חפש מאמרים:
שלום אורח
18.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

יזמות עסקית בעולם המודרני

מאת: ירון שוראימון לקריירה15/01/20121034 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

עד המאה הקודמת, בניגוד לזמנים בהם אנו חיים כיום, פרנסה נחשבה לעבודת כפיים בלבד. מי שידע להיות יצרני, לעבוד קשה ולעמול במו ידיו הרוויח כסף, כל השאר נחשבו לחולמניים, בלתי מוצלחים ולא פוריים. היום, בעידן בו השכל והרעיונות תופסים את מקומם, כל יוזמה עסקית יכולה להניב פירות גדולים מאוד, אם רק יודעים איך לממש אותם הלכה למעשה.

כמעט בכל יום אפשר לשמוע על סטארט-אפיסט מצליח שהביא רעיון חדש לעולם, פשוט אך גאוני, פיתח אותו, גייס משקיעים, ולאחר מספר שנים עשה "אקזיט" מוצלח שהניב לו כמה מיליונים. רוצים להיות כמוהם? ייתכן ותצליחו...

כל רעיון יכול להצליח

בעולם בו כל האמצעים קיימים, ורק החידוש חסר, כל רעיון, ולו הקטן ביותר, יכול לתרום רבות להתפתחות העולמית, וככל שיהיה יצירתי ומקורי יותר, כך סיכויי ההצלחה שלו גדולים יותר. כיזמים עסקיים, אל לנו לפחד להוציא את הרעיון שלנו לאוויר העולם, להפך, יש לפתח אותו, ומשוגע ככל שיהיה, להפוך אותו לנתפס, להסביר את העקרונות שלו ואת היתרונות הגדולים שיש לו להציע לעולם. בעזרת אימון עסקי ניתן להתבונן על כל הצדדים הנדרשים ולגבש את הרעיון העסקי לכדי מוצר נתפס, בעיני שוק לקוחות פוטנציאלי ובעיני משקיעים.

אימון אישי - קרש קפיצה ליזמות עסקית

הרבה פעמים נוכל לראות שרעיונות יש בשפע, ובכן מה הופך רעיון טוב להצלחה עסקית?בתהליך של אימון עסקי המאמן יעבור עם בעל הרעיון את תהליך האבחון הדרוש, יעבוד איתו תוך מבט פנימה על חייו, על ההגדרות שלו, על הדרך שבה הוא תופס את העסק ואת עצמו ועל הכיוון הנכון ביותר שהרעיון יכול לתפוס במטרה להפוך אותו לנתפס בשוק.

כאשר בידינו רעיון בלבד, אין צורך לחשוש לפתח אותו לבד, בדיוק בשביל זה קיימים אנשי מקצוע שיכולים להפוך את הרעיון להזדמנות עסקית. כל שצריך הוא לבטוחו לתת אמון הן ברעיון, והן במאמן, ולפתוח את ההזדמנות המתאימה לצמיחה עסקית.

היכולת להיות יזם קשורה בביטחון עצמי.