חפש מאמרים:
שלום אורח
18.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

ביטוח מגדל

מאת: ענת סביטוח - כללי27/08/20091112 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

ביטוח מגדל

חברת מגדל מספקת ללקוחותיה שירותי חסכון פנסיוני, פתרונות ביטוח מגדל שונים ומגוון שירותים פיננסים.

ביטוח מגדל הוא ביטוח בעל שם ותיק, שכן הוא משתייך לחברת הביטוח הראשונה שפעלה במדינת ישראל.

חברה זו, מגדל ביטוח, עומדת על הון של כ-2 מיליארד ₪ ו-כמיליון לקוחות המשתייכים למגזר העסקי והפרטי.

ביטוח מגדל הוא סל ביטוחים חזק ומקיף העונה לצרכי האוכלוסייה במדינת ישראל.

ביטוח מגדל הוא שם כולל לרשת ענפה של ביטוחים המתחלקים ל:

  • ביטוח חיים- בביטוחיחיים הלקוחות משלמים עבור כיסוי לסיכונים שונים, דהיינו, מצבים של אובדן כושרעבודה ונכות וביטוח למקרים של חס וחלילה מוות. הלקוח בוחר ביטוח המתאים לו,בוחר את סכום הכיסוי של הפוליסה ובמקרה בו מתקיים אותו הסיכון, ביטוח מגדלמשלמת ללקוח או למשפחתו את סכום הביטוח המכוסה בפוליסה.
  • ביטוח בריאות- ביטוח זה נותןכיסוי ביטוחי ללקוח במקרים של מצבי מחלה או צורך בריאותי אחר. ביטוח מגדללבריאות מעמיד בפני הלקוח את האופציה לטיפול הנחוץ לו בצורה מהירה ועל ידיטובי הרופאים בארץ.

ביטוחי בריאות מורכבים מכמה מסלולים, כשהלקוח בוחר את המסלול המתאים לו.

כיסויי ביטוח הבריאות בדרך כלל כוללים: ניתוחים המבוצעים בארץ ובחו"ל, תרופות אשר אינן מכוסות בסל הבריאות, סיעוד, מחלות קשות ועוד.

  • ביטוחיםסיעודיים- ביטוח מגדל מציע לכם כיסוי ביטוחי לימי גיל הזהב. ביטוח זה מעניקללקוח פיצוי הנשלח אליו מדי חודש באם הוא אינו יכול לבצע מספר מסוים שלפעולות יומיומיות בסיסיות בכוחות עצמו.

כיום, אנשים מודעים לעובדה כי הם אינם רוצים להיות למעמסה על משפחתם בימי הזקנה ומספר הלקוחות הרוכש ביטוח זה, גדל מדי שנה.

  • ביטוחי דירה- ביטוח מגדלמציע ללקוחות לבטח את דירתם, הן מבחינת תכולה והן מבחינת מבנה.

הבית שלך הוא נכס בעל ערך רב וביטוח מגדל מודע לכך ומציע ללקוח להגן על המבנה ועל התכולה של דירתו מפני סיכונים שונים, כגון: שריפה, הצפה, שטפונות, אסונות טבע ועוד. בביטוח מגדל מודעים לכך שאי ביטוח דירתך, יכול לגרר נזקים משמעותיים שיגררו הוצאות כספיות משמעותיות, אם לא תבטח את דירתך בביטוח דירה.

  • ביטוחי רכב- ביטוח מגדלמציע ללקוחות פוליסות ביטוח רכב, הכוללות: ביטוח חובה, ביטוח צד ג' וביטוחמקיף. עלות ביטוחי הרכב שביטוח מגדל מציע ללקוחותיה תלויה בגיל הנהגיםובהיסטוריית הנהיגה שלהם.
  • ביטוחיםעסקיים- ביטוח מגדל מאגד מבחר כיסויים ביטוחיים בהתאם לדרישות העסק. חברתמגדל מודעת לעובדה שלכל עסק או חברה יש דרישות וצרכים שונים ולכן היא בנתה תוכניותביטוח גמישות המותאמות ללקוח העסקי.

ביטוח מגדל הוא הביטוח בשבילך

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:


ענת,
כותבת תוכן מקצועית.
כתיבת מאמרים מכל הסוגים.
להזמנת מאמרים ופרטים נוספים ניתן לפנות במייל

anatsi4@gmail.com

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת ענת ס

מאת: ענת סבתי מלון28/02/171028 צפיות
כל השנה אנחנו עובדים קשה ומשקיעים הרבה מאוד מאמץ בניהול משק הבית שלנו. פעם בשנה מגיע לנו לקחת פסק זמן ולנסוע לחופש. אחד המקומות הכי יפים לחופשה משפחתית או זוגית זה האי פאפוס. בפאפוס אנחנו יכולים ליהנות מחופשה באווירה מעולה עם כל הפינוקים שיהפכו את החופשה שלנו לחופשה בלתי נשכחת. מלון אליסיום פאפוס הוא מקום טוב להתאכסן בו כאשר אנחנו יוצאים לחופשה בפאפוס. המלון הוא מלון איכותי מאוד ויוקרתי ואנחנו יכולים ליהנות בו מאוכל מעולה, בריכה איכותית והרבה מאוד פעילויות לשעות הפנאי שלנו.

מאת: ענת סרכב19/08/131279 צפיות
כשרוכשים רכב, אפשר לרכוש אותו חדש מהחנות, או יד שנייה. כמובן שאין כמו התחושה של רכישת רכב חדש, אבל הרבה מאיתנו לא יכולים להרשות לעצמם רכישת רכב היישר מיבואני החברה, ולעיתים גם אין כל צורך בכך. רנו מגאן נחשבת מכונית אמינה וטובה גם כמכונית משומשת, ואפשר לחפש אחת כזו במקום להוציא כסף רב עבור מכונית חדשה.

מאת: ענת סתחבורה ורכב - כללי19/08/131479 צפיות
יצרנית ויבואנית הרכב היפנית – ניסן החליטה לצאת מתדמיתה הסולידית ולהשיק רכב ייחודי שלא נראה כמותו לפני כן. בשנת 2010 הציגה ניסן את – ניסן ג'וק ותוך רגעים ספורים כבשה את כבישי העולם בכלל ואת כבישי ישראל בפרט. אנשים רבים הלכו שבי אחרי מה שמציעה ניסן ג'וק ורכשו לעצמם רכב פנאי שהוא גם משפחתי, גם ייחודי וגם חסכוני.

מאת: ענת סתחבורה ורכב - כללי19/08/131128 צפיות
בשנים האחרונות הפך שוק טרייד אין למקום מצליח ומשגשג. אנשים הבינו כי ישנם יתרונות רבים ברכישת רכב באמצעות טרייד אין והם נוהרים למרכזים וסוכנויות המציעות החלפת הרכב או רכישת רכב בטרייד אין. איך זה עובד?

מאת: ענת סאופנועים19/08/131854 צפיות
אם בעבר היה נדיר יותר לראות אופנועים על הכביש, הרי שכיום כבישי הארץ והעולם מלאים בהם. מעבר להיותו כלי תחבורה, אופנוע כיום משמש גם לשימושים נוספים כמו רכב שטח, רכב ביטחון ורכב פנאי.

מאת: ענת סתעופה03/04/131976 צפיות
טיסה לחו"ל או סתם נופש בארץ תמיד מתקבל בברכה, אך טיסה לחו"ל ונופש במחירים אטרקטיביים וזולים גורמים להנאה מרובה יותר.

מאת: ענת סבעלי חיים - כללי12/03/131983 צפיות
כשאנו בוחרים להביא לביתנו כלב, אנו מתחייבים להעניק לו את הטוב ביותר. עלינו מוטלת האחריות לשמור על בריאותו ולהבטיח לו תוחלת חיים ארוכה. בריאות הכלב ואיכות חיים הם העקרונות שמנחים את חברת המזון הבינלאומית– רויאל קנין. החברה הוקמה בשנת 1967 וחרטה על דגלה לייצר מזון בריא ואיכותי, המותאם לצרכיהם האינדיבידואליים של ידידנו השעירים והנאמנים.

מאמרים נוספים בנושא ביטוח - כללי

מאת: רוני הכהןביטוח - כללי04/06/172784 צפיות
הקושי רק עולה כאשר מגלים עד כמה צריכים לעבוד על מנת לקבל מה שחשים שמגיע בזכות, ולא מתוך חסד שמעניקים המוסד שבו מעסקים והמוסדות הרלבנטיות של המדינה.

מאת: עידן שלומןביטוח - כללי04/06/174818 צפיות
רוצים לדעת איך עובדת המסלקה הפנסיונית בפועל? איך עושים סדר בביטוחים מבלי לשלם כפל ביטוח? אם אתם רוצים לחסוך כספים , זה הזמן לדבר על תמונה מקיפה אודות חיסכון של כל אדם במדינת ישראל.

מאת: כתיבת מומחיםביטוח - כללי12/04/164243 צפיות
נהג צעיר על פי חוק הוא נהג שלא מלאו לו עדיין 24 שנים.

מאת: Roei Kalvoביטוח - כללי10/03/163522 צפיות
כל ההיבטים שצריך לדעת לפני שסוגרים ביטוח צלילה - כנסו ותלמדו כדי שלא יעבדו עליכם!

מאת: אלטים ביטוח ופיננסיםביטוח - כללי15/08/155307 צפיות
בחיי היום יום אנו מקבלים החלטות שונות על בסיס מאפיינים, על חשבון העלות הכלכלית עבורנו, במאמר זה נסביר איך לבצע השוואת מחירים גם לענפי הביטוח וניתן לכם כלים שונים לביצוע השוואה טובה ואמיתית.

מאת: כתיבת מומחיםביטוח - כללי06/07/154846 צפיות
נמצאים לפני קניית דוד חשמל? אם גם אתם מצאתם את עצמכם בהתלבטויות לגבי רכישת המכשיר, כאן תוכלו לקרוא הדרכה אובייקטיבית המתייחסת לפרמטרים השונים שתוכלו לבדוק בכל דוד, ולהחליט האם הוא מתאים לסוג השימוש שאתם מייחלים לו.

מאת: רוני הכהןביטוח - כללי01/07/154751 צפיות
את כל אלה מכסים סוגים שונים של ביטוחים המעניקים לנו סוג של שלווה ורוגע בנוגע לכל אספקט בחיים שלנו, תמורת תשלום חודשי. הכיסוי הביטוחי משתנה מחברה לחברה אשר בוחרת את מי לבטח, באלו תנאים ותמורת איזה תשלום חודשי. גם אם אתם צריכים לפנות אל חברת ביטוח באשקלון, אתם תמיד תמצאו מגוון רחב של חברות מבטחות עבור הסוגים השונים של פוליסות ביטוח.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica