חפש מאמרים:
שלום אורח
29.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

כתיבה שיווקית מקצועית

מאת: הדסהשיווק באינטרנט22/01/2012978 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

כתיבה שיווקית כתוכן באתרי אינטרנט, נקראת ע"י הגולש, והיא שתשכנע אותו אם להמשיך ולקרוא את תוכן האתר או לעזוב אותו באופן מיידי לאתר אחר ברשימות התוצאות של מנועי החיפוש. בנוסף לגולש, גם מנועי החיפוש קוראים ונותנים חשיבות לכתיבה שיווקית מקצועית, לכן כתיבת תוכן שיווקי מסייעת רבות בתהליך של קידום אתרים ברשת.

כאמור, מנועי החיפוש השונים ובניהם גוגל, סורקים את מלל האתר וממנו שואבים את הרלוונטיות של האתר לכל מושג או מונח. על פי סריקותיהם ובהתאם למספר קריטריונים נוספים, מדרגים מנועי החיפוש את האתר מבין התוצאות הרלוונטיות בעיניו לכל מושג ומושג.

כשמנסחים כתיבה שיווקית חשוב שהיא תעביר את הרעיון המרכזי בו עוסק האתר, באופן ממוקד וכמה שיותר מעודכן. על מנת שכמות המלל תתרום הן לקידום והן לגולש ולא תעיק עליהם, יש לחלק את התוכן לפסקאות קצרות יחסית, ולהן לתת כותרות וכותרות משנה מסקרנות ומעניינות, שיקלו על הקורא לדלג בין הכותרות ולמצוא את המידע הרלוונטי אותו הוא מחפש. חלוקה נכונה של הטקסט, פיסוק וכתיבה איכותית יתרמו רבות לשהות הגולשים באתר, למעבר בין עמודי האתר וישכנעו באופן מהיר וקל יותר את הלקוח הפוטנציאלי.

כתיבה שיווקית נכונה תורמת לקידום האתר כאשר יש חזרה על מילות מפתח רלוונטיות לעיסוק האתר. מילות החיפוש הן אותן מילים פוטנציאליות אותן ירשמו הגולשים והלקוחות הפוטנציאליים בעת החיפוש במנועי החיפוש השונים. ככל שמנועי החיפוש ימצאו באתר יותר רלוונטיות למושג מסוים, כך הם ידרגו אותו בעדיפות גבוהה יותר ויחפשו את לקוחותיו של האתר אל האתר.  

מעבר להתעסקות בכתיבה שיווקית מול מנועי החיפוש חשוב שהתוכן ישווק את המוצרים ואת האתר עצמו, באופן ראוי ומכאן שימכור יותר. כיוון שכתיבה שיווקית כוללת תחתיה את כלל ההיבטים הללו בתוכן האתר, היא נדרשת מאוד וחשובה לא פחות מעיצוב האתר.

כיום חברות רבות של בניית אתרים מציעות שירותי קידום אתרים ובכלל זה גם שירותי כתיבת תוכן לאתרים ועוד.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת הדסה

מאת: הדסהאימון מנהלים28/08/182913 צפיות
מנהלים ואנשי מקצוע בחברות וארגונים שונים, דוגמת מוסדות בריאות או חינוך וכן חברות בתחומים שונים במשק, יכולים להפיק רבות מלימודי פיתוח מנהיגות. כיום מרכזים שונים מציעים סדנאות, ימי עיון, כנסים והכשרות בנושא, אשר מקנים טכניקות וכלים לחיזוק כישורי מנהיגות. מומלץ לבחור בלימודים אשר הינם בעלי אופי חווייתי התנסותי ולא רק תיאורטי, ואשר מקנים כלים מעשיים בהם המשתתפים יכולים להתנסות עוד במהלך הלימודים.

מאת: הדסהתרבות ובידור06/11/174395 צפיות
בתקופה האחרונה נפוץ להעביר כנסים ואירועים במרכזי כנסים אשר מפוזרים בכל רחבי הארץ. חשוב לציין שלא מספיק לבחור מרכז ואולם כנסים איכותי, אלה יש לקחת בחשבון את אופן בו תעצבו את האולם ובכך תגרמו לכנס לעבור בצורה מקצועית וטובה. במאמר זה ננסה לפרט על אופן בו ניתן לעצב את האולם ובכך להעביר כנס בהצלחה.

מאת: הדסהרכב06/11/171494 צפיות
כמעט ואין משפחה בארץ אשר אין בבעלותה רכב פרטי אחד או שניים. ברור לכולנו שאפילו לרכב הכי אמין וחדש יש אופציה לתקלה. כאשר וזה קורה ישנו צורך לפנות למוסך שיטפל בתקלה. בעקבות כך עולה השאלה איך לבחור את המוסך האידיאלי ביותר עבורכם ולרכב שלכם. במאמר זה נשתדל לפרט לגבי מוסכים בראשון לציון ואיך לבחור את הטוב ביותר.

מאת: הדסהספורט וכושר גופני - כללי03/10/172877 צפיות
מי מאתנו לא ראה דשא סינטטי במגרשים. בתקופה האחרונה אנו זוכים לעלייה בכמות המגרשים אשר החליטו להחליף את הדשא הרגיל שלהם בדשא סינטטי ולכך סיבות רבות. במאמר זה נשתדל לפרט ולהסביר מה הם היתרונות והחסרונות ברכישת דשא סינטטי למגרשים חיצוניים או פנימיים. בכדי להחליט מה מבין כל סוגי הדשא עדיף חשוב להבין מה הוא בעצם דשא סינטטי.

מאת: הדסהעסקי מזון17/09/173153 צפיות
מאז ומתמיד פיצה הייתה נחשבת למאכל פופולרי ונחשק בקרב האוכלוסייה בעולם. ארץ ישראל גם היא נחשבת לאחת המדינות שאוהבות מאכל זה. ניתן למצוא פיצריות רבות ברחבי הארץ ובכלל זאת גם פיצריות בירושלים. ההבדל המשמעותי ביותר בין פיצריות בירושלים לפיצות בערים האחרות הוא הסגנון ההכנה של הפיצה ומבחר הרב שניתן למצוא.

מאת: הדסהקידום אתרים17/09/172903 צפיות
רבים ממכם שמעו לא פעם על שיווק וקידום באינטרנט. למרות וזה תחום שעדיין צעיר רבים מבינים את חשיבותו ומשתמשים בו אלמנת לקדם את העסק שלהם במנועי החיפוש של גוגל. ברב המקרים ישנם שני סוגים של קידום באינטרנט והם קידום ממומן ( PPC ) וקידום אורגני (SEO ). בכדי להבין מה מבין האפשריות היא העדיפה ביותר יש תחילה להבין מה כל אחת מן האופציות אומרת.

מאת: הדסהשיפוצים06/09/171888 צפיות
מעבר דירה, משרד או מעבר בכללי גורם להמון כאבי ראש אצל האנשים ובמקרים רבים נאספים ציוד רב אשר יקר ערך עבור הבן אדם אך אין לו מקום במקום החדש. אם ברצונכם לבצע מעבר משרד, ישנו צורך בתכנון ראוי של המעבר ועדיף לכם להשתמש בשירותי אחסנה אשר יכולים לסייע למעבר נוח והתאקלמות קלה יותר במקום החדש.

מאמרים נוספים בנושא שיווק באינטרנט

מאת: nirשיווק באינטרנט05/12/213547 צפיות
כמה עולה פרסום בפייסבוק בשנת 2022-2021? כל יזם מגרד יכול להשתמש במודעות פייסבוק כדי להנחית לקוחות ולהרחיב את העסק שלהם. למעשה, יש יותר מ-1.6 מיליארד אנשים ברחבי העולם שמחוברים לעסקים קטנים בדפי פייסבוק.

מאת: דניאל מלמדשיווק באינטרנט20/06/184494 צפיות
אחת הבעיות הגדולות ביותר של בעלי עסקים קטנים ובינוניים המבקשים לפרסם את עצמם בערוצים השונים באינטרנט היא, שהבחירות שהם עושים נובעות מנקודת המבט הצרכנית שלהם ולא העסקית

מאת: רן שבירושיווק באינטרנט07/06/172617 צפיות
הספרות המקצועית לצרכנות המקוונת לא הגיעה לרמה מספקת. אף לא מחקר אחד בחן בצורה מקיפה מאפיינים שמעודדים או מדכאים צריכה מקוונת, וכן אף מאמר אקדמי לא בחן כיצד סגנונות החיים של המשתמשים הצורכים באינטרנט משתנים לעומת אלו של המשתמשים שלא צורכים באינטרנט.

מאת: שרון צרפתישיווק באינטרנט18/11/162426 צפיות
כאן נכנס לביטוי קידום אתרים אורגני שיכול לעשות את כל ההבדל בין קיום של לידים חמים לעומת חוסר בלידים באופן גורף.

מאת: שלום כהןשיווק באינטרנט11/05/163292 צפיות
כל מי שמבלה זמן רב מול מסך המחשב, המכשיר הסלולארי או קונסולת המשחק, בוודאי מכיר לא מעט משחקים שמעבר לעובדה שהם ממכרים מאוד, הם גם מהנים ביותר.

מאת: tkidumשיווק באינטרנט14/12/153259 צפיות
אחת השאלות הנפוצות של בעלי עסקים מהו ההבדל בין שיווק לבין מכירות? נמשיל את ההבדל באופן ציורי לעולם החקלאות

מאת: מאיר סוויסה שיווק באינטרנט05/11/153375 צפיות
הובלות בנהריה עם ביטוח חברת הובלות בנהריה מעניקה שירות מקצועי ויעיל ללקוחותיה וברשותה צי רכבי הובלה הכולל משאיות, טנדרים פתוחים וסגורים, מנוף ורכבים נוספים. החברה מציעה שירות הובלות בנהריה ובכל אזור הצפון, ניתן להזמין הובלות לכל רחבי הארץ בתיאום מראש. חשוב להדגיש כי חברת הובלות בנהריה מציעה שירות בהתאם לסטנדרטים גבוהים ומחמירים לכן היא מקפידה לחתום על חוזה עבודה מסודר ומעניקה ביטוח מלא בהעברה

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica