חפש מאמרים:
שלום אורח
24.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

כיצד אימון אישי יעזור לי

מאת: ירון שוראימון אישי15/01/2012753 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

"אימון הוא מרחב קדוש של אהבה בלתי מותנית היכן שלמידה, צמיחה וטרנספורמציה מתרחשים באופן טבעי." פראן פישר.

בעידן של ימינו בו המילים "מודעות עצמית" ו"העצמה אישית" אינן מילים גסות, אנשים רבים מוצאים את עצמם עם הרצון להשתפר, להיות יותר, לממש את הפוטנציאל האישי, לגדול ולצמוח. כאן בדיוק נכנס אימון אישי. כתהליך, אימון אישי הוא מפתח לצמיחה, גדילה והצלחה, בדיוק במידה שכל אדם מחפש ומבקש לעצמו.

מטרות ויעדים

כולנו מכירים את הפעמים בהם אנחנו אומרים "הלוואי והייתי קצת יותר_______". משפטים אלה נראים לנו בדרך כלל כחלום מתוק ורחוק, ומיד לאחריהם מגיע המשפט "אבל אין מה לעשות, ככה אני, זה האופי שלי".

בבסיסו של תהליך אימון אישי עומדת ההבנה כי כל אדם יכול להשתנות, ללמוד את עצמו,להתמודד ולהיות כל דבר שיבחר. הכל פתוח, הכל אפשרי. כאשר עוסקים באימון אישי, צמיחה בתחומי החיים השונים היא אבן דרך חשובה. בעזרתו של מאמן אישי טוב, יוכל כל אדם לצמצם את הפער בין מה שהוא רוצה לבין מה שיש לו במציאות ולהיעזר במאמן האישי להגיע אליהם.

מראה עצמית

אחד היתרונות הגדולים של מאמן אישי הוא שהוא מציב מראה לאדם, מראה שמאפשרת לו לראות גם את החלקים שהוא פחות אוהב בעצמו. בו-זמנית, הוא מאפשר לו להכיר בגדולה שלו ולהעצים אותה. שני אלו הם מפתחות חשובים להשתפרות וללמידה עצמית, דבר שמתאפשר בקלות בתהליך אימון אישי בו האדם המתאמן מקבל על עצמואת התהליך.

לסיכום, ניתן לראות כי אימון אישי הוא כלי משמעותי המאפשר לכל אדם להשתפר, לצמוח, לעבוד על תכונותיו הטובות ולהעצימן, ולהבין טוב יותר את המגבלות שלו, שאינן קיימות במציאות אלא רק בתודעה שלו עצמו.