיות בעולם היא ברצלונה שבספרד והתייר הישראלי נחשב אחד המעריצים הלוהטים שלה. מדי ששנה עשרות אלפי ישראלים פוקדים את העיר הקטלונית ולא לשווא. מדובר ללא ספק בעיר תיירות נפלאה לאורך כל עונות השנה.

מאת: מיכלבתים משותפים13/04/151124 צפיות
ניהול ועד הבית אינו המצאה ישראלית, אך בעוד במרבית מדינות העולם כבר מזמן העבירו את ניהול הבתים המשותפים לחברות ניהול מקצועיות, נידמה כי עד לעשור האחרון הדבר חילחל רק לערי המרכז ובעיקר לתל אביב. בעת האחרונה הבשורה נידמה כי הגיעה גם לחיפה והצפון.

מאת: מיכלאטרקציות02/04/152583 צפיות
אפריל, מאי ויוני הן ללא ספק שלושת החודשים החשובים ביומן של כל חובב כדורגל מושבע. זהו גם הזמן האידיאלי לצאת לחופשה המבוססת על כדורגל במסגרת חבילות כדורגל שונות ולצפות בשניים או שלושה משחקים בשבוע אחד שכולו מהמיטב שיש לאירופה להציע.

מאת: מיכלבניין ואחזקה - כללי24/03/151336 צפיות
מרכז הארץ בכלל ותל אביב בפרט ידועות כמי שחברות ניהול ואחזקה מנהלות בהן את מרבית הבניינים ואילו בצפון האופנה הזו היתה תקועה מעט ורק לאחרונה ניתן לחוש בעוד ועוד ועדי בניינים שמצטרפים למה שמקובל במרכז הארץ.

מאמרים נוספים בנושא הסרת שיער

מאת: דניאל מלמדהסרת שיער20/06/1818381 צפיות
טיפולי הסרת שיער בלייזר יכולים לסייע באופן יעיל מאוד לנשים ולגברים ליהנות מגוף חלק ללא שיער. בניגוד לטיפולי הסרת שיער בשעווה או באמצעים אחרים כאשר מורידים שיער בלייזר אז הגוף נשאר חלק ללא שיער למשך תקופת זמן משמעותית מאוד ואפילו לצמיתות.

מאת: SEOMANהסרת שיער14/04/184317 צפיות
אילו טכנולוגיות מתקדמות להסרת שיער יכולות לסייע לנו להיפטר מהשיער שאינו רצוי בימינו? המרכז לטכנולוגיה אסתטית מסייע לנו להבין, אילו מכשירי הסרת שיער קוסמטיקאיות צריכות להשתמש ומהן הסגולות של כל אחד מהמכשירים?

מאת: eliadהסרת שיער06/12/142341 צפיות
טיפולי הסרת שיער בלייזר עברו הוזלה משמעותית בשנים האחרונות עם כניסת שחקנים חדשים לשוק.

מאת: שימרית הראלהסרת שיער21/10/142575 צפיות
המאמר הבא מפרט את כל הסודות באשר לטיפולי הסרת שיער והעובדות הלא מדוברות בעיתונים ובמגזינים המוכרים. כל הפרטים עליהם לא העזתם לשאול מובאים אליכם בשורות הבאות

מאת: ניסים רנדהסרת שיער16/07/144017 צפיות
תעשיית סכיני הגילוח יכולה להמשיך לחיות על חשבוננו אם נבחר להישאר בתחומים המוכרים מאז (כמעט) קדמת דנא. ההתפתחות הטכנולוגית בתחום כנראה שחושבת אחרת, ומציעה כיום כמה אפשרויות מהן את יכולה לבחור את השיטה המתאימה לך ביותר כדי להסיר את שיערך לצמיתות.

מאת: ליאורהסרת שיער02/07/144370 צפיות
הסרת שיער בלייזר מאפשרת להסיר שיער לצמיתות באזורים שונים בגוף. חשוב שמכשירי הסרת שיער בלייזר יהיו מאושרי ה- FDA האמריקאי (מנהל המזון והתרופות האמריקאי), ומשרד הבריאות הישראלי. יש מגוון של מכשירים, שמאפשר התאמה אישית, בהתאם לנתונים של כל מטופלת ומטופל.

מאת: ליאת לזרהסרת שיער12/02/148368 צפיות
ישנם לא מעט שיטות להסרת שיער בלייזר, ההתפתחות של שיטות ההסרה כבשה את העולם כולו, ההבטחה היא למקסימום תוצאות במינימום זמן, מצליחה לסחוף אחריה עוד ועוד אנשים, כמו כן גם אנשי מקצוע מאשרים שמדובר בטיפול מוביל בקנה מידה עולמי.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica